Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання комп’ютерного обладнання для 1 класів закладів сектору освіти Новосанжарської районної державної адміністрації Полтавської області. (Портативний комп'ютер вчителя (ноутбук))
Очікувана вартість
42 000,00 UAH
UA-2020-08-19-003900-c 801a61e3a35b44e7a1e4f224d569340e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михальчук Віталій Леонтійович

380958199156 newsan_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сектор освіти Новосанжарської районної державної адміністрації Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 02145613
Місцезнаходження: 39300, Україна , Полтавська обл., смт. Нові Санжари, вул. Центральна, 60
Контактна особа: Михальчук Віталій Леонтійович
380958199156
newsan_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2020 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2020 08:30
Початок аукціону: 03 вересня 2020 13:58
Очікувана вартість: 42 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 210,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі
згідно додатку 2 до Документації закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Портативний комп'ютер вчителя (ноутбук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39300, Україна, Полтавська область, смт. Нові Санжари, вул. Центральна, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-19-003900-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 20 серпня 2020 10:04
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 серпня 2020 14:23
На вимогу учасника закупівлі внесено зміни в тендерну документацію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2020 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 33 000,00
UAH з ПДВ
30 498,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Андрусишин Андрій Сергійович 33 740,00
UAH з ПДВ
30 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 39 000,00
UAH з ПДВ
39 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 вересня 2020 22:37
Електронний підпис
01 вересня 2020 22:36
Сертифікат Lenovo IdeaPad.rar
01 вересня 2020 22:36
Порівняльна таблиця.pdf
01 вересня 2020 22:36
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

01 вересня 2020 12:42
Проект Договору.pdf
01 вересня 2020 12:42
Паспорт.pdf
01 вересня 2020 12:42
Лист відгук.pdf
01 вересня 2020 12:42
Довідка про підпрємство.pdf
01 вересня 2020 12:41
Довідка працівники.pdf
01 вересня 2020 12:41
Довідка мтб.PDF
01 вересня 2020 12:41
Витяг_податкова.pdf
01 вересня 2020 12:41
Витяг з ЄДР 22.01.2020.rtf
01 вересня 2020 12:41
Висновок СЕС.pdf
01 вересня 2020 12:41
Виписка з ЄДРЮОтаФОП 2017.pdf
01 вересня 2020 12:41
Цінова пропозиція.pdf
01 вересня 2020 12:41
Аналогічний Договір.pdf
01 вересня 2020 12:41
Iдентифiкацiйний_код.pdf

Публічні документи

31 серпня 2020 12:03
Електронний підпис
31 серпня 2020 12:02
Сертифікат Lenovo.rar
31 серпня 2020 12:02
2. Порівняльна Таблиця.pdf
31 серпня 2020 11:55
Електронний підпис
31 серпня 2020 11:55
8. Вытяг 02.07.zip
31 серпня 2020 11:55
HP ноутбуки до 23 05 23.pdf
31 серпня 2020 11:55
Лист згода.pdf
31 серпня 2020 11:55
3. ДОГОВІР.pdf
31 серпня 2020 11:55
2. Порівняльна Таблиця.pdf
31 серпня 2020 11:55
1. Цінова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП Андрусишин Андрій Сергійович

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 30 498,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 15:38

Документи

08 вересня 2020 15:38
Електронний підпис
08 вересня 2020 15:37
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2020 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
30 498,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 вересня 2020 15:38
Електронний підпис
08 вересня 2020 15:37
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 вересня 2020 15:26
Договір.pdf укладений
17 вересня 2020 15:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 30 498,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 083,00 UAH)