Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекти навчального обладнання для кабінетів фізики, біології, хімії та STEM-лабораторій
Sets of training equipment for physics, biology, chemistry and STEM laboratories
Очікувана вартість
58 598 600,00 UAH
UA-2020-08-19-003909-a 9d8bb37badb24ed6b8e2173cfd563460
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Таміла Петрівна Лебедева

+380563710842 guon_krv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 25927519
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, буд. 70
Контактна особа: Таміла Петрівна Лебедева
+380563710842
guon_krv@ukr.net
Додаткові контактні особи: Таміла Петрівна Лебедева
+380563710842
guon_krv@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Department of Education and Science of Dnipropetrovsk Regional State Administration
National ID: 25927519
Contact point: Tamila Petrovna Lebedeva
+380563710842
guon_krv@ukr.net
Additional contacts: Таміла Петрівна Лебедева
+380563710842
guon_krv@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 серпня 2020 12:20
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2020 10:00
Очікувана вартість: 58 598 600,00 UAH з ПДВ
Publication date: 19 серпня 2020 12:20
Enquiries until: 15 листопада 2020 10:00
Complaints submission until: до 21 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 листопада 2020 10:00

Information

Estimated total value: 58 598 600 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Scope of the procurement
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути викладені українською мовою. Більш детально у тендерній документації
All documents related to the tender offer and prepared directly by the bidder must be presented in Ukrainian. More details in the tender documentation

Тендерна документація

17 листопада 2020 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 17:34
ТД зміни 4.docx
17 листопада 2020 17:34
Перелік змін 4.doc
11 листопада 2020 17:20
Проект договору зміни 2.docx
17 листопада 2020 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2020 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2020 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 12:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 17:34
ТД зміни 4.docx
16 листопада 2020 17:06
ТД зміни 3.docx
11 листопада 2020 17:20
ТД зміни 2.docx
28 жовтня 2020 14:10
ТД зміни.docx
19 серпня 2020 12:20
ТД.docx
17 листопада 2020 17:34
Перелік змін 4.doc
16 листопада 2020 17:06
Перелік змін 3.doc
11 листопада 2020 17:20
Перелік змін 2.doc
28 жовтня 2020 14:11
Перелік змін.doc
11 листопада 2020 17:20
Проект договору зміни 2.docx
28 жовтня 2020 14:11
Проект договору зміни.docx
19 серпня 2020 12:20
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строк поставки товарів
Дата подання: 01 листопада 2020 12:15
Дата відповіді: 02 листопада 2020 12:31
Шановний Замовник. В ТД Розділ I "Загальні положення" п.4.4 "Строк поставки товарів" вказано "з дня укладання договору до 18грудня 2020 року включно" Розділ VI п.2 містить інформацію про строки укладання Договору "договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю." Як узгодити термін укладання Договору та терміни поставки, якщо період аукціону очікується з 18 грудня 2020 р.?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 28.10.2020 на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.10.2020 № 18790-р/пк-пз були внесені зміни до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі (комплекти навчального обладнання для кабінетів фізики, біології, хімії та STEM-лабораторій) та продовжено кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Відповідно до частини дванадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій.
Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
При цьому облік строку для початку електронного аукціону здійснюється безпосередньо електронною системою закупівель.
Технічним регламентом роботи електронної системи передбачено, що під час створення оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою або внесення змін до тендерної документації таких торгів, тобто до моменту оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій, електронна система визначає дату електронного аукціону виходячи з максимальних строків розгляду тендерних пропозицій, а саме: 20 р.д. на розгляд тендерних пропозицій + 5 к.д. очікування до дати аукціону.
Однак, після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій електронна система закупівель здійснює новий розрахунок дати електронного аукціону.
Замовник не планує затягувати процес розгляду тендерних пропозицій до 20 р.д. Таким чином, орієнтовна дата проведення електронного аукціону буде у період з 19.11.2020 по 23.11.2020, орієнтована дата укладання договору – з 30.11.2020 по 04.12.2020.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-19-003909-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "АРТЕ ЛЕГІС", Код ЄДРПОУ:43522634
Дата подання: 31 серпня 2020 17:13
вимога Замовнику щодо усунення порушення чинного законодавства
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ:
Адвокатське об’єднання «АРТЕ ЛЕГІС»
Ідентифікаційний номер юридичної особи 43522634
Місцезнаходження:
01014, м. Київ, вул. Болсуновська, 8
Тел.: +380676156500
Електронна адреса: info@artelegis.com.ua

ЗАМОВНИК:
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Адреса: 49006, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, буд. 70
код ЄДРПОУ: 25927519
тел: +380563710842
адреса електронної пошти: guon_krv@ukr.net

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ:
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-19-003909-a
ID: 9d8bb37badb24ed6b8e2173cfd563460

ВИМОГА
щодо усунення порушень у тендерній документації

ДЕПАРТАМЕНТОМ ОСВІТИ І НАУКИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі – «Замовник») 19 серпня 2020 року була оголошена процедура відкритих торгів з публікацією англійською мовою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-19-003909-a ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (комплекти навчального обладнання для кабінетів фізики, біології, хімії та STEM-лабораторій).
Ознайомившись та опрацювавши положення тендерної документації на закупівлю – ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (комплекти навчального обладнання для кабінетів фізики, біології, хімії та STEM-лабораторій) (далі – «Тендерна документація»), виявлено ряд грубих порушень приписів Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та наказу Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» від 29 квітня 2020 року № 574, а саме:
Технічні характеристики засобів навчання та обладнання, якими можуть бути обладнані навчальні кабінети біології, фізики, хімії і STEM-лабораторії державних і комунальних закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, чітко та деталізовано встановленні Типовим переліком засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 07 травня 2020 р. за № 410/34693 (далі – Типовий перелік).
Відповідно до імперативного припису пункту 1 Типового переліку визначено: «Цей перелік визначає вимоги до засобів навчання та обладнання, якими можуть бути обладнані навчальні кабінети біології, географії, математики, фізики, хімії і STEM-лабораторії державних і комунальних закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти, (далі - навчальні кабінети і STEM-лабораторії), з урахуванням вимог новітніх освітніх технологій і методів навчання».
Відповідно да частин другої статті 15 Закону України «Про центральні органи виконавчої влади» накази міністерства, видані в межах його повноважень, є обов'язковими для виконання підприємствами, установами і організаціями всіх форм власності.
Отже, дотримання чітко визначених технічних характеристик до засобів навчання та обладнання під час встановлення тендерних вимог є обов’язковим та неухильним, а Замовник своїми дії порушує та ігнорує норми законодавства України.
Аналогічної позиції дотримується Міністерство освіти і науки у своєму листі щодо неухильного дотримання законодавства від 14.08.2020 № 1/9-441 (яке опубліковано на сайті МОН України https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-neuhilnogo-dotrimannya-zakonodavstva), де зазначає: «Вимоги до мультимедійного обладнання (у т. ч. інтерактивної дошки, мультимедійного проєктора з короткофокусним об’єктивом, багатофункціонального пристрою тощо), електронних освітніх ресурсів та пристосувань для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій визначаються відповідно до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07 травня 2020 р. за № 410/34693, та не можуть відрізнятися від встановлених наказом». Також в листі зазначено: «Вимоги до комп’ютерного обладнання (у т.ч. ноутбуків та персональних комп’ютерів), яким комплектуються навчальні кабінети і STEM-лабораторії, визначаються відповідно до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року №1440 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07 травня 2020 р. за №55/31507 та не можуть відрізнятися від встановлених Наказом».
Проте, Замовник порушив вказані норми Типового переліку зазначивши у Тендерній документації технічні характеристики, які відсутні у Типовому переліку, та які наведені у додатку 1 до цього листа.
Окрім того, більшість технічних вимог до предмету закупівлі точно співпадають із параметрами обладнання, яке пропонує лише один виробник та/або один продавець обладнання у різних частинах закупівлі.
Така прихована характеризація обладнання (товару) та його складових Замовником прямо порушує імперативні приписи частини четвертої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», де визначено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». Зауважуємо, що хоча Замовником на виконання частини четвертої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» намагається формально приховати наявне порушення шляхом зазначення у Тендерній документації «або еквівалент», проте еквіваленту не існує з огляду на те, що кожна складова частина предмету закупівлі прописана під конкретного виробника/постачальника.
Надання прихованих переваг певним учасникам, відповідно до норм статті 364 Кримінального кодексу України є кримінально караним і передбачає кримінальну відповідальність, у зв’язку із чим, вимагаємо припинити порушення норм законодавства України, внести відповідні зміни та привести Тендерну документацію в частині визначення засобів навчання та обладнання до вимог Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07 травня 2020 р. за № 410/34693.
У разі не вчинення Замовником дій щодо усунення вказаних порушень залишаємо за собою право звернутися до правоохоронних органів для внесення відомостей в ЄРДР щодо вчинення злочину та реєстрації кримінального правопорушення для подальшого його розслідування та надання правої оцінки таким діянням у судовому порядку.



Додатки:
1. Перелік технічних характеристик, які відсутні у Типовому переліку.
2. Лист Міністерства освіти і науки від 14.08.2020 № 1/9-441.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 вересня 2020 16:59
19.08.2020 департаментом освіти і науки облдержадміністрації (далі – департамент) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) було оголошено процедуру відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі (комплекти навчального обладнання для кабінетів фізики, біології, хімії та STEM-лабораторій).
Технічні характеристики обладнання та засобів навчання визначалися відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 № 1440 «Про затвердження Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної освіти)» та від 29.04.2020 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій».
Вищезазначеними наказами встановлені мінімальні технічні характеристики обладнання та засобів навчання, кількісний і якісний склад комплектації навчальних кабінетів та STEM-лабораторій, які можуть використовуватися у закладах освіти.
При цьому у Типових переліках технічні характеристики обладнання та засобів навчання визначено з формулюванням «НЕ МЕНШЕ» та «НЕ ГІРШЕ» і в жодному нормативно-правовому документі Міністерства освіти і науки України не встановлено заборони на придбання та використання у закладах освіти обладнання з кращими та більш потужними технічними характеристиками.
Також повідомляємо, що департамент звернувся до Міністерства освіти і науки України щодо надання додаткових роз’яснень положень наказів від 02.11.2017 № 1440 «Про затвердження Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної освіти)» та від 29.04.2020 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій».
Міністерство освіти і науки України листом від 01.09.2020 № 4/3057-20 підтверджує позицію департаменту.
Так, у вищенаведеному листі зазначено, що Типовий перелік засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затверджений наказом Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 № 574, та Типовий перелік комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної освіти), затверджений наказом Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 № 1440, визначають технічні вимоги до деякого обладнання з фіксованими або мінімальними значеннями таких характеристик та/або кількостями.
У випадках встановлених Типовими переліками мінімальних значень технічних вимог (наприклад, «не менше….», «не гірше….») при проведенні закупівель відповідного обладнання можуть встановлюватися обґрунтовано вищі значення технічних вимог до такого обладнання, що повинно задовольнити потреби освітнього процесу, зокрема, виходячи з оптимальних вимог для програмного забезпечення, встановлених на персональних комп’ютерах, тощо.
З метою отримання якісних засобів навчання та обладнання департаментом були детально та конкретизовано прописані технічні характеристики та вимоги до необхідного обладнання та засобів навчання, так як наприклад у наказі Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» не визначено вимоги до «Електронні освітні ресурси», «Навчальні роботи» та інше.
Статтею 23 Закону визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог; у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасником.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та інше. До кожного посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент».
В тендерній документації на закупівлю ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі (комплекти навчального обладнання для кабінетів фізики, біології, хімії та STEM-лабораторій) визначено, що у разі наявності в предметі закупівлі (технічній специфікації), його технічних та якісних характеристиках посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
Департаментом здійснено моніторинг ринку виробництва та реалізації комп’ютерного, мультимедійного та цифрового обладнання, засобів навчання. За результатами моніторингу встановлено, що за визначеними у тендерній документації технічними характеристиками комп’ютерне, мультимедійне та цифрове обладнання виготовляється щонайменше трьома виробниками, а засоби навчання двома виробниками.
Зазначені у тендерній документації технічні параметри є універсальними та уніфікованими і зазначаються усіма відомими виробниками. Учасники можуть запропонувати аналог товару, який буде повністю відповідати технічним вимогам, встановленим у тендерній документації, або еквівалент товару, технічні характеристики якого будуть кращими.

Документи подані скаржником

31 серпня 2020 17:13
Лист МОН 14082020.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-19-003909-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНСОФ", Код ЄДРПОУ:36938941
Дата подання: 16 вересня 2020 17:47
Скарга
Скарга щодо усунення дискримінаційних вимог
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 вересня 2020 23:04
рішення від 21.09.2020 № 17699.pdf
Дата публікації: 21 вересня 2020 23:04
рішення від 06.10.2020 №18790.pdf
Дата публікації: 10 жовтня 2020 01:38
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішенням від 06.10.2020 № 18790-р/пк-пз внесено зміни до тендерної документації на на закупівлю ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі (комплекти навчального обладнання для кабінетів фізики, біології, хімії та STEM-лабораторій).
Дата виконання рішення замовником: 28 жовтня 2020 14:21

Документи подані скаржником

16 вересня 2020 15:38
Додаток 2 до Скарги.docx
16 вересня 2020 17:24
Платіжне доручення.pdf
05 жовтня 2020 19:37
Додаток 1. частина 2.pdf
05 жовтня 2020 19:37
Додаток 1, частина 1.pdf
05 жовтня 2020 20:27
Додаток 1 частина 5.docx
05 жовтня 2020 20:27
Додаток 1 частина 7.docx
05 жовтня 2020 20:27
Додаток 1 частина 6.docx
05 жовтня 2020 20:28
Додаток 1 частина 10.pdf

Документи подані замовником

24 вересня 2020 17:18
Лист МОН.pdf
24 вересня 2020 17:18
Пояснення АМКУ.pdf
24 вересня 2020 17:18
Пояснення АМКУ.doc
28 жовтня 2020 14:21
Перелік змін.doc
28 жовтня 2020 14:21
ТД зміни.docx

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Комплект навчального обладнання для кабінетів біології
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 15 948 600,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 90 000,00 UAH з ПДВ


Title: A set of training equipment for biology classrooms
Current status: Complete
Estimated total value: 15 948 600,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 90 000,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 03 грудня 2020 14:29
Auction planned date: 03 грудня 2020 14:29
Закінчення: 03 грудня 2020 14:50
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

24 комп
Комплект навчального обладнання для кабінетів біології
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 70
Дата доставки: 21 грудня 2020

A set of training equipment for biology classrooms
CPV: 39160000-1

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання-передачі товару, але не пізніше ніж через 30 днів з дня отримання товару Замовником. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 листопада 2020
UA-2020-08-19-003909-a9d8bb37badb24ed6b8e2173cfd563460
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 25927519
Місцезнаходження: 49006, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, буд. 70
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНСОФ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

25 листопада 2020 10:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

23 листопада 2020 16:58
Електронний підпис
23 листопада 2020 16:58
Електронний підпис
23 листопада 2020 16:58
4. Техніка_3_2.pdf.p7s
23 листопада 2020 16:58
4. Техніка_3_2.pdf
23 листопада 2020 16:58
3. Техніка_2_2.pdf.p7s
23 листопада 2020 16:58
3. Техніка_2_2.pdf
23 листопада 2020 16:58
2. Техніка_1_2.pdf.p7s
23 листопада 2020 16:58
2. Техніка_1_2.pdf
23 листопада 2020 16:58
1. Кваліфікація_2.pdf.p7s
23 листопада 2020 16:58
1. Кваліфікація_2.pdf

