Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИЙ ІНЖИНІРИНГ" |
Код ЄДРПОУ: | 31325005 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ТЕАТРАЛЬНА будинок 14 |
Контактна особа: |
Артем Шмагалов +380988920564 lawyerdpabi@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 серпня 2020 17:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 серпня 2020 22:14 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 вересня 2020 22:14 |
Початок аукціону: | 09 вересня 2020 12:08 |
Очікувана вартість: | 20 023 478,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200 234,78 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100117.39 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 серпня 2020 22:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 серпня 2020 22:13 |
ТД Хмільник лікарня зі змінами 2.doc | |
31 серпня 2020 22:13 |
Зміни до ТД 2.docx | |
21 серпня 2020 10:51 |
Зміни до ТД.docx | |
21 серпня 2020 10:51 |
ТД Хмільник лікарня зі змінами.doc | |
18 серпня 2020 17:44 |
ТД Хмільник лікарня.doc |
31 серпня 2020 22:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
31 серпня 2020 22:13 |
ТД Хмільник лікарня зі змінами 2.doc
|
||||||
31 серпня 2020 22:13 |
Зміни до ТД 2.docx
|
||||||
21 серпня 2020 10:51 |
Зміни до ТД.docx
|
||||||
21 серпня 2020 10:51 |
ТД Хмільник лікарня зі змінами.doc
|
||||||
18 серпня 2020 17:44 |
ТД Хмільник лікарня.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-25-000034 ● 7e12fa3663f24c04b69b777752ffd982
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 січня 2021 09:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.01.2021 № 17
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.01.2021 № 17.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-08-18-008840-a, 18.08.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 20.01.2021 №003100-18/696-2021.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-28 14:04:12
Про надання пояснень
Дата: 28.01.2021
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-08-18-008840-a, яка проводилась Державним підприємством «Архітектурно-будівельний інжиніринг» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, згідно річного плану закупівель Замовника на 2020 рік (UA-P-2020-08-18-008583-a) та оголошення про проведення відкритих торгів за UA-2020-08-18-008840-a очікувана вартість закупівлі 20 023 478,40 грн, розмір бюджетного призначення – 20 023 478,40 гривень.
Водночас, згідно згідно річного плану закупівель Замовника на 2020 рік та оголошення про проведення відкритих торгів джерело фінансування зазначеної закупівлі: місцевий бюджет – 2 007 210,00 грн, державний бюджет України – 8 368 890,00 грн (разом – 10 376 100,00 грн).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
З яких причин в оголошеній процедурі закупівлі за ID: UA-2020-08-18-005382-a очікувана вартість більша за її фінансування?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-02 14:12:48
Відповідь на звернення
Пояснення
щодо процедури закупівлі робіт по об’єкту: «Реконструкція відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги по вул. Монастирська, 71 в м. Хмільник Вінницької області» (ID:UA-2020-08-18-008840-а) (далі – Об'єкт)
Відповідно до частини 2 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» у річному плані повинна міститися така інформація, у тому числі: розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі. Отже, як слідує з вказаної норми, Замовник у річному плані має право розміщувати, як розмір бюджетного призначення разом з очікувано вартістю предмета закупівлі, так і має право розміщувати у річному плані окремо розмір бюджетного призначення та окремо очікувану вартість предмета закупівлі, незалежно від наявності одне одного у річному плані закупівель.
Відповідно до експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом: «Реконструкція відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги по вул. Монастирська, 71 в м. Хмільник Вінницької області» від 26.05.2020 року № V-0114-20/ПРОЕКСПзагальна кошторисна вартість об’єкту складає 20761284,00 гривні.
Під час аналізу кошторисної документації та в зв’язку з скороченням видатків було прийнято рішення виключити певну частину медичного устаткування, залишаючи лікувальні гази та супутнє устаткування до нього, внаслідок чого кошторисна вартість будівництва склала 20023478,40 гривні.
