Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання засобів навчання та обладнання (крім комп'ютерного) для учнів початкових класів
Очікувана вартість
266 220,00 UAH
UA-2020-08-19-007507-a ● e7eead8f8cb3437b9aa45e63bdb5d1a9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області |
Код ЄДРПОУ: | 41118550 |
Місцезнаходження: | 52005, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Слобожанське, вул. Теплична, 5 |
Контактна особа: |
Cергій Полях +380673154833 vozakupki@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2020 15:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 04 вересня 2020 13:38 |
Очікувана вартість: | 266 220,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 331,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна
Товар
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 найменувань
Дидактичні матеріали та обладнання для учнів 1 класів "Нової української школи" закладів освіти Дніпровського району Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52000, Україна, Дніпропетровська область, с. Балівка; с.Горького; с. Горянівське; с. Миколаївка-1; с. Миколаївка-2; смт. Обухівка; с. Олександрівка; с. Партизанське; м. Підгородне; с. Степове; с. Шевченко, вул. Калинова, 52-Б: вул. Нова, 2; вул. Успенська,20; вул. Генерала Пушкіна, 2; вул. Шкільна, 5; вул. Центральна, 36; вул. Солідарності, 49; вул. Центральна, 1; вул. Шкільна, 18; вул. Каштанова,1; вул. Партизанська,58; пров. Шкільний, 2; вул. Шкільна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 серпня 2020 14:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 серпня 2020 14:28 |
Титул зміни дидактика.pdf | |
26 серпня 2020 14:28 |
Зміни до ТД дидактика.doc | |
26 серпня 2020 14:27 |
Додаток 4 ТЗ 1.doc | |
19 серпня 2020 15:47 |
Додаток 8.docx | |
19 серпня 2020 15:47 |
Додаток 7.docx | |
19 серпня 2020 15:47 |
Додаток 3 ст 17.docx | |
19 серпня 2020 15:47 |
Додаток 2.docx | |
19 серпня 2020 15:47 |
Додаток 6 проект договору.docx | |
19 серпня 2020 15:47 |
Додаток 5 відомості про учасника.docx | |
19 серпня 2020 15:47 |
Додаток 1 форма пропозиції.docx | |
19 серпня 2020 15:47 |
ТД дидактика.doc | |
19 серпня 2020 15:47 |
Титул дидактика НУШ.pdf |
26 серпня 2020 14:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 серпня 2020 14:28 |
Титул зміни дидактика.pdf
|
|||
26 серпня 2020 14:28 |
Зміни до ТД дидактика.doc
|
|||
26 серпня 2020 14:27 |
Додаток 4 ТЗ 1.doc
|
|||
19 серпня 2020 15:47 |
Додаток 8.docx
|
|||
19 серпня 2020 15:47 |
Додаток 7.docx
|
|||
19 серпня 2020 15:47 |
Додаток 3 ст 17.docx
|
|||
19 серпня 2020 15:47 |
Додаток 2.docx
|
|||
19 серпня 2020 15:47 |
Додаток 6 проект договору.docx
|
|||
19 серпня 2020 15:47 |
Додаток 5 відомості про учасника.docx
|
|||
19 серпня 2020 15:47 |
Додаток 1 форма пропозиції.docx
|
|||
19 серпня 2020 15:47 |
ТД дидактика.doc
|
|||
19 серпня 2020 15:47 |
Титул дидактика НУШ.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-19-007507-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ЛИСАКОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3144302450
Дата подання: 24 серпня 2020 12:44
Відсутність вимоги документів, що підтверджують якість предмету закупівлі
Доброго дня ! Шановний Замовнику !
1. Просимо привести тендерну документацію до норм чинного законодавства та додати до тендерної документації вимогу про надання учасником документів, які підтверджують якість запропонованого товару відповідно до наказу МОН №143 від 07.02.2020. Відповідно до цього наказу: «Засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в початковій школі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для різних видів робіт відповідно до навчальних програм початкової школи.»
У випадку ігнорування нашої вимоги та ігнорування наказу МОН № 143 (в тій частині, що стосується надання учасником документів, щодо якості товару) Ви, як замовник ризикуєте отримати невідомий товар невідомого походження та сумнівної якості! Звертаємо вашу увагу на те, що «предметом закупівлі» будуть користуватися діти, а товар без наявності документів, які підтверджують його якість може бути шкідливим для здоров’я дітей !
2. Також звертаємо вашу Увагу, що замовник має право включати у тендерну документацію також інші документи, які Він вважає за необхідне вимагати від учасника .
З метою запобігання закупівлі не якісної , фальсифікованої продукції, пропонуємо Вам додати у перелік необхідних документів, які мають бути надані у складі тендерної пропозиції учасником, який не є виробником запропонованого товару –
"Авторизаційний лист, наданий виробником або офіційним дилером/дистриб’ютором засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів загальноосвітніх навчальних закладів, адресований замовнику, із зазначенням ідентифікатора цієї закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу."
Це дуже важливо для визначення виробника товарів, які є предметом закупівлі. Таким листом учасник гарантує свої партнерські відносини з виробником товарів і тим самим гарантує поставку саме того товару, який вказаний у висновку СЕС ,декларації відповідності та інших документах, які учасник подає на підтвердження якості запропонованого ним товару, тому що дуже багато недобросовісних учасників, які надають у тендерній документації чужі документи та сертифікати, не співпрацюють з виробниками і не закуповують товар у того виробника, чиї документи надані. Як результат - у дітей в школі невідомий товар сумнівної якості.
Такі учасники здебільшого виграють закупівлі по ціні,яка в декілька разів менша очікуваної вартості, що дуже впливає на якість товару. Плюс якщо додати до цього, те що Ви не вимагаєте документі якості та авторизаційний лист від виробника товару Ви знов ж таки отримуєте товар невідомого походження і невідомої якості.
А Ви як Замовник, в першу чергу , зацікавлені в закупівлі якісного товару, дотримуючись чинного законодавства, в якому чітко сказано, що всі засоби навчання повинні мати документи підтверджуючі їх якість.
Отже
1. Вимагаємо додати до тендерної документації документи які підтверджують якість запропонованого товару відповідно до наказу МОН №143 від 07.02. 2020 а саме гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; На засоби навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи.
2. Пропонуємо додати до тендерної : "Авторизаційний лист, наданий виробником або офіційним дилером/дистриб’ютором засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів загальноосвітніх навчальних закладів, адресований замовнику, із зазначенням ідентифікатора цієї закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу."
Сподіваємось на ваше відповідальне ставлення стосовно витрачання бюджетних коштів, та що до якості товару який Ви плануєте закупити .
Розгорнути
Згорнути
1. Просимо привести тендерну документацію до норм чинного законодавства та додати до тендерної документації вимогу про надання учасником документів, які підтверджують якість запропонованого товару відповідно до наказу МОН №143 від 07.02.2020. Відповідно до цього наказу: «Засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в початковій школі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для різних видів робіт відповідно до навчальних програм початкової школи.»
У випадку ігнорування нашої вимоги та ігнорування наказу МОН № 143 (в тій частині, що стосується надання учасником документів, щодо якості товару) Ви, як замовник ризикуєте отримати невідомий товар невідомого походження та сумнівної якості! Звертаємо вашу увагу на те, що «предметом закупівлі» будуть користуватися діти, а товар без наявності документів, які підтверджують його якість може бути шкідливим для здоров’я дітей !
2. Також звертаємо вашу Увагу, що замовник має право включати у тендерну документацію також інші документи, які Він вважає за необхідне вимагати від учасника .
З метою запобігання закупівлі не якісної , фальсифікованої продукції, пропонуємо Вам додати у перелік необхідних документів, які мають бути надані у складі тендерної пропозиції учасником, який не є виробником запропонованого товару –
"Авторизаційний лист, наданий виробником або офіційним дилером/дистриб’ютором засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів загальноосвітніх навчальних закладів, адресований замовнику, із зазначенням ідентифікатора цієї закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу."
Це дуже важливо для визначення виробника товарів, які є предметом закупівлі. Таким листом учасник гарантує свої партнерські відносини з виробником товарів і тим самим гарантує поставку саме того товару, який вказаний у висновку СЕС ,декларації відповідності та інших документах, які учасник подає на підтвердження якості запропонованого ним товару, тому що дуже багато недобросовісних учасників, які надають у тендерній документації чужі документи та сертифікати, не співпрацюють з виробниками і не закуповують товар у того виробника, чиї документи надані. Як результат - у дітей в школі невідомий товар сумнівної якості.
Такі учасники здебільшого виграють закупівлі по ціні,яка в декілька разів менша очікуваної вартості, що дуже впливає на якість товару. Плюс якщо додати до цього, те що Ви не вимагаєте документі якості та авторизаційний лист від виробника товару Ви знов ж таки отримуєте товар невідомого походження і невідомої якості.
А Ви як Замовник, в першу чергу , зацікавлені в закупівлі якісного товару, дотримуючись чинного законодавства, в якому чітко сказано, що всі засоби навчання повинні мати документи підтверджуючі їх якість.
Отже
1. Вимагаємо додати до тендерної документації документи які підтверджують якість запропонованого товару відповідно до наказу МОН №143 від 07.02. 2020 а саме гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; На засоби навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи.
2. Пропонуємо додати до тендерної : "Авторизаційний лист, наданий виробником або офіційним дилером/дистриб’ютором засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів загальноосвітніх навчальних закладів, адресований замовнику, із зазначенням ідентифікатора цієї закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу."
Сподіваємось на ваше відповідальне ставлення стосовно витрачання бюджетних коштів, та що до якості товару який Ви плануєте закупити .
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 серпня 2020 14:31
Вимогу задоволено. Внесено зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-08-19-007507-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ЛИСАКОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3144302450
Дата подання: 24 серпня 2020 12:52
Детальний опис предмету закупівлі
Шановний Замовнику, просимо Вас додати більш детальний опис та характеристики предмету закупівлі, а саме кількість елементів в комлекті/наборі, розмір, матеріал виготовлення, класс, для якого розрахоавні таблиці, тощо наступних позицій:
1. Український алфавіт (друковані й рукописні літери, великі і малі),
2ю Набір таблиць для читання,
9.М'які крісла-мішки.
Розгорнути
Згорнути
1. Український алфавіт (друковані й рукописні літери, великі і малі),
2ю Набір таблиць для читання,
9.М'які крісла-мішки.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 серпня 2020 14:32
Вимогу задоволено. Внесено зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 вересня 2020 13:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ЛИСАКОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
193 990,00
UAH з ПДВ
|
193 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2" |
244 800,00
UAH з ПДВ
|
244 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЛИСАКОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #3144302450 |
Переможець |
193 990,00
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2020 15:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 18:42
|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2020 10:54
|
Договір №210 дидактика.PDF | укладений |
25 вересня 2020 10:53
|