Документи

25 листопада 2020 10:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

07 грудня 2020 16:46
Електронний підпис
07 грудня 2020 16:45
УО, ліцензування.pdf
07 грудня 2020 16:45
МВС.pdf
07 грудня 2020 16:45
Довідки переможця.pdf
07 грудня 2020 16:45
Довідка повна.pdf
24 листопада 2020 13:42
Електронний підпис
24 листопада 2020 13:41
Електронний підпис
24 листопада 2020 13:40
5.12. Листи від виробників.pdf.p7s
24 листопада 2020 13:40
5.12. Листи від виробників.pdf
24 листопада 2020 13:40
5.11. Тех.док Бі-Про.pdf.p7s
24 листопада 2020 13:40
5.11. Тех.док Бі-Про.pdf
24 листопада 2020 13:40
5.10. Тех.док Vernier.pdf.p7s
24 листопада 2020 13:40
5.10. Тех.док Vernier.pdf
24 листопада 2020 13:40
5.9. Тех. док Шафи зарядні.pdf.p7s
24 листопада 2020 13:40
5.9. Тех. док Шафи зарядні.pdf
24 листопада 2020 13:40
5.8. Тех. док TP-LINK.pdf.p7s
24 листопада 2020 13:40
5.8. Тех. док TP-LINK.pdf
24 листопада 2020 13:40
5.7. Тех. док Powercom.PDF.p7s
24 листопада 2020 13:40
5.7. Тех. док Powercom.PDF
24 листопада 2020 13:40
5.6. Тех. док Апасер.pdf.p7s
24 листопада 2020 13:40
5.6. Тех. док Апасер.pdf
24 листопада 2020 13:40
5.5. Тех. док Impression НКК.pdf.p7s
24 листопада 2020 13:40
5.5. Тех. док Impression НКК.pdf
24 листопада 2020 13:40
5.4. Тех. док Impression 110ES.PDF.p7s
24 листопада 2020 13:40
5.4. Тех. док Impression 110ES.PDF
24 листопада 2020 13:40
5.3. Тех.док Е-підручники.pdf.p7s
24 листопада 2020 13:40
5.3. Тех.док Е-підручники.pdf
24 листопада 2020 13:40
5.2. Тех. док Дошки BSMM20.pdf.p7s
24 листопада 2020 13:40
5.2. Тех. док Дошки BSMM20.pdf
24 листопада 2020 13:40
5.1. Тех.док EPSON.pdf.p7s
24 листопада 2020 13:40
5.1. Тех.док EPSON.pdf
24 листопада 2020 13:40
5. Технічна частина (ЛОТ 2).pdf.p7s
24 листопада 2020 13:40
5. Технічна частина (ЛОТ 2).pdf
24 листопада 2020 13:40
2. Відповідність статті 17.pdf.p7s
24 листопада 2020 13:40
2. Відповідність статті 17.pdf

Документи

25 листопада 2020 10:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

25 листопада 2020 09:57
Електронний підпис
24 листопада 2020 19:45
Електронний підпис
24 листопада 2020 19:38
6. Інші документи.pdf
24 листопада 2020 19:38
3.2. Технічна таблиця до лот 2.pdf
24 листопада 2020 19:37
5. Проєкт договору.pdf.p7s
24 листопада 2020 19:37
6. Інші документи.pdf.p7s
24 листопада 2020 19:37
5. Проєкт договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ"

ТОВ "ГРАФІКАПРОМ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНСОФ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2020 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ" 15 933 600,00
UAH з ПДВ
15 843 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ" 15 912 000,00
UAH з ПДВ
15 912 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2020 16:46
Електронний підпис
07 грудня 2020 16:45
УО, ліцензування.pdf
07 грудня 2020 16:45
МВС.pdf
07 грудня 2020 16:45
Довідки переможця.pdf
07 грудня 2020 16:45
Довідка повна.pdf
24 листопада 2020 13:42
Електронний підпис
24 листопада 2020 13:41
Електронний підпис
24 листопада 2020 13:40
5.12. Листи від виробників.pdf.p7s
24 листопада 2020 13:40
5.12. Листи від виробників.pdf
24 листопада 2020 13:40
5.11. Тех.док Бі-Про.pdf.p7s
24 листопада 2020 13:40
5.11. Тех.док Бі-Про.pdf
24 листопада 2020 13:40
5.10. Тех.док Vernier.pdf.p7s
24 листопада 2020 13:40
5.10. Тех.док Vernier.pdf
24 листопада 2020 13:40
5.9. Тех. док Шафи зарядні.pdf.p7s
24 листопада 2020 13:40
5.9. Тех. док Шафи зарядні.pdf
24 листопада 2020 13:40
5.8. Тех. док TP-LINK.pdf.p7s
24 листопада 2020 13:40
5.8. Тех. док TP-LINK.pdf
24 листопада 2020 13:40
5.7. Тех. док Powercom.PDF.p7s
24 листопада 2020 13:40
5.7. Тех. док Powercom.PDF
24 листопада 2020 13:40
5.6. Тех. док Апасер.pdf.p7s
24 листопада 2020 13:40
5.6. Тех. док Апасер.pdf
24 листопада 2020 13:40
5.5. Тех. док Impression НКК.pdf.p7s
24 листопада 2020 13:40
5.5. Тех. док Impression НКК.pdf
24 листопада 2020 13:40
5.4. Тех. док Impression 110ES.PDF.p7s
24 листопада 2020 13:40
5.4. Тех. док Impression 110ES.PDF
24 листопада 2020 13:40
5.3. Тех.док Е-підручники.pdf.p7s
24 листопада 2020 13:40
5.3. Тех.док Е-підручники.pdf
24 листопада 2020 13:40
5.2. Тех. док Дошки BSMM20.pdf.p7s
24 листопада 2020 13:40
5.2. Тех. док Дошки BSMM20.pdf
24 листопада 2020 13:40
5.1. Тех.док EPSON.pdf.p7s
24 листопада 2020 13:40
5.1. Тех.док EPSON.pdf
24 листопада 2020 13:40
5. Технічна частина (ЛОТ 2).pdf.p7s
24 листопада 2020 13:40
5. Технічна частина (ЛОТ 2).pdf
24 листопада 2020 13:40
2. Відповідність статті 17.pdf.p7s
24 листопада 2020 13:40
2. Відповідність статті 17.pdf

Публічні документи

23 листопада 2020 16:58
Електронний підпис
23 листопада 2020 16:58
Електронний підпис
23 листопада 2020 16:58
4. Техніка_3_2.pdf.p7s
23 листопада 2020 16:58
4. Техніка_3_2.pdf
23 листопада 2020 16:58
3. Техніка_2_2.pdf.p7s
23 листопада 2020 16:58
3. Техніка_2_2.pdf
23 листопада 2020 16:58
2. Техніка_1_2.pdf.p7s
23 листопада 2020 16:58
2. Техніка_1_2.pdf
23 листопада 2020 16:58
1. Кваліфікація_2.pdf.p7s
23 листопада 2020 16:58
1. Кваліфікація_2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГРАФІКАПРОМ"

ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ"
#43002514
Переможець 15 843 600,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2020 16:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2020 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ"
#43002514
15 843 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 лютого 2021 14:45
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2021 16:07
Дод.угода 4 Лот 2.pdf зміни до договору
08 лютого 2021 16:07
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2021 10:59
Дод.угода 3 Лот 2.pdf зміни до договору
03 лютого 2021 10:58
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 10:18
Дод.угода 2 Лот 2.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 10:17
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 12:03
Дод.угода 1 Лот 2.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 12:03
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 14:43
Договір Лот 2.pdf укладений
14 грудня 2020 14:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в додатках до Договору.
Номер договору про закупівлю: 713
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 713
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Детально в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 713
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 713
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2020 — 26 лютого 2021
Сума оплати за договором: 15 843 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 640 600,00 UAH)