Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт внутрішньоквартальних тротуарів за об’єктом: буд. Микитинська 70 до буд. Микитинська 74 в м. Нікополь, Дніпропетровської області
Очікувана вартість
370 000,00 UAH
UA-2020-08-19-008065-a 4e98d1cad46f4584bbd92757f0ab964c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зінченко Всеволод Олександрович

+380566251106 jkhnmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26136719
Місцезнаходження: 53200, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, вул. Електрометалургів, 3
Контактна особа: Зінченко Всеволод Олександрович
+380566251106
jkhnmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2020 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2020 16:19
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2020 16:19
Початок аукціону: 07 вересня 2020 14:39
Очікувана вартість: 370 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11100 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт внутрішньоквартальних тротуарів за об’єктом: буд. Микитинська 70 до буд. Микитинська 74 в м. Нікополь, Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53200, Україна, Дніпропетровська область, Нікополь, за об’єктом: буд. Микитинська 70 до буд. Микитинська 74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 180 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2020 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 16:15
Додаток 6 Дог_послуги 2020.doc
19 серпня 2020 16:15
Додаток 4.pdf
19 серпня 2020 16:15
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-02-000013 ● e5cc5b9cfbc94fabace6fc31565c28fb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 жовтня 2020 15:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

02.10.2020 № 69

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4943-2020,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

В.о. начальника управління Олена ЛЕЙЧЕНКО

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 02.10.2020 № 69.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-08-19-008065-a 19.08.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків RISK1-5_2;


В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Людмила НИКИТЮК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-20 10:49:05

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний ремонт внутрішньоквартальних тротуарів за об’єктом: буд. Микитинська 70 до буд. Микитинська 74 в м. Нікополь, Дніпропетровської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2020-08-19-008065-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
- Згідно з додатком №1 «Кваліфікаційні критерії до учасників торгів» до тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: сканкопії не менш ніж 2-х аналогічних договорів з усіма додатками, які є невід'ємними частинами договорів, та копії актів виконаних робіт КБ-2В, довідок КБ-3, що свідчать про виконання робіт, оформлені належним чином. Учасник ФОП "НІКІТЮК ІЛЛЯ ЄВГЕНОВИЧ", якого визнано переможцем торгів, не надав у складі тендерної пропозиції підтвердження виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі.
- В складі пропозиції не завантажено банківську гарантію, що не відповідає вимогам п. 7 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю».
Зважаючи на вищевикладене поясніть чому обрано переможцем учасника торгів ФОП "НІКІТЮК ІЛЛЯ ЄВГЕНОВИЧ", який не відповідає вимогам тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерна документація пройшла додаткову перевірку. Приведена до належного виду, згідно з чинним законодавством. Члени тендерного комітету будуть направлені на додаткові семінари та лекції для підвищення кваліфікації.

2021-06-30 08:20:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "НІКІТЮК ІЛЛЯ ЄВГЕНОВИЧ" 358 298,00
UAH з ПДВ
358 298,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ляшенко 370 000,00
UAH з ПДВ
370 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 вересня 2020 11:04
ст17_.pdf
08 вересня 2020 10:59
Пропоз.doc.pdf
08 вересня 2020 10:59
Dovidka_20239824260030440572.pdf
04 вересня 2020 13:15
ГР007НІК20.docx.p7s
04 вересня 2020 13:15
ГР008НІК20.docx.p7s
27 серпня 2020 00:07
Електронний підпис
26 серпня 2020 23:34
Кошторис.rar
26 серпня 2020 21:47
Довідка стаття 17.pdf
26 серпня 2020 21:47
Додаток 4.pdf
26 серпня 2020 21:47
Дог_послуги 2020.pdf
26 серпня 2020 21:47
Статутні.rar
26 серпня 2020 21:47
Договори оренди.rar

Публічні документи

03 вересня 2020 18:55
Мат техбаза.rar
03 вересня 2020 18:55
IMG_20200903_0011.pdf
03 вересня 2020 18:55
IMG_20200903_0010.pdf
03 вересня 2020 18:55
IMG_20200903_0009.pdf
03 вересня 2020 18:55
IMG_20200903_0008.pdf
03 вересня 2020 18:55
IMG_20200903_0007.pdf
03 вересня 2020 18:55
IMG_20200903_0006.pdf
03 вересня 2020 18:55
IMG_20200903_0005.pdf
03 вересня 2020 18:55
IMG_20200903_0004.pdf
03 вересня 2020 18:55
IMG_20200903_0003.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "НІКІТЮК ІЛЛЯ ЄВГЕНОВИЧ"

ФОП Ляшенко

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "НІКІТЮК ІЛЛЯ ЄВГЕНОВИЧ"
#3251603351
Переможець 358 298,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 15:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2020 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "НІКІТЮК ІЛЛЯ ЄВГЕНОВИЧ"
#3251603351
358 298,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 15:16
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 09:47
підписаний договір укладений
21 вересня 2020 09:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 358 298,00
UAH