Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Компютерні комплекси з мультимедійними засобами (комп'ютер учня-1, компютер-2, мультимедійний проектор, екран, відеомонітор,інтерактивна дошка)
Очікувана вартість
794 434,00 UAH
UA-2020-08-19-002109-a 205e9e3070904860a476a662f1b5412b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Квітка

+380566921254
+380566921645
+380969340781
osvitasolone@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Солонянської РДА
Код ЄДРПОУ: 02142543
Місцезнаходження: 52400, Україна , Дніпропетровська обл., Солонянський район смт Солоне, вул Гагаріна 7
Контактна особа: Марина Квітка
+380566921254,+380566921645,+380969340781
osvitasolone@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 серпня 2020 08:58
Оскарження наміру укласти договір: 05 вересня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 комплект
Компютерні комплекси з мультимедійними засобами (комп'ютер учня-1, компютер-2, мультимедійний проектор, екран, відеомонітор,інтерактивна дошка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

19 серпня 2020 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 10:42
протокол.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"
#41783730
Переможець 794 434,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 08:58

Документи

25 серпня 2020 08:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 08:58

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"
#41783730
794 434,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 серпня 2020 08:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 16:17
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2020 11:55
додаткова угода.PDF зміни до договору
09 жовтня 2020 11:51
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2020 16:01
додаткова угода №1.PDF зміни до договору
05 жовтня 2020 15:59
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 13:34
договір 132.PDF укладений
28 вересня 2020 13:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 132
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 132
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 794 434,00
UAH (в тому числі ПДВ 132 405,67 UAH)