Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Плівка мамографічна медична, плівка до принтеру.
Очікувана вартість
86 300,00 UAH
UA-2020-08-19-000862-c e6205ab4e4b04a4896885dc3531b7b02
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Майстров

380522323171 etender_onko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради»
Код ЄДРПОУ: 01994959
Місцезнаходження: 25011, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, ВУЛИЦЯ ЯЛТИНСЬКА, будинок 1
Контактна особа: Олександр Майстров
380522323171
etender_onko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2020 10:19
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2020 10:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 10:30
Початок аукціону: 31 серпня 2020 11:37
Очікувана вартість: 86 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 431,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 упаковка
Плівка мамографічна медична 18х24 см по 100 аркушів в упаковці (код 40979 за НК 024:2019 – Медична рентгенівська плівка, екран)
Джерело фінансування кошти НСЗУ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25011, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, ВУЛИЦЯ ЯЛТИНСЬКА, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
8 упаковка
Плівка мамографічна медична 24х30 см по 100 аркушів в упаковці (код 40979 за НК 024:2019 – Медична рентгенівська плівка, екран)
Джерело фінансування кошти НСЗУ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25011, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, ВУЛИЦЯ ЯЛТИНСЬКА, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
3 упаковка
Плівка до принтеру AGFA Drystar 5300, 35x43 см, по 100 аркушів в упаковці (код 63183 за НК 024:2019 – Медична плівка для принтера)
Джерело фінансування кошти НСЗУ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25011, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, ВУЛИЦЯ ЯЛТИНСЬКА, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться по факту поставки Товару шляхом оплати Замовником вартості товару по безготівковому розрахунку, на підставі видаткових накладних, протягом 10 банківських днів з дати отримання Товару. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2020 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 15:36
Оголошення рентгенплівка.doc
19 серпня 2020 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 15:36
Оголошення рентгенплівка.doc
19 серпня 2020 10:21
Оголошення рентгенплівка.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-19-000862-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕНЦА ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА, Код ЄДРПОУ:2572002467
Дата подання: 21 серпня 2020 13:20
Обмеження конкуренції
Шановний Замовнику!
Ви закуповуєте мамографічну плівку та плівку до принтеру AGFA Drystar 5300.
З медичними термографічними принтерами сухого друку AGFA Drystar 5300 сумісні лише плівки виробництва компанії Agfa N.V. (Бельгія), зокрема, плівка DRYSTAR DT 5.000I, а отже, в даній процедурі фактично закуповується конкретний товар конкретного виробника.
В той же час Медико-технічні вимоги містить вимогу надати гарантійний лист виробника, яким підтверджується можливість поставки Товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені документацією цих торгів та пропозицією учасника торгів.
Ця вимога ставить учасника у залежність від третіх осіб – того ж виробника. При цьому оскільки в даному випадку виробник лише один – то отримати цей гарантійний лист зможуть лише авторизовані суб’єкти господарювання, які вже заздалегідь визначені, про що Ви, напевно, знаєте. Тобто, ніякої конкуренції відбуватись не буде.
В той же час хоча ця закупівля і проходить за спрощеною процедурою, однак замовник ПОВИНЕН дотримуватись основних принципів здійснення закупівель (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»), окрім того оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Наявність у предметі закупівлі конкретного товару конкретного виробника (позиція № 3 «Плівка до принтеру AGFA Drystar 5300, 35x43 см, по 100 аркушів в упаковці (код 63183 за НК 024:2019 – Медична плівка для принтера)» у поєднанні з вимогою про надання гарантійного листа ОБМЕЖУЄ КОНКУРЕНЦІЮ та призводять до дискримінації учасників.
Гарантійний лист ніяк не впливає на здатність постачальника своєчасно поставити товар належної якості (це залежить лише від сумлінності самого учасника), і його необхідність – дуже сумнівна. Це доводить придбання Вами у цьому році, наприклад, тих же антисептичних та дезінфекційних засобів, де ризик фальсифікації наразі куди значно більший, аніж щодо плівки.
Однак вимогою про надання гарантійного листа дійсно вирішується одне просте завдання - закупівля конкретної продукції у конкретного постачальника (постачальників).
Отже, хотіли б помилятися, однак дана процедура виглядає не інакше як «завуальований» намір Замовника закупити конкретну продукцію у конкретного кола постачальників без будь-якої конкуренції, прозорості, будь-якої економії чи бодай реальної ефективності, що містить усі ознаки корупційного зловживання.
З урахуванням вищенаведеного, з метою приведення оголошення у відповідність до приписів чинного законодавства та усунення вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, просимо:
- виключити вищезгадану товарну позицію № 3 (Плівка до принтеру AGFA Drystar 5300, 35x43 см, по 100 аркушів в упаковці (код 63183 за НК 024:2019 – Медична плівка для принтера) з даної процедури закупівлі (або, щонайменше, виділити в окремий лот);
- виключити з Медико-технічних вимог умову про надання гарантійного листа від виробника.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо вимушені звернутися до компетентних державних органів, в т.ч. що здійснюють контроль за використанням бюджетних коштів, та органів громадського контролю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 серпня 2020 14:49
Доброго дня, шановний Учаснику!
Повідомляємо Вас, що Замовник, під час здійснення процедур закупівель діє в межах та спосіб, визначених чинним законодавством України.

Документи подані скаржником

21 серпня 2020 13:20
Вимога_UA-2020-08-19-000862-c.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 11:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГАНІН АНАТОЛІЙ БОРИСОВИЧ 58 181,00
UAH з ПДВ
58 181,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Тарабаренко Любов Петрівна 79 500,60
UAH з ПДВ
79 500,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 15:28
Електронний підпис
27 серпня 2020 15:23
Електронний підпис

Публічні документи

27 серпня 2020 18:55
Електронний підпис
27 серпня 2020 18:28
14. Лист про новий товар.pdf
27 серпня 2020 18:28
11. Гарантійний лист 80_.pdf
27 серпня 2020 18:28
7. Довідка про персонал.pdf
27 серпня 2020 18:28
6. Довідка МТБ.pdf
27 серпня 2020 18:28
5. проект договору.pdf
27 серпня 2020 18:28
2. Довідка про учасника.pdf
27 серпня 2020 18:28
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГАНІН АНАТОЛІЙ БОРИСОВИЧ

ФОП Тарабаренко Любов Петрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГАНІН АНАТОЛІЙ БОРИСОВИЧ
#1817713376
Відхилено 58 181,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 15:34
ФОП Тарабаренко Любов Петрівна
#2125705429
Переможець 79 500,60
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 15:55

Документи

31 серпня 2020 15:33
протокол 65 Ганін.pdf

Документи

31 серпня 2020 15:44
протокол 66.pdf
31 серпня 2020 15:42
протокол 66.jpeg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Тарабаренко Любов Петрівна
#2125705429
79 500,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 серпня 2020 15:44
протокол 66.pdf
31 серпня 2020 15:42
протокол 66.jpeg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 14:41
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 14:38
Тарабаренко 79500.pdf укладений
07 вересня 2020 14:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 79 500,60
UAH