Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

складання необхідних процесуальних або інших документів (заяви, скарги, тощо), здійснення представництва в органах виконавчої влади, установах, організаціях та судових інстанціях при розгляді цивільних, адміністративних та господарських справ, надання консультацій з правових питань які регулюються трудовим, цивільним, адміністративним, податковим та господарським законодавством України, складання проектів цивільно-правових договорів, угод
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2020-08-19-003512-a adb629b5a07448aa8814d0b12a1eb97d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Ніколенко

+380512415537
+380512415601
giov.ek@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02007087
Місцезнаходження: 54058, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, м.Миколаїв, вул. Київська,1
Контактна особа: Світлана Ніколенко
+380512415537, +380512415601
giov.ek@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79110000-8: Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва


Річний план закупівель на 2020р. Зміни
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 послуга
79110000 - 8 – Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (складання необхідних процесуальних або інших документів (заяви, скарги, тощо), здійснення представництва в органах виконавчої влади, установах, організаціях та судових інстанціях при розгляді цивільних, адміністративних та господарських справ, надання консультацій з правових питань які регулюються трудовим, цивільним, адміністративним, податковим та господарським законодавством України, складання проектів цивільно-правових договорів, угод)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54058, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Київська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

19 серпня 2020 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 11:56
Договір 5 20ю ФОП Лушников ВП.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Лушніков В.П.
#2159017915
Переможець 20 000,00
UAH
19 серпня 2020 12:01

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 15:14
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 12:02
Договір 5 20ю ФОП Лушников ВП.pdf укладений
19 серпня 2020 12:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 20 000,00
UAH