Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення ПКД по об’єкту: «Реконструкція будівель та споруд КП «АЕРОПОРТ ІЗМАЇЛ», розташованого за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, Аеродромне шосе, будинок 17-а» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 (CPV) 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2020-08-19-003950-c 4d7b2dc878214e8b9dcdfcace50bf9b7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Данильченко Ольга

+380487189267 UORZMV@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОБЛАСНОЇ РАДИ З МАЙНОВИХ ВІДНОСИН
Код ЄДРПОУ: 23212638
Вебсайт: http://property.odessa.gov.ua/
Місцезнаходження: 65032, Україна , Одеська обл., Одеса, м. Одеса, просп. Шевченка, буд. 4
Контактна особа: Данильченко Ольга
+380487189267
UORZMV@GMAIL.COM
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2020 15:14
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2020 16:00
Початок аукціону: 04 вересня 2020 13:56
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1.Категорія замовника Управління обласної ради з майнових відносин – пункт 1 частини 1 статті 2 Закону – орган місцевого самоврядування. 2. Ідентифікаційний код юридичної особи – 23212638. 3. Місцезнаходження юридичної особи - 65032, Одеська обл., місто Одеса, ПРОСПЕКТ ШЕВЧЕНКА, будинок 4. 4. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. 5. Джерело фінансування – місцевий бюджет. 6. Предмет закупіввлі визначено з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Виготовлення ПКД по об’єкту: «Реконструкція будівель та споруд КП «АЕРОПОРТ ІЗМАЇЛ», розташованого за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, Аеродромне шосе, будинок 17-а» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
(ДК 021:2015 (CPV) 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66800, Україна, Одеська область, Ізмаїл, Аеродромне шосе, 17-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Поточні розрахунки за виконані роботи здійснюються відповідно до календарного плану виконання робіт на підставі актів виконаних робіт, підписаних представниками Сторін за умови наявності відповідного фінансування та коштів на рахунку Замовника, протягом 10 робочих днів з дня підписання Акту. Фінансові та платіжні зобов’язання Замовника виникають при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Порядок їх виконання залежить від обсягів реального фінансування. Реєстрація фінансових зобов’язань за цим договором в органах Державної казначейської служби України відбуватиметься при надходженні коштів на реєстраційний рахунок Замовника. Остаточний розрахунок після завершення робіт здійснюється протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами останнього акту виконаних робіт, передання Підрядником Замовнику Документації за актом прийому-передачі разом з позитивним висновком (звітом) за результатами проведеної державної експертизи Документації з урахуванням раніше проведених платежів. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2020 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 15:11
ТД виготовлення ПКД на Рекогструкцію будіель та споруд КП Аеропорт Ізмаїл.docx
19 серпня 2020 15:11
Додаток 7 та 8 - Лист-згода на обробку персональних даних виготовлення ПКД на Ре.docx
19 серпня 2020 15:11
Додаток 6 Форма пропозиції виготовлення ПКД на Рекогструкцію будіель та споруд К.docx
19 серпня 2020 15:11
Додаток 5 - Інформація про субпідрядну (-і) організацію (-ї) виготовлення ПКД на.docx
19 серпня 2020 15:11
ДОдаток 4 Проект договору виготовлення ПКД на Рекогструкцію будіель та споруд КП.docx
19 серпня 2020 15:11
Додаток 3 Техічні вимоги виготовлення ПКД на Рекогструкцію будіель та споруд КП .docx
19 серпня 2020 15:11
Додаток 2 Стаття 17 та інші вимоги виготовлення ПКД на Рекогструкцію будіель та .docx
19 серпня 2020 15:11
Додаток 1 КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ виготовлення ПКД на Рекогструкцію будіель та с.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2020 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙ ІНВЕСТ ТУР" 1 398 970,76
UAH з ПДВ
1 398 970,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ЧОРНОГО МОРЯ" 1 498 500,00
UAH з ПДВ
1 498 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2020 10:43
Електронний підпис
17 вересня 2020 10:43
Dovidka_20254340670630050129.pdf.p7s
17 вересня 2020 10:43
Dovidka_20254340670630050129.pdf
17 вересня 2020 10:43
5_Довідка ДПСУ.pdf
17 вересня 2020 10:43
3_Довідка_СТ17.pdf
17 вересня 2020 10:43
1_Форма_Пропозиція.pdf
17 вересня 2020 10:43
1_Договірна ціна.pdf
16 вересня 2020 11:59
Електронний підпис
16 вересня 2020 11:59
5_Довідка ДПСУ.pdf
16 вересня 2020 11:59
Dovidka_20254340670630050129.pdf.p7s
16 вересня 2020 11:59
Dovidka_20254340670630050129.pdf
16 вересня 2020 11:59
3_Довідка_СТ17.pdf
16 вересня 2020 11:58
1_Договірна ціна.pdf
16 вересня 2020 11:58
1_Форма_Пропозиція.pdf
03 вересня 2020 13:30
Електронний підпис
03 вересня 2020 13:30
2_2_Статут (із змінами).pdf
27 серпня 2020 14:01
Електронний підпис
27 серпня 2020 14:00
2_7_Календарний план.pdf
27 серпня 2020 14:00
2_6_Проект договору.pdf
27 серпня 2020 14:00
2_4_Технічний опис.pdf
27 серпня 2020 14:00
2_2_Статут (із змінами).pdf
27 серпня 2020 14:00
2_14_Лист_помилки.pdf
27 серпня 2020 14:00
2_1_Довідка_СТ17.pdf
27 серпня 2020 14:00
2_10_Форма_Пропозиція.pdf
27 серпня 2020 14:00
1_6_Штатний розпис.pdf
27 серпня 2020 14:00
1_4_Сертифікати_дипломи.pdf
27 серпня 2020 14:00
1_3_Наказ_ГІП.pdf
27 серпня 2020 14:00
1_2_Наказ_ГАП.pdf
27 серпня 2020 14:00
1_16_Балансова довідка.pdf
27 серпня 2020 14:00
1_1_Довідка_Працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙ ІНВЕСТ ТУР"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ЧОРНОГО МОРЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙ ІНВЕСТ ТУР"
#33085751
Переможець 1 398 970,76
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 16:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2020 16:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙ ІНВЕСТ ТУР"
#33085751
1 398 970,76
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2023 14:45
img-623142904.pdf зміни до договору
23 червня 2023 14:42
Електронний підпис зміни до договору
09 травня 2023 12:02
Додаткова угода №6 з 09 травня 2023.PDF зміни до договору
09 травня 2023 12:01
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 15:52
ДУ №5 до договору № 12.PDF зміни до договору
28 грудня 2022 15:52
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 16:37
Додаткова угода 4 _28122021154829.PDF зміни до договору
28 грудня 2021 16:37
Електронний підпис зміни до договору
19 квітня 2021 14:20
ДУ № 3 до Договору № 12 (1).pdf зміни до договору
19 квітня 2021 14:18
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2021 10:03
ДУ 2 до ДП 12 (1).pdf зміни до договору
09 квітня 2021 10:03
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 09:30
20201223_102455 (1).PDF зміни до договору
23 грудня 2020 09:29
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 10:23
Договір 12 ПКД.pdf укладений
28 вересня 2020 10:23

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
29 червня 2023 14:32
1 398 970,76 UAH UA858201720344231018400027737
Упр.обласної ради з майнових відносин
UA063282090000026000310968501
ТОВ "Строй Інвест Тур"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжено строк дії згідно п.4 част 5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягу фінансування на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягу фінансування
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору у звязку із відсутністю фінансування
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору у звязку із відсутністю фінансування
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
09 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна відомостей
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення пункту 2.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML