Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво адмінбудівлі стадіону та трибун по вул. Незалежності в смт Люблинець Ковельського району Волинської області"
Очікувана вартість
5 108 427,60 UAH
UA-2020-08-19-002939-a 25099e6f33f84d7185f326b04dc20173
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілона Лавренчук

+380332729077 gpd7030@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 42304390
Місцезнаходження: 43027, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, Київський майдан, буд. 9
Контактна особа: Ілона Лавренчук
+380332729077
gpd7030@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2020 11:25
Звернення за роз’ясненнями: до 29 серпня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2020 16:00
Початок аукціону: 09 вересня 2020 14:14
Очікувана вартість: 5 108 427,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 51 084,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25542.13 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво адмінбудівлі стадіону та трибун по вул. Незалежності в смт Люблинець Ковельського району Волинської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45034, Україна, Волинська область, Ковельський район, смт Люблинець, вул.Незалежності
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються на підставі Ф-КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату згідно виставленого рахунку у розмірі не більше 30 % річного обсягу робіт відповідно до пункт 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1764 (із змінами) та постанови Кабінету Міністрів України 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2020 11:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 11:25
Додаток 13. Технічна частина.doc
19 серпня 2020 11:25
Додаток 12. ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.doc
19 серпня 2020 11:25
ТД.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2020 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд 3 944 037,71
UAH з ПДВ
3 944 037,71
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" 4 360 607,41
UAH з ПДВ
4 360 607,41
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІБК Енерготехнобуд 5 095 915,80
UAH з ПДВ
5 095 915,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2020 13:21
Електронний підпис
24 вересня 2020 13:20
Документи по переможцю.pdf
24 вересня 2020 13:20
Довідка про судимість.pdf
24 вересня 2020 13:20
public_doc (3).p7s
24 вересня 2020 13:20
public_doc (4).pdf
08 вересня 2020 10:08
Електронний підпис
08 вересня 2020 10:07
Електронний підпис
08 вересня 2020 10:05
2.5. Позитивний відгук.pdf
08 вересня 2020 10:04
4.4. Довідка про санкції.pdf
08 вересня 2020 10:04
4.13. Розрахунок зп.pdf
08 вересня 2020 10:04
4.10. Договірна ціна.pdf
08 вересня 2020 10:04
4.9. Тендерна пропозиція.pdf
08 вересня 2020 10:04
3.1. Довідки про ст 17 ЗУ.pdf
08 вересня 2020 10:04
2.1. Договір оренди офісу.pdf
08 вересня 2020 10:04
1.5. Статут.PDF
08 вересня 2020 10:04
1.5. Лист про код доступу.pdf
08 вересня 2020 10:04
1.5. Опис_до_статуту.PDF
08 вересня 2020 10:00
bank_licence.pdf

Публічні документи

08 вересня 2020 14:56
Електронний підпис
08 вересня 2020 14:56
Електронний підпис
08 вересня 2020 14:56
Електронний підпис
08 вересня 2020 14:55
Електронний підпис
08 вересня 2020 14:55
Електронний підпис
08 вересня 2020 14:55
Електронний підпис
08 вересня 2020 14:51
протокол.PDF
08 вересня 2020 14:51
1-5 сканкопія статуту.PDF
08 вересня 2020 14:51
Гарант лист та Згода.pdf
08 вересня 2020 14:51
ліцензія _оригінал_.PDF
08 вересня 2020 14:51
4-9 тендерна пропозиція.pdf
08 вересня 2020 14:51
1-5 статут копія.PDF.p7s
08 вересня 2020 14:51
БАНК_ВСЬКА ГАРАНТ_Я 1369.rar
08 вересня 2020 14:51
1-5 опис документів.PDF
08 вересня 2020 14:51
4-4 довідка санкції.pdf.p7s
08 вересня 2020 14:51
1-5 сканкопія статуту.PDF.p7s
08 вересня 2020 14:51
1-5 протокол до статуту.PDF.p7s
08 вересня 2020 14:51
1-5 опис документів.PDF.p7s
08 вересня 2020 14:51
1-5 протокол до статуту.PDF
08 вересня 2020 14:51
1-5 статут копія.PDF
08 вересня 2020 14:51
ліцензія _оригінал_.PDF.p7s
08 вересня 2020 14:51
Ліцензія і додаток 2018.pdf
08 вересня 2020 14:51
4-4 довідка санкції.pdf
08 вересня 2020 14:51
протокол.PDF.p7s
08 вересня 2020 14:51
Лист ДАБІ щодо ліцензії.pdf

Публічні документи

08 вересня 2020 15:31
Електронний підпис
08 вересня 2020 15:29
25 ДЦ СТАДІОН.imd
08 вересня 2020 15:29
Довідка зарплата.pdf
08 вересня 2020 15:29
Кошторис_compressed.pdf
08 вересня 2020 15:29
установчі нові1.pdf
08 вересня 2020 15:29
Договора по МТБ .pdf
08 вересня 2020 15:29
Довідки нові.pdf
08 вересня 2020 15:29
Борщівка 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД"

ТОВ ІБК Енерготехнобуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд
#40299777
Переможець 3 944 037,71
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 10:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 вересня 2020 10:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд
#40299777
3 944 037,71
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2023 09:43
дод угода №7 Люблинець від 22.12.23.pdf зміни до договору
22 грудня 2023 09:42
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2022 11:23
Дод.угода №6 від 09.12.2022.pdf зміни до договору
09 грудня 2022 11:22
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 10:14
Додаткова угода 5 від 28.12.2021.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 10:13
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2021 16:24
Додаткова угода 4 від 02.12.2021.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 16:22
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 15:49
ДУ №2 від 23.12.2020.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 15:48
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 15:54
Договір № 20-20 від 30.09.2020.pdf укладений
30 вересня 2020 15:52

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
09 жовтня 2020 10:26
1 000 000,00 UAH UA488201720344281011105087553
Департамент інфраструктури ВОДА
UA528201720355379117000702893
Волбуд ТзОВ
Оплачений
20 листопада 2020 11:22
913 429,31 UAH UA488201720344281011105087553
Департамент інфраструктури ВОДА
UA283034400000026004055517883
Волбуд ТзОВ
Оплачений
29 грудня 2020 11:49
136 868,94 UAH UA488201720344281011105087553
Департамент інфраструктури ВОДА
UA283034400000026004055517883
Волбуд ТзОВ
Оплачений
30 грудня 2020 10:01
285 262,92 UAH UA488201720344281011105087553
Департамент інфраструктури ВОДА
UA283034400000026004055517883
Волбуд ТзОВ
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.12.2021 року. Коригування календарного графіку виконання робіт по об'єкту (Додаток №2 до Договору). Ціна договору після внесення змін - 3 944 037,71 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 20/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.12.2022 року. Коригування календарного графіку виконання робіт по об'єкту (Додаток №2 до Договору). Ціна договору після внесення змін - 3 944 037,71 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 20/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування Договірної ціни до Договору без зміни загальної вартості робіт та ціни Договору. Ціна договору після внесення змін - 3 944 037,71 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 20/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору до 31.12.2023. Завершення робіт до 31.12.2023. Коригування календарного графіка виконання робіт по обєкту (Додаток 2 до Договору).
Номер договору про закупівлю: 20/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відкоригувати календарний графік виконання робіт, продовження строку дії.
Номер договору про закупівлю: 20/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML