Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Створення вебсайту
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2020-08-19-007205-a 553600ed62e74a9cbe914c3f7f954646
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Зибюк

+380977578383 tender2@zt.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирська обласна рада
Код ЄДРПОУ: 13576948
Вебсайт: http://zt.gov.ua
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, будинок 1
Контактна особа: Олександр Зибюк
+380977578383
tender2@zt.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2020 15:33
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2020 15:24
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 15:24
Початок аукціону: 01 вересня 2020 11:10
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Створення вебсайту для офіційних нормативно-правових документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан ім. С.П. Корольова,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 листопада 2020
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2020 15:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 15:33
ОГОЛОШЕННЯ сайт .docx
19 серпня 2020 15:33
Проєкт дог..docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Пропозиція щодо критеріїв
Дата подання: 19 серпня 2020 15:47
Дата відповіді: 20 серпня 2020 15:10
Пропонуємо змінити кваліфікаційні вимоги: - не менше 50 проектів спільно з органами місцевого самоврядування, державної влади. - досвід виконання аналогічних договорів компанії у кількості не менше 10 договорів протягом останнього тижня.
Відповідь: Кваліфікаційні вимоги до учасників закупівлі, які прописані в оголошенні, змінюватись не будуть.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-19-007205-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ЧЕРНОВ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2846410437
Дата подання: 07 вересня 2020 15:44
Абсурдні та нереальні вимоги до тендеру.
Дисквалійікація учасника абсурдна і суперечить здоровому глузду. Ви взагалі провели вже два тендери так і не зрозуміли, що на всій території України ймовірно взагалі немає жодної веб-студії чи веб-майстра, програміста у якого було б у виконанні саме таких 10 робіт, схожих на ваше технічне завдання і саме з місцевими органами місцевого самоврядування, державної влади. Це настільки завищена вимога, що її можна назвати НЕРЕАЛЬНОЮ та по суті ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ. Тому, якщо вам дійсно потрібен сайт, спустітся на землю і погоджуйтеся з тим що вам пропонують. Якщо я подав заявку, значить я вже прочитав умови завдання і впевнений, що можу зробити. В мене вже 20 років досвіду в розробці сайтів різної складності і з державними організаціями також. Вам цього замало???
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 вересня 2020 08:49
У Додатку №3 до оголошення у пункті «Вимоги до компанії Виконавця», а саме про наявність досвіду виконання аналогічних договорів відсутні наявні ІТ-проєкти, спільно з органами місцевого самоврядування, державної влади у кількості не менше ніж 10 проєктів.
Відповідно до інформації, наданої у Довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, наведені проєкти не містять у собі подібні (відповідні) зразки (приклади) виконаних проєктів із функціональними можливостями згідно із вимогами Замовника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2020 11:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЧЕРНОВ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" 37 900,00
UAH з ПДВ
37 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сидельников Олег Володимирович 50 000,00
UAH з ПДВ
50 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2020 16:41
Електронний підпис
30 серпня 2020 16:40
План впровадження.pdf
30 серпня 2020 16:39
План впровадження.pdf
30 серпня 2020 16:39
Кваліфікація.pdf
30 серпня 2020 14:20
Лист згода.pdf
30 серпня 2020 14:13
Цінова провозиція.pdf
30 серпня 2020 12:45
Паспорт код.pdf
30 серпня 2020 12:20
Банківські реквізити.Pdf
30 серпня 2020 11:23
Свідоцтво.pdf
30 серпня 2020 11:10
Новий Витяг.pdf
30 серпня 2020 11:09
Document_USR_1005658051.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЧЕРНОВ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"

ФОП Сидельников Олег Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЧЕРНОВ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2846410437
Відхилено 37 900,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 12:12
ФОП Сидельников Олег Володимирович
#3234115792
Відхилено 50 000,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 12:28

Документи

07 вересня 2020 12:12
Електронний підпис
07 вересня 2020 12:09
№69 Протокол УО (звіт).docx

Документи

07 вересня 2020 12:28
Електронний підпис
07 вересня 2020 12:28
№70 Протокол УО (звіт).docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій