Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 15840000-8 Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (новорічні подарунки для дітей дошкільних навчальних закладів та учнів 1-6 класів закладів загальної середньої освіти (ДК 021:2015 – 15842000-2 - Шоколад та цукрові кондитерські вироби), новорічні подарунки для дітей-сиріт (ДК 021:2015 – 15842000-2 - Шоколад та цукрові кондитерські вироби))
according to the code of the Unified Procurement Dictionary DK 021: 2015 - 15840000-8 Cocoa; chocolate and sugar confectionery (New Year's gifts for children of preschool educational institutions and students of grades 1-6 of general secondary education institutions (DK 021: 2015 - 15842000-2 - Chocolate and sugar confectionery), New Year's gifts for orphans (DK 021: 2015 - 15842000-2 - Chocolate and sugar confectionery))
Очікувана вартість
7 274 484,00 UAH
UA-2020-08-19-003072-c 11e785ea76434e509fdfac12dc4de646
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Котелюк Олена Вадимівна

+380487763024 ek312@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент освіти та науки Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145398
Місцезнаходження: 65039, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул.Канатна,134
Контактна особа: Котелюк Олена Вадимівна
+380487763024
ek312@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Education and Science of the Odessa City Council
National ID: 02145398
Contact point: Kotelyuk Olena
+380487763024
ek312@meta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 серпня 2020 14:00
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2020 14:05
Оскарження умов закупівлі: до 14 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2020 14:05
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 13:02
Очікувана вартість: 7 274 484,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 372,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 218234.52 UAH
Publication date: 19 серпня 2020 14:00
Enquiries until: 08 вересня 2020 14:05
Complaints submission until: до 14 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 вересня 2020 14:05

Information

Estimated total value: 7 274 484 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 36 372 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
97992 од
новорічні подарунки для дітей дошкільних навчальних закладів та учнів 1-6 класів закладів загальної середньої освіти (ДК 021:2015 – 15842000-2 - Шоколад та цукрові кондитерські вироби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65039, Україна, Одеська область, Одесса, Одесская обл., заклади загальної середньої освіти та дошкільних навчальних закладів м. Одеси, згідно з дислокацією
ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби

New Year's gifts for children of preschool educational institutions and students of grades 1-6 of general secondary education institutions (DK 021: 2015 - 15842000-2 - Chocolate and sugar confectionery)
CPV: 15840000-8
Період постачання: по 11 грудня 2020
352 од
новорічні подарунки для дітей-сиріт (ДК 021:2015 – 15842000-2 - Шоколад та цукрові кондитерські вироби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65039, Україна, Одеська область, Одесса, Одесская обл., заклади загальної середньої освіти та дошкільних навчальних закладів м. Одеси, згідно з дислокацією
ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби

New Year's gifts for orphans (DK 021: 2015 - 15842000-2 - Chocolate and sugar confectionery)
CPV: 15840000-8
Період постачання: по 11 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно видаткових накладних на протязі 15 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 29 вересня 2020
UA-2020-08-19-003072-c11e785ea76434e509fdfac12dc4de646
Найменування: Департамент освіти та науки Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145398
Місцезнаходження: 65039, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул.Канатна,134
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 вересня 2020 11:54
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 вересня 2020 15:39

Вимога про усунення невідповідностей

Для підтвердження відповідності Учасника конкурентної процедури закупівлі, за номером, присвоєним електронною системою закупівель: UA-2020-08-19-003072-с, відповідно до статті 16 Закону, розмістити повідомлення Учаснику: ТОВ «Проект Інвест ХХІ» з вимогою про усунення невідповідності в документах: 1) перелік виявлених невідповідностей: що підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону (вимога тендерної документації заповнено у формі, що не відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю); 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ч. 5 п. 1.2.2. Розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: перша сторінка трудової книжки, де зазначено ПІБ працівника та сторінка (сторінки) трудової книжки, які підтверджують наявність трудових відносин між учасником та працівником, які супроводжуються перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку.

Документи

18 вересня 2020 14:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

09 жовтня 2020 17:09
Електронний підпис
09 жовтня 2020 17:07
Оновлена цінова.pdf
09 жовтня 2020 17:07
Документи переможця.pdf
09 жовтня 2020 17:07
Довідка податкова.pdf
09 жовтня 2020 17:07
Dovidka_20272451200780082947.pdf.p7s
09 жовтня 2020 17:07
Dovidka_20272451200780082947.pdf
25 вересня 2020 10:36
Електронний підпис
25 вересня 2020 10:34
12.Переклад_Фомина.PDF
25 вересня 2020 10:34
11.Переклад_Мельников.PDF
25 вересня 2020 10:02
10.Переклад_Якубов.pdf
25 вересня 2020 10:02
9.Переклад_Усатюк.pdf
25 вересня 2020 10:02
8.Переклад_Стоцький.pdf
25 вересня 2020 10:02
7.Переклад_Соболєва.pdf
25 вересня 2020 10:02
6.Переклад_Слягузова.pdf
25 вересня 2020 10:02
5.Переклад_Моргун.pdf
25 вересня 2020 10:02
4.Переклад_Мільніченко.pdf
25 вересня 2020 10:02
3.Переклад_Ірчак.pdf
25 вересня 2020 10:02
2.Переклад_Васьков.pdf
25 вересня 2020 10:02
1.Переклад_Балтажи.pdf
16 вересня 2020 18:59
Електронний підпис
16 вересня 2020 18:59
Електронний підпис
16 вересня 2020 15:12
1.НАССР.pdf
16 вересня 2020 15:00
7.Цінова пропозиція.pdf
16 вересня 2020 15:00
2.Банківська гарантія.rar
16 вересня 2020 15:00
4. Документи обстеження.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Для підтвердження відповідності Учасника конкурентної процедури закупівлі, за номером, присвоєним електронною системою закупівель: UA-2020-08-19-003072-с, відповідно до статті 16 Закону, розмістити повідомлення Учаснику: ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» з вимогою про усунення невідповідності в документах: 1) перелік виявлених невідповідностей: що підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону (вимога тендерної документації заповнено у формі, що не відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю); 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ч. 5 п. 1.2.2. Розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: - перша сторінка трудової книжки, де зазначено ПІБ працівника та сторінка (сторінки) трудової книжки, які підтверджують наявність трудових відносин між учасником та працівником, які супроводжуються перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку; - особові медичні книжки персоналу - сторінки із чинними датами проходження медогляду на працівників, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі, які супроводжуються перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку.

Документи

18 вересня 2020 14:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

25 вересня 2020 21:59
Електронний підпис
25 вересня 2020 21:53
Переклади труд.книжок.pdf
25 вересня 2020 21:53
Переклади мед.книжок.pdf
18 вересня 2020 11:23
Електронний підпис
18 вересня 2020 11:23
Електронний підпис
18 вересня 2020 11:22
Банківська гарантія.zip
18 вересня 2020 11:22
7.Інші документи.pdf
18 вересня 2020 11:22
6.Проект договору.pdf
18 вересня 2020 11:22
5.Повноваження.pdf
18 вересня 2020 11:22
2.Відповідність ст.17.pdf
18 вересня 2020 11:22
1.Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Проект Інвест ХХІ"

ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" 7 259 436,00
UAH
7 181 042,40
UAH
Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" 7 272 346,40
UAH
7 182 293,68
UAH
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 17:09
Електронний підпис
09 жовтня 2020 17:07
Оновлена цінова.pdf
09 жовтня 2020 17:07
Документи переможця.pdf
09 жовтня 2020 17:07
Довідка податкова.pdf
09 жовтня 2020 17:07
Dovidka_20272451200780082947.pdf.p7s
09 жовтня 2020 17:07
Dovidka_20272451200780082947.pdf
25 вересня 2020 10:36
Електронний підпис
25 вересня 2020 10:34
12.Переклад_Фомина.PDF
25 вересня 2020 10:34
11.Переклад_Мельников.PDF
25 вересня 2020 10:02
10.Переклад_Якубов.pdf
25 вересня 2020 10:02
9.Переклад_Усатюк.pdf
25 вересня 2020 10:02
8.Переклад_Стоцький.pdf
25 вересня 2020 10:02
7.Переклад_Соболєва.pdf
25 вересня 2020 10:02
6.Переклад_Слягузова.pdf
25 вересня 2020 10:02
5.Переклад_Моргун.pdf
25 вересня 2020 10:02
4.Переклад_Мільніченко.pdf
25 вересня 2020 10:02
3.Переклад_Ірчак.pdf
25 вересня 2020 10:02
2.Переклад_Васьков.pdf
25 вересня 2020 10:02
1.Переклад_Балтажи.pdf
16 вересня 2020 18:59
Електронний підпис
16 вересня 2020 18:59
Електронний підпис
16 вересня 2020 15:12
1.НАССР.pdf
16 вересня 2020 15:00
7.Цінова пропозиція.pdf
16 вересня 2020 15:00
2.Банківська гарантія.rar
16 вересня 2020 15:00
4. Документи обстеження.pdf

Публічні документи

25 вересня 2020 21:59
Електронний підпис
25 вересня 2020 21:53
Переклади труд.книжок.pdf
25 вересня 2020 21:53
Переклади мед.книжок.pdf
18 вересня 2020 11:23
Електронний підпис
18 вересня 2020 11:23
Електронний підпис
18 вересня 2020 11:22
Банківська гарантія.zip
18 вересня 2020 11:22
7.Інші документи.pdf
18 вересня 2020 11:22
6.Проект договору.pdf
18 вересня 2020 11:22
5.Повноваження.pdf
18 вересня 2020 11:22
2.Відповідність ст.17.pdf
18 вересня 2020 11:22
1.Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Проект Інвест ХХІ"

ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
#32521649
Переможець 7 181 042,40
UAH
06 жовтня 2020 14:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 14:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
#32521649
7 181 042,40
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 15:13
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 09:04
договір укладений
20 жовтня 2020 09:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 181 042,40
UAH