Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт фасаду з утепленням в навчальному та адміністративно-побутовому корпусах ВНЗ Київський міський медичний коледж, вул Братиславська,5.
Очікувана вартість
7 497 850,00 UAH
UA-2020-08-19-002043-c 609d63f47825414ca052549f4521827c
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Шаблій Іванович

vh07@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вищий навчальний заклад Київський міський медичний коледж
Код ЄДРПОУ: 05416136
Місцезнаходження: 02660, Україна , Київська обл., Київ, вул. Братиславська,5
Контактна особа: Володимир Шаблій Іванович
vh07@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2020 12:04
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2020 13:00
Початок аукціону: 04 вересня 2020 14:41
Очікувана вартість: 7 497 850,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7662.8 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт фасаду з утепленням в навчальному та адміністративно-побутовому корпусах ВНЗ Київський міський медичний коледж, вул Братиславська,5, відповідно Технічного завдання (Додаток №4 Тендерної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київська область, Київ, вул. Братиславська,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 серпня 2020 12:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 10:09
Уточнення ТД.docx
21 серпня 2020 10:06
ТД Капітальний ремонт із змінами (2).doc
19 серпня 2020 12:07
Дендерна док .pdf
27 серпня 2020 12:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2020 12:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 12:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 10:09
Уточнення ТД.docx
21 серпня 2020 10:06
ТД Капітальний ремонт із змінами (2).doc
19 серпня 2020 12:07
Дендерна док .pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення тендерної документації
Дата подання: 19 серпня 2020 17:06
Дата відповіді: 20 серпня 2020 16:19
1. Замовником вимагається надання в складі Пропозиції Учасника Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки. Проте, згідно чинного законодавства, наразі роботи підвищеної небезпеки, що відповідають зазначеним у технічному завданні, виконуються на підставі Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (надалі «Декларація»). Просимо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та передбачити можливість надання Учасниками в складі Пропозиції Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або Декларації. 2. Замовником вимагається надання в складі Пропозиції Учасника Ліцензії на будівельні роботи з додатками. Проте, згідно чинного законодавства, наразі Ліцензії на право виконання робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів (надалі «Ліцензія») є електронними. Просимо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та передбачити можливість надання Учасниками в складі Пропозиції Ліцензії або Листа поясненням з зазначенням номеру Ліцензії на посиланням на публічне розміщення інформації про діючу Ліцензію та перелік робіт до неї на сайті ДАБІ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено доповнення до ТД.
Технічні вимоги
Дата подання: 19 серпня 2020 17:06
Дата відповіді: 20 серпня 2020 16:18
1. Розділом 3, частина 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначено, що Ціна тендерної пропозиції є Договірна ціна без врахування глави 10 (вартості технічного нагляду -1,5% та авторського нагляду 50000 грн.) Проте згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 витрати на здійснення авторського нагляду відносяться до Глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд». Просимо Замовника надати чітке роз’яснення, яким чином враховувати чи не враховувати витрати на авторський нагляд у складі Договірної ціни. Одночасно просимо надати роз’яснення щодо врахування зазначених витрат у складі Зведеного кошторисного розрахунку. Просимо уточними, витрати на авторський нагляд передбачені Замовником у розмірі 50000грн. це з ПДВ чи без ПДВ. 2. Розділом 3 частина 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» п.8 зазначено «До технічних вимог специфікації предмета закупівлі застосовується вираз «або еквівалент». Тендерна Документація не містить у своєму складі специфікацію та жодних технічних вимог, просимо оприлюднити дану інформацію або внести зміни до Тендерної документації. Одночасно у Додатку 4 «Технічне завдання» містяться численні посилання та конкретні бренди, марки та виробників матеріалів, що суперечить Закону України про публічні закупівлі. Просимо Замовника надати чітке роз’яснення з приводу можливості розрахунку Ціни тендерної пропозиції та кошторисних розрахунків у її складі із застосуванням еквівалентних будівельних матеріалів для виконання робіт згідно технічного завдання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уточнення стосовно Глави 12 внесено до ТД.
Усунення порушень та дискримінації
Дата подання: 19 серпня 2020 17:07
Дата відповіді: 20 серпня 2020 15:07
1. Розділом 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частиною «Інша інформація» визначено, що Договірна ціна – це ціна сформована за результатами аукціону, Договірна ціна є твердою. Проте одночасно у п. 2 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Замовник вимагає надання Учасником на електрону адресу Замовника документацію та зазначає, що має право відхилити пропозицію, якщо за результатами перевірки кошторисної вартості об’єкту встановлено заниження або завищення цін на матеріали, вироби та розцінки на виконання робіт , що може призвести до неспроможності виконати будівельні роботи у повному обсязі. Дана вимога суперечить Закону України про публічні закупівлі, яким чітко визначені умови відхилення тендерних пропозицій учасників та не передбачено листування між Учасником та Замовником на етапі кваліфікації. Дана вимога грубо суперечить Законодавству України. Одночасно зазначаємо, що Замовник не є експертною організацію з перевірки правильності визначення кошторисної вартості будівництва та не має права суб’єктивно визначати правильність її складання. Вимагаємо прибрати дані вимоги та привести Тендерну документацію у відповідність до Закону України про публічні закупівлі. 2. Розділом 2 «Інша інформація» вимагається надання Учасниками розрахунку загальновиробничих та адміністративних витрат за попередній звітний період (рік). ДСТУ-Н Б.1.1-1:2013 п.6.2.6 визначено, що загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються за даними за передній період. Просимо Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації , оскільки дана вимога дискримінує та обмежує потенційних Учасників (новостворені підприємства, що відповідають всім кваліфікаційним критеріям), для яких попереднім звітним періодом є півріччя чи квартал.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник відповідає Закону ст. 5 ч.1
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розділом 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частиною «Інша інформація» визначено, що Учасник, пропозиція якого за результатом аукціону визначена найбільш економічно вигідною надає протягом трьох робочих днів (завантажує скан копії підписаних з печаткою організації учасника і підписом та печаткою сертифікованого інженера-кошторисника або надати в паперовому вигляді (належним чином оформлену)Замовнику, Договірну ціну (не вище середньорегіональної ціни), Зведений кошторисний розрахунок вартості капітального ремонта відповідно до опублікованого дефектного акту з пояснювальною запискою, Об’єктні кошториси, Локальні кошториси, Підсумкову відомість ресурсів до договірної ціни), Протокол узгодження цін на матеріали (з ПДВ, не вище середньорегіональних), Розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів, Загальновиробничі та адміністративні витрати, Розрахунок прибутку, Розрахунок середнього рівня заробітної плати, при середньому розряді робіт 3,8 виконаний на підставі чинного законодавства України, діючих нормативно-правових актів, галузевих угод та КЗпП, Календарний графік виконання робіт та обов’язково для перевірки IMD-файл, розроблений в програмному комплексі АВК-5 або іншого повністю сумісного з ним програмним комплексом, згідно ДБН та стандартів, на електронну адресу Замовника – vh07@ukr.net.
Тобто на електронну адресу Замовника надсилається IMD-файл для перевірки кошторисної документації, кошторисної вартості об'єкту та відповідності наданих документів, розроблених в програмному комплексі згідно ДБН та стандартів, відповідність пропозиції учасника пропозиція якого за результатом аукціону визначена найбільш економічно вигідною Технічному завданню Замовника, що надає Замовнику можливість об'єктивно та неупереджено визначити переможця процедури закупівлі та дотримання відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі.
В ТД Замовника чітко зазначено, що Замовник має право відхилити пропозицію, якщо за результатами перевірки кошторисної вартості об’єкту встановлено заниження або завищення цін на матеріали, вироби та розцінки на виконання робіт , що може призвести до неспроможності виконати будівельні роботи у повному обсязі.

