Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
909,00 UAH
UA-2020-08-19-005520-c 672127cb02e842cf80cb99eb329e9a3d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Гайдамаха Михайлівна

380444265665 ocnap@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління (Центр) надання адміністративних послуг Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 42436885
Місцезнаходження: 04205, Україна , Київська обл., Київ, вул. Маршала Тимошенка, буд.16
Контактна особа: Тетяна Гайдамаха Михайлівна
380444265665
ocnap@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Печатки та оснастки для печатки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04205, Україна, Київська область, Київ, вул. Маршала Тимошенка, буд.16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата послуг здійснюється шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 банківських днів з дня фактичного отримання послуг за умови своєчасного надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника на підставі підписаного акту здачі-приймання наданих послуг. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

19 серпня 2020 19:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "ОЛАВТЕКС"
#16290804
Переможець 909,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 19:47

Документи

19 серпня 2020 19:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 12:18
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 19:53
Договір ОЛАВТЕКС.pdf укладений
19 серпня 2020 19:52

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Печатки та оснастки для печатки 3 штуки 303,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 909,00
UAH (в тому числі ПДВ 151,50 UAH)