Одночасно, відповідно до постанови Кабінету Міністрів «Деякі питання створення приймальних відділень в опорних закладах охорони здоров’я у госпітальних округах» від 08.07.2020 року № 612 та наказу Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження Переліку проектів, що фінансуються у 2020 році за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів з реконструкції, капітального ремонту приймальних відділень в опорних закладах охорони здоров'я у госпітальних округах» №170 від 27.07.2020 на будівництво Об’єкту, виділено кошти в сумі 8368890,00 гривень.
Крім того, також, планувалось отримання коштів з місцевого бюджету на будівництво в 2020 році Об'єкту в сумі 2007210,00 гривень.
Враховуючи вказані обставини й норми частини 2 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідні суми бюджетних асигнувань були розміщені у річному плані Замовника на 2020 рік, а очікувана вартість визначалась з урахуванням кошторисної вартості будівництва об’єкта згідно експертного висновку (додається)
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку Державної Аудиторської Служби України Західного Офісу Держаудитслужби від 11.02.2021, опублікованого за результатами проведення моніторингу по закупівлі UA-2020-08-18-008840-a. 11 лютого 2021 року о 10 год. 33 хв. Західного офісу Державної аудиторської служби було оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі робіт по об’єкту: «Реконструкція відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги по вул. Монастирська, 71 в м. Хмільник, Вінницької області». Оголошення про проведення закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за № UA-2020-08-18-008840-a. Згідно абц. 2 ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Ознайомившись зі змістом висновку Державної Аудиторської Служби України Західного Офісу Держаудитслужби від 11.02.2021, опублікованого за результатами проведення моніторингу по закупівлі UA-2020-08-18-008840-a, та його мотивуванням ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИЙ ІНЖИНІРИНГ (далі також Замовник) не погоджується з останнім та вважає таким, що не узгоджується із нормами діючого законодавства з підстав, що наведено нижче. Замовником було проведено закупівлю на виконання робіт по предмету: «Реконструкція відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги по вул. Монастирська, 71 в м. Хмільник, Вінницької області», за результатами проведення якої між Замовником та Товариством з обмеженою відповідальністю «Енергоагроімпекс» було укладено Договір підряду на виконання робіт по об’єкту. Відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у процесі здійснення розгляду та оцінки пропозиції переможця закупівлі Державне підприємство «Архітектурно-будівельний інжиніринг» чітко дотримувалось приписів та вимог законодавства. Слід звернути Вашу увагу на те, що єдиним критерієм оцінки пропозиції була «ціна». Крім того, Замовником було перевірено тендерну пропозицію ТОВ «Енергоагроімпекс» на предмет її відповідності умовам закупівлі. Підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Енергоагроімпекс» були відсутні. Дійсно, учасником ТОВ «ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС» у складі своєї пропозиції було надано довідку №864 від 08.09.2020 року, згідно з якою у власності учасника з наведеного переліку транспортних засобів не має ні одного основного засобу, а усі необхідні для виконання договору будівельні машини та механізми (автогрейдер, бульдозер, самоскид, бетонозмішувач, екскаватор, навантажувач, кран, трактори, котки та інше) орендуються – на підставі укладених з іншими суб’єктами підприємницької діяльності, договорами про надання ними послуг або договорами оренди техніки для ТзОВ «ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС» (договори від 03.02.2020 №10, від 02.09.2020 №02-09/20 з ТзОВ «Партнер-Плюс», договір від 02.03.2020 №02/03-20 з ТзОВ «Шляхбуд», договір від 11.02.2020 №38 з ДП «Вінницька мехколона» ПрАТ «Київсільелектро», договір від 01.01.2020 №01/01/2020 з міським комунальним підприємством «Аварійно-диспечерська служба», договір від 02.03.2020 №1 з ФОП Шендирук Ю.В., договір від 08.09.2020 №288 з КП «Вінницяоблводоканал» та договір від 08.09.2020 №8 з фірмою «Агропромшляхбудіндустрія» колективне підприємство), проте вказана обставина не є порушенням умов закупівлі, а дії учасника-переможця повністю узгоджуються із нормами діючого цивільного та господарського законодавства, адже у відповідності до розділу 5 Цивільного кодексу України найм (оренда) транспортного засобу може бути як із екіпажем, так і без нього. Вказана обставина пояснює те, що локальні кошториси на будівельні роботи, у яких враховано трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельної техніки, залученої учасником в сторонніх суб’єктів господарювання могли враховувати трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельної техніки при виконанні таких робіт, як розроблення ґрунту бульдозерами, розроблення ґрунту з навантаженням на автомобiлi-самоскиди екскаваторами, демонтаж старого існуючого колектора, ущiльнення ґрунту котками, улаштування верхнього шару покриття асвальтоукладчиком, планування площ бульдозерами, тощо, та спростовує наявність порушень Замовника під час оцінки пропозиції такого учасника. Замовником не спростовуються власні вимоги до тендерних пропозицій учасників закупівлі, зокрема, встановлених ч. 1 розділу 3 тендерної документації, при цьому звертаємо Вашу увагу на те, що кошторисна документація, додана ТОВ «Енергоагроімпекс» до своєї пропозиції, а також документи, які було завантажено останнім на підтвердження своєї кваліфікації було сформовано за допомогою кошторисної програми АВК-5 - програмного комплексу для розрахунку кошторисної документації по однорівневій методиці ціноутворення в будівництві у відповідності з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 на всіх етапах її формування. Вказаний програмний комплекс орієнтований на «Правила визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1.2013», затверджені наказом Мінрегіону від 05.07.2013 № 293, а. відтак всі кошторисні норми відповідають вищевказаним Правилам. Крім того, при порівнянні кошторисної документації ТОВ «Енергоагроімпекс» до проектно-кошторисної документації, яка пройшла державну будівельну експертизу, слід зазначити, що кошторисні норми, застосовані у кошторисній документація ТОВ «Енергоагроімпекс» відповідають кошторисним нормам, що застосовані у проектно-кошторисній документації Замовника, що виключило необхідність відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Енергоагроімпекс», оскільки пропозиція останнього відповідала вимогам Замовника, визначеним у Тендерній документації. Крім того,зазначаємо, що відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника. Як слідує зі змісту вказаної норми та умов тендерної документації на закупівлю Об'єкту, таких підстав як відхилення тендерної пропозиції учасника у зв’язку з тим, що він орендує усі необхідні для виконання договору будівельні машини і механізми й, в результаті чого, у складі тендерної пропозиції враховує трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні техніки сторонніх суб’єктів господарювання, що буде залучена до надання послуг відповідно до укладених вказаними суб’єктами господарювання з учасником договорів, ні статтею 31 Закону ні умовами тендерної документації не передбачено. Тому, твердження про необхідність відхилення тендерної пропозиції учасника з вищевказаних підстав, як зазначено, є незаконними та необґрунтованими. Додатково звертаємо Вашу увагу на те, що Договір підряду на виконання робіт було укладено відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом України «Про публічні закупівлі», враховуючи вимоги Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Постановою КМУ №668 від 01.08.2005 року, які є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників), що узгоджується із п.2 Загальних умов. Отже, обгрунтованих підстав для його розірвання, які визначені законодавством, Загальними умовами та умовами діючого Договору у Замовника відсутні. Одночасно зазначаємо, що відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору в повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є, відповідно, розірваним або зміненим. Рішенням Конституційного суду України від 25.01.2012 р. № 3-рп/2012 (справа № 1-11/2012) визначено, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який серед іншого, означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Відповідно до статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України додержання принципу пропорційності означає необхідність дотримання балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення. Вимога щодо розірвання договору не відповідає критерію пропорційності, оскільки договір, який сумлінно виконується сторонами, може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб’єктів — сторін договору. З урахуванням вищевикладеного, Державне підприємство «Архітектурно-будівельний інжиніринг» вважає, висновок про результати моніторингу процедури закупівлі робіт з: «Реконструкція відділення екстренної (невідкладної) медичної допомоги по вул. Монастирська, 71 в м. Хмільник, Вінницької області» номер оголошення UA-2020-08-18-008840-a,, незаконним та необґрунтованим і таким, що підлягає скасуванню у встановленому законом порядку. Звертаємо увагу, що відповідно до ч. 10 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду.
2021-02-17 14:25:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 24.02.2021 року до Вінницького окружного адміністративного суду який знаходиться по вул. Брацлавській, 14, м.Вінниця 21001 було подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівель |
Дата публікації: | 24 лютого 2021 |
Документи:
09 березня 2021 14:35
|
Електронний підпис |
09 березня 2021 14:34
|
Інформація щодо провадження Хмільн.docx |
09 березня 2021 14:35
|
Електронний підпис |
24 лютого 2021 13:17
|
Електронний підпис |
09 березня 2021 14:34
|
Інформація щодо провадження Хмільн.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 вересня 2020 12:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" |
17 800 000,00
UAH з ПДВ
|
16 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БК СТАМ" |
17 278 266,00
UAH з ПДВ
|
16 499 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" #13326341 |
Рішення скасоване |
16 000 000,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2020 13:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 вересня 2020 16:08
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" #13326341 |
Переможець |
16 000 000,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2020 13:29
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 14:24
|
ДУ 6.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 14:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 травня 2021 11:26
|
додаткова угода №5.pdf | зміни до договору |
26 травня 2021 11:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 травня 2021 09:28
|
Додаткова № 4 від 19.05.2021 Хмільник ЦРЛ (1).pdf | зміни до договору |
21 травня 2021 09:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 11:11
|
Додаткова Хмільник №3.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 11:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 листопада 2020 17:04
|
Додаткова угода 2 Хмільник ЦРЛ.pdf | зміни до договору |
23 листопада 2020 16:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 жовтня 2020 14:05
|
Додаткова угода Хмільник.pdf | зміни до договору |
15 жовтня 2020 13:07
|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2020 18:17
|
ЛК ч2_2.pdf | укладений |
06 жовтня 2020 18:10
|
ЛК ч2_1.pdf | укладений |
06 жовтня 2020 18:10
|
ЛК ч1.pdf | укладений |
06 жовтня 2020 18:10
|
ДЦ..pdf | укладений |
06 жовтня 2020 18:10
|
Договір.pdf | укладений |
06 жовтня 2020 18:10
|
Графіки.pdf | укладений |
06 жовтня 2020 18:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Договірна ціна будівельно-монтажних робіт згідно державної процедури закупівлі становить 16 000 000,00 грн (шістнадцять мільйонів гривень 00 копійок), з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 887 772,02 грн (вісімсот вісімдесят сім тисяч сімсот сімдесят дві гривні 02 копійки) без врахування ПДВ. Фінансування будівельно-монтажних робіт на 2020 рік за рахунок коштів місцевого бюджету складає: 7 864 671,28 грн(сім мільйонів вісімсотшістдесят чотири тисячі шістсот сімдесят одна гривня28 копійок),з урахування ПДВ. 2. Продовжити строк виконання робіт та у зв’язку з цим викласти п. 5.1 Підрядного договору в наступній редакції: «Початком виконання робіт вважається день підписання Договору. Терміном фактичного закінчення виконання робіт вважається дата підписання акту виконаних робіт згідно проекту та додаткових робіт в разі їх виникнення. Строк виконання робіт складає 31.12.2021 року,але до повного виконання Сторонами взятих зобов’язань». 3. Продовжити строк дії Підрядного договору та у зв’язку з цим викласти п. 20.1 Підрядного договору в наступній редакції: «ЦейДоговірнабираєчинності з моменту йогоукладення і діє до31.12.2021року, але до повноговиконання Сторонами взятихзобов’язань. Строком Договору є час, протягомякогоСторонибудутьздійснюватисвої права та виконуватисвоїобов′язкивідповіднодо Договору. 4. Викласти реквізити ЗАМОВНИКА у розділі 24 «Адреси, реквізити і підписи сторін та печатки» Підрядного договору у такій редакції: ЗАМОВНИК ДП «Архітектурно-будівельний інжиніринг» Місцезнаходження: м. Вінниця, вул. Театральна, 14, п/р UA978201720344371001134116454 в ДКСУ м. Київ МФО 820172 Ідентифікаційний код 313250002282 ЄДРПОУ 31325005 e-mail: vinarhbud@gmail.com |
Номер договору про закупівлю: | 69-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з необхідністю повного та належного виконання зобов’язань за Підрядним договором та з метою покращення предмета закупівлі, сторони погодились викласти п. 3.1. розділу 3 «Ціна договору» Підрядного договору № 69-20 від 02 жовтня 2020 року та абзац перший п. 1 Додаткової угоди № 1 від 13 жовтня 2020 року до Підрядного договору № 69-20 від 02 жовтня 2020 року у наступній редакції: «Договірна ціна будівельно-монтажних робіт згідно державної процедури закупівлі становить 16 000 000,00 грн(шістнадцять мільйонів гривень 00 коп.), з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 408668,61 грн (чотириста вісім тисяч шістсот шістдесят вісім гривень 61 коп.) без врахування ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 69-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Договірна ціна будівельно-монтажних робіт згідно державної процедури закупівлі становить 16 000 000,00 грн. (шістнадцять мільйонів гривень 00 коп.), з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 408 668,61 грн. (чотириста вісім тисяч шістсот шістдесят вісім гривень 61 коп.) без врахування ПДВ. Фінансування будівельно-монтажних робіт на 2020 рік за рахунок коштів місцевого бюджету складає: 6 009 948,80 грн. (шість мільйонів девять тисяч девятсот сорок вісім грн. 80 коп.),з урахування ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 0,00 грн. та вмонтоване обладнання на суму 55 746,44 грн, з урахуванням ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 69-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.У зв’язку з необхідністю повного та належного виконання зобов’язань за Підрядним договором, Сторони погодились викласти п. 3.1. розділу 3 «Ціна договору» № 69-20 від 02 жовтня 2020 року у наступній редакції:« Договірна ціна будівельно-монтажних робіт згідно державної процедури закупівлі становить 16 000 000,00 грн.(шістнадцять мільйонів гривень 00 коп.), з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 408 668,61 грн. (чотириста вісім тисяч шістсот шістдесят вісім гривень 61 коп.) без врахування ПДВ. Фінансування будівельно-монтажних робіт на 2021 рік за рахунок коштів місцевого бюджету складає: 1 305 427,50грн.(один мільйо нтриста п’ять тисяч чотириста двадцять сім грн.50 коп.),з урахування ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 0,00 грн. та вмонтоване обладнання на суму 0,00 грн., з урахуванням ПДВ. 2. Продовжити строк виконання робіт та у зв’язку з цим викласти п. 5.1 Підрядного договору в наступній редакції:«Початком виконання робіт вважається день підписання Договору. Терміном фактичного закінчення виконання робіт вважається дата підписання акту виконаних робіт згідно проекту та додаткових робіт в разі їх виникнення. Строк виконання робіт складає 31.12.2022 року,але до повного виконання Сторонами взятих зобов’язань». 3. Продовжити строк дії Підрядного договору та у зв’язку з цим викласти п. 20.1 Підрядного договору в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до31.12.2022року, але до повного виконання Сторонами взятих зобов’язань. Строком Договору є час, протягом якого Сторони будуть здійснювати свої права та виконувати свої обов′язки відповідно до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 69-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли згоди викласти План фінансування робіт та Графік виконання робіт в новій редакції, які додаються до даної Додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 69-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодились продовжити строк виконання робіт та у зв’язку з цим викласти п. 5.1 розділу 5 Підрядного договору № 69-20 від «02» жовтня 2020 року в наступній редакції: «Початком виконання робіт вважається день підписання Договору. Терміном фактичного закінчення виконання робіт вважається дата підписання акту виконаних робіт згідно проекту та додаткових робіт в разі їх виникнення. Строк виконання робіт складає 31.12.2023 року, але до повного виконання Сторонами взятих зобов’язань». 2. Продовжити строк дії Підрядного договору та у зв’язку з цим викласти п. 20.1 розділу 20 Підрядного договору № 69-20 від «02» жовтня 2020 року в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2023 року, але до повного виконання Сторонами взятих зобов’язань. Строком Договору є час, протягом якого Сторони будуть здійснювати свої права та виконувати свої обов′язки відповідно до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 69-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |