Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26136719 |
Місцезнаходження: | 53200, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, вул. Електрометалургів, 3 |
Контактна особа: |
Зінченко Всеволод Олександрович +380566251106 jkhnmr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2020 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 серпня 2020 16:19 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2020 16:19 |
Початок аукціону: | 07 вересня 2020 14:39 |
Очікувана вартість: | 370 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 11100 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 180 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 серпня 2020 16:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 серпня 2020 16:15 |
Додаток 6 Дог_послуги 2020.doc | |
19 серпня 2020 16:15 |
Додаток 4.pdf | |
19 серпня 2020 16:15 |
ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-02-000013 ● e5cc5b9cfbc94fabace6fc31565c28fb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2020 15:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.10.2020 № 69
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4943-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
В.о. начальника управління Олена ЛЕЙЧЕНКО
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 02.10.2020 № 69.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-08-19-008065-a 19.08.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків RISK1-5_2;
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Людмила НИКИТЮК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-20 10:49:05
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний ремонт внутрішньоквартальних тротуарів за об’єктом: буд. Микитинська 70 до буд. Микитинська 74 в м. Нікополь, Дніпропетровської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2020-08-19-008065-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
- Згідно з додатком №1 «Кваліфікаційні критерії до учасників торгів» до тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: сканкопії не менш ніж 2-х аналогічних договорів з усіма додатками, які є невід'ємними частинами договорів, та копії актів виконаних робіт КБ-2В, довідок КБ-3, що свідчать про виконання робіт, оформлені належним чином. Учасник ФОП "НІКІТЮК ІЛЛЯ ЄВГЕНОВИЧ", якого визнано переможцем торгів, не надав у складі тендерної пропозиції підтвердження виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі.
- В складі пропозиції не завантажено банківську гарантію, що не відповідає вимогам п. 7 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю».
Зважаючи на вищевикладене поясніть чому обрано переможцем учасника торгів ФОП "НІКІТЮК ІЛЛЯ ЄВГЕНОВИЧ", який не відповідає вимогам тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерна документація пройшла додаткову перевірку. Приведена до належного виду, згідно з чинним законодавством. Члени тендерного комітету будуть направлені на додаткові семінари та лекції для підвищення кваліфікації.
2021-06-30 08:20:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону.)
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "НІКІТЮК ІЛЛЯ ЄВГЕНОВИЧ" #3251603351 |
Переможець |
358 298,00
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2020 15:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2020 09:47
|
підписаний договір | укладений |
21 вересня 2020 09:46
|