Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрочайник, мікрохвильова піч, холодильник однокамерний, холодильник двокамерний, пральна машина, індукційна плита, електросушарка для рук за кодом ДК 021:2015 39710000-2 Електричні побутові прилади
Очікувана вартість
341 600,00 UAH
UA-2020-08-19-004797-c ● b1b5666d856644dd856e05e83bfdf183
Відкриті торги
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). |
Код ЄДРПОУ: | 39007616 |
Місцезнаходження: | 01054, Україна , Київська обл., Київ, вул. Богдана Хмельницького, 37-Б |
Контактна особа: |
Анатолій Вершигора Васильович 380442358057 buhgalter103@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2020 16:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 серпня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 вересня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 04 вересня 2020 11:36 |
Очікувана вартість: | 341 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 708,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади
Електрочайник 20 шт., мікрохвильова піч - 10 шт., холодильник однокамерний без морозильної камери - 3 шт., холодильник двокамерний з морозильною камерою - 20 шт., пральна машина - 1 шт., індукційна плита - 5 шт., електросушарка для рук -60 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Електрочайник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02099, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Славгородська 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39711300-2 — Електронагрівальні прилади
10 штуки
Мікрохвильова піч
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02099, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Славгородська, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39711362-4 — Мікрохвильові печі
3 штуки
Холодильник однокамерний без морозильної камери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02099, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Славгородська, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39711130-9 — Холодильники
20 штуки
Холодильник двокамерний з морозильною камерою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02099, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Славгородська, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39711130-9 — Холодильники
1 штуки
Пральна машина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02099, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Славгородська, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39713200-5 — Пральні та сушильні машини
5 штуки
Індукційна плита
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02099, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Славгородська, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39711440-5 — Електричні плити
60 штуки
Електросушарка для рук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02099, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Славгородська, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39712300-9 — Сушарки для рук
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно видаткових накладних в термін не пізніше 5 банківських днів після підписання видаткових накладних. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 серпня 2020 16:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 серпня 2020 16:22 |
Тендерна документація -електричні побутові прилади.doc | |
19 серпня 2020 16:22 |
Тендерна документація - електричні побутові прилади з додатками.pdf | |
19 серпня 2020 16:22 |
Оголошення про проведення відкритих торгів - електротовари.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-19-004797-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 10 вересня 2020 22:36
вимога скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ "Епіцентр К"
Прийняте Вами рішення про відхилення пропозиції ТОВ "Епіцентр К" по причині "Надано скановані документи копій висновків Державноржавної санітарноепідеміологічної експертизи на запропонований товар, а відповідно до
Тендерної документації документи подаються у вигляді кольорової сканованої
копії оригінального документу" вважаємо необгрунтованим та необєктивним, адже подана учасником пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації учасника. Звертаємо вашу увагу, що відповідно до вимог тендерної документації "Всі копії документів, що подаються Учасником відповідно до вимог цієї тендерної документації, повинні бути засвідчені печаткою Учасника (у разі її наявності) та підписом посадової особи Учасника, уповноваженої на подання тендерної пропозиції", що нами і було зроблено, тобто ми надали кольорові скановані копії документів, адже ви не вимагали скановані оригінали документів. Крім того відповідно до частини 3.7 ТД "Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі зазначені у Додатку 2 цієї тендерної документації.". Так, у даному додатку вказано вимоги замовника до товару та чітко визначено перелік товарів, які має надати учасник у складі тендерної пропозиції, але висновків СЕС у даному переліку вказано не було. Учасником було надано висновки СЕС та інші документи, лише для додаткового ознайомлення замовника і жодним чином не можуть юратись до уваги при оцінці документів пропозиції на відповідність вимогам ТД, адже їх ТД не вимагали. Крім того, цією ж частиною 3.7 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" вихначено що "копії документів повинні бути підписані уповноваженою посадовою особою Учасника та завірені печаткою".Отже, тендерною документацією передбачено надання завірених учасником копій документів.Отже, ТОВ "Епіцентр К" належно виконав вимоги ТД, адже надано усі документи, надання яких передбачалось ТД та які мають оцінюватись замовником відповідно до критеріїв оцінки, які вказані в ТД.Отже, просимо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ "Епіцпентр К" таоголосити ТОВ "Епіцпентр К" переможцем закупівлі, як учасника який запропонував найнижчу ціну та виконав усі вимоги тендерної документації замовника.
Розгорнути
Згорнути
Тендерної документації документи подаються у вигляді кольорової сканованої
копії оригінального документу" вважаємо необгрунтованим та необєктивним, адже подана учасником пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації учасника. Звертаємо вашу увагу, що відповідно до вимог тендерної документації "Всі копії документів, що подаються Учасником відповідно до вимог цієї тендерної документації, повинні бути засвідчені печаткою Учасника (у разі її наявності) та підписом посадової особи Учасника, уповноваженої на подання тендерної пропозиції", що нами і було зроблено, тобто ми надали кольорові скановані копії документів, адже ви не вимагали скановані оригінали документів. Крім того відповідно до частини 3.7 ТД "Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі зазначені у Додатку 2 цієї тендерної документації.". Так, у даному додатку вказано вимоги замовника до товару та чітко визначено перелік товарів, які має надати учасник у складі тендерної пропозиції, але висновків СЕС у даному переліку вказано не було. Учасником було надано висновки СЕС та інші документи, лише для додаткового ознайомлення замовника і жодним чином не можуть юратись до уваги при оцінці документів пропозиції на відповідність вимогам ТД, адже їх ТД не вимагали. Крім того, цією ж частиною 3.7 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" вихначено що "копії документів повинні бути підписані уповноваженою посадовою особою Учасника та завірені печаткою".Отже, тендерною документацією передбачено надання завірених учасником копій документів.Отже, ТОВ "Епіцентр К" належно виконав вимоги ТД, адже надано усі документи, надання яких передбачалось ТД та які мають оцінюватись замовником відповідно до критеріїв оцінки, які вказані в ТД.Отже, просимо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ "Епіцпентр К" таоголосити ТОВ "Епіцпентр К" переможцем закупівлі, як учасника який запропонував найнижчу ціну та виконав усі вимоги тендерної документації замовника.
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 вересня 2020 16:30
рішення замовника про розгляд пропозицій переглянуто
Номер вимоги: UA-2020-08-19-004797-c.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 17 вересня 2020 22:31
вимога прийняти рішення про оголошення переможцем закупівлі ТОВ "Епіцентр К"
Нагадуємо, що у звязку із задоволенням нашої вимоги про скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ "Епіцентр К"та для перегляду рішення про відхилення пропозиції ТОВ "Епіцентр К" Вам необхідно прийняти рішення про скасування рішення про відхилення пропозицій обох учасників та прийняти рішення про оголошення переможцем закупівлі ТОВ "Епіцентр К"
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Інформація про відміну
Дата відміни
09 вересня 2020 19:27
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі