Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція хірургічного корпусу КНП ІРР "Іванківська ЦРЛ" з прибудовою ліфтової шахти по вул Поліська,65 в смт. Іванків Київської області Іванківського району
Очікувана вартість
5 920 869,60 UAH
UA-2020-08-18-009353-a b322f1ca004446c292daa375cb1e0491
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковалевська Любов Тимофіївна

+380685470920 ivankiv_likarnya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Іванківської районної ради "Іванківська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01994409
Місцезнаходження: 07201, Україна , Київська обл., смт Іванків, вул. Поліська, 65
Контактна особа: Ковалевська Любов Тимофіївна
+380685470920
ivankiv_likarnya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 серпня 2020 21:36
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2020 21:41
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2020 21:41
Початок аукціону: 04 вересня 2020 13:26
Очікувана вартість: 5 920 869,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 605,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція хірургічного корпусу КНП ІРР "Іванківська ЦРЛ" з прибудовою ліфтової шахти по вул Поліська,65 в смт. Іванків Київської області Іванківського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07201, Україна, Київська область, смт. Іванків, вул. Поліська,65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 14 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 серпня 2020 18:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2020 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2020 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 21:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2020 18:38
тендерна документація реконструкція хірургічного корпусу - нова редакція 3.doc
26 серпня 2020 18:33
тендерна документація реконструкція хірургічного корпусу - нова редакція 3.doc
26 серпня 2020 18:33
перелік змін.jpg
20 серпня 2020 14:37
тендерна документація реконструкція - нова редакція.doc
20 серпня 2020 14:37
перелік змін.docx
19 серпня 2020 15:22
тендерна документація реконструкція - нова редакція.doc
19 серпня 2020 15:22
перелік змін.docx
18 серпня 2020 21:37
ТД реконструкція.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

зміни до ТД
Дата подання: 19 серпня 2020 00:36
Дата відповіді: 19 серпня 2020 15:13
Шановний Замовник, вартість вашої закупівлі 6 мільйонів, в ТД вказано підтвердження фінансової спроможності не менше 17 мільйонів. Але чинне законодавство забороняє вам вимагати підтвердження фінансової спроможності більше ніж вартість закупівлі. Вимагаємо внести зміни до ТД.
Відповідь: Відповідні зміни до тендарної документації будуть зроблені згідно вимог чинного законодавства.
Відсутність додатку 4
Дата подання: 20 серпня 2020 13:09
Дата відповіді: 20 серпня 2020 14:30
Шановний Замовник, в Додатку 4 відсутня форма довідки про працівників, яка обов'язкова для заповнення, просимо її розмістити
Відповідь: В додоток 4 була розміщена довідка про працівників

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-18-009353-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:32343522
Дата подання: 09 вересня 2020 15:32
Оскарження переможця
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "УКРБУДІНВЕСТ" вважає, що визначення переможцем процедури закупівлі ПрАТ "Іванківська пересувна механізована колона №2" було проведено Тендерним комітетом з грубим порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).

Вважаємо, що Замовник повинен був відхилити пропозицію ПрАТ "Іванківська пересувна механізована колона №2" на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, як таку, що не відповідає описаним нижче вимогам, викладеним в тендерній документації Замовника (далі – тендерна документація).

1. Відповідно до вимог підпункту 2.6 пункту 2 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі” Додатку 1 Учасник повинен надати розрахунок договірної ціни, виготовлений у програмному комплексі АВК 5 відповідно до вимог Додатку 2, який прикріплюються до тендерної пропозиції у форматі .pdf та .imd.
Також, відповідно до вимог Додатку 2 «Вимоги до виконання розрахунку договірної ціни пропозиції» цiна тендерної пропозицiї (договiрна цiна) учасника повинна були розрахована вiдповiдно до Правил визначення Bapтocтi будiвництва ДСТУ Б.Д.1.1-l:20l3, затверджених наказом Міністерства регiонального розвитку, будiвництва та житлово-комунального господарства Украiни вiд 05.07.2013 р за № 29З, виконана у програмному комплексi АВК-5 та надана замовнику у форматах .imd та .pdf.

У складі наданої ПрАТ "Іванківська пересувна механізована колона №2" тендерної пропозиції міститься лише кошторисна документація в форматі pdf та відсутній розрахунок договірної ціни у форматі .imd, учасник порушив і вимоги до надання документів і вимоги до виконання розрахунку договірної ціни пропозиції.
Слід зауважити, що дана помилка не є формальною, опис формальних помилок наведений в розділі V «Оцінка тендерної пропозиції» та формальними помилками є технiчнi помилки, описки, надання у складi тендерної пропозицiї замiсть оригiналу завiреної копiї документу i навпаки, незначнi порушення послiдовностi завантаження файлiв, вiдсутнiсть пiдпису або печатки (у разi використання) на окремих cтopiнкax документiв, поданих участником у складi тендерної пропозицiї, накладення електронної печатки учасника замість електронного підпису.
Учасник не виконав вимоги тендерної документації, не надав розрахунок ціни у форматі .imd - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам та має бути відхилена на підставі підпункту 2 пункту 4 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції».


2. Відповідно до вимог підпункту 2.7 пункту 2 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі” Додатку 1 Учасник повинен надати технічну специфікацію: детальний опис робіт, що планується виконати.
У складі наданої ПрАТ "Іванківська пересувна механізована колона №2" тендерної пропозиції відсутній детальний опис робіт, що планується виконати.
Слід зауважити, що дана помилка не є формальною, опис формальних помилок наведений в розділі V «Оцінка тендерної пропозиції» та формальними помилками є технiчнi помилки, описки, надання у складi тендерної пропозицiї замiсть оригiналу завiреної копiї документу i навпаки, незначнi порушення послiдовностi завантаження файлiв, вiдсутнiсть пiдпису або печатки (у разi використання) на окремих cтopiнкax документiв, поданих участником у складi тендерної пропозицiї, накладення електронної печатки учасника замість електронного підпису.
Учасник не виконав вимоги тендерної документації, не надав технічну специфікацію: детальний опис робіт, що планується виконати - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам та має бути відхилена на підставі підпункту 2 пункту 4 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції».


3. Відповідно до вимог підпункту 2.12 пункту 2 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі” Додатку 1 Учасник повинен надати Копію діючого в поточному році договору про захоронення відходів.
У складі наданої ПрАТ "Іванківська пересувна механізована колона №2" тендерної пропозиції відсутній договір про захоронення відходів, що порушує вимоги чинного природоохоронного законодавства. Учасник надав Договір №115 від 10.08.20р. на надання послуг з вивезення будівельних відходів, пунктом 1.2 якого передбачено лише послуги з вивезення будівельного сміття та відсутні послуги із захоронення сміття. Відповідно до Закону України «Про відходи» захоронення відходів – остаточне розміщення відходів при їх видаленні у спеціально відведених місцях чи на об’єктах таким чином, щоб довгостроковий шкідливий вплив відходів на навколишнє природнє середовище та здоров’я людини не перевищував встановлених нормативів.
Поряд з цим, виконавець робіт з вивезення будівельних відходів зобов’язаний укласти договори на надання послуг з перероблення та захоронення відходів, які мають містити інформацію про укладені договори між виконавцем послуг з вивезення відходів та суб’єктом господарювання, що надає послуги з перероблення/захоронення відходів (ч.4 ст.35 Закону «Про відходи»)
Слід зауважити, що дана помилка не є формальною, опис формальних помилок наведений в розділі V «Оцінка тендерної пропозиції» та формальними помилками є технiчнi помилки, описки, надання у складi тендерної пропозицiї замiсть оригiналу завiреної копiї документу i навпаки, незначнi порушення послiдовностi завантаження файлiв, вiдсутнiсть пiдпису або печатки (у разi використання) на окремих cтopiнкax документiв, поданих участником у складi тендерної пропозицiї, накладення електронної печатки учасника замість електронного підпису.
Учасник не виконав вимоги тендерної документації, не надав копію діючого в поточному році договору про захоронення відходів - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам та має бути відхилена на підставі підпункту 2 пункту 4 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції».

4. Відповідно до вимог підпункту 4.2. пункту 4 Додатку 1 повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується наступними документами:
Для Учасника – юридичної особи
- для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо)
Відповідно до п. 11.3.1.2 Статуту ПрАТ "Іванківська пересувна механізована колона №2" директор має право вчиняти від імені Товариства та на користь Товариства правочини та укладати від імені Товариства будь-які угоди з врахуванням обмежень щодо змісту та суми договорів, які встановлені Статутом.
Пунктом 9.2.2.21 Статуту ПрАТ "Іванківська пересувна механізована колона №2" передбачено виняткове право Загальних зборів акціонерів про попереднє надання згоди на вчинення правочину у випадках, передбачених ст. 70 Закону «Про акціонерні товариства».
Відповідно до даних наданого балансу ПрАТ "Іванківська пересувна механізована колона №2" за 2019 рік, чисті активи становлять 4 091 тис. грн., тобто, виходячи з суми плануємої угоди в тендерній закупівлі, тендерна пропозиція Учасника становить 138,59% від вартості чистих активів, а, відповідно до ст. 70 Закону «Про акціонерні товариства» та п. 9.2.2.21 та п. 11.3.1.2 Статуту ПрАТ "Іванківська пересувна механізована колона №2", в складі тендерної пропозиції через відсутність повноважень у директора повинна була бути надана попередня згода Загальних зборів акціонерів на участь в тендерній закупівлі.

У складі наданої ПрАТ "Іванківська пересувна механізована колона №2" тендерної пропозиції наданий лише наказ про призначення директора та відсутній будь-який документ, за яким директора уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів.
Слід зауважити, що дана помилка не є формальною, опис формальних помилок наведений в розділі V «Оцінка тендерної пропозиції» та формальними помилками є технiчнi помилки, описки, надання у складi тендерної пропозицiї замiсть оригiналу завiреної копiї документу i навпаки, незначнi порушення послiдовностi завантаження файлiв, вiдсутнiсть пiдпису або печатки (у разi використання) на окремих cтopiнкax документiв, поданих участником у складi тендерної пропозицiї, накладення електронної печатки учасника замість електронного підпису.
Учасник не виконав вимоги тендерної документації, директор не мав права підпису та подання тендерної пропозиції від імені Товариства - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам та має бути відхилена на підставі підпункту 2 пункту 4 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції».




5. Відповідно до вимог підпункту 4.10. пункту 4 «Інші вимоги та відповідні документи (в електронному вигляді надаються до кінцевого строку подання тендерних пропозицій)» Додатку 1 Учасник повинен був надати копії дозволів, ліцензії (з додатками), на провадження відповідної діяльності щодо предмету закупівлі (у випадках передбачених законодавством).
Технічним завданням передбачені роботи на висоті, що несуть підвищену небезпеку. В складі тендерної пропозиції ПрАТ "Іванківська пересувна механізована колона №2" відсутній дозвіл на виконання робіт з підвищеною небезпекою.
Також, технічним завданням передбачені роботи, на які у ПрАТ "Іванківська пересувна механізована колона №2" відсутня ліцензія на їх виконання та які вимагають обов’язового ліцензування відповідно до чинного законодавства (Ліцензійні умови, затверджені постановою КМУ №852 від 23.11.2016р.), а саме:
- Вогнезахист дерев’яних конструкцій
- Монтаж системи протидимного захисту
- Монтаж системи оповіщення про пожежу
- Монтаж системи пожежної сигналізації
Враховуючи, що Учасник не має відповідного дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою, відсутність ліцензії на виконання обов’язкових до ліцензування робіт та те, що Учасник не буде залучати інших субпідрядників (які мають необхідні дозволи та ліцензії), про що надана відповідна довідка в складі тендерної пропозиції, ПрАТ "Іванківська пересувна механізована колона №2" не має можливості і права виконати в повному обсязі роботи, передбачені технічним завданням.
Слід зауважити, що дана помилка не є формальною, опис формальних помилок наведений в розділі V «Оцінка тендерної пропозиції» та формальними помилками є технiчнi помилки, описки, надання у складi тендерної пропозицiї замiсть оригiналу завiреної копiї документу i навпаки, незначнi порушення послiдовностi завантаження файлiв, вiдсутнiсть пiдпису або печатки (у разi використання) на окремих cтopiнкax документiв, поданих участником у складi тендерної пропозицiї, накладення електронної печатки учасника замість електронного підпису.
Учасник не виконав вимоги тендерної документації, не надав до кінцевого строку подання тендерних пропозицій копії дозволів, ліцензії (з додатками), на провадження відповідної діяльності щодо предмету закупівлі (у випадках передбачених законодавством) - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам та має бути відхилена на підставі пункту 4 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції».

6. Відповідно до вимог підпункту 5.2.1. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії» для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати Довідку про наявність машин, механізмів, обладнання та транспортних засобів для виконання робіт.
Учасником надана відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, в якій зазначений перелік машин, механізмів та обладнання, необхідних для виконання робіт. Відповідно до наданих Учасником документів в підтвердження наявності машин, обладнання, транспортних засобів для виконання робіт (довідка №109 від 02.09.20р. та сальдова відомість по рахунку 106), в ПрАТ "Іванківська пересувна механізована колона №2" відсутні наступні машини, механізми, обладнання:
- Трактори на гусеничному ходу
- Кран переносний
- Кран на гусеничному ходу
- Автонавантажувачі
- Підіймачі
- Компресори пересувні продуктивністю 5м3/хв
- Бульдозери
- Автогрейдери
- Котки
- Настінна пилка
- Маслостанція
- Установка для свердління отворів в бетоні
Таким чином, в ПрАТ "Іванківська пересувна механізована колона №2" відсутня вся необхідна техніка для виконання робіт та воно не має можливості виконати в повному обсязі роботи, передбачені технічним завданням.


Визнавши переможцем процедури закупівлі ПрАТ "Іванківська пересувна механізована колона №2" Замовник порушив вимоги статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою Замовник відхиляє тендерну пропозицію, у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи все вищевикладене, тендерна пропозиція ПрАТ "Іванківська пересувна механізована колона №2" не відповідала умовам тендерної документації та мала бути відхилена Замовником на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
Не відхиливши пропозицію ПрАТ "Іванківська пересувна механізована колона №2" Тендерний комітет порушив право інших учасників на об'єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та недискримінацію учасників (стаття 3 Закону).



На підставі наведеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо:
1. Скасувати рішення про визнання переможцем ПрАТ "Іванківська пересувна механізована колона №2".
2. Визнати пропозицію ПрАТ "Іванківська пересувна механізована колона №2" такою, що не відповідає вимогам тендерної документації.
3. Завершити процедуру закупівлі у встановленому порядку.

У разі ігнорування даної вимоги ми вимушені будемо звернутися за захистом своїх прав до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та інших органів що розглядають справи повязані з корупціїєю.




Генеральний директор ТОВ «УКРБУДІНВЕСТ» _________ Ширін В.Р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 вересня 2020 18:43
Підстави для скасування рішення про переможця відсутні
Номер вимоги: UA-2020-08-18-009353-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:32343522
Дата подання: 16 вересня 2020 09:04
Вимога скасувати протокол переможця
Шановний Замовник, Ви порушуєте норми закону "Про публічні закупівлі", яким передбачено низку вимог до учасників закупівлі, щодо їх кваліфікації. Законом не передбачено вибір учасника переможця лише за ціновим критерієм. Визначений Вами учасник переможець не відповідає критеріям встановлених законом в тому числі і ВАМИ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Якщо, Ви визнали переможця лише за ціною навіщо встановлювали низку інших вимог в тендерній документації? То були вимоги для інших учасників а не для того учасника який перемагає у всіх Ваших закупівлях? В разі ігнорування наших вимог та вимог закону, змушені будем звернутися до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 вересня 2020 12:42
Підстави для скасування рішення відсутні

Документи подані скаржником

Документи

14 вересня 2020 18:43
відповідь на вимогу

Документи

21 вересня 2020 12:41
відповідь на вимогу2

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-18-009353-a.c3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:32343522
Скарга АМКУ
Скарга знаходиться в прикріпленому файлі
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-08-18-009353-a.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:32343522
Дата подання: 17 вересня 2020 13:21
Оскарження переможця
Скарга знаходиться в прикріпленому файлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 вересня 2020 20:54
Рішення від 21.09.2020№17704+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 21 вересня 2020 20:53
рішення від 30.09.2020№18400.pdf
Дата публікації: 05 жовтня 2020 21:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення про визначення переможця скасовано
Дата виконання рішення замовником: 08 жовтня 2020 14:55

Документи подані скаржником

16 вересня 2020 14:37
Скарга АМКУ

Документи подані скаржником

17 вересня 2020 12:51
Оскарження переможця
17 вересня 2020 12:51
Скарга АМКУ

Документи подані замовником

24 вересня 2020 18:20
пояснення по суті скарги
24 вересня 2020 18:23
пояснення по суті скарги
24 вересня 2020 18:24
лист- звернення
24 вересня 2020 18:33
пояснення по скарзі

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2020 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Іванківська пересувна механізована колона №2" 5 669 692,00
UAH з ПДВ
5 669 692,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" 5 783 771,48
UAH з ПДВ
5 783 771,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2020 12:41
Електронний підпис
17 вересня 2020 12:16
5._Договірна ціна.pdf
03 вересня 2020 16:44
Електронний підпис
03 вересня 2020 16:41
Технічні розрахунки.rar
03 вересня 2020 16:41
28._Баланс 2019.pdf
03 вересня 2020 16:41
4_Договір2 Акт3.pdf
03 вересня 2020 16:41
3_Договір2 Акт2.pdf
03 вересня 2020 16:40
2_Договір2 Акт1.pdf
03 вересня 2020 16:40
4_Договір1 Акт3.pdf
03 вересня 2020 16:40
3_Договір1 Акт2.pdf
03 вересня 2020 16:40
2_Договір1 Акт1.pdf
03 вересня 2020 16:40
1._Аналогічний договір1.pdf
03 вересня 2020 16:40
Накази.pdf
03 вересня 2020 16:40
Дипломи.pdf
03 вересня 2020 16:40
35._Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 жовтня 2020 16:15
Електронний підпис
19 жовтня 2020 16:09
Заборгованість ДПС.pdf
14 жовтня 2020 12:40
Електронний підпис
14 жовтня 2020 12:35
Довідка п.13 ст.17.pdf
13 жовтня 2020 16:58
Електронний підпис
13 жовтня 2020 16:54
Ширін.pdf
12 жовтня 2020 16:57
Кошторис част.4.pdf
12 жовтня 2020 16:57
Кошторис част.3.pdf
12 жовтня 2020 16:56
Кошторис част.2.pdf
12 жовтня 2020 16:56
Кошторис част.1.pdf
12 жовтня 2020 16:56
26.imd
12 жовтня 2020 16:41
Довідки ст.17.pdf
02 вересня 2020 19:24
Електронний підпис
02 вересня 2020 19:20
Кошторис част.4.pdf
02 вересня 2020 19:20
Кошторис част.3.pdf
02 вересня 2020 19:19
Кошторис част.2.pdf
02 вересня 2020 18:25
Кошторис част.1.pdf
02 вересня 2020 18:10
26.imd
02 вересня 2020 17:53
Гарантійний лист.pdf
02 вересня 2020 14:35
МТБ.rar
02 вересня 2020 14:35
Копії дипломів.pdf
02 вересня 2020 14:35
Ліцензія АГОРА ГРУП.pdf
02 вересня 2020 14:35
Ліцензія УКРБУДІНВЕСТ.pdf
02 вересня 2020 14:35
Дозвіл УКРБУДІНВЕСТ.pdf
02 вересня 2020 14:35
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
02 вересня 2020 14:35
Копія Витяг ПДВ.pdf
02 вересня 2020 14:35
Копія статут.pdf
02 вересня 2020 14:35
Детальний опис робіт.pdf
02 вересня 2020 14:35
Баланс за 2019 рік.pdf
02 вересня 2020 14:35
Договір 1-РМА.rar
02 вересня 2020 14:35
Договір _2.rar
02 вересня 2020 14:35
Договір _1.rar
02 вересня 2020 14:35
Довідка працівники.pdf
02 вересня 2020 14:35
Наказ Ширін В.Р..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Іванківська пересувна механізована колона №2"

ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Іванківська пересувна механізована колона №2"
#23568074
Рішення скасоване 5 669 692,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 14:55
ПрАТ "Іванківська пересувна механізована колона №2"
#23568074
Відхилено 5 669 692,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 15:30
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ"
#32343522
Переможець 5 783 771,48
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 15:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ"
#32343522
5 783 771,48
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 14:29
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 09:54
Додаткова угода _3.docx зміни до договору
21 грудня 2020 09:48
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 14:33
д.у_2.docx зміни до договору
16 грудня 2020 14:31
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 15:21
додаткова угода.docx зміни до договору
03 листопада 2020 15:18
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 10:08
договір укладений
29 жовтня 2020 10:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою покращення якості робіт
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження терміну виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору в звязку зі зменшенням обсягу робіт
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 263 864,82
UAH (в тому числі ПДВ 877 310,80 UAH)