Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з поточного ремонту примішення ВПЗ м.Тячів, вул.Незалежності,28, Закарпатської обл. 90500 (пересувні відділення поштового зв'язку), ДК 021:2015 - 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи
Очікувана вартість
197 800,00 UAH
UA-2020-08-19-008746-a ● 8de86566de2e435c868030c0f25cf273
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укрпошта" в особі закарпатської дирекції |
Код ЄДРПОУ: | 20454128 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, пл. Поштова, 4 |
Контактна особа: |
Роман Бедрій +380507503200 bedriy-rm@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2020 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 вересня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 02 вересня 2020 15:24 |
Очікувана вартість: | 197 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 978,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Учасник (Виконавець) повинен виконати поточний ремонт примішення ВПЗ м.Тячів, вул.Незалежності,28, Закарпатської обл. 90500 (пересувні відділення поштового зв'язку) шляхом проведення косметичного ремонту приміщення для персоналу, електромонтажних робіт, влаштування захисної металевої огорожі кімнати зберігання та інші, відповідно до дефектного акту.
Роботи необхідно виконувати з суворим дотриманням вимог інструкцій з техніки безпеки, пожежної безпеки та виробничої санітарії. Допуск до виконання робіт проводяться відповідно до діючих інструкцій та вказівок. Роботи проводяться з додержанням вимог ДБН В.2.5-64:2012. ДБН А.3.1-5:2016.. До початку проведення робіт Виконавець зобов`язаний виконати підготовчі роботи по захисту приміщень Замовника від запилювання, забруднення, протікання та інших пошкоджень, пов`язаних з виконанням робіт (при необхідності).
Якість використовуваних під час виконання робіт матеріалів повинна відповідати діючим нормам і стандартам для даного виду матеріалів. Відповідальність за якість матеріалів несе Виконавець.
Якість робіт, що є предметом цього Договору та матеріали, що використовуються при їх виконанні, повинні відповідати вимогам проекту виконання робіт і діючим нормативним документам, стандартам, технічним та іншим умовам прийнятих для даного виду робіт. Виконавець забов’язується надати копії документів, що підтверджують якість матеріалів, що використовуються при виконанні робіт (висновки державної санітарно-епідемілогічної експертизи, сертифікат якості/відповідності (якщо матеріали підлягають сертифікації), тощо).
У разі неякісного надання робіт та використання неякісних матеріалів, Виконавець зобов’язується протягом 5-ти робочих днів усунути недоліки, з моменту пред’явлення Замовником претензії.
Гарантійний строк проведених робіт та використаних матеріалів становить 2 роки.
Строк виконання робіт протягом 39 календарних днів з моменту підписання договору.
Кількісні та технічні характеристики вказано у дефектному акті, який знаходиться у Додатку 2 Документації спрощеної закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Роботи необхідно виконувати з суворим дотриманням вимог інструкцій з техніки безпеки, пожежної безпеки та виробничої санітарії. Допуск до виконання робіт проводяться відповідно до діючих інструкцій та вказівок. Роботи проводяться з додержанням вимог ДБН В.2.5-64:2012. ДБН А.3.1-5:2016.. До початку проведення робіт Виконавець зобов`язаний виконати підготовчі роботи по захисту приміщень Замовника від запилювання, забруднення, протікання та інших пошкоджень, пов`язаних з виконанням робіт (при необхідності).
Якість використовуваних під час виконання робіт матеріалів повинна відповідати діючим нормам і стандартам для даного виду матеріалів. Відповідальність за якість матеріалів несе Виконавець.
Якість робіт, що є предметом цього Договору та матеріали, що використовуються при їх виконанні, повинні відповідати вимогам проекту виконання робіт і діючим нормативним документам, стандартам, технічним та іншим умовам прийнятих для даного виду робіт. Виконавець забов’язується надати копії документів, що підтверджують якість матеріалів, що використовуються при виконанні робіт (висновки державної санітарно-епідемілогічної експертизи, сертифікат якості/відповідності (якщо матеріали підлягають сертифікації), тощо).
У разі неякісного надання робіт та використання неякісних матеріалів, Виконавець зобов’язується протягом 5-ти робочих днів усунути недоліки, з моменту пред’явлення Замовником претензії.
Гарантійний строк проведених робіт та використаних матеріалів становить 2 роки.
Строк виконання робіт протягом 39 календарних днів з моменту підписання договору.
Кількісні та технічні характеристики вказано у дефектному акті, який знаходиться у Додатку 2 Документації спрощеної закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
54 найменувань
Послуги з поточного ремонту примішення ВПЗ м.Тячів, вул.Незалежності,28, Закарпатської обл. 90500 (пересувні відділення поштового зв'язку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів виконання робіт, що складаються на підставі наданих Замовнику форм КБ-2В та КБ-3 після надання Виконавцем повного об’єму робіт відповідно до до Договору | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 серпня 2020 16:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 серпня 2020 16:53 |
СП_Послуги з поточного ремонту примішення ВПЗ м.Тячів .docx.zip |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-19-008746-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Спецбудкомплект-Хуст, Код ЄДРПОУ:22088515
Дата подання: 04 вересня 2020 14:26
кошторис по ВПЗ Тячів згідно ціни аукціону
Переможець закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, а саме:
1. Підписаний Розрахунок вартості пропозиції (цінової пропозиції) (в т.ч. з урахуванням результатів аукціону)
Розгорнути
Згорнути
1. Підписаний Розрахунок вартості пропозиції (цінової пропозиції) (в т.ч. з урахуванням результатів аукціону)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 вересня 2020 14:46
Шановний переможець. У даній вимозі відсутні будь які документи.
Номер вимоги: UA-2020-08-19-008746-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Спецбудкомплект-Хуст, Код ЄДРПОУ:22088515
Дата подання: 04 вересня 2020 14:54
кошторис в форматі xls по ВПЗ м.Тячів
Переможець закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, а саме:
1. Підписаний Розрахунок вартості пропозиції (цінової пропозиції) (в т.ч. з урахуванням результатів аукціону)
Розгорнути
Згорнути
1. Підписаний Розрахунок вартості пропозиції (цінової пропозиції) (в т.ч. з урахуванням результатів аукціону)
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 вересня 2020 15:21
Шановний учасник! Вашу вимогу задоволено, а документи прийнято.
Номер вимоги: UA-2020-08-19-008746-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Спецбудкомплект-Хуст, Код ЄДРПОУ:22088515
Дата подання: 04 вересня 2020 15:35
підписаний кошторис по пошті м.Тячів
Переможець закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, а саме:
1. Підписаний Розрахунок вартості пропозиції (цінової пропозиції) (в т.ч. з урахуванням результатів аукціону)
Розгорнути
Згорнути
1. Підписаний Розрахунок вартості пропозиції (цінової пропозиції) (в т.ч. з урахуванням результатів аукціону)
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 вересня 2020 15:50
Шановник ТОВ Спецбудкомплект-Хуст! Вашу вимогу задоволено!
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Спецбудкомплект-Хуст #22088515 |
Переможець |
189 000,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2020 11:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 17:07
|
948.zip | укладений |
05 січня 2021 17:05
|
948.pdf | укладений |
05 січня 2021 17:05
|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2020 10:58
|
_Dohovir Tiachiv (1).pdf | укладений |
09 вересня 2020 10:57
|
Dohovir Tiachiv (1).zip | укладений |
09 вересня 2020 10:57
|