Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Полтавська (на ділянці від буд. №30 до перехрестя з вул. Одеська) в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської обл.» (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
6 090 000,00 UAH
UA-2020-08-19-000975-b 3bddc0c61b7640a98f36299062968a96
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тритиниченко Володимир Дмитрович

+380444065549 kpblago@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Благоустрій
Код ЄДРПОУ: 37227875
Місцезнаходження: 08130, Україна , Київська обл., село, Петропавлівська Борщагівка, вул. Я.Мудрого,1а
Контактна особа: Тритиниченко Володимир Дмитрович
+380444065549
kpblago@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2020 12:04
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2020 12:10
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2020 12:10
Початок аукціону: 04 вересня 2020 14:06
Очікувана вартість: 6 090 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


На 2020 рік передбачено фінансування в сумі 3 000 000.00 грн
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Полтавська (на ділянці від буд. №30 до перехрестя з вул. Одеська) в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської обл.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08129, Україна, Київська область, с.Петропавлівська Борщагівка, вул. Полтавська (на ділянці від буд. №30 до перехрестя з вул. Одеська)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт на підставі акту виконаних робіт (форма №КБ-2в), довідки про вартість виконаних підрядних робіт (форма №КБ-3) Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 90%
Гарантійний термін експлуатації: 10%
15 років і більше: 10%
10 років: 5%
менше 10 років: 0%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 22 серпня 2020 20:27
Дата відповіді: 25 серпня 2020 17:06
Доброго дня. Згідно ТД п.2.8. Розрахунок ціни тендерної пропозиції учасника здійснюється відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», з урахуванням змін та доповнень. Чи потрібно до складу ціни пропозиції (договірної) включати кошти на покриття додаткових витрат пов'язаних з інфляційними процесами?
Відповідь: Добрий день. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що договірна ціна встановлюється за твердим кошторисом.
Згідно пункту 6.2.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у 6.2.10, кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів. У ціні пропозиції окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов'язаних з придбанням та доставкою на об'єкт будівництва устаткування, забезпечення яким покладається на підрядника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-19-000975-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Техно-Буд Сервіс", Код ЄДРПОУ:34864234
Дата подання: 11 вересня 2020 17:31
Вимога замовнику про скасування рішення щодо визначення переможцем торгів учасника ТОВ СБМУ "ПІДРЯД"
Протоколом №111 засідання тендерного комітету КП "Благоустрій" Петропавлівсько-Борщагівської сільської Ради від 10 вересня 2020р. визначено Учасника ТОВ СБМУ "ПІДРЯД" переможцем по процедурі відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Полтавська (на ділянці від буд. №30 до перехрестя з вул. Одеська) в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської обл.» (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) - ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-19-000975-в.
Учасник ТОВ "Техно-Буд Сервіс" не погоджується з рішенням тендерного комітету за наступних підстав:
1.Учасник в якості нецінового критерію використав умову щодо гарантійного терміну експлуатації 15 років і більше, але при цьому у складі тендерної пропозиції не надав лист-гарантію щодо гарантійного терміну експлуатації предмету закупівлі.
2. Відповідно до п.4 п.6.3 Розділу 3 ТД для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати ІНФОРМАЦІЮ учасника щодо застосування засобів із захисту довкілля за наведено формою. На підтвердження цього пункту учасник не надав відповідних документів, чим порушив вимоги абз. 1 част.3 ст.22 Закону України "Про державні закупівлі"
3. Відповідно до п.п.2.8 п.2 Розділу 5. ОЦІНКА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції розрахунок договірної ціни . Але, до складу тендерної пропозиції учасником ТОВ "СБМУ "ПІДРЯД" не надано документи на підтвердження розрахунку договірної ціни.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 вересня 2020 15:55
При повторному розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "СБМУ "ПІДРЯД" члени тендерного комітету проголосували за визнання документів, поданих учасником такими, що не відповідають вимогам Замовника та вирішили задовольнити Вашу вимогу.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-13-000070 ● 5e9f46199087471e837102dfce5f32c6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020 17:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.10.2020 № 286

