Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26136719 |
Місцезнаходження: | 53200, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, вул. Електрометалургів, 3 |
Контактна особа: |
Зінченко Всеволод Олександрович +380566251106 jkhnmr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2020 15:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 серпня 2020 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2020 13:00 |
Початок аукціону: | 07 вересня 2020 14:41 |
Очікувана вартість: | 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 21000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 180 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 серпня 2020 15:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 серпня 2020 15:11 |
Додаток 6 Дог_послуги 2020.doc | |
19 серпня 2020 15:11 |
Додаток 4.pdf | |
19 серпня 2020 15:11 |
ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-18-000070 ● bc7cee02b17646658fbffa6d8dbdd0eb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 жовтня 2020 15:12 |
НАКАЗ
06.10.2020 № 201
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків, моніторинг процедури закупівлі: «Поточний ремонт внутрішньоквартальних тротуарів за об’єктом вул. Станіславського 28 в м. Нікополь, Дніпропетровської області» (код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ID: UA-2020-08-19-003945-c, яка проводиться Управлінням благоустрою, інфраструктури та комунального господарства Нікопольської міської ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-06 15:48:31
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі: «Поточний ремонт внутрішньоквартальних тротуарів за об’єктом вул. Станіславського 28 в м. Нікополь, Дніпропетровської області» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-19-003945-c), яка проводиться Управлінням благоустрою, інфраструктури та комунального господарства Нікопольської міської ради (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень.
Згідно Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-08-19-003945-c, Замовником визначено вид забезпечення тендерних пропозиції - Електронна гарантія у розмірі 21 000,00 UAH. Також, відповідно до п. 7 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу VI тендерної документації зазначено, що Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3% очікуваної вартості предмета закупівлі.
Тим же пунктом тендерної документації визначено, що пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 30 Закону.
Під час моніторингу встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця торгів ФОП «НІКІТЮК ІЛЛЯ ЄВГЕНОВИЧ» не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, попри це Замовником тендерна пропозиція зазначеного учасника не відхилена у відповідності до вимог Закону, натомість укладено з ним договір про надання послуг з поточного ремонту внутрiшньоквартальних тpoтyapiв за об'єктом вул. Станiславського 28 в м. Нiкополь Днiпропетровської областi від 25.09.2020 № 925/20. Прошу пояснити даний факт.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом)
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "НІКІТЮК ІЛЛЯ ЄВГЕНОВИЧ" #3251603351 |
Переможець |
668 103,00
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2020 15:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2020 09:58
|
03112020095601.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2020 09:56
|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2020 09:18
|
підписаний договір | укладений |
28 вересня 2020 09:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | додаткова угода |
Номер договору про закупівлю: | 925/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |