Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивна панель з вбудованим ПК
Очікувана вартість
130 820,00 UAH
UA-2020-08-19-001004-b 35aab0109b064c1cbedc86af54c99398
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федорович Людмила Михайлівна

+380322587021 emergencyhospital_zakupky_lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова"
Код ЄДРПОУ: 01996639
Місцезнаходження: 79059, Україна , Львівська обл., Львів, вул. І. Миколайчука, буд. 9
Контактна особа: Федорович Людмила Михайлівна
+380322587021
emergencyhospital_zakupky_lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2020 12:14
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2020 13:00
Очікувана вартість: 130 820,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 654,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Місцезнаходження Замовника: вул. Миколайчука, 9, м. Львів, 79059. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 найменувань
Інтерактивна панель з вбудованим ПК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. Миколайчука, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2020 12:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 12:14
оголошення_інтерактивна панель.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 20 серпня 2020 20:52
Дата відповіді: 21 серпня 2020 08:40
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Норма п. 2 ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» залишає за замовником право вказувати конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі. Тим самим не зобов’язує замовника вказувати аналоги та еквіваленти пропонованого товару.
Уточнення
Дата подання: 26 серпня 2020 12:15
Шановний Замовнику! В описі характеристик Спеціалізованого програмного забезпечення Ви вказуєте наступний опис: "Для покращення розуміння пацієнтами свого стану, описуючи їх анатомію чи патологію в 3D; можливість демонстрації віртуального розсічення для учнів або колег; наявність відеозаписів, які дозволяють додатково пояснити наслідки умов та процедур для пацієнтів; містить не менше 60 кардіологічних відеороликів; не менше 170 відеозаписів зі стоматології; наявність не менше 900 фітнес-відео, які допоможуть показати пацієнтам як правильно робити вправи на розтяжку, щоб допомогти їм подолати їх травму; наявність не менше 35 детальних відеороликів по офтальмології, щоб показати наслідки таких станів, як глюкома, та надати повне розуміння наявних варіантів лікування; наявність бібліотеки мікроскопічних моделей, клітинної біології, поперечні розрізи, жіноча модель, модель биття серця в режимі реального часу, яка допомагає краще зрозуміти такі стани, як тахікардія та аритмія; наявність зображення наступних анатомічних систем: скелетні та сполучні тканинні системи, м’язова, серцево-судинна, лімфатична, нервова, дихальна, травна, сечостатева, цілісна; наявність інструментів, що дозволяють моделювати травму та стан пацієнта та необхідні процедури; можливість групової роботи для обміну досвідом; підписка (ліцензія) – не менше 1-го року." На жаль, ми як учасник, який бажає взяти участь у Вашій закупівлі, не знайшли нічого подібного, що можна було б придбати на території України. Уточніть, будь ласка, звідки Ви брали вказаний опис спеціалізованого програмного забезпечення; де його можливо придбати та за можливості вкажіть його назву. Дайте розгорнуту відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Уточнення
Дата подання: 26 серпня 2020 12:34
Доброго дня! Шановний Замовнику, скажіть, будь ласка, чи потрібне Вам встановлення, монтаж та налаштування обладнання чи Вас задовільнить лише поставка Товару.
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-19-001004-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 26 серпня 2020 11:56
Зміна дискримінаційних характеристик
У Додатку 2 до тендерної документації Ви вказуєте, що вага Інтерактивної панелі має бути не більше 43 кг при діагоналі не менше 65 дюймів.
Повідомляємо Вас, що під Ваш опис всіх технічних вимог до Інтерактивної панелі можливо підібрати лише 1 модель від 1 виробника, яка б відповідала вказаній вазі; всі ж інші моделі будуть важчими (в межах від 1 до 5 кг). Тому дана вимога є дискримінаційною та грубо порушує принципи здійснення державних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Таким діями Ви свідомо обмежуєте участь потенційних добросовісних учасників, які можуть запропонувати Вам якісне обладнання.
Наполягаємо на внесенні змін до технічних вимог Інтерактивної панелі, а саме зміні характеристики щодо ваги панелі в наступній редакції: "вага не більше 47 кг".
Ці зміни забезпечать дотримання принципів здійснення державних закупівель та чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 серпня 2020 17:16
Замовником було досліджено відповідний ринок, та встановлено, що на ринку України є, щонайменше 3 непов’язаних між собою виробника, товар яких мають необхідні вагові характеристики при діагоналі 65 дюймів. Таким чином принципи здійснення публічних закупівель, передбачені ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" не порушені.
Номер вимоги: UA-2020-08-19-001004-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 26 серпня 2020 12:07
Видалення дискримінаційних технічних характеристик
Шановний Замовнику!
У Додатку 2 до тендерної документації в описі технічних характеристик Інтерактивної панелі Ви вказуєте про наявність:
USB 2.0 – 3 шт., USB 3.0 – 9 шт., USB Type-C – 1 шт., Ethernet – 2 шт., Bluetooth 4.2, HDMI – 5 шт., VGA – 2 шт., DisplayPort – 1 шт., SPDIF – 1 шт.
Проте звертаємо Вашу увагу, що вказані характеристики має лише 1 модель Інтерактивної панелі від 1 виробника. Підібрати їй аналоги неможливо, тому це є порушенням принципів здійснення держаних закупівель та звуженням кола учасників.
Таким чином, наполягаємо на видаленні зазначених дискримінаційних характеристик або заміні їх відповідно до рекомендацій МОН України задля забезпечення добросовісної конкуренції та раціонального витрачання бюджетних коштів.
В іншому разі Ви закупите прописане обладнання, яке не є найкращої якості на території України.
Якщо Ви відмовитесь внести зміни, то надайте вичерпну розгорнуту відповідь щодо обгрунтування такої великої кількості портів та роз'ємів, щодо мети їх використання та призначення.
Поясніть, наприклад, як Ви плануєте одночасно використовувати USB 2.0 у кількості 3 шт. та USB 3.0 у кількості 9 шт. або, наприклад, HDMI у кількості 5 шт. Тому, що розумного пояснення від технічних експертів не знайшлося. Рекомендуємо Вам проаналізувати свої вимоги та спеціальну літературу з даного питання і прийти правильного висновку. Оскільки дана вимога носить прямо дискримінаційний характер!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 серпня 2020 17:19
Доброго дня. Замовником було досліджено відповідний ринок, та встановлено, що на ринку України є, щонайменше 3 непов’язаних між собою виробника, товар яких мають перелічені характеристики. Таким чином принципи здійснення публічних закупівель, передбачені ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" не порушені. Рекомендації МОН України не стосуються діяльності Замовника.
Номер вимоги: UA-2020-08-19-001004-b.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 26 серпня 2020 12:26
Зміна технічного завдання
Шановний Замовнику
Відповідно до Вашого опису Додаткового програмного забезпечення, а саме:
"Єдиний програмний комплекс для моніторингу швидкості інтернету та моніторингу використання ПЗ групованного по його типу. Доступ до статистики моніторингу через власний кабінет користувача в on-line режимі з операційних систем Windows, MacOS та Linux. Статистика використання ПЗ відображається груповано по його типу та з погодинною, поденною, потижневою та помісячною розбивкою. Статистика швидкості інтернету відображається поденно.
У користувача має бути доступ до необробленого логу, який відправляє комп'ютер на сервер статистики для контролю зібраної інформації.
Україномовна локалізація. підписка (ліцензія) – не менше 2-х років."
Звертаємо Вашу Увагу, що за вказаними Вами характеристиками можливо підібрати програмне забезпечення або програму, яка безкоштовно завантажується з декількох сайтів. Отже, вона немає ніякої підписки (ліцензії) на вказаний Вами термін.

Також Ви вимагаєте, щоб Учасник надав сканкопію оригіналу(ів) гарантійного(их)/ авторизаційного(их) листа(ів) виробника(ів) (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника(ів), дистриб'ютора(ів), яким підтверджується можливість поставки вказаних складових предмета закупівлі(а саме Ви вказуєте на ДОДАТКОВЕ ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ) у кількості, відповідної якості та з відповідними гарантійними строками, строками поставки, визначеними цією тендерною документацію та тендерною пропозицією Учасника.

Отже, Ви вимагаєте надати вказані документи на програмне забезпечення, що можна завантажити безкоштовно у відкритому доступі кожному. І за вказаними Вами технічними характеристиками воно не є додатковим програмним забезпеченням, що має ліцензію.

Таким чином, наполягаємо на видаленні зазначених технічних вимог на Додаткове програмне забезпечення та вказаних документів до нього.

Прописання таких вимог є невідповідністю та суперечить чинному законодавству.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 серпня 2020 17:20
В технічних вимогах до додаткового програмного забезпечення вказується що підписка (ліцензія) – не менше 2-х років, таким чином Замовником не буде відхиллено додаткове програмне забезпечення з безстроковою підпискою у випадку відповідності іншим технічним вимогам Замовника. В вимозі ви вказуєте про існування декількох різних програмних продуктів які відповідають технічним вимогам Замовника, таким чином самі підтверджуєте недискримінаційність таких технічних вимог. Надання гарантійних листів, не є дискримінаційною вимогою, а лише підтверджує намір Учасника встановити запропоноване програмне забезпечення згідно ліцензійних умов його використання та підтверджує від імені уповноважених виробником осіб наявність необхідних технічних та якісних характеристик.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2020 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН" 130 200,00
UAH з ПДВ
130 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН"
#41253974
Переможець 130 200,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 12:37

Документи

02 вересня 2020 12:37
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 12:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН"
#41253974
130 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 вересня 2020 12:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 09:51
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 15:42
Договір 303.PDF укладений
07 вересня 2020 15:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 130 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 21 700,00 UAH)