Згідно ст. 29 п.15
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Згідно ст. 22 п.3
Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно ст. 22 Закону, в ТД зазначається
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
5) кількість товару та місце його поставки;
6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
Згідно Ст. 31. Відхилення тендерних пропозицій
ч.1 п.1 Закону
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
та ч.2 Закону
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Відповідно Замовник повністю відповідає вимогам Закону України про публічні закупівлі.


Згідно ст. 16 Закону
Замовник вимагає
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Вносимо зміни:
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю (*Замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
- На підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за 2019 рік згідно Розділу ІІ. Склад та елементи фінансової звітності Наказу Міністерства Фінансів України від 07.02.2013 № 73 «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності».
Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік.
Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно).
У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти.
Тендерна документація
Дата подання: 20 серпня 2020 19:56
Дата відповіді: 21 серпня 2020 10:03
Шановний Замовнику! Ваша документація містить безліч форм документів від яких не дозволено відступати. Велике прохання завантажте тендерну документацію у форматі ворд для можливості нормальної роботи учасників при підготовці пропозицій. Вдячні за розуміння!
Відповідь: Ворд завантажено
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-19-002043-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "БФ ІНТЕРЛЮКСБУД", Код ЄДРПОУ:43388424
Дата подання: 16 вересня 2020 17:36
Скарга на дії Замовника в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
04.09.2020 року через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» було проведено аукціон та, відразу після його закінчення, розкриття тендерних пропозицій по відкритим торгам згідно предмету закупівлі «Капітальний ремонт фасаду з утепленням в навчальному та адміністративно-побутовому корпусах ВНЗ Київський міський медичний коледж, вул. Братиславська, 5». Згідно ч.1 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв та методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно абзацу 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації по закупівлі вищевказаного, єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є - ціна. За результатом проведеного аукціону, найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція ТОВ «БФ ІНТЕРЛЮКСБУД» - 5459738,46 грн. з ПДВ. Протоколом засідання тендерного комітету ВНЗ Київського міського медичного коледжу №26 від 09.09.2020 року (далі - Протокол) було відхилено пропозицію ТОВ «БФ ІНТЕРЛЮКСБУД». ТОВ «БФ ІНТЕРЛЮКСБУД» категорично не погоджується із рішенням Замовника, оформленого Протоколом №26 від 09.09.2020 року щодо відхилення нашої тендерної пропозиції через невідповідність вимовам тендерної документації, а саме умовам технічного завдання, та вважає вказане рішення протиправним, безпідставним та таким, що підлягає скасуванню виходячи з наступного. У Протоколі зазначено, що відповідно до Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ч.6 та ч.7 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмета закупівлі та лист-згоду з умовами закупівлі, визначеними в цій тендерній документації та оголошенні про закупівлі, в тому числі з положеннями щодо якісних, кількісних характеристик та технічних вимог предмету закупівлі. Тендерна пропозиція повинна бути складена відповідно до вимог визначених технічним завданням (Додаток №4). Разом з тим, умовами ч.6 тендерної документації передбачено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, саме: 1. Для документального підтвердження відповідності робіт надати документи (підписані уповноваженою посадовою особою та скріплених печаткою (уразі наявності) учасника) у складі: Договірна ціна, Зведений кошторисний розрахунок вартості капітального ремонту з пояснювальною запискою, Об’єктні кошториси, Локальні кошториси, Підсумкова відомість ресурсів до договірної ціни, Протокол узгодження цін на матеріали (з ПДВ, не вище середньорегіональних), Розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів, Загальновиробничі та адміністративні витрати, Розрахунок прибутку, Розрахунок середнього рівня заробітної плати, при середньому розряді робіт 3,8 виконаний на підставі чинного законодавства України, діючих нормативно-правових актів, галузевих угод та КЗпП, Дефектний акт та Технічне завдання (додаток 4 до цієї документації). Ціна тендерної пропозиції є договірна ціна без урахування глави 10. Зведений кошторисний розрахунок надається Учасником з урахуванням глави 10 (вартості технічного нагляду -1,5 %, та авторського нагляду – 50000,00 грн. ). та глави 12 (вартості авторського нагляду - 50000,00 грн. без ПДВ). 2. Документальне підтвердження відповідності робіт повинно включати гарантійний лист щодо дотримання гарантійних термінів експлуатації об’єкта із зазначенням цих термінів, з моменту введення об’єкту в експлуатацію. 3. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. В складі тендерної пропозиції учасник надає гарантійний лист (довідка, тощо) довільної форми, яким гарантує застосування заходів із захисту довкілля під час виконання робіт. 4. Заповнена форма цінової пропозиції (Додаток 2 тендерної документації); 5. Розрахунок ціни тендерної пропозиції (кошторисна документація) у складі: Договірна ціна, Зведений кошторисний розрахунок вартості капітального ремонту з пояснювальною запискою, Об’єктні кошториси, Локальні кошториси, Підсумкова відомість ресурсів до договірної, Протокол узгодження цін на матеріали (з ПДВ, не вище середньорегіональних), Розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів, Загальновиробничі та адміністративні витрати, Розрахунок прибутку, Розрахунок середнього рівня заробітної плати, при середньому розряді робіт 3,8 виконаний на підставі чинного законодавства України, діючих нормативно-правових актів, галузевих угод та КЗпП. (відсканований), а також в електронному вигляді в форматі imd, здійсненний відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», із урахуванням змін та доповнень. 6. Календарний графік виконання робіт, відповідно до наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 13.01.2009 №2 “Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві”; Зазначена кошторисна документація повинна бути розроблена за допомогою ліцензованого програмного комплексу АВК або іншого повністю сумісного з ним програмним комплексом. 7. Інформація про субпідрядні організації, яких учасник планує залучити (Додаток 5 тендерної документації). 8. Надати розрахунки відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 згідно п. 6.2.6. Загальновиробничі та адміністративні витрати та ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 згідно п. 4.3.2. Обчислення загальновиробничих витрат у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів. ТОВ «БФ ІНТЕРЛЮКСБУД» у складі тендерної пропозиції надано усі вище перелічені документи (файл «Документи технічні.pdf»), згідно вимог ч.6 тендерної документації. Разом з тим, умовами абз.3 ч.7 тендерної документації передбачено, подати Учасником у складі тендерної пропозиції лист про згоду з умовами закупівлі, визначеними в цій тендерній документації та оголошенні про закупівлю, в тому числі з положеннями щодо якісних, кількісних характеристик та технічних вимог предмету закупівлі. ТОВ «БФ ІНТЕРЛЮКСБУД» у складі тендерної пропозиції надано лист-згоду від 02.09.2020 №742 (файл «Довідки та гар листи.pdf»). Отже, ТОВ «БФ ІНТЕРЛЮКСБУД» виконано вимоги Замовника, зазначені у тендерній документації у повному обсязі. Звертаємо увагу, що абз.13 ч.6 тендерної документації містить умову, що до технічних вимог специфікації або технічного завдання предмета закупівлі застосовується вираз "або еквівалент". ТОВ «БФ ІНТЕРЛЮКСБУД» скористалося вище наведеним правом та надало кошторисну документацію із застосуванням еквівалентних матеріалів. Матеріали ТМ «Polimin» є еквівалентними—такими, що повністю замінюють матеріали, зазначені Замовником в Додатку №4 Тендерної документації, аналогічними їм, адже відповідають всім нормам ДСТУ, ДБН та задовольняють визначеним Замовником умовам, вимогам проектної документації та Дефектного акту Замовника. Також зазначимо, що «Типові рішення по термомодернізації житлових будинків», затверджені Державним фондом енергоефективності (який є спеціальним суб’єктом, заснованим рішенням Кабінету Міністрів України з метою підтримки ініціатив щодо енергоефективності, впровадження інструментів стимулювання і підтримки здійснення заходів з підвищення рівня енергетичної ефективності будівель та енергозбереження), а саме: Альбом технічних рішень, містять посилання саме на відповідність еквівалентних матеріалів приписам чинних ДСТУ (ГОСТ) та ДБН, що дотримується по відношенню до матеріалів ТМ «Polimin». На підтвердження відповідності матеріалів ТМ «Polimin», що застосовуються для улаштування системи теплоізоляції, повідомляємо про наявність наступних підтверджуючих документів: 1) відповідність фізико-технічних показників продукції ТМ «Polimin» вимогам ДСТУ Б.В.2.6-36:2008 «Конструкції зовнішніх стін із фасадною теплоізоляцією та опорядженням штукатурками» підтверджено випробуваннями в акредитованих лабораторіях України: ДП «Рівеньский науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» протокол №73 від 29.08.19; РВЦ «БМ-ТЕСТ» протокол №19БС-102101 від 21.10.19; ДП "Державний науково-дослідний інститут будівельних конструкцій» протоколи №99к/17, 103к/17 від 27.11.2017р. 2) система фасадна теплоізоляційно-оздоблювальна Polimin ТЕПЛО-ФАСАД (THERMO FACADE) сертифікована в Україні, про що свідчить Сертифікат відповідності №UA.10190.00603-19, виданий ДП «РІВНЕСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» 25 жовтня 2019р. 3) безпечність продукції підтверджена відповідними висновками державної санітарно-епідеміологічної експертизи №№ 12.2-18-1/278-385 від 16.12.19 від 23.03.18; 602-123-20-1/12636 від 23.03.18; №05.03.02-04/4745 від 18.02.16; №05.03.02-04/4750 від 18.02.16, №602-123-20-1/37888 та радіаційними сертифікатами №№119-08/20,121-08/20, 122-08/20, 123-08/20 від 04.08.2020р. 4) відповідність матеріалів ТМ «Polimin» ДБН В.1.1-7 «Пожежна безпека об єктів будівництва» підтверджено діючими відповідними протоколами від акредитованої лабораторії НДЦ «Пожежна безпека» №№ 127/1-130/1 та 179/1-182/1 та науково-випробувального центру «Євростандарт» №№ 6/НГ-19-27/ГГ-19. Отже, заміна ТОВ «БФ ІНТЕРЛЮКСБУД» будівельних матеріалів на еквівалент не суперечить вимогам тендерної документації, нормам чинного законодавства України, а висновок засідання тендерного комітету Замовника щодо того, що матеріали ТМ «Polimin» не є аналогічними, є необгрунтованим та упередженим. Разом з тим, слід наголосити, що жодним пунктом тендерної документації, в тому числі ч.6 та ч.7 розділу ІІІ тендерної документації, на які посилається Замовник у Протоколі, при відхиленні нашої тендерної пропозиції, не було передбачено заміну будівельних матеріалів погоджувати із Замовником, а також з проектною організацією, яка взагалі невідома Учасникам закупівлі. Крім того, ця підстава порушує вимоги ч.13 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни тендерної пропозиції. Підсумовуючи вищесказане, Замовник неправомірно відхилив нашу тендерну пропозицію, всупереч вимогам тендерної документації та законодавства України взагалі. Отже, при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «БФ ІНТЕРЛЮКСБУД» та оформленнія результатів такого розгляду протоколом засідання тендерного комітету №26 від 09.09.2020 року, Замовником порушено вимоги ч.1 ст.5 Закону, відповідно до якої закупівлі здійснюються за принципами відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до п.4 ч.1 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», у сфері здійснення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції Антимонопольний комітет має повноваження, зокрема, перевіряти суб’єкти господарювання, об’єднання, органи влади, органи місцевого самоврядування, органи адміністративно-господарського управління та контролю щодо дотримання ними вимог законодавства про захист економічної конкуренції та під час проведення розслідувань за заявами і справами про порушення законодавства про захист економічної конкуренції. З метою запобігання корупційним діям і зловживанням, беручи до уваги, те, що вищевказані порушення встановленого порядку процедури закупівель впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівель, а також захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і в наслідок яких порушено право та законні інтереси, керуючись ст.55 Конституції України, ст.18 Закону, ПРОШУ: 1. Прийняту скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БФ ІНТЕРЛЮКСБУД» у закупівлі: «Капітальний ремонт фасаду з утепленням в навчальному та адміністративно-побутовому корпусах ВНЗ Київський міський медичний коледж, вул. Братиславська, 5». 3. Зобов’язати тендерний комітет ВНЗ Київського міського медичного коледжу скасувати своє рішення, оформлене Протоколом засідання тендерного комітету №26 від 09.09.2020 року, про відхилення пропозиції ТОВ «БФ ІНТЕРЛЮКСБУД». 4. Визнати переможцем ТОВ «БФ ІНТЕРЛЮКСБУД» у закупівлі: «Капітальний ремонт фасаду з утепленням в навчальному та адміністративно-побутовому корпусах ВНЗ Київський міський медичний коледж, вул. Братиславська, 5» та відповідно, відмінити рішення про визначення переможцем наступного учасника - ТОВ «НІДКОМ». Директор ТОВ «БФ ІНТЕРЛЮКСБУД» І.М. Бабіченко
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 вересня 2020 23:27
Рішення від 21.09.2020 № 17722 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 21 вересня 2020 23:27
інформація про перенесення розгляду скарги № 14317.pdf
Дата публікації: 30 вересня 2020 12:24
Рішення від 13.10.2020 № 19246.pdf
Дата публікації: 19 жовтня 2020 22:42
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "НІДКОМ" переможцем
Дата виконання рішення замовником: 30 жовтня 2020 10:11

Документи подані скаржником

16 вересня 2020 16:19
Скарга

Документи подані замовником

24 вересня 2020 11:42
Відповідь на скаргу (2).docx
24 вересня 2020 11:54
Відповідь на скаргу.pdf
28 вересня 2020 14:37
Тендерна док .pdf
28 вересня 2020 14:38
Проток. затв. ТД.docx
28 вересня 2020 14:39
Проток затв ТД.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2020 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БФ ІНТЕРЛЮКСБУД" 5 459 738,46
UAH з ПДВ
5 459 738,46
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НІДКОМ 6 236 198,30
UAH з ПДВ
5 999 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ Атлант-плюс" 6 336 417,89
UAH з ПДВ
6 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 6 527 559,23
UAH з ПДВ
6 200 559,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комерційне підприємство "Укрдорбуд" 7 102 136,00
UAH з ПДВ
7 102 136,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛМА ДЕВЕЛОПМЕНТ ГРУП" 7 222 784,86
UAH з ПДВ
7 222 784,86
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2020 12:30
Електронний підпис
03 вересня 2020 12:28
Фінансова звітність.pdf
03 вересня 2020 12:28
Проект договору.pdf
03 вересня 2020 12:28
Листи перс дані.pdf
03 вересня 2020 12:28
Лист огляду обєкта.pdf
03 вересня 2020 12:28
Кваліфікація.pdf
03 вересня 2020 12:28
Документи технічні.pdf
03 вересня 2020 12:28
Довідки та гар листи.pdf
03 вересня 2020 12:28
Довідка ст17.pdf
03 вересня 2020 12:28
Витяг з ЄДР.pdf
03 вересня 2020 12:28
Банк гарантія.rar
03 вересня 2020 12:28
117.rar

Публічні документи

18 вересня 2020 17:00
Довідка на переможця
02 вересня 2020 17:08
Електронний підпис
02 вересня 2020 17:02
частина 4.rar
02 вересня 2020 17:02
частина 3.rar
02 вересня 2020 17:02
частина 2.rar
02 вересня 2020 17:02
частина 1.rar
02 вересня 2020 17:02
33. Банківська гарантія.zip

Публічні документи

03 вересня 2020 12:40
Електронний підпис
03 вересня 2020 11:55
Інші документи 2.rar
03 вересня 2020 11:55
Інші документи.rar

Публічні документи

03 вересня 2020 11:09
Електронний підпис
03 вересня 2020 11:07
58 Власники-бенефіціари.pdf
03 вересня 2020 11:07
57 Наявність АКП.pdf
03 вересня 2020 11:07
Договір 140 від 27-05-2019.pdf
03 вересня 2020 11:07
2 Банківська гарантія.zip
03 вересня 2020 11:07
34 Кошторис.rar
03 вересня 2020 11:07
46.1 Договір оренди МТБ.pdf
03 вересня 2020 11:07
46 Довідка МТБ.pdf
03 вересня 2020 11:07
45-6 Протоколи з ОП на ІТР.pdf
03 вересня 2020 11:07
45-5 Посвідчення ІТР.pdf
03 вересня 2020 11:07
45-3 Дипломи ІТР.rar
03 вересня 2020 11:07
45-3 Дипломи ІТР завірені.pdf
03 вересня 2020 11:07
43 Учасник резидент.pdf
03 вересня 2020 11:07
42 Обмежувальні санкції.pdf
03 вересня 2020 11:07
40 Захист ПД Кошторисник.pdf
03 вересня 2020 11:07
40 Захист ПД Засновник.pdf
03 вересня 2020 11:07
40 Захист ПД Директор.pdf
03 вересня 2020 11:07
36 Формальні помилки.pdf
03 вересня 2020 11:07
33 Цінова пропозиція.pdf
03 вересня 2020 11:07
32 Захист довкілля.pdf
03 вересня 2020 11:07
26 Ліцензія АВК 2020.pdf
03 вересня 2020 11:07
25 Календарний графік.pdf
03 вересня 2020 11:07
23 Копія ISO завірена.pdf
03 вересня 2020 11:07
21 Загальна ст. 17 ЗУ.pdf
03 вересня 2020 11:07
17 Довідка про учасника.pdf
03 вересня 2020 11:07
16 Субпідрядники 20.pdf
03 вересня 2020 11:07
15 Субпідрядники.pdf
03 вересня 2020 11:07
10 Виписка з ЄДРПОУ.pdf
03 вересня 2020 11:07
9 Витяг з ЄДР 27.08.2020.pdf
03 вересня 2020 11:07
5 Протокол на підпис.pdf

Публічні документи

02 вересня 2020 14:48
Електронний підпис
02 вересня 2020 14:44
Банківська гарантія.zip
02 вересня 2020 14:44
209.imd
02 вересня 2020 14:44
14. Статут Укрдорбуд.pdf
02 вересня 2020 14:44
26. Витяг ЄДР Укрдорбуд.pdf
02 вересня 2020 14:44
17. Проект договору ВНЗ.pdf
02 вересня 2020 14:44
12. Ліцензія Укрдорбуд.pdf
02 вересня 2020 14:44
14.1 Опис Реєстратора.pdf
02 вересня 2020 14:44
13.1 . Лист 6 стор. паспорта.pdf
02 вересня 2020 14:44
9. Технічне завдання.pdf

Публічні документи

02 вересня 2020 17:38
Цінова пропозиція.pdf
02 вересня 2020 17:38
Тендерне забезпечення.pdf
02 вересня 2020 17:38
Строй. лицензия.pdf
02 вересня 2020 17:38
Санкції.pdf
02 вересня 2020 17:38
Про субпыдрядникыв.pdf
02 вересня 2020 17:38
Помилки.pdf
02 вересня 2020 17:38
Обробку даних.pdf
02 вересня 2020 17:38
Надання документів.pdf
02 вересня 2020 17:38
МАТ БАЗА.pdf
02 вересня 2020 17:38
Кошторис.pdf
02 вересня 2020 17:38
Істотні умовии.pdf
02 вересня 2020 17:38
Захист Доовкілля.pdf
02 вересня 2020 17:38
Гарантійні терміни.pdf
02 вересня 2020 17:38
Вытяг.pdf
02 вересня 2020 17:38
Відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БФ ІНТЕРЛЮКСБУД"

ТОВ НІДКОМ

ТОВ "ВКФ Атлант-плюс"

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Комерційне підприємство "Укрдорбуд"

ТОВ "АЛМА ДЕВЕЛОПМЕНТ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БФ ІНТЕРЛЮКСБУД"
#43388424
Очікує рішення 5 459 738,46
UAH з ПДВ
26 жовтня 2020 14:17
ТОВ "БФ ІНТЕРЛЮКСБУД"
#43388424
Рішення скасоване 5 459 738,46
UAH з ПДВ
26 жовтня 2020 14:17
ТОВ НІДКОМ
#41564138
Рішення скасоване 5 999 500,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2020 14:17

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 10:19
Кінець періоду оскарження: 10 листопада 2020 00:00
Дата відміни: 10 листопада 2020 00:03
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Проведення робіт з капітального ремонту фасаду з утепленням в навчальному та адміністративно-побутовому корпусахне дає змогу в осінньо-зимовий період, в повному обсязі, відповідно до технічного регламенту з утеплення фасадів, виконати технологічно-закінчені процеси до кінця поточного року.
Документи:
30 жовтня 2020 10:18
Електронний підпис
30 жовтня 2020 10:16
Проток відміна торгів.pdf