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.10.2020 № 286

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
39 UA-2020-08-19-000975-b 19.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерний комітет КП «Благоустій» уважно розглянув та опрацював Висновок про результати моніторингу закупівлі від 23.10.2020 щодо закупівлі робіт: «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Полтавська (на ділянці від буд. №30 до перехрестя з вул. Одеська) в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської обл.» (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), повідомляємо наступне. Відповідно до умов здійснення закупівель, публікація даних здійснюється шляхом заповнення даних через автоматизоване робоче місце замовника, що являє собою електронний сервіс на авторизованому електронному майданчику, який забезпечує створення, подання, обробку, оприлюднення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі та створення, подання, зміну інформації та документів для участі в публічних закупівлях, одержання інформації та повідомлень про публічні закупівлі, подання скарг до органу оскарження в публічних закупівлях, одержання інформації та обмін інформацією між замовником і ЦЗО, одержання і передання інформації та документів під час проведення моніторингу публічних закупівель в електронній системі закупівель через мережу Інтернет (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі»). Інформуємо, що нажаль, через автоматизоване робоче місце замовника неможливо внести інформацію, визначену в пункті 8 та в пункті 9 (окрім розміру забезпечення тендерних пропозицій) частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оскільки даним функціоналом електронного майданчика закупівель не передбачено технічної можливості для замовника винесення інформації про «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції» та «вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій» в окреме поле. А На момент подання оголошення про закупівлю № UA-2020-08-19-000975-b, не має жодного роз’яснення від Уповноваженого органу щодо змісту, трактування розміщення таких вимог і як саме варто вказувати цю інформацію в електронній системі закупівель Prozorro. Також звертаємо увагу на те, що інформація про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції передбачено пунктом 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» Розділу І. «Загальні положення» тендерної документації. Також на виконання вимог п. 3 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» та вимог п. 9 ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник зазначив інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій у тендерній документації, шляхом її завантаження через автоматизоване робоче місце Замовника в електронній системі закупівель. Зазначене порушення неможливо усунути, але в подальшому до технічної реалізації в електронній системі закупівель Prozorro необхідних пунктів замовник зобов’язується неухильно дотримуватися статті 21 Закону, в частині відображення необхідної інформації у примітках до оголошення закупівлі. Також щодо порушення вимог пункту 4 розділу І Порядку № 708 повідомляємо, що у Статті 19 Закону України "Про автомобільні дороги" "Основні обов'язки органів місцевого самоврядування щодо управління функціонуванням і розвитком вулиць і доріг міст та інших населених пунктів " визначено обов'язки та повноваження органів місцевого самоврядування: Основними обов'язками органів місцевого самоврядування у частині управління функціонуванням і розвитком вулиць і доріг міст та інших населених пунктів є: 1) забезпечення безперервних, безпечних, економічних та зручних умов руху транспортних засобів і пішоходів вулицями і дорогами міст та інших населених пунктів; 2) організація будівництва, реконструкції, ремонту та утримання вулиць і доріг міст та інших населених пунктів за встановленими для них будівельними нормами, державними стандартами та нормами. Відповідно за Закону України "Про автомобільні дороги" галузеві будівельні норми стосуються автомобільних доріг загального користування. Вулиці і дороги міст та інших населених пунктів не належать до автомобільних доріг загального користування, у зв'язку з цим при формуванні тендерної документації та при визначені вимог щодо формування ціни закупівлі Замовником були застосовані норми та посилання на ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293. Вимога щодо застосування Галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» не можуть бути застосовані в даному випадку, так як вони стосуються автомобільних доріг загального користування, а дана закупівля здійснюється по вулицях і дорогах міст та інших населених пунктів. ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» містить наступний код, який передбачає капітальний ремонт та реставрацію доріг: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація. На підставі вищевикладеного, просимо прийняти до уваги вищевикладені пояснення.

2020-10-28 15:46:39


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині оприлюднення інформації про закупівлю (вимоги пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону).)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2020 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "Техно-Буд Сервіс" 5 174 350,48
UAH з ПДВ
5 174 350,48
UAH з ПДВ
1.1111111111 4 656 915.43 Документи
ТОВ "СУЧАСНА ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА" 4 872 155,81
UAH з ПДВ
4 872 155,81
UAH з ПДВ
1 4 872 155.81 Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" 4 871 311,20
UAH з ПДВ
4 871 311,20
UAH з ПДВ
1.1111111111 4 384 180.08 Документи

Публічні документи

28 вересня 2020 16:38
Електронний підпис
25 вересня 2020 16:58
Електронний підпис
25 вересня 2020 16:38
Електронний підпис
02 вересня 2020 16:44
Електронний підпис
01 вересня 2020 23:27
Електронний підпис
01 вересня 2020 21:38
3.15 ЛІЦЕНЗІЯ АВК 2020-2021.pdf
01 вересня 2020 21:38
3.9 Свiдоцтво_ПДВ.pdf
01 вересня 2020 21:37
3.2 СТАТУТ 2018 року.pdf
01 вересня 2020 21:10
4.5.2 КБ3 СУМСЬКА 6875763_56 грн.pdf
01 вересня 2020 21:10
4.1.3 ЛИСТИ ВІДГУКИ ПБСР.zip
01 вересня 2020 20:49
Дод.2.2.4 ДОГОВОРИ ЦПХ 08.2020.zip
01 вересня 2020 20:18
2.1.17 ВитягБаланс_рах1121.pdf
01 вересня 2020 20:18
2.1.16 ВитягБаланс_рах106.pdf
01 вересня 2020 20:18
2.1.15 ВитягБаланс_рах105.pdf
01 вересня 2020 20:18
2.1.14 ВитягБаланс_рах104.pdf
01 вересня 2020 20:17
2.1.7Тех.пасп.Власні ТЗ.rar
01 вересня 2020 20:06
1.3 Локальний кошторис.pdf
01 вересня 2020 20:06
1.2 Договірна Ціна.pdf

Публічні документи

02 вересня 2020 08:04
Цінова пропозиція.pdf
02 вересня 2020 08:04
Установчі документи.zip
02 вересня 2020 08:04
Технічна частина.zip
02 вересня 2020 08:04
Кваліф.документи.zip
02 вересня 2020 08:04
Банківска гарантія.zip

Публічні документи

15 вересня 2020 15:20
Цінова_пропозиція_15-09.pdf
15 вересня 2020 10:00
Довідки.pdf
15 вересня 2020 10:00
Ліцензія_Підряд.pdf
15 вересня 2020 09:54
Довідка_ДПІ_Благоустрій.pdf
11 вересня 2020 16:51
Довідка_банкрутство.pdf
11 вересня 2020 16:51
Довідка-1.zip
11 вересня 2020 16:51
Dovidka_20244517870830248884.pdf
11 вересня 2020 16:51
Dovidka_20244517870830248884.pdf.p7s
11 вересня 2020 16:51
Довідка_ДПІ.pdf
03 вересня 2020 12:07
Електронний підпис
03 вересня 2020 12:01
Пояснення_адреси.pdf
03 вересня 2020 11:59
Довідка_база.pdf
03 вересня 2020 11:53
Електронний підпис
03 вересня 2020 11:53
Електронний підпис
03 вересня 2020 11:52
Цінова_пропозиція.pdf
03 вересня 2020 11:51
Договірна-ціна.pdf
03 вересня 2020 11:51
Проект_Договору.pdf
03 вересня 2020 11:51
Довідка_посадова_особа.pdf
03 вересня 2020 11:51
Лист_субпідрядник.pdf
03 вересня 2020 11:51
Календарний_графік.pdf
03 вересня 2020 11:51
Згода_песональні_дані.pdf
03 вересня 2020 11:51
Пояснення_дозвіл.pdf
03 вересня 2020 11:51
План_фінансування.pdf
03 вересня 2020 11:50
Обсяг_робіт.pdf
03 вересня 2020 11:50
Довідки_ст-17.pdf
03 вересня 2020 11:50
Довідки_СТ-17_1.pdf
03 вересня 2020 11:23
Договір_Леонтовича.pdf
03 вересня 2020 11:23
Акти_Леонтовича_3.pdf
03 вересня 2020 11:23
Прикази_працівники.pdf
03 вересня 2020 11:23
Сертифікат_Лабораторія.pdf
03 вересня 2020 11:22
Акти_Леонтовича_1.pdf
03 вересня 2020 11:22
Штатний_розклад.pdf
03 вересня 2020 11:22
Акти_Леонтовича.pdf
03 вересня 2020 11:22
Свідоцтво-ПДВ.pdf
03 вересня 2020 11:22
Акти_Леонтовича_2.pdf
03 вересня 2020 11:22
Паспорт_Жабський.pdf
03 вересня 2020 11:22
Довідка.zip
03 вересня 2020 11:22
Свідоцтво_СATERPILLAR_06-036_AI.PDF
03 вересня 2020 11:22
Свідоцтво_МАН_АІ-9506-ЕТ.pdf
03 вересня 2020 11:22
Свідоцтво_поливомийка.pdf
03 вересня 2020 11:22
Свідоцтво_МАН-1060.pdf
03 вересня 2020 11:22
Свідоцтво_МАН_АІ-9019-ЕО.PDF
03 вересня 2020 11:22
Свідоцтво_Камаз_АІ-8960-АН.PDF
03 вересня 2020 11:22
Свідоцтво_МАН_АІ-3118-НА.PDF
03 вересня 2020 11:22
Свідоцтво_МАН_АІ-5813-ЕТ.PDF
03 вересня 2020 11:22
Свідоцтво_Камаз_АІ-5153-СА.PDF
03 вересня 2020 11:22
Свідоцтва_Техніка-КАТП.pdf
03 вересня 2020 11:22
Свідоцтво_КАМАЗ_АІ-5123-АР.pdf
03 вересня 2020 11:22
Свідоцтво_ДУ-98_214-98_КА.PDF
03 вересня 2020 11:22
Свідоцтво_ДУ_99_247-89_КА.pdf
03 вересня 2020 11:22
Свідоцтво_JCB_07-514_АІ.PDF
03 вересня 2020 11:22
Свідоцтво_HITACHI_36-949_KA.PDF
03 вересня 2020 11:22
Свідоцтво_HITACHI_30-699_KA.PDF
03 вересня 2020 11:22
Свідоцтво_BOMAG_22-575_АІ.PDF
03 вересня 2020 11:22
Нерухомість.pdf
03 вересня 2020 11:22
Свідоцтво_BOBCAT_214-77_AI.pdf
03 вересня 2020 11:22
Свідоцтво_BOBCAT_094-91_AI.pdf
03 вересня 2020 11:22
Свідоцтво_BOBCAT_21-478_AI.PDF
03 вересня 2020 11:22
Свідоцтво_BOBCAT_01-231_AI.pdf
03 вересня 2020 11:22
Свідоцтво_AMMANN_326-46_KA.PDF
03 вересня 2020 11:22
Свдоцтво_кран.PDF
03 вересня 2020 11:22
Протокол_охорона_праці.pdf
03 вересня 2020 11:22
Договір_Техніка_КАТП.pdf
03 вересня 2020 11:22
Протокол_Наказ_Жабський.pdf
03 вересня 2020 11:22
Паспорт Жабський.pdf
03 вересня 2020 11:22
Атестати_Виробництва.pdf
03 вересня 2020 11:21
Пояснення_адреси.pdf
03 вересня 2020 11:21
Ліцензія_Підряд.pdf
03 вересня 2020 11:21
Довідка_працівники.pdf
03 вересня 2020 11:21
Довідка_право_власності.pdf
03 вересня 2020 11:21
Відгук-Київавтодор.pdf
03 вересня 2020 11:21
ДОвідка-АНАЛОГІЧНІ.pdf
03 вересня 2020 11:21
Довідка_Статутні.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Техно-Буд Сервіс"

ТОВ "СУЧАСНА ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд"
#25298093
Рішення скасоване 4 871 311,20
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 15:56
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд"
#25298093
Відхилено 4 871 311,20
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 17:15
ТОВ "Техно-Буд Сервіс"
#34864234
Переможець 5 174 350,48
UAH з ПДВ
18 вересня 2020 15:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2020 15:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Техно-Буд Сервіс"
#34864234
5 174 350,48
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 12:42
Електронний підпис укладений
11 грудня 2021 16:30
ДУ_5.pdf зміни до договору
11 грудня 2021 16:28
Електронний підпис укладений
11 травня 2021 16:06
ДУ4.pdf зміни до договору
11 травня 2021 16:01
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 14:09
договір укладений
08 жовтня 2020 14:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до умов договору № 89/20 від 08 жовтня 2020 р., а саме п.15.1, Сторони погодилися, що обсяг фінансування в 2021 році і відповідно вартість робіт які необхідно виконати в 2021 році по об’єкту: «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Полтавська (на ділянці від буд. №30 до перехрестя з вул. Одеська) в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської обл.» складатиме 3 411 197,43 грн. (три мільйони чотириста одинадцять тисяч сто дев’яносто сім грн. 43 коп.), в тому числі ПДВ 568 532,91 грн. (п’ятсот шістдесят вісім тисяч п’ятсот тридцять дві грн. 91 коп.). Генеральний підрядник виконає роботи а Замовник оплатить виконані роботи у обсягах фінансування передбачених на 2021 рік.
Номер договору про закупівлю: 89/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись ч. 5 п. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII в редакції Закону від 19.09.2019 року № 114-IX, зі змінами в редакції Закону від 03.06.2021 року № 1530-IX (далі по тексту – Закон), відповідно до п.15.1 р. 15 Договору на закупівлю робіт до Договору на закупівлю робіт «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Полтавська (на ділянці від буд. №30 до перехрестя з вул. Одеська) в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської обл.» від 08.10.2020 року № 89/20 (далі по тексту – Договір від 08.10.2020 року № 89/20) у зв`язку зі змінами проектних рішень по об’єкту «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Полтавська (на ділянці від буд. №30 до перехрестя з вул. Одеська) в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської обл.» (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), Сторони погодилися зменшити суму Договору від 08.10.2020 року № 89/20 на 705 705,15 грн. (сімсот п`ять тисяч сімсот п`ять гривень п`ятнадцять копійок), в тому числі ПДВ- 117 617,53 грн. (сто сімнадцять тисяч шістсот сімнадцять гривень п`ятдесят три копійки) і внести відповідні зміни до п. 3.1. р. 3 Договору від 08.10.2020 року № 89/20 виклавши його в наступній редакції: 3.1. Договірна ціна робіт є твердою, визначається на основі пропозиції Генерального підрядника, та є невід'ємною частиною Договору і складає 4 468 645,33 грн. (чотири мільйони чотириста шістдесят вісім тисяч шістсот сорок п`ять гривень тридцять три копійки), в тому числі ПДВ – 744 774,22 грн. (сімсот сорок чотири тисяч сімсот сімдесят чотири гривні двадцять дві копійки). 2. Керуючись ч. 3 п. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII в редакції Закону від 19.09.2019 року № 114-IX, зі змінами в редакції Закону від 03.06.2021 року № 1530-IX (далі по тексту – Закон), відповідно до п.15.1 р. 15 Договору на закупівлю робіт до Договору на закупівлю робіт «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Полтавська (на ділянці від буд. №30 до перехрестя з вул. Одеська) в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської обл.» від 08.10.2020 року № 89/20 (далі по тексту – Договір від 08.10.2020 року № 89/20) Сторони погодилися внести відповідні зміни до р. 15. Договору від 08.10.2020 року № 89/20, а саме доповнити пунктом 15.9. виклавши його в наступній редакції: 15.9. Істотні умови Договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», а саме: «відповідно до частини 5 Статті 41 Закону. «5. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії; 3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті.
Номер договору про закупівлю: 89/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 468 645,33
UAH (в тому числі ПДВ 744 774,22 UAH)