Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Поточний ремонт сантехсистем житлового будинку за адресою: вул. Казакевича, 6 у м. Дніпро
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2020-08-19-004278-a e118140c2f5748fcb96f76bf79f6ff90
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олександрівна Іванюшенко

+380567451049 natalya0301@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВОГО ГОСПОДАРСТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38114671
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ВОСКРЕСЕНСЬКА, будинок 16
Контактна особа: Наталія Олександрівна Іванюшенко
+380567451049
natalya0301@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2020 12:50
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2020 17:00
Початок аукціону: 07 вересня 2020 13:15
Очікувана вартість: 2 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Поточний ремонт сантехсистем житлового будинку за адресою: вул. Казакевича, 6 у м. Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Казакевича, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування: міський бюджет Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2020 13:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 12:51
ТД пот. рем. cантех Казак 19.08.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕФАНТ - КОМФОРТ" 1 754 935,76
UAH з ПДВ
1 754 935,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" 2 347 758,91
UAH з ПДВ
2 347 758,91
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АДОНІЯ КОМПАНІ" 2 400 883,52
UAH з ПДВ
2 400 883,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 11:36
Електронний підпис
09 вересня 2020 11:36
Електронний підпис
09 вересня 2020 11:34
Електронний підпис
09 вересня 2020 11:33
Електронний підпис
09 вересня 2020 11:28
Електронний підпис
09 вересня 2020 11:27
Електронний підпис
09 вересня 2020 10:54
Копія техпаспорту.PDF
09 вересня 2020 10:45
Копія техпаспорту.PDF
09 вересня 2020 10:43
ФЗ_ЕК2019.PDF
09 вересня 2020 10:43
Договір аренди.PDF
04 вересня 2020 14:20
Електронний підпис
04 вересня 2020 14:20
Електронний підпис
04 вересня 2020 14:20
Електронний підпис
04 вересня 2020 14:20
Електронний підпис
04 вересня 2020 14:20
Електронний підпис
04 вересня 2020 13:42
Довідка субпідрядники.PDF
04 вересня 2020 13:42
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
04 вересня 2020 13:42
Довідка захист довкілля.PDF
04 вересня 2020 13:42
Довідка ст17.PDF
04 вересня 2020 13:42
Підписаний_Лицензия.pdf
04 вересня 2020 13:42
Статут.pdf
04 вересня 2020 13:42
Кошторис.PDF
04 вересня 2020 13:42
Dover_Original_Kovalenko_5669_k_o_ECP.pdf
04 вересня 2020 13:42
Дозвіл901.pdf
04 вересня 2020 13:42
Акт форма КБ2в.pdf
04 вересня 2020 13:42
Довідка учасника торгів.PDF
04 вересня 2020 13:42
Технічне завдання.PDF
04 вересня 2020 13:42
ФЗ_1півр2020ЕК.PDF
04 вересня 2020 13:42
Платежка565.pdf
04 вересня 2020 13:42
Витяг з ЄДРПОУ.PDF
04 вересня 2020 13:42
Проект договору.PDF
04 вересня 2020 13:42
Довідка МТБ.PDF
04 вересня 2020 13:42
Тендерна пропозиція.PDF
04 вересня 2020 13:42
Підписаний_G0920-2439-GL_tender.pdf
04 вересня 2020 13:42
Ліцензія Додатки.pdf
04 вересня 2020 13:42
Дозвіл902.pdf
04 вересня 2020 13:42
Акт форма КБ3.PDF
04 вересня 2020 13:42
Аналогічний договір.PDF

Публічні документи

15 вересня 2020 14:57
Електронний підпис
15 вересня 2020 14:56
Документы Переможця.rar
04 вересня 2020 16:38
Електронний підпис
04 вересня 2020 16:37
Фінзвітність.pdf
04 вересня 2020 16:37
Інші документи.pdf
04 вересня 2020 16:37
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
04 вересня 2020 16:37
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

