Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання засобів навчання та обладнання (крім комп'ютерного) для учнів початкових класів
Очікувана вартість
266 220,00 UAH
UA-2020-08-19-007507-a e7eead8f8cb3437b9aa45e63bdb5d1a9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Cергій Полях

+380673154833 vozakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 41118550
Місцезнаходження: 52005, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Слобожанське, вул. Теплична, 5
Контактна особа: Cергій Полях
+380673154833
vozakupki@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2020 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 04 вересня 2020 13:38
Очікувана вартість: 266 220,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 331,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна


Товар
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 найменувань
Дидактичні матеріали та обладнання для учнів 1 класів "Нової української школи" закладів освіти Дніпровського району Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52000, Україна, Дніпропетровська область, с. Балівка; с.Горького; с. Горянівське; с. Миколаївка-1; с. Миколаївка-2; смт. Обухівка; с. Олександрівка; с. Партизанське; м. Підгородне; с. Степове; с. Шевченко, вул. Калинова, 52-Б: вул. Нова, 2; вул. Успенська,20; вул. Генерала Пушкіна, 2; вул. Шкільна, 5; вул. Центральна, 36; вул. Солідарності, 49; вул. Центральна, 1; вул. Шкільна, 18; вул. Каштанова,1; вул. Партизанська,58; пров. Шкільний, 2; вул. Шкільна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 серпня 2020 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2020 14:28
Титул зміни дидактика.pdf
26 серпня 2020 14:28
Зміни до ТД дидактика.doc
26 серпня 2020 14:27
Додаток 4 ТЗ 1.doc
19 серпня 2020 15:47
Додаток 8.docx
19 серпня 2020 15:47
Додаток 7.docx
19 серпня 2020 15:47
Додаток 3 ст 17.docx
19 серпня 2020 15:47
Додаток 2.docx
19 серпня 2020 15:47
Додаток 6 проект договору.docx
19 серпня 2020 15:47
Додаток 5 відомості про учасника.docx
19 серпня 2020 15:47
Додаток 1 форма пропозиції.docx
19 серпня 2020 15:47
ТД дидактика.doc
19 серпня 2020 15:47
Титул дидактика НУШ.pdf
26 серпня 2020 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2020 14:28
Титул зміни дидактика.pdf
26 серпня 2020 14:28
Зміни до ТД дидактика.doc
26 серпня 2020 14:27
Додаток 4 ТЗ 1.doc
19 серпня 2020 15:47
Додаток 4 ТЗ.doc
19 серпня 2020 15:47
Додаток 8.docx
19 серпня 2020 15:47
Додаток 7.docx
19 серпня 2020 15:47
Додаток 3 ст 17.docx
19 серпня 2020 15:47
Додаток 2.docx
19 серпня 2020 15:47
Додаток 6 проект договору.docx
19 серпня 2020 15:47
Додаток 5 відомості про учасника.docx
19 серпня 2020 15:47
Додаток 1 форма пропозиції.docx
19 серпня 2020 15:47
ТД дидактика.doc
19 серпня 2020 15:47
Титул дидактика НУШ.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-19-007507-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ЛИСАКОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3144302450
Дата подання: 24 серпня 2020 12:44
Відсутність вимоги документів, що підтверджують якість предмету закупівлі
Доброго дня ! Шановний Замовнику !
1. Просимо привести тендерну документацію до норм чинного законодавства та додати до тендерної документації вимогу про надання учасником документів, які підтверджують якість запропонованого товару відповідно до наказу МОН №143 від 07.02.2020. Відповідно до цього наказу: «Засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в початковій школі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для різних видів робіт відповідно до навчальних програм початкової школи.»
У випадку ігнорування нашої вимоги та ігнорування наказу МОН № 143 (в тій частині, що стосується надання учасником документів, щодо якості товару) Ви, як замовник ризикуєте отримати невідомий товар невідомого походження та сумнівної якості! Звертаємо вашу увагу на те, що «предметом закупівлі» будуть користуватися діти, а товар без наявності документів, які підтверджують його якість може бути шкідливим для здоров’я дітей !
2. Також звертаємо вашу Увагу, що замовник має право включати у тендерну документацію також інші документи, які Він вважає за необхідне вимагати від учасника .
З метою запобігання закупівлі не якісної , фальсифікованої продукції, пропонуємо Вам додати у перелік необхідних документів, які мають бути надані у складі тендерної пропозиції учасником, який не є виробником запропонованого товару –
"Авторизаційний лист, наданий виробником або офіційним дилером/дистриб’ютором засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів загальноосвітніх навчальних закладів, адресований замовнику, із зазначенням ідентифікатора цієї закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу."
Це дуже важливо для визначення виробника товарів, які є предметом закупівлі. Таким листом учасник гарантує свої партнерські відносини з виробником товарів і тим самим гарантує поставку саме того товару, який вказаний у висновку СЕС ,декларації відповідності та інших документах, які учасник подає на підтвердження якості запропонованого ним товару, тому що дуже багато недобросовісних учасників, які надають у тендерній документації чужі документи та сертифікати, не співпрацюють з виробниками і не закуповують товар у того виробника, чиї документи надані. Як результат - у дітей в школі невідомий товар сумнівної якості.
Такі учасники здебільшого виграють закупівлі по ціні,яка в декілька разів менша очікуваної вартості, що дуже впливає на якість товару. Плюс якщо додати до цього, те що Ви не вимагаєте документі якості та авторизаційний лист від виробника товару Ви знов ж таки отримуєте товар невідомого походження і невідомої якості.
А Ви як Замовник, в першу чергу , зацікавлені в закупівлі якісного товару, дотримуючись чинного законодавства, в якому чітко сказано, що всі засоби навчання повинні мати документи підтверджуючі їх якість.
Отже
1. Вимагаємо додати до тендерної документації документи які підтверджують якість запропонованого товару відповідно до наказу МОН №143 від 07.02. 2020 а саме гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; На засоби навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи.
2. Пропонуємо додати до тендерної : "Авторизаційний лист, наданий виробником або офіційним дилером/дистриб’ютором засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів загальноосвітніх навчальних закладів, адресований замовнику, із зазначенням ідентифікатора цієї закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу."
Сподіваємось на ваше відповідальне ставлення стосовно витрачання бюджетних коштів, та що до якості товару який Ви плануєте закупити .

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 серпня 2020 14:31
Вимогу задоволено. Внесено зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-08-19-007507-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ЛИСАКОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3144302450
Дата подання: 24 серпня 2020 12:52
Детальний опис предмету закупівлі
Шановний Замовнику, просимо Вас додати більш детальний опис та характеристики предмету закупівлі, а саме кількість елементів в комлекті/наборі, розмір, матеріал виготовлення, класс, для якого розрахоавні таблиці, тощо наступних позицій:
1. Український алфавіт (друковані й рукописні літери, великі і малі),
2ю Набір таблиць для читання,
9.М'які крісла-мішки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 серпня 2020 14:32
Вимогу задоволено. Внесено зміни до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2020 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛИСАКОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 193 990,00
UAH з ПДВ
193 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2" 244 800,00
UAH з ПДВ
244 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 вересня 2020 11:11
Електронний підпис
14 вересня 2020 10:57
Dovidka_20245396280420310405.pdf
14 вересня 2020 10:57
Dovidka_20245396280420310405.pdf.p7s
03 вересня 2020 19:35
Електронний підпис
03 вересня 2020 19:33
Договір оренди.pdf
03 вересня 2020 19:33
Договір з ПН.pdf
03 вересня 2020 19:33
Аналогічний договір №170.pdf
03 вересня 2020 19:33
Аналогічний договір №77.pdf
03 вересня 2020 19:33
8 Довідка довкілля.pdf
03 вересня 2020 19:33
7 Установчі документи.pdf
03 вересня 2020 19:33
6 Проект договору.pdf
03 вересня 2020 19:33
5 Відомості про учасника.pdf
03 вересня 2020 19:33
4.5 Технічні паспорти.pdf
03 вересня 2020 19:33
4.3 Документи якості.pdf
03 вересня 2020 19:33
4.2 Авторизаційний лист.pdf
03 вересня 2020 19:33
2.1 Листи, довідки.pdf
03 вересня 2020 19:33
1 Форма пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛИСАКОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЛИСАКОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3144302450
Переможець 193 990,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 15:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2020 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЛИСАКОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3144302450
193 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 18:42
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 10:54
Договір №210 дидактика.PDF укладений
25 вересня 2020 10:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 193 990,00
UAH