Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки)
Очікувана вартість
536 000,00 UAH
UA-2020-08-19-002389-c ● c2279c21ec5a4867874cbb3324e7aa51
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА ФОНД ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 42325431 |
Місцезнаходження: | 03150, Україна , м. Київ обл., м. Київ, ДІЛОВА, 24 |
Контактна особа: |
Войтюк Олена Миколаївна 380442229590 info@eefund.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2020 12:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 04 вересня 2020 13:24 |
Очікувана вартість: | 536 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 680,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Код ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01033, Україна, м. Київ, м. Київ, Жилянська, 72А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 серпня 2020 12:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 серпня 2020 12:47 |
ТД_ноутбуки_2020_20-3.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-19-002389-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40175293
Дата подання: 20 серпня 2020 15:33
Вимога
Шановний Замовнику!
Звертаємо Вашу увагу, що зараз на ринку комп'ютерної техніки України в обігу перебуває достатня кількість неякісного товару та недобросовісних постачальників, тому з метою недопущення закупівлі підробок та запобіганню можливим поставкам неякісного товару, а також для підтверждення гарантійних зобовязань, просимо у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації додати вимогу наступного змісту: "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від виробника товару із зазначенням обсягів поставки та строку гарантійного обслуговування товару".
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо Вашу увагу, що зараз на ринку комп'ютерної техніки України в обігу перебуває достатня кількість неякісного товару та недобросовісних постачальників, тому з метою недопущення закупівлі підробок та запобіганню можливим поставкам неякісного товару, а також для підтверждення гарантійних зобовязань, просимо у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації додати вимогу наступного змісту: "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від виробника товару із зазначенням обсягів поставки та строку гарантійного обслуговування товару".
Дякуємо!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 серпня 2020 11:15
Шановний учасник, вимога щодо надання авторизаційного листа-підтвердження від виробника товару обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають, а отже є дискримінаційною та неправомірною та суперечить статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та загальним принципам господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, де вказано, що суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку.
Номер вимоги: UA-2020-08-19-002389-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА", Код ЄДРПОУ:05837085
Дата подання: 14 вересня 2020 11:59
Скасування рішення про визначення переможця
Згідно частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015
№ 922-VIІI (зі змінами), (далі - Закон) та п.3.3 Тендерної документації, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
В супереч вимогам Закону та Тендерної документації Замовником зазначено в повідомленні про виявлені невідповідності стосовно учасника ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК вимоги щодо виправлення документів, які не стосуються документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону (а саме в документації вимога щодо наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) та документів на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Тобто виправлення надані учасником ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК не можуть братися до уваги Замовником при розгляді пропозиції.
Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем учасника ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК, адже воно прийняте з порушення вимог Закону.
Розгорнути
Згорнути
№ 922-VIІI (зі змінами), (далі - Закон) та п.3.3 Тендерної документації, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
В супереч вимогам Закону та Тендерної документації Замовником зазначено в повідомленні про виявлені невідповідності стосовно учасника ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК вимоги щодо виправлення документів, які не стосуються документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону (а саме в документації вимога щодо наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) та документів на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Тобто виправлення надані учасником ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК не можуть братися до уваги Замовником при розгляді пропозиції.
Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем учасника ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК, адже воно прийняте з порушення вимог Закону.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 вересня 2020 12:38
Відповідно до ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
У наданій учасником вимозі не міститься прохання про надання вищезазначеної інформації, як того вимагає Закон, але Замовник, керуючись чинним законодавством, повідомляє, що переможцем надана пропозиція, аналогічна пропозиції учасника, який надіслав звернення, але за більш економічно вигідною ціною. Невідповідності в наданій тендерній пропозиції (документах) не були критичними, бути виправлені, та дозволили Замовнику (і до виправлення) ідентифікувати предмет пропозиції та особу Учасника. Тендерна пропозиція переможця відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Тому Вимога задоволенню не підлягає.
У наданій учасником вимозі не міститься прохання про надання вищезазначеної інформації, як того вимагає Закон, але Замовник, керуючись чинним законодавством, повідомляє, що переможцем надана пропозиція, аналогічна пропозиції учасника, який надіслав звернення, але за більш економічно вигідною ціною. Невідповідності в наданій тендерній пропозиції (документах) не були критичними, бути виправлені, та дозволили Замовнику (і до виправлення) ідентифікувати предмет пропозиції та особу Учасника. Тендерна пропозиція переможця відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Тому Вимога задоволенню не підлягає.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 вересня 2020 14:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК |
456 600,00
UAH з ПДВ
|
456 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Проніна Вікторія Юріївна |
485 800,00
UAH з ПДВ
|
480 440,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" |
501 360,00
UAH з ПДВ
|
480 864,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Скiф-сервic" |
529 120,80
UAH з ПДВ
|
480 880,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" |
502 380,00
UAH з ПДВ
|
483 090,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА |
527 880,00
UAH з ПДВ
|
519 840,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
528 303,60
UAH з ПДВ
|
520 261,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК #20009888 |
Переможець |
456 600,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2020 13:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 вересня 2020 12:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2020 11:39
|
Xerox Scan_08102020113536.pdf | укладений |
08 жовтня 2020 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2020 17:21
|
70.pdf | укладений |
25 вересня 2020 17:19
|