Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Насос 4Д200-90 без двигуна
Очікувана вартість
20 807,86 UAH
UA-2020-08-19-004171-a 46511d7a322340c2aa26e244610b42c4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Пірожкова

+380972435997 tv05@kremtec.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Товаристо з обмеженою відповідальністю "Кременчуцька ТЕЦ"
Код ЄДРПОУ: 42225136
Місцезнаходження: 39600, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Свіштовська, буд. 2
Контактна особа: Ганна Пірожкова
+380972435997
tv05@kremtec.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2020 12:40
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2020 10:00
Очікувана вартість: 20 807,86 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 208,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори


Категорія: відповідно до пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами, внесеними згідно із Законом від 19.09.2019 № 114)

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Насос 4Д200-90 без двигуна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, місто Кременчук, Свіштовська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки з Постачальником Покупець здійснює протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання Товару Покупцем. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2020 12:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 12:40
Інструкція.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МПСР" 19 000,00
UAH
19 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 11:40
Електронний підпис
27 серпня 2020 11:38
технічна специфікація.pdf
27 серпня 2020 11:38
Статут.pdf
27 серпня 2020 11:38
Пропозиція.pdf
27 серпня 2020 11:38
Проект договору.pdf
27 серпня 2020 11:38
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
27 серпня 2020 11:38
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МПСР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МПСР"
#39643833
Переможець 19 000,00
UAH
02 вересня 2020 09:05

Документи

02 вересня 2020 09:05
Електронний підпис
02 вересня 2020 09:04
Протокол переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 09:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МПСР"
#39643833
19 000,00
UAH
Документи

Документи

02 вересня 2020 09:05
Електронний підпис
02 вересня 2020 09:04
Протокол переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 10:11
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2021 14:02
ДУ до Договору №593 від 30.09.2021.pdf зміни до договору
04 жовтня 2021 14:00
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2021 15:42
ДУ до Договору №593 від 30.07.2021.pdf зміни до договору
03 серпня 2021 15:38
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 08:50
Договір поставки №593.pdf укладений
21 вересня 2020 08:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 593
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 593
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 22 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 800,00 UAH)