Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі Врубівської ЗОШ І-ІІІ ст.Попаснянської районної ради Луганської області», розташованої за адресою: 93330, Луганська обл., с.Врубівка вул.Шкільна буд.5 – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45260000-7 (Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Очікувана вартість
889 302,00 UAH
UA-2020-08-19-004290-a 5706415eb930405d936dd478791d746e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Трофименко Альона

380665146072 POPASNA-BUH@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ПОПАСНЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ "ПОПАСНЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОМУНАЛЬНИХ УСТАНОВ ТА ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ"
Код ЄДРПОУ: 43720138
Місцезнаходження: 93300, Україна , Луганська обл., Попасна, ПЛОЩА МИРУ, будинок 1
Контактна особа: Трофименко Альона
380665146072
POPASNA-BUH@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2020 12:52
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 16:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 14:51
Очікувана вартість: 889 302,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 893,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт покрівлі Врубівської ЗОШ І-ІІІ ст.Попаснянської районної ради Луганської області», розташованої за адресою: 93330, Луганська обл., с.Врубівка вул.Шкільна буд.5 – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45260000-7 (Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2020 12:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 12:51
тех.завдання.doc
19 серпня 2020 12:51
Проект договору (Врубовка).doc
19 серпня 2020 12:51
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-19-004290-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АЛЬФА БУД-ГРУП", Код ЄДРПОУ:41616809
Дата подання: 07 вересня 2020 09:10
Щодо дискваліфікації учасника закупівлі
Просимо роз’яснити рішення, згідно протоколу № 5 від 03.09.2020 року, щодо відхилення нашої пропозиції на закупівлю «Капітальний ремонт покрівлі Врубівської ЗОШ І-ІІІ ст. Попаснянської районної ради Луганської області», розташованої за адресою: 93330, Луганська обл., с. Врубівка вул. Шкільна буд.5 – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45260000-7 (Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)»., так як ми вважаємо, що рішення було прийнято з порушенням законів, а саме:
- Закону України «Про публічні закупівлі»;
- Постанову КМУ від 1 серпня 2005 року № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві»;
- ДБН А-2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»;
- Наказ №1064 «Про затвердження правил з вогнезахисту», Правил з вогнезахисту.
Першою підставою для відхилення тендерної пропозиціє є ненадання листа-згоди, стосовно того, що переможець, незалежно від терміну проведення робіт, закуповує обладнання та матеріали по цінам на час проведення державної закупівлі.
- Відповідно до Додатку 1 «Вимоги до виконання робіт» Замовник встановив наступну вимогу: «Переможець, незалежно від терміну проведення робіт, закуповує обладнання та матеріали по цінах на час проведення державної закупівлі», яка містить приписку, а саме «надати лист-згоду». Водночас, в проекті договору на виконання робіт зазначив, що ціна договору є динамічна. Тому надання цього листа-згоди суперечить постанові КМУ від 1 серпня 2005 року № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», де визначено значення терміна (динамічна) договірна ціна. (Динамічна) договірна ціна - договірна ціна, визначена на основі кошторису, що підлягає коригуванню з урахуванням уточнення обсягів робіт, цін на ресурси та інших підстав, визначених умовами договору підряду. Тобто, надання цього листа – згоди є порушенням вимог чинного законодавства.
- Другою підставою для відхилення тендерної пропозиції є ненадання на підтвердження виконання обробки дерев’яних конструкцій покрівлі вогнебіозахисним матеріалом ЕКОСЕПТ 450-1 (або аналог) робочого проекту на «Вогнезахисну обробку дерев’яних конструкцій».
Згідно ДБН А-2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» п. 3.6 замовником проекту на «Вогнезахисну обробку дерев’яних конструкцій», може бути фізична чи юридична особа, яка має у власності або у користуванні земельну ділянку для забудови чи володіє на законних підставах об’єктом будівництва на якому має намір виконувати будівельні роботи. Тому ТОВ «АЛЬФА БУД-ГРУП» не може виступати замовником проекту на «Вогнезахисну обробку дерев’яних конструкцій» на об’єкті «Капітальний ремонт покрівлі Врубівської ЗОШ І-ІІІ ст. Попаснянської районної ради Луганської області», бо не э власником будівлі або користувачем.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 вересня 2020 09:09
1.Згідно ст..14 п.2 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Спрощена закупівля складається з таких послідовних етапів:
1) оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі;
2) уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;
3) подання пропозицій учасниками;
4) проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону;
5) розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника;
6) визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю;
7) розміщення звіту про результати проведення закупівлі відповідно до статті 19 цього Закону.
Замовник у вимогах щодо оголошення процедури спрощеної закупівлі зазначив:
«Переможець, незалежно від терміну проведення робіт, закуповує обладнання та матеріали по цінах на час проведення державної закупівлі (надати лист-згоду)»
Тобто, у розумінні положень Закону, «час проведення державної закупівлі» складається з нерозривних послідовних етапів, в т.ч. укладення договору про закупівлю, за ціною, згідно результатів аукціону, з наданням розрахунків Договірної ціни та додатків до неї, де будуть зазначені ціни на обладнання та матеріали.
ТОВ «АЛЬФА БУД-ГРУП» даний лист-згоду у складі документів не надало.
Тож,пропозиція ТОВ «АЛЬФ БУД-ГРУП» була правомірно відхилена, тому що не відповідала вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі
Згідно другої підстави для відхилення , а саме:
«Не надано на підтвердження виконання обробки дерев’яних конструкцій покрівлі вогнебіозахисним матеріалом ЕКОСЕПТ 450-1 (або аналог) робочий проект на «Вогнезахисну обробку дерев’яних конструкцій» повідомляю нступпне:
Однією із вимог оголошення про проведення процедури спрощеної закупівлі було надання у складі документів пропозиції : «На підтвердження виконання обробки дерев’яних конструкцій покрівлі вогнебіозахисним матеріалом ЕКОСЕПТ 450-1 (або аналог) надати робочий проект на «Вогнезахисну обробку дерев’яних конструкцій». У складі пропозиції також надати копію кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника, який розробив цей проект».
ТОВ «АЛЬФ БУД_ГРУП» не вимоги оголошення т не надав проект, або пояснення щодо його відсутності, тому пропозиція ТОВ «АЛЬФ БУД-ГРУП» була правомірно відхилена, тому що не відповідала вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі
Додатково зазнаю, що Зг.ст.5 п.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Також, згідно ст..14 пп.3 ч.7 ЗУ «Про публічні закупівлі» : « У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі»
ТОВ «АЛЬФА БУД-ГРУП» мало можливість звернутися до Замовника з метою уточнення інформації щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення ( у разі їх наявності за думкою Учасника) під час проведення спрощеної закупівлі. ТОВ «АЛЬФА БУД-ГРУП» такою можливістю не скористувалося, тобто повністю розуміли та погодились зі змістом та вимогами Замовника щодо проведення процедури спрощеної закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-08-19-004290-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АЛЬФА БУД-ГРУП", Код ЄДРПОУ:41616809
Дата подання: 07 вересня 2020 09:12
Щодо визначення переможцем ФОП Приз Р.С.
Щодо неправомірного визначення переможцем ФОП Приз Р.С. та публікації повідомлення про намір укласти договір. ТОВ «АЛЬФА БУД-ГРУП» не може погодитися з рішенням Замовника щодо визначення переможцем ФОП Приз Р.С та вважає дане рішенням таким, що суперечить законодавству в сфері державних закупівель. Відповідно до п. 8 Додатоку 2 «Кваліфікаційні вимоги до учасника» тендерної документації від учасників вимагалося підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Згідно з тендерною документацією, предметом закупівлі є капітальний ремонт покрівлі (код CPV за ДК 021:2015 – 45260000-7 (Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи). На виконання вимог ФОП Приз Р.С. було надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору підряду № 120 від 27.05.2019 року, скан-копію вказаного договору та Акт (КБ-2В) б/н від 09.07.2019 р., згідно з наданим договором, предметом договору є надання послуг з заміни вікон на енергозберігаючі. Перелік робіт, який здійснюється в межах виконання робіт з заміни вікон, відрізняється від переліку робіт, який здійснюється при виконанні робіт з ремонту покрівлі. Тобто, договір, який наданий ФОП Приз Р.С. не є аналогічними у розумінні цієї тендерної документації, оскільки предмет закупівлі є покрівельні роботи.
Також, згідно відповіді на запитання щодо визначення значення «аналогічний договір», Департаменту сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, зазначив, що аналогічним (аналогічними) є договір (договори) щодо того самого предмету закупівлі відповідно до коду Єдиного закупівельного словника та пункту 22 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі”. ( https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=269393bd-4ae4-4f85-8c55-25c3886d0c34&lang=uk-UA)
Виходячи з вищевикладеного, замовник порушив принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Прошу скасувати своє рішення щодо визначення переможцем ФОП Приз Р.С. У разі відмови або залишення нашої скарги без розгляду, ми вимушені звернутися до органів прокуратури та Державної аудиторської служби України.
Зауваження щодо надання проекту про вогнезахист ФОП Приз Р.С.; згідно ДБН А-2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» п. 3.6 замовником проекту може бути фізична чи юридична особа, яка має у власності або у користуванні земельну ділянку для забудови чи володіє на законних підставах об’єктом будівництва на якому має намір виконувати будівельні роботи. ФОП Приз Р.С. не мав законних підстав на виготовлення проекту вогнезахисту на об’єкт «Капітальний ремонт покрівлі Врубівської ЗОШ І-ІІІ ст. Попаснянської районної ради Луганської області», та не може виступати замовником проекту, бо не є власником будівлі або користувачем.
Зауваження щодо виконання робіт з вогнезахисту дерев’яних конструкцій; згідно наказу №1064 «Про затвердження правил з вогнезахисту», які вступили в дію 05 квітня 2019 року. Згідно п.1 Розділу V «Виконання робіт з вогнезахисту» виконуються суб’єктами господарювання, які мають відповідну ліцензію (згідно з вимогами Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Постанови Кабінету Міністрів України №852 від 23.11.2016 р. «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення»), а також на підставі проектної документації, розробленої та затвердженої відповідно до вимог чинного законодавства. ФОП Приз Р.С. не зазначив хто буде виконувати роботи з вогнезахисту та не надав ліцензію на проведення робіт з вогнезахисту.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 вересня 2020 09:10
1.Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Зг.ст.1п.1.ч.22 ЗУ «Про Публічні закупівлі» :
«предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку»
Предметом закупівлі є роботи з «Капітального ремонту покрівлі Врубівської ЗОШ І-ІІІ ст.Попаснянської районної ради Луганської області», розташованої за адресою: 93330, Луганська обл., с.Врубівка вул.Шкільна буд.5 – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45260000-7 (Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) Зг. Ст..1 п.1 ч.27 ЗУ «Про публічні закупівлі»
«Роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт».
Згідно Наказу МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ № 708 від 15.04.2020р «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», а саме ч.1 п.4 : . Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Тобто, у разі закупівлі товарів і послуг предмет визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. А у разі закупівлі робіт ( а предметом закупівлі є саме роботи з Капітального ремонту) предмет закупівлі визнається замовником саме за об’єктами будівництва.
Тобто, Аналогічним договором відповідно до умов документації цієї спрощеної закупівлі є договір підряду, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо виконання робіт з будівництва або реконструкції або капітального ремонту. Не є аналогічними договорами правочини, що містять предмет виконання «поточний ремонт».
Тобто, учасник не порушив вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмету закупівлі у частині підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт.
Виходячи з вищевикладеного, замовник не порушив принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.

2. Щодо зауваження надання проекту про вогнезахист.
На підставі: ДБН В 2.2-3-2014 додаток Д п. Д4 , ДБН В.1.1-7:2016 п. 6.23., НАПБ А.01.001-2014 Розділ ІІІ, підрозділ 2, п.2.5., п.2.6., НАКАЗУ 26.12.2018 № 1064 Про затвердження Правил з вогнезахисту - «Роботи з вогнезахисту виконуються суб'єктами господарювання, які мають відповідну ліцензію згідно з вимогами Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності", а також на підставі проектної документації, розробленої і затвердженої згідно з чинним законодавством та з урахуванням вимог Регламенту».
Тобто, вимоги Замовника у частині надання робочого проекту на «Вогнезахисну обробку дерев’яних конструкцій» не порушено.
3.Згідно зауваження щодо не зазначенням особи, яка буде виконувати роботи з вогнезахисту, повідомляю наступне:
У складі документів пропозиції наданий архівний файл з назвою «Пожзахист.rar»,який містить інформацію щодо юридичної особи ТОВ «Пожзахист-сервіс», яка має відповідну ліцензію на виконання робіт протипожежного призначення. Також зазначаю, що вимогами документації спрощеної закупівлі не вимагалося від Учасників надання інформації (Довідки, листа тощо) щодо залучення субпідрядників/співвиконавцев.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬФА БУД-ГРУП" 836 034,16
UAH з ПДВ
827 141,14
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Приз Роман Сергійович 872 001,13
UAH з ПДВ
836 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 12:11
Електронний підпис

Публічні документи

27 серпня 2020 16:36
Електронний підпис
27 серпня 2020 16:31
Цінова.pdf
27 серпня 2020 16:31
Техзавдання.pdf
27 серпня 2020 16:31
Проект пожзахист.pdf
27 серпня 2020 16:31
проект договору.pdf
27 серпня 2020 16:31
Пожзахист.rar
27 серпня 2020 16:31
Паспорт ПРИЗ_код.pdf
27 серпня 2020 16:31
Кошторис.pdf
27 серпня 2020 16:31
довідки та листи.pdf
27 серпня 2020 16:31
Довідка працівники.pdf
27 серпня 2020 16:31
Довідка обладнання.pdf
27 серпня 2020 16:31
Дефектный.pdf
27 серпня 2020 16:31
графік.pdf
27 серпня 2020 16:31
витяг з ЄДР.pdf
27 серпня 2020 16:31
Витяг ЄП Приз16092019.pdf
27 серпня 2020 16:31
виписка.pdf
27 серпня 2020 16:31
Аналог договір.pdf
27 серпня 2020 16:31
Аналог договір КБ-2_КБ-3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬФА БУД-ГРУП"

ФОП Приз Роман Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬФА БУД-ГРУП"
#41616809
Відхилено 827 141,14
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 11:26
ФОП Приз Роман Сергійович
#2808800332
Переможець 836 000,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 16:32

Документи

03 вересня 2020 11:26
Електронний підпис
03 вересня 2020 11:25
протокол відхилення .pdf

Документи

03 вересня 2020 16:32
Електронний підпис
03 вересня 2020 16:31
протокол про намір .pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Приз Роман Сергійович
#2808800332
836 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 вересня 2020 16:32
Електронний підпис
03 вересня 2020 16:31
протокол про намір .pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 13:38
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2020 13:37
доп.угода.1 (1).pdf зміни до договору
28 вересня 2020 13:37
договір 43 .pdf укладений
18 вересня 2020 16:26
тех.нагляд 51 .pdf укладений
18 вересня 2020 16:25

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
13 жовтня 2020 10:33
386 890,17 UAH UA788201720344241007100148551
КУ "ПРЦ ФГЗКУЗО"
UA053206270000026000013065204
ФОП ПРИЗ Р.С.
Оплачений
22 жовтня 2020 12:14
425 112,37 UAH UA788201720344241007100148551
КУ "ПРЦ ФГЗКУЗО"
UA053206270000026000013065204
ФОП ПРИЗ Р.С.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): поліпшення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML