Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання для початкових класів
Очікувана вартість
521 278,00 UAH
UA-2020-08-19-009513-a 00cba37c114e45d9a1ab41dd661e82a9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрійчук Олена Олексіївна

+380385241178 izyaslav-vo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Ізяславської районної державної адміністрації Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 38072710
Місцезнаходження: 30300, Україна , Хмельницька обл., Ізяслав, вулиця Подільська, 1
Контактна особа: Андрійчук Олена Олексіївна
+380385241178
izyaslav-vo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 08 вересня 2020 14:26
Очікувана вартість: 521 278,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,77%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Специфікація щодо технічних показників товару може бути викладена англійською або російською мовою із зазначенням за потреби загальновживаних абревіатур або скорочень англійською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 комплекти
Комп’ютерне обладнання для початкових класів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: заклади освіти Ізяславського району та міста Ізяслава, Ізяславський район та м. Ізяслав, Хмельницька область, 30300, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка на оплату товару. До рахунка додаються: накладна та акт приймання передачі. Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст..49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом п’яти банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2020 20:02
Електронний підпис
19 серпня 2020 19:57
Проект договору Додаток 5.docx
19 серпня 2020 19:57
Додаток 4.docx
19 серпня 2020 19:57
Додаток 3.docx
19 серпня 2020 19:57
ТЕХНІЧНА СПЕЦ.docx
19 серпня 2020 19:57
Додаток 1.docx
19 серпня 2020 19:57
ТД Ізяслав19.08.docx
19 серпня 2020 19:57
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 20 серпня 2020 11:18
Дата відповіді: 20 серпня 2020 16:00
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: відповідно до Додатку 2 до тендерної документації вся комп’ютерна техніка повинна поставлятися згідно технічних вимог, визначених технічному завданні, цього додатку та вводитись в експлуатацію (доставка, встановлення, налаштування за рахунок учасника). Зауважуємо, що учасником власними силами та засобами необхідно провести встановлення, налаштування та введення в експлуатацію даного обладнання у приміщеннях закладу Замовника згідно переліку, який буде надано на момент підписання Договору.
Тендер
Дата подання: 20 серпня 2020 11:31
Дата відповіді: 20 серпня 2020 16:01
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: відповідно до Додатку 2 до тендерної документації у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент" Разом з тим, запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати усім наведеним у додатку 2 до тендерної документації вимогам та технічним характеристикам або бути еквівалентом товару визначеному в технічному завданні.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-19-009513-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 25 серпня 2020 14:33
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.

Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 серпня 2020 14:50
Шановний Учасник!
Надання авторизаційного листа (гарантія) від виробника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару. Забезпечення високої якості товару, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності товару (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником. Забезпечення мінімальної націнки на товар, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник що співпрацює безпосередньо з виробником як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни. (принцип максимальної економії ). Надання авторизаційного листа учасником мінімізує ризик того, що товар, який постачатиметься учасником отриманий ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо, (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.

Щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows нами вказано, що операційна система має бути встановлена виробником обладнання з усіма підтвержуючими документами згідно умов документації. Саме ця вимога унемовжливлює прибдання неригінального програмного забезпечення.

Нами дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель, тощо. З огляду на зазначене, нашим підприємством в даній процедурі закупівель жодним чином не порушуються загальні принципи здійснення закупівель, зокрема, щодо недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, а відтак на даному етапі відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Відповідно до Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» «дискримінація – це ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними». У даному випадку жодних обмежень щодо можливості участі нами не висувається, коло Учасників не обмежується, доступ до інформації надається без обмежень і кожен Учасник може запропонувати свої пропозиції у межах закону. Неспроможність учасника подати документи, що відповідають вимогам Замовника відноситься до його ризиків. В тендерній документації не вказано конкретну торгівельну марку, модель товару, зазначені тільки технічні характеристики відповідності надання пропозиції та поставка еквіваленту. На даний час на споживчому ринку існує безліч виробників комп’ютерного обладнання. Жоден Учасник не може здійснювати тиск на тендерний комітет з метою приведення у відповідність

Документи

26 серпня 2020 14:50
інформація

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 вересня 2020 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" 518 850,00
UAH з ПДВ
518 850,00
UAH з ПДВ
Документи
фізична особа-підприємець Цуканов Максим Ігорович 519 120,00
UAH з ПДВ
519 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2020 11:44
Електронний підпис
21 вересня 2020 11:44
Довідка МВС_18_09.pdf
18 вересня 2020 15:27
Електронний підпис
18 вересня 2020 15:22
Довідка МВС-18092020.pdf
18 вересня 2020 15:15
Довідка МВС-19092020.pdf
14 вересня 2020 14:39
Довідка люди п12_ч1_ст17.pdf
04 вересня 2020 14:16
Електронний підпис
04 вересня 2020 14:16
РЕЄСТР.pdf
04 вересня 2020 14:16
Інформаційний лист CANON.pdf
04 вересня 2020 14:16
Авторизаційний лист CANON.pdf
04 вересня 2020 14:16
Inf лист Lenovo 5 20SMS0UP00 2020 08 20.pdf
04 вересня 2020 14:16
Досвід виконаних робіт.zip

Публічні документи

02 вересня 2020 18:05
Електронний підпис
02 вересня 2020 18:04
Сертифікати.pdf
02 вересня 2020 18:04
Цінова пропозиція.pdf
02 вересня 2020 18:04
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"

фізична особа-підприємець Цуканов Максим Ігорович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"
#32881326
Переможець 518 850,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 17:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2020 17:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"
#32881326
518 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 13:04
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 16:38
ДУ 1 до _ 295.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 16:33
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 15:36
Договір 295.pdf зміни до договору
22 вересня 2020 15:32
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 14:38
Договір укладений
22 вересня 2020 14:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 295
Договір:
Номер додаткової угоди: 295
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 295
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 518 850,00
UAH (в тому числі ПДВ 86 475,00 UAH)