01 вересня 2020 12:36
Електронний підпис
01 вересня 2020 12:34
ЗАБЕПЕЧЕННЯ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕФАНТ - КОМФОРТ"

ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ"

ТОВ "АДОНІЯ КОМПАНІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕФАНТ - КОМФОРТ"
#35954632
Відхилено 1 754 935,76
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 10:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 вересня 2020 11:59
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ"
#41074702
Переможець 2 347 758,91
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 11:47
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

Користуючись правом, передбаченим п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) на закупівлю послуг: ДК 021:2015: 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Поточний ремонт сантехсистем житлового будинку за адресою: вул. Казакевича, 6 у м. Дніпро), повідомляємо, що в ході розгляду тендерної пропозиції виявлено такі невідповідності, в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання матеріально – технічної бази в якій зазначено Автомобіль марки РЕНО – МАСТЕР орендоване у Федишина О.О., так відповідно до додатку 4 тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують наявність у власності (копії договорів купівлі-продажу, копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів тощо) або користуванні (копії договорів оренди, суборенди, надання послуг з експлуатації тощо терміном дії до 31.12.2020 або більше та додатково копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів) учасника машин та механізмів, необхідних для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. Дана вимога стосується виключно машин та механізмів. Так відповідно до вище зазначених умов Учасник повинен підтвердити наданням завіреної копії договору оренди на транспортний засіб РЕНО – МАСТЕР та копією технічного паспорту. 2. Так відповідно до тендерної документації Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та правомочність на укладення та підпис договору про закупівлю підтверджується довідкою із зазначенням відповідної інформації, копією виписки з протоколу засновників або протоколу засновників та наказу про призначення (у разі підписання керівником) або довіреності, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання зазначених документів (у разі підписання іншою уповноваженою особою учасника), зазначеної довідки у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ « ЕЛЕФАНТ – КОМФОРТ» не має У зв’язку з цим, необхідно підтвердити вимоги тендерної документації надавши відповідну довідку. • 3. На виконання кваліфікаційних критеріїв статті 16 Закону необхідно надати Копію аналогічного договору, зазначеного у довідці (не менше одного) копії документів, передбачених умовами договору, що підтверджують його виконання (акт(и) виконаних робіт, акт(и) приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, КБ-3 тощо). У розумінні даної тендерної документації вважатиметься аналогічним договором надання послуг з поточного ремонту. У складі тендерної пропозиції надано договір від 05.08.2019 № 292 та Локальний кошторис без підпису та печатки керівника підприємства ТОВ «ЕЛЕФАНТ – КОМФОРТ» Федишина В.Б., тому для усунення зазначеної невідповідності, необхідно надати аналогічний договір оформлений відповідно до діючого законодавства. 4 Тендерною документацією передбачено наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю учасником в складі тендерної пропозиції наданням: завіреної копія балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період. В складі тендерної пропозиції часника ТОВ « ЕЛЕФАНТ – КОМФОРТ» надано звіт про фінансові результати не за останній звітний період. Для усунення невідповідностей Учасник повинен підтвердити наданням звіту про фінансові результати за останній звітний період 2019 рік

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕФАНТ - КОМФОРТ" #35954632

№ рішення у справі

60/93-р/к

Дата рішення у справі

11.07.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

10 вересня 2020 10:14
Електронний підпис
10 вересня 2020 10:03
593протокол.pdf
07 вересня 2020 13:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" #41074702

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2020 11:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ"
#41074702
2 347 758,91
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 14:45
106-2020 НП звіт.pdf укладений
09 грудня 2020 11:50
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 16:46
106-2020 НП ду 1.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 16:40
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 09:59
106-2020 НП.pdf укладений
23 вересня 2020 09:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору на підставі на підставі листа Підрядника, уточнення об'ємів наданих послуг
Номер договору про закупівлю: 106/2020 НП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0,00
UAH (в тому числі ПДВ 0,00 UAH)