Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

люки, дощоприймачі
Очікувана вартість
1 071 000,00 UAH
UA-2020-08-19-005446-a 102412d811174004a379eaa741b6df28
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Юрій

+380939421706 kpkvlk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: комунальне підприємство "Комплекс з експлуатації об`єктів водозниження і зливової каналізації"
Код ЄДРПОУ: 34953769
Місцезнаходження: 61033, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Тахіатаська,3 м. Харків
Контактна особа: Мельник Юрій
+380939421706
kpkvlk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2020 14:13
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2020 10:00
Початок аукціону: 08 вересня 2020 14:35
Очікувана вартість: 1 071 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 355,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44470000-5: Чавунні вироби


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою відповідно до умов тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 шт.
Люк чавунний оглядового колодязя, тип ТМ (Д400) (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61033, Україна, Харківська область, Харків, Тахіатаська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44470000-5 — Чавунні вироби
100 шт.
Люк чавунний оглядового колодязя, тип Т (С250) (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61033, Україна, Харківська область, Харків, Тахіатаська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44470000-5 — Чавунні вироби
200 шт.
Дощоприймач зливової каналізації чавунний ДМ1 (С250) (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61033, Україна, Харківська область, Харків, Тахіатаська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44470000-5 — Чавунні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату Товару шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту поставки відповідної партії Товару. Попередня оплата за Товар не передбачається. Джерело фінансування – власний бюджет підприємства. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2020 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 14:11
ТД люки чавунні 2020.docx
19 серпня 2020 14:11
Проект договору.docx
19 серпня 2020 14:11
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги тендерної документації
Дата подання: 25 серпня 2020 16:32
Дата відповіді: 27 серпня 2020 15:07
Підпунктом 3 пункту 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції встановлена вимога: «3)інформацією про відповідність запропонованого товару технічним вимогам до предмету закупівлі: - довідки (ок) про виконання та дотримання вимог, наведені в Додатку 3 до Документації; - інші документи передбачені Додатком 3 до Документації;» Додаток 3 до документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності Тендерної пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим умовам» не містить норм та інформації про відповідність запропонованого товару технічним вимогам до предмету закупівлі. Можливо Замовник мав на увазі Додаток 5?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У п.п. 3 п. 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник посилається на Додаток 3 до Документації.
Питання щодо лабораторії
Дата подання: 26 серпня 2020 18:22
Дата відповіді: 27 серпня 2020 15:22
Відповідно до вимог Додатку 5 до документації учасники мають надати копії протоколів випробовувань акредитованої лабораторії. Чи необхідно надавати в складі пропозиції документи: - документи щодо акредитації лабораторії (сертифікати, свідоцтва тощо); - документи, що підтверджують правовідносини учасника (виробника) з лабораторією.
Відповідь: Доброго дня. Замовник не вимагає документи щодо акредитації лабораторії (сертифікати, свідоцтва тощо) та документи, що підтверджують правовідносини учасника (виробника) з лабораторією.
стосовно аналогічного договору
Дата подання: 27 серпня 2020 16:10
Дата відповіді: 28 серпня 2020 14:34
Шановний Замовник, прошу надати відповідь на наступне питання. Додатком 3 до документації Замовником встановлена вимога надання сканованої кольорової копії оригіналу договору з аналогічним предметом закупівлі (люки чавунні). Просимо надати роз’яснення, оскільки Вами зазначено, що аналогічним договором є договори на поставку люків чавунних а відповідно до оголошення та Додатку 5 до документації, предметом закупівлі є люки чавунні та дощоприймачі; а код класифікатора визначає предмет закупівлі як – чавунні вироби; чи буде вважати Замовник аналогічними договорами договори поставки дощоприймачів та/або інших виробів з чавуну.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник. Під аналогічним за предметом закупівлі договором мається на увазі договір (договори) на поставку люків та дощоприймачів чавунних. Інші вироби з чавуну не будуть вважатися аналогічним за предметом закупівлі договором.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-19-005446-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "БКН", Код ЄДРПОУ:36120699
Дата подання: 06 жовтня 2020 09:43
Усунення порушень під час здійснення закупівлі
Не правомірне рішення, щодо визначення переможцем процедури закупівлі Приватного підприємства «ПАТАР» (код ЄДРПОУ 13979385), у зв’язку з незвідністю його пропозиції вимогам Замовника та Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 жовтня 2020 11:05
Стосовно Вашої вимоги про усунення порушення повідомляємо, що КП КВЗК в своїй роботі керується вимогами Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закон ) і рішення про визнання переможцем тендеру ПП «ПАТАР» було прийнято в законний спосіб на засіданні тендерного комітету 02.10.2020р. № протоколу 24РТП-2020р. після ретельної перевірки всіх документів тендерної пропозиції учасника. Тому Вашу заяву про неправомірне визнання переможцем торгів ПП «ПАТАР» вважаємо безпідставною та необґрунтованою .

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 вересня 2020 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "БКН" 1 050 000,00
UAH з ПДВ
953 898,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗАВОД "ГОРСТАЛЬ" 1 045 900,00
UAH з ПДВ
979 340,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПАТАР" 1 068 998,40
UAH з ПДВ
1 012 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2020 14:27
Протокол
18 вересня 2020 14:23
Паспорт
18 вересня 2020 14:23
Досвід
31 серпня 2020 19:53
Електронний підпис
31 серпня 2020 19:42
19 Паспорта.pdf
31 серпня 2020 19:42
16-17 Згода з Договором.pdf
31 серпня 2020 19:42
15 Наказ на директора.pdf
31 серпня 2020 19:42
14 Протокол директор.pdf
31 серпня 2020 19:42
13 Довідка Додаток 3.pdf
31 серпня 2020 19:42
12 Довідка Додаток 5.pdf
31 серпня 2020 19:42
09 Довідка про торгівлю.pdf
31 серпня 2020 19:41
06 Витяг платника ПДВ.pdf
31 серпня 2020 19:41
04 Код доступу.pdf
31 серпня 2020 19:41
03 Копія Статуту.pdf
31 серпня 2020 19:41
02 Досвід.pdf
31 серпня 2020 19:41
01 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 вересня 2020 16:05
Електронний підпис
04 вересня 2020 16:01
Тендерна пропозиція.pdf
04 вересня 2020 16:01
Сертифікат якості.pdf
04 вересня 2020 16:01
свідоцтво ПДВ.pdf
04 вересня 2020 16:01
проект Договору.pdf
04 вересня 2020 16:01
лист про код адм.послуг.pdf
04 вересня 2020 16:01
лист- (захист довкілля).pdf
04 вересня 2020 16:01
Договір з Вербена.pdf
04 вересня 2020 16:01
відомості.pdf
04 вересня 2020 16:01
відгук.pdf
04 вересня 2020 16:01
Cтатут Горсталь.pdf

Публічні документи

06 жовтня 2020 10:01
Електронний підпис
05 жовтня 2020 12:38
Електронний підпис
04 вересня 2020 17:57
Електронний підпис
04 вересня 2020 17:57
Витяг ЄДР 26.08 погодж..pdf
04 вересня 2020 17:54
Електронний підпис
04 вересня 2020 17:53
Тендерна пропозиція.pdf
04 вересня 2020 17:53
Статут.pdf
04 вересня 2020 17:53
Протокол Люк Т.pdf
04 вересня 2020 17:53
Погоджений договір.pdf
04 вересня 2020 17:53
Лист-відгук.PDF
04 вересня 2020 17:53
зразки паспортів.pdf
04 вересня 2020 17:53
Договір аналог.4.pdf
04 вересня 2020 17:53
Договір аналог.2.pdf
04 вересня 2020 17:53
Договір аналог. 3.pdf
04 вересня 2020 17:53
ВН_Житомирводоканал.pdf
04 вересня 2020 17:53
Витяг платника ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БКН"

ТОВ "ЗАВОД "ГОРСТАЛЬ"

ПП "ПАТАР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "БКН"
#36120699
Відхилено 953 898,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 10:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 вересня 2020 14:35
ТОВ "ЗАВОД "ГОРСТАЛЬ"
#37490495
Відхилено 979 340,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 15:26
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 вересня 2020 09:50
ПП "ПАТАР"
#13979385
Переможець 1 012 000,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2020 14:55
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 жовтня 2020 14:39

Вимога про усунення невідповідностей

1. На підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям Замовником в складі тендерної пропозиції (далі - Пропозиція) згідно п.5 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та п.6 додатку 3 до Документації вимагається надання Учасником довідки (у довільній формі або за формою Додаток 2) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Також для підтвердження даної вимоги в складі тендерної пропозиції Учасником має бути надана сканована кольорова копія оригіналу договору з аналогічним предметом закупівлі (люки чавунні). Також в складі тендерної пропозиції має бути надано оригінал листа-відгука контрагента про повне виконання даного договору. Учасник ПП "БКН" надав документ «02 Досв_д».pdf але він не відкривається. Вимога: надати документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до умов Тендерної Документації. 2. Відповідно до додатку 5 до Документації Учасник в складі Пропозиції має надати копії протоколів випробовувань акредитованої лабораторії. В складі Пропозиції Учасника дані документи відсутні. Вимога: надати копії протоколів випробовувань акредитованої лабораторії. 3. Відповідно до додатку 5 до Документації «люк чавунний оглядового колодязя, тип Т (С250) (або еквівалент) із написом в середині кришки люка тексту - КП КВЗК» повинен мати запірний пристрій. Наданий в складі тендерної пропозиції паспорт не містить інформації щодо запірного механізму в супереч вимогам Додатку 5 до Документації. Вимога: надати паспорт люка із запірним механізмом відповідно до умов тендерної документації та інші документи в яких є посилання на люк чавунний Т (С250).

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення 1. Відповідно до п.4 частини першої розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник має надати «документом(ами), що підтверджує(ють) повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.». В складі своєї пропозиції Учасник надає документ «Протокол збор_в ТзОВ Завод Горсталь»pdf., але він не в повному обсязі. Вимога: надати протокол в повному обсязі 2. Відповідно до додатку 5 до Документації Учасник в складі Пропозиції має надати копії паспортів якості на товар та копії протоколів випробовувань акредитованої лабораторії. В складі Пропозиції Учасника дані документи відсутні. Вимога: надати копії паспортів якості на товар та копії протоколів випробовувань акредитованої лабораторії та виправити документи в яких є посилання на товар який запропоновує Учасник. 3. Згідно додатку №3 тендерної документації наявна вимога про те що в складі тендерної пропозиції має бути надано оригінал листа-відгука контрагента про повне виконання даного договору. Але в супереч даної вимоги надано відгук де контрагент не підтверджує повне виконання договору. Вимога – надати скановану копію оригіналу відгуку в якому буде зазначено що договр виконано в повному обсязі. 4. Згідно додатку №3 тендерної документації наявна вимога про те що в складі тендерної пропозиції має бути надано довідку в довільній формі про вартість чистих активів але в складі тендерної пропозиції така довідка відсутня. Вимога – надати довідку в довільній формі про вартість чистих активів.

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення 1. Згідно додатку №3 тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції має підтвердити досвід виконання аналогічного договору. Дана вимога підтверджується наданням довідки (у довільній формі або за формою Додаток 2) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Також для підтвердження даної вимоги в складі тендерної пропозиції Учасником має бути надана сканована кольорова копія оригіналу договору з аналогічним предметом закупівлі (люки чавунні). Також в складі тендерної пропозиції має бути надано оригінал листа-відгука контрагента про повне виконання даного договору. Надана Учасником на підтвердження досвіду сканована копія договору з КП «Житомирводоканал» містить затушовані поля. Але згідно абзацу другого частини другої ст. 28 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року № 922-VIII (в редакції Закону від 19.09.2019 №114-ІХ Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель) (далі – Закон) «… Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.». Вимога: на підставі розділу 16 ст. 29 Закону просимо надати скановану кольорову копію договору №761 від 09.11.2018р. в якій не було б затушованої інформації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2020 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ПАТАР"
#13979385
1 012 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 травня 2021 14:06
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2021 16:38
ДУ №3 до договору №2020-248 (1).pdf зміни до договору
11 березня 2021 16:38
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 10:55
ДУ 2_2020-248 (1).PDF зміни до договору
30 грудня 2020 10:55
1_ДУ 2_2020-248.PDF укладений
30 грудня 2020 10:54
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2020 13:59
ДУ 1 до договір 2020_248 (1).PDF зміни до договору
21 жовтня 2020 13:59
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 13:37
Договір 2020_248.PDF укладений
21 жовтня 2020 13:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.5 частини четвертої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та на підставі п. 11.2 розділу ХІ Договору, зміна ціни Договору в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів.
Номер договору про закупівлю: 2020/248
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.8 ч. пятої, ч. шостою ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», дія Договору подовжено до 28 квітня 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, а саме: не може перевищувати 202399,92 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 2020/248
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ч. 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції 19.09.2019) (далі Закон), на підставі пункту 11.2. Договору домовились продовжити дію Договору на строк з 01.01.2021 до 28.04.2021, збільшити суму Договору на 201 892,44 грн. (двісті одна тисяча вісімсот дев’яносто дві гривні 44 копійки) в тому числі ПДВ 33 648,74 (тридцять три тисячі шістсот сорок вісім гривень 74 коп.), що не перевищує 20 % від суми, визначеної у Договорі.
Номер договору про закупівлю: 2020/248
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2020 — 28 квітня 2021
Сума оплати за договором: 1 213 892,04
UAH (в тому числі ПДВ 202 315,34 UAH)