Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття частини вулиці Небесної сотні м. Умань Черкаської області, з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Очікувана вартість
4 320 164,03 UAH
UA-2020-08-19-002362-b 359e3408ce954cfcaa40aa6d5a77b546
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горбонос Сергій Васильович

+380474431562 tk39358320@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39358320
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, пл. Соборності, 1
Контактна особа: Горбонос Сергій Васильович
+380474431562
tk39358320@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2020 17:24
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 04 вересня 2020 11:43
Очікувана вартість: 4 320 164,03 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 600,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт дорожнього покриття частини вулиці Небесної сотні м. Умань Черкаської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, місто Умань, вулиця Небесної сотні
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 серпня 2020 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2020 11:22
Перелік змін_27082020.docx
27 серпня 2020 11:22
1. ТД_кап. ремонт вул. Н.сотні _ нова редакція.docx
19 серпня 2020 17:25
1. ТД_кап. ремонт вул. Н.сотні.docx
19 серпня 2020 17:25
5. ДОДАТОК 4. ПД.docx
19 серпня 2020 17:25
4. ДОДАТОК 3. ЗРАЗОК_1.ЗРАЗОК_2.docx
19 серпня 2020 17:25
3. ДОДАТОК 2. ФОРМА Тендерна пропозиція.docx
19 серпня 2020 17:25
2. ДОДАТОК 1. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підтвердження наявності досвіду
Дата подання: 21 серпня 2020 10:47
Дата відповіді: 21 серпня 2020 13:33
Відповідно до п. 5.2.5 Розділу 3 тендерної документації для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасник у складі пропозиції повинен надати «Довідку у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору, що повинна містити інформацію про найменування замовника, а також номер, дату договору (договорів), строк виконання робіт та обсяги виконаних робіт по об`єкту будівництва в грошовому еквіваленті; копію не менше ніж одного аналогічного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору, інформація про який надана у довідці у довільній формі (аналогічним вважається договір, за яким учасником виконувались роботи на вулиці/вулицях чи дорозі/дорогах міст або інших населених пунктів з будівництва, або з реконструкції, або з капітального ремонту), а так само разом з копіями документів, що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт по договору, копія якого надана у складі пропозиції;. Просимо роз`яснити, які саме документи необхідно надати для підтвердження приймання виконаних будівельних робіт по договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документами, що підтверджують повне виконання аналогічного договору є документи, які генпідрядник/учасник надавав замовнику для підтвердження виконаних робіт з будівництва, або з реконструкції, або з капітального ремонту вулиці (дороги).
Відповідно до пункту 1.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 цей стандарт обов’язковий при визначені вартості будівництва об’єктів, які споруджують за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі — державні кошти). Підпунктом 6.4.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 передбачено: «При визначені вартості виконаних обсягів робіт і проведені взаєморозрахунків за виконані роботи по об’єктах будівництва, зведення яких здійснюється за рахунок державних коштів, застосовуються примірні форми первинних облікових документів «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (примірна форма № КБ-2в) і «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (примірна форма № КБ-3), які наведено у додатку Т та у додатку У».
А якщо будівельні роботи виконують не за державні кошти, то їх приймання-передачу можна оформити відповідним актом, зміст якого відповідає вимогам ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.99 р. № 996-XIV.
підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі
Дата подання: 21 серпня 2020 10:48
Дата відповіді: 21 серпня 2020 14:31
Відповідно до п. 6.4 Розділу 3 тендерної документації: «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі: Заходи щодо відновлення і підтримки сприятливого гідрологічного режиму та санітарного стану річки Уманка (від гідротехнічної споруди на вул. Незалежності до місця злиття з річкою Паланка) в адміністративних межах м. Умань Черкаської області – нове будівництво (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) З урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013» Просимо роз`яснити, які саме документи необхідно надати для підтвердження даної вимоги тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за уважність! Пунктом 6.4. Розділу 3 тендерної документації передбачено Перелік документів, які вимагаються для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі: Капітальний ремонт дорожнього покриття частини вулиці Небесної сотні м. Умань Черкаської області, з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг.
Тому наразі готуються зміни до тендерної документації і найближчим часом вони будуть внесені.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2020 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Уманьдоррембуд" 3 820 000,80
UAH з ПДВ
3 820 000,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШРБУ-48" 4 315 879,51
UAH з ПДВ
4 315 879,51
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2020 11:56
Електронний підпис
03 вересня 2020 09:40
Електронний підпис
03 вересня 2020 09:38
113.imd
03 вересня 2020 09:38
Licenziya.zip
03 вересня 2020 09:38
Dovirenist.zip
03 вересня 2020 09:38
BG 6132-20G TOV UDRB.zip
03 вересня 2020 09:38
Ст.17.PDF
03 вересня 2020 09:38
Додаток3.PDF
03 вересня 2020 09:38
Додаток1 Техзавдання.PDF
03 вересня 2020 09:38
Довідка Працівники.PDF
03 вересня 2020 09:38
Довідка МТБ.PDF
03 вересня 2020 09:38
Довідка лабораторія.PDF
03 вересня 2020 09:38
Відомості про учасника.PDF

Публічні документи

03 вересня 2020 15:35
Електронний підпис
03 вересня 2020 15:33
14. Проект договору.pdf
03 вересня 2020 15:33
20731 ТОВ ШРБУ-48 p7s.zip
03 вересня 2020 15:33
11. Сертифікат ISO 9001.rar
03 вересня 2020 15:33
12. Довідка субпідряд.pdf
03 вересня 2020 15:33
9. Гарантійний лист.pdf
03 вересня 2020 15:33
4. Тендерна пропозиція.pdf
03 вересня 2020 15:33
2. Довідка ст. 17.pdf
03 вересня 2020 15:33
7. Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Уманьдоррембуд"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШРБУ-48"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Уманьдоррембуд"
#03333370
Переможець 3 820 000,80
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 15:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2020 15:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Уманьдоррембуд"
#03333370
3 820 000,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 листопада 2021 10:07
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 12:57
ДУ №1 до дог.99 01.10.20.PDF зміни до договору
22 жовтня 2020 12:54
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 15:40
Договір з додатками укладений
02 жовтня 2020 15:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України, пунктами 3.4, 10.1.1 та 10.5 Договору будівельного підряду № 99 від 01 жовтня 2020 року (далі – Договір) Сторони домовились про зміну обсягів закупівлі (згідно фактично виконаним роботам). Ціна цього Договору зменшується згідно Угоди на 94 401,60 грн (дев’яносто чотири тисячі чотириста одну гривню, 60 копійок) з ПДВ. 2. Відповідно до річного плану асигнувань на 2020 рік, рішення виконавчого комітету Уманської міської ради «Про затвердження титульного списку об’єктів відділу житлово-комунального господарства Уманської міської ради, видатки для яких будуть проводитись у 2020 році в новій редакції» від 08.10.2020 р. № 398 та керуючись пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 3.2, 10.5 Договору, Сторони домовились річний план асигнувань на 2020 рік збільшити на 3 455 842,20 грн (три мільйони чотириста п’ятдесят п’ять тисяч вісімсот сорок дві гривні, 20 копійок) з ПДВ. 3. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 3 725 599,20 грн (три мільйони сімсот двадцять п’ять тисяч п’ятсот дев’яносто дев’ять гривень, 20 копійок), в тому числі ПДВ 620 933,20 грн (шістсот двадцять тисяч дев’ятсот тридцять три гривні, 20 копійок). Річний план асигнувань на 2020 рік складає 3 725 599,20 грн. (три мільйони сімсот двадцять п’ять тисяч п’ятсот дев’яносто дев’ять гривень, 20 копійок) з ПДВ. 4. Внести зміни до Календарного графіку виконання робіт та викласти його у новій редакції (додається). 5. Сторони домовились до Розділу «15. Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін» внести зміни та банківські реквізити Замовника викласти у наступній редакції: ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ IBAN UA428201720344281004100088616 Держказначейська служба України м. Київ МФО 820172
Номер договору про закупівлю: 99
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 725 599,20
UAH (в тому числі ПДВ 620 933,20 UAH)