Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Благоустрій |
Код ЄДРПОУ: | 37227875 |
Місцезнаходження: | 08130, Україна , Київська обл., село, Петропавлівська Борщагівка, вул. Я.Мудрого,1а |
Контактна особа: |
Тритиниченко Володимир Дмитрович +380444065549 kpblago@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2020 12:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 серпня 2020 12:10 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 вересня 2020 12:10 |
Початок аукціону: | 04 вересня 2020 14:06 |
Очікувана вартість: | 6 090 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | на підставі акту виконаних робіт (форма №КБ-2в), довідки про вартість виконаних підрядних робіт (форма №КБ-3) | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 90% |
Гарантійний термін експлуатації: | 10% |
15 років і більше: | 10% |
10 років: | 5% |
менше 10 років: | 0% |
19 серпня 2020 12:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 серпня 2020 12:05 |
ТД .doc | |
19 серпня 2020 12:05 |
Додаток 5 до тендерної документації.docx | |
19 серпня 2020 12:05 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx | |
19 серпня 2020 12:05 |
Додаток 3 до тендерної документації.docx | |
19 серпня 2020 12:05 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx | |
19 серпня 2020 12:05 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно пункту 6.2.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у 6.2.10, кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів. У ціні пропозиції окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов'язаних з придбанням та доставкою на об'єкт будівництва устаткування, забезпечення яким покладається на підрядника.
Вимоги про усунення порушення
Учасник ТОВ "Техно-Буд Сервіс" не погоджується з рішенням тендерного комітету за наступних підстав:
1.Учасник в якості нецінового критерію використав умову щодо гарантійного терміну експлуатації 15 років і більше, але при цьому у складі тендерної пропозиції не надав лист-гарантію щодо гарантійного терміну експлуатації предмету закупівлі.
2. Відповідно до п.4 п.6.3 Розділу 3 ТД для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати ІНФОРМАЦІЮ учасника щодо застосування засобів із захисту довкілля за наведено формою. На підтвердження цього пункту учасник не надав відповідних документів, чим порушив вимоги абз. 1 част.3 ст.22 Закону України "Про державні закупівлі"
3. Відповідно до п.п.2.8 п.2 Розділу 5. ОЦІНКА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції розрахунок договірної ціни . Але, до складу тендерної пропозиції учасником ТОВ "СБМУ "ПІДРЯД" не надано документи на підтвердження розрахунку договірної ціни.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-13-000070 ● 5e9f46199087471e837102dfce5f32c6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2020 17:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.10.2020 № 286
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.10.2020 № 286
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
39 UA-2020-08-19-000975-b 19.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерний комітет КП «Благоустій» уважно розглянув та опрацював Висновок про результати моніторингу закупівлі від 23.10.2020 щодо закупівлі робіт: «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Полтавська (на ділянці від буд. №30 до перехрестя з вул. Одеська) в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської обл.» (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), повідомляємо наступне. Відповідно до умов здійснення закупівель, публікація даних здійснюється шляхом заповнення даних через автоматизоване робоче місце замовника, що являє собою електронний сервіс на авторизованому електронному майданчику, який забезпечує створення, подання, обробку, оприлюднення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі та створення, подання, зміну інформації та документів для участі в публічних закупівлях, одержання інформації та повідомлень про публічні закупівлі, подання скарг до органу оскарження в публічних закупівлях, одержання інформації та обмін інформацією між замовником і ЦЗО, одержання і передання інформації та документів під час проведення моніторингу публічних закупівель в електронній системі закупівель через мережу Інтернет (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі»). Інформуємо, що нажаль, через автоматизоване робоче місце замовника неможливо внести інформацію, визначену в пункті 8 та в пункті 9 (окрім розміру забезпечення тендерних пропозицій) частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оскільки даним функціоналом електронного майданчика закупівель не передбачено технічної можливості для замовника винесення інформації про «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції» та «вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій» в окреме поле. А На момент подання оголошення про закупівлю № UA-2020-08-19-000975-b, не має жодного роз’яснення від Уповноваженого органу щодо змісту, трактування розміщення таких вимог і як саме варто вказувати цю інформацію в електронній системі закупівель Prozorro. Також звертаємо увагу на те, що інформація про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції передбачено пунктом 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» Розділу І. «Загальні положення» тендерної документації. Також на виконання вимог п. 3 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» та вимог п. 9 ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник зазначив інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій у тендерній документації, шляхом її завантаження через автоматизоване робоче місце Замовника в електронній системі закупівель. Зазначене порушення неможливо усунути, але в подальшому до технічної реалізації в електронній системі закупівель Prozorro необхідних пунктів замовник зобов’язується неухильно дотримуватися статті 21 Закону, в частині відображення необхідної інформації у примітках до оголошення закупівлі. Також щодо порушення вимог пункту 4 розділу І Порядку № 708 повідомляємо, що у Статті 19 Закону України "Про автомобільні дороги" "Основні обов'язки органів місцевого самоврядування щодо управління функціонуванням і розвитком вулиць і доріг міст та інших населених пунктів " визначено обов'язки та повноваження органів місцевого самоврядування: Основними обов'язками органів місцевого самоврядування у частині управління функціонуванням і розвитком вулиць і доріг міст та інших населених пунктів є: 1) забезпечення безперервних, безпечних, економічних та зручних умов руху транспортних засобів і пішоходів вулицями і дорогами міст та інших населених пунктів; 2) організація будівництва, реконструкції, ремонту та утримання вулиць і доріг міст та інших населених пунктів за встановленими для них будівельними нормами, державними стандартами та нормами. Відповідно за Закону України "Про автомобільні дороги" галузеві будівельні норми стосуються автомобільних доріг загального користування. Вулиці і дороги міст та інших населених пунктів не належать до автомобільних доріг загального користування, у зв'язку з цим при формуванні тендерної документації та при визначені вимог щодо формування ціни закупівлі Замовником були застосовані норми та посилання на ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293. Вимога щодо застосування Галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» не можуть бути застосовані в даному випадку, так як вони стосуються автомобільних доріг загального користування, а дана закупівля здійснюється по вулицях і дорогах міст та інших населених пунктів. ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» містить наступний код, який передбачає капітальний ремонт та реставрацію доріг: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація. На підставі вищевикладеного, просимо прийняти до уваги вищевикладені пояснення.
2020-10-28 15:46:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині оприлюднення інформації про закупівлю (вимоги пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону).)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 вересня 2020 14:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ "Техно-Буд Сервіс" |
5 174 350,48
UAH з ПДВ
|
5 174 350,48
UAH з ПДВ
|
1.1111111111 | 4 656 915.43 | Документи |
ТОВ "СУЧАСНА ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА" |
4 872 155,81
UAH з ПДВ
|
4 872 155,81
UAH з ПДВ
|
1 | 4 872 155.81 | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" |
4 871 311,20
UAH з ПДВ
|
4 871 311,20
UAH з ПДВ
|
1.1111111111 | 4 384 180.08 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" #25298093 |
Рішення скасоване |
4 871 311,20
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2020 15:56
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" #25298093 |
Відхилено |
4 871 311,20
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2020 17:15
|
ТОВ "Техно-Буд Сервіс" #34864234 |
Переможець |
5 174 350,48
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2020 15:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 12:42
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2021 16:30
|
ДУ_5.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2021 16:28
|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2021 16:06
|
ДУ4.pdf | зміни до договору |
11 травня 2021 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2020 14:09
|
договір | укладений |
08 жовтня 2020 14:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У відповідності до умов договору № 89/20 від 08 жовтня 2020 р., а саме п.15.1, Сторони погодилися, що обсяг фінансування в 2021 році і відповідно вартість робіт які необхідно виконати в 2021 році по об’єкту: «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Полтавська (на ділянці від буд. №30 до перехрестя з вул. Одеська) в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської обл.» складатиме 3 411 197,43 грн. (три мільйони чотириста одинадцять тисяч сто дев’яносто сім грн. 43 коп.), в тому числі ПДВ 568 532,91 грн. (п’ятсот шістдесят вісім тисяч п’ятсот тридцять дві грн. 91 коп.). Генеральний підрядник виконає роботи а Замовник оплатить виконані роботи у обсягах фінансування передбачених на 2021 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 89/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись ч. 5 п. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII в редакції Закону від 19.09.2019 року № 114-IX, зі змінами в редакції Закону від 03.06.2021 року № 1530-IX (далі по тексту – Закон), відповідно до п.15.1 р. 15 Договору на закупівлю робіт до Договору на закупівлю робіт «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Полтавська (на ділянці від буд. №30 до перехрестя з вул. Одеська) в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської обл.» від 08.10.2020 року № 89/20 (далі по тексту – Договір від 08.10.2020 року № 89/20) у зв`язку зі змінами проектних рішень по об’єкту «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Полтавська (на ділянці від буд. №30 до перехрестя з вул. Одеська) в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської обл.» (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), Сторони погодилися зменшити суму Договору від 08.10.2020 року № 89/20 на 705 705,15 грн. (сімсот п`ять тисяч сімсот п`ять гривень п`ятнадцять копійок), в тому числі ПДВ- 117 617,53 грн. (сто сімнадцять тисяч шістсот сімнадцять гривень п`ятдесят три копійки) і внести відповідні зміни до п. 3.1. р. 3 Договору від 08.10.2020 року № 89/20 виклавши його в наступній редакції: 3.1. Договірна ціна робіт є твердою, визначається на основі пропозиції Генерального підрядника, та є невід'ємною частиною Договору і складає 4 468 645,33 грн. (чотири мільйони чотириста шістдесят вісім тисяч шістсот сорок п`ять гривень тридцять три копійки), в тому числі ПДВ – 744 774,22 грн. (сімсот сорок чотири тисяч сімсот сімдесят чотири гривні двадцять дві копійки). 2. Керуючись ч. 3 п. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII в редакції Закону від 19.09.2019 року № 114-IX, зі змінами в редакції Закону від 03.06.2021 року № 1530-IX (далі по тексту – Закон), відповідно до п.15.1 р. 15 Договору на закупівлю робіт до Договору на закупівлю робіт «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Полтавська (на ділянці від буд. №30 до перехрестя з вул. Одеська) в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської обл.» від 08.10.2020 року № 89/20 (далі по тексту – Договір від 08.10.2020 року № 89/20) Сторони погодилися внести відповідні зміни до р. 15. Договору від 08.10.2020 року № 89/20, а саме доповнити пунктом 15.9. виклавши його в наступній редакції: 15.9. Істотні умови Договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», а саме: «відповідно до частини 5 Статті 41 Закону. «5. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії; 3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті. |
Номер договору про закупівлю: | 89/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |