Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки)
Очікувана вартість
536 000,00 UAH
UA-2020-08-19-002389-c c2279c21ec5a4867874cbb3324e7aa51
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Войтюк Олена Миколаївна

380442229590 info@eefund.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА ФОНД ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ
Код ЄДРПОУ: 42325431
Місцезнаходження: 03150, Україна , м. Київ обл., м. Київ, ДІЛОВА, 24
Контактна особа: Войтюк Олена Миколаївна
380442229590
info@eefund.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2020 12:46
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 04 вересня 2020 13:24
Очікувана вартість: 536 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 680,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Код ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01033, Україна, м. Київ, м. Київ, Жилянська, 72А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2020 12:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 12:47
ТД_ноутбуки_2020_20-3.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-19-002389-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40175293
Дата подання: 20 серпня 2020 15:33
Вимога
Шановний Замовнику!
Звертаємо Вашу увагу, що зараз на ринку комп'ютерної техніки України в обігу перебуває достатня кількість неякісного товару та недобросовісних постачальників, тому з метою недопущення закупівлі підробок та запобіганню можливим поставкам неякісного товару, а також для підтверждення гарантійних зобовязань, просимо у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації додати вимогу наступного змісту: "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від виробника товару із зазначенням обсягів поставки та строку гарантійного обслуговування товару".
Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 серпня 2020 11:15
Шановний учасник, вимога щодо надання авторизаційного листа-підтвердження від виробника товару обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають, а отже є дискримінаційною та неправомірною та суперечить статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та загальним принципам господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, де вказано, що суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку.
Номер вимоги: UA-2020-08-19-002389-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА", Код ЄДРПОУ:05837085
Дата подання: 14 вересня 2020 11:59
Скасування рішення про визначення переможця
Згідно частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015
№ 922-VIІI (зі змінами), (далі - Закон) та п.3.3 Тендерної документації, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
В супереч вимогам Закону та Тендерної документації Замовником зазначено в повідомленні про виявлені невідповідності стосовно учасника ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК вимоги щодо виправлення документів, які не стосуються документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону (а саме в документації вимога щодо наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) та документів на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Тобто виправлення надані учасником ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК не можуть братися до уваги Замовником при розгляді пропозиції.
Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем учасника ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК, адже воно прийняте з порушення вимог Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 вересня 2020 12:38
Відповідно до ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
У наданій учасником вимозі не міститься прохання про надання вищезазначеної інформації, як того вимагає Закон, але Замовник, керуючись чинним законодавством, повідомляє, що переможцем надана пропозиція, аналогічна пропозиції учасника, який надіслав звернення, але за більш економічно вигідною ціною. Невідповідності в наданій тендерній пропозиції (документах) не були критичними, бути виправлені, та дозволили Замовнику (і до виправлення) ідентифікувати предмет пропозиції та особу Учасника. Тендерна пропозиція переможця відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Тому Вимога задоволенню не підлягає.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2020 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 456 600,00
UAH з ПДВ
456 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Проніна Вікторія Юріївна 485 800,00
UAH з ПДВ
480 440,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" 501 360,00
UAH з ПДВ
480 864,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Скiф-сервic" 529 120,80
UAH з ПДВ
480 880,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" 502 380,00
UAH з ПДВ
483 090,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА 527 880,00
UAH з ПДВ
519 840,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 528 303,60
UAH з ПДВ
520 261,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2020 13:06
Електронний підпис
21 вересня 2020 12:41
частина 12_Макавчук
21 вересня 2020 12:41
Банкрутство 1709
21 вересня 2020 12:41
Довідка НАЗК Валтек
21 вересня 2020 12:41
Довідка НАЗК Макавчук
10 вересня 2020 17:19
Електронний підпис
10 вересня 2020 17:17
Протокол № 5 засідання
10 вересня 2020 17:17
Протокол № 4 засідання
10 вересня 2020 17:17
Наказ № 24-К від 10.05.2016
10 вересня 2020 14:39
Електронний підпис
10 вересня 2020 14:25
Порівняльна таблиця
10 вересня 2020 14:25
iso 14001 з перекладом
10 вересня 2020 14:25
iso 9001 з перекладом
02 вересня 2020 15:16
Електронний підпис
02 вересня 2020 15:14
Цінова пропозиція.pdf
02 вересня 2020 15:14
Проект договору.pdf
02 вересня 2020 15:14
Технічна частина.7z
02 вересня 2020 15:14
Кваліфікаційна частина.7z

Публічні документи

03 вересня 2020 17:52
Відомість про учасника .pdf
03 вересня 2020 17:52
ISO 9001 2015 до 2019.pdf
03 вересня 2020 17:52
HP TR RED (HSN-Q22C) 25_09_2019.pdf
03 вересня 2020 17:52
HP Inc_ISO 14001 2015 до 2021.pdf
03 вересня 2020 17:52
Сертифікати .pdf
03 вересня 2020 17:52
Проект договору.pdf
03 вересня 2020 17:52
Довідка про довкілля..pdf
03 вересня 2020 17:52
Гарантійнтй лист .pdf
03 вересня 2020 17:52
Код доступу ..pdf
03 вересня 2020 17:52
Лист погодження .pdf
03 вересня 2020 17:52
Гарантійний литс .pdf
03 вересня 2020 17:52
Цінова пропозиція .pdf
03 вересня 2020 17:52
4.10 Витяг ПДВ.pdf
03 вересня 2020 17:52
4 (копия).10 Витяг ПДВ.pdf
03 вересня 2020 17:52
4.7 Наказ на Генерального.pdf
03 вересня 2020 17:52
4.8 Протокол 6.pdf
03 вересня 2020 17:52
4 (копия).8 Протокол 6.pdf
03 вересня 2020 17:52
2.3.1 Відгук Техсервіс ЮА.PDF
03 вересня 2020 17:52
2.3.2 Договор Техсервіс ЮА.pdf

Публічні документи

02 вересня 2020 12:36
Електронний підпис
02 вересня 2020 12:35
ISO 9001_new_нотар_перевод.pdf
02 вересня 2020 12:35
ISO 9001 new.pdf
02 вересня 2020 12:35
ISO 14001 new.pdf
02 вересня 2020 12:35
ISO 14001 new_нотар_перевод.pdf
02 вересня 2020 12:35
цінова.pdf
02 вересня 2020 12:35
уповноважена_особа.pdf
02 вересня 2020 12:35
тех_відповідність.pdf
02 вересня 2020 12:35
Статут.pdf
02 вересня 2020 12:35
ст_17.pdf
02 вересня 2020 12:35
санкції.pdf
02 вересня 2020 12:35
проект_договора.pdf
02 вересня 2020 12:35
про_СЦ_та_гарантію.pdf
02 вересня 2020 12:35
про_субпідрядників.pdf
02 вересня 2020 12:35
про_сервіс_інженера.pdf
02 вересня 2020 12:35
про_печатку.pdf
02 вересня 2020 12:35
про_обмеж_заходи.pdf
02 вересня 2020 12:35
про_контроль_гарантії.pdf
02 вересня 2020 12:35
про_гарантію.pdf
02 вересня 2020 12:35
про_аналог_договір.pdf
02 вересня 2020 12:35
перс_данні_згода.pdf
02 вересня 2020 12:35
Опис.pdf
02 вересня 2020 12:35
Код_доступу_Статут.pdf
02 вересня 2020 12:35
згода_договір.pdf
02 вересня 2020 12:35
захист_довкілля.pdf
02 вересня 2020 12:35
Гарантийный талон.pdf
02 вересня 2020 12:35
відомості_про_учасника.pdf

Публічні документи

03 вересня 2020 20:41
Електронний підпис
03 вересня 2020 20:41
Електронний підпис
03 вересня 2020 20:41
Установчі документи.pdf
03 вересня 2020 20:41
Технічні.pdf
03 вересня 2020 20:41
сєс.pdf
03 вересня 2020 20:41
СЕС2.pdf
03 вересня 2020 20:41
Пропозиція.pdf
03 вересня 2020 20:41
Лист.pdf
03 вересня 2020 20:41
Документи з довідками.pdf
03 вересня 2020 20:41
Договір.pdf
03 вересня 2020 20:41
Декларація2.pdf
03 вересня 2020 20:41
Декларація.pdf
03 вересня 2020 20:41
Аналогічні.pdf

Публічні документи

31 серпня 2020 17:01
Електронний підпис
31 серпня 2020 17:00
Сертифікати ISO.pdf
31 серпня 2020 17:00
Проект договору.pdf
31 серпня 2020 17:00
Описи реєстратора.pdf
31 серпня 2020 16:59
Витяг з ЄДР 18.08.2020.pdf
31 серпня 2020 16:59
Виписка з ЄДР.pdf
31 серпня 2020 16:59
Технічна специфікація.pdf
31 серпня 2020 16:59
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ФОП Проніна Вікторія Юріївна

ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"

ТОВ "Скiф-сервic"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Переможець 456 600,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 13:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 вересня 2020 12:30

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник! 1.Згідно з Технічною специфікацією (Додаток 4 до тендерної документації) відповідність технічних характеристик запропонованих товарів вимогам замовника повинна бути підтверджена учасником шляхом надання у складі тендерної пропозиції довідки, яка має містити порівняльну таблицю технічних, якісних та кількісних характеристик товару, що пропонується учасником, які мають бути не гіршими за наведені в Технічній специфікації, що викладена у цьому додатку 4 тендерної документації, із обов‘язковим зазначенням типу, марки, моделі, назви товару, що пропонується Учасником. Така довідка відсутня у складі наданої тендерної пропозиції ТОВ «Фірма Валтек». 2.Відповідно до пункту 7.2 Розділу І Тендерної документації під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. В складі наданої тендерної пропозиції ТОВ «Фірма Валтек» містяться два документи ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, викладені англійською мовою. 3.Відповідно до п. 4.11 Додатку 2 до тендерної документації учаснику необхідно у складі тендерної пропозиції подати лист-гарантію, за підписом уповноваженої особи учасника, щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, а саме: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644- VII; Указу Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №10 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації». Учасником надано довідку від 02.09.2020р. №330/9, яка не містить посилання на Указ Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2020 13:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
456 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 11:39
Xerox Scan_08102020113536.pdf укладений
08 жовтня 2020 11:38
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 17:21
70.pdf укладений
25 вересня 2020 17:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 01 листопада 2020
Сума оплати за договором: 456 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 76 100,00 UAH)