Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Шкільна, 1 у с. Нові Вороб'ї, Малинського району, Житомирської області – будівництво.» (завершення робіт) (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000 - 2 – Будівництво будівель)
Очікувана вартість
4 157 956,80 UAH
UA-2020-08-18-008729-a 98c7c03b34fa47f692c3c41f1484a0d0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Борисович Сорокін

+380412474388 39932654oda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Сергій Борисович Сорокін
+380412474388
39932654oda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2020 00:01
Оскарження умов закупівлі: до 07 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2020 00:01
Початок аукціону: 14 вересня 2020 15:33
Очікувана вартість: 4 157 956,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 789,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20789 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Шкільна, 1 у с. Нові Вороб'ї, Малинського району, Житомирської області – будівництво.» (завершення робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11630, Україна, Житомирська область, с. Нові Вороб'ї, Малинського району, вул. Шкільна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором у розмірі, що не перевищує 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. Аванс 7 Робочі 50
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних будівельних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). Пiсляоплата 7 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-18-008729-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КИЇВ-ІНСТАЛ", Код ЄДРПОУ:32847950
Дата подання: 26 вересня 2020 21:44
вимога на скасування протоколу відхилення тенд.пропозицій ТОВ "Київ-Інстал"
Замовник незаконно скасував тендерну пропозиція ТОВ "Київ-Інстал", основні вимоги викладено в листі
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 вересня 2020 17:31
Учасник не надав роз'яснення у чому полягає незаконність його дискваліфікації.
Номер вимоги: UA-2020-08-18-008729-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КИЇВ-ІНСТАЛ", Код ЄДРПОУ:32847950
Дата подання: 26 вересня 2020 21:41
Вимога на невизнання результатів закупівлі та оскарження протоколу визнання переможця
Оскарження визначення переможця торгів
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 вересня 2020 17:34
По першому питанню: звертаємо Вашу увагу, що розміщення учасниками тендерної пропозиції на сайті електронних закупівель у дату, яка передує даті внесення змін до тендерної документації затверджених рішенням тендерного комітету, протокол № 569 від 03.09.2020 року не є порушенням як вимог тендерної документації, так і ЗУ «Про публічні закупівлі». Оскільки, як вбачається з переліку змін від 03.09.2020 року завантажених у систему 03.09.2020 року о 16:47, внесені Замовником виправлення не стосуються вимог щодо пропозицій учасників та документів у її складі, а тому не створюють наслідків у вигляді дискваліфікації для тих учасників, які подали свою тендерну пропозицію у термін до внесення змін.
По другому питанню: відповідно до умов, викладених у Додатку 3 до тендерної документації, з метою перевірки відповідності переможця торгів вимогам п. 13 ч. 1 статті 17 Закону, Замовник самостійно перевіряє інформацію, що є доступною в електронній системі закупівель, що автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної податкової служби України. За результатом даної перевірки, системою було сформовано два файли, які підтверджують відсутність заборгованості станом на 22.09.2020 року:
1) 26590002426097J1603102100000913410920202659.KVT.p7s
2) 26590002426097J1703102100000913410920202659.XML.p7s

По третьому питанню: після повторної детальної перевірки локальних кошторисів, наданих учасником ТОВ «Укрвишбуд» у складі договірної ціни згаданих порушень виявлено не було.
По четвертому питанню: п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації встановлено наступні вимоги при поданні інформації щодо наявності аналогічних договорів: «…довідка відповідно Додатку 6 Форми 4 про виконання аналогічного договору (ів), яка повинна включати інформацію щодо замовника (ів) (із зазначенням найменування, адреси, та контактних телефонів) предмета закупівлі, обсяг (у кількісному або вартісному виразі) та строку виконання.». Формою 4 Додатку 6 тендерної документації не передбачено необхідності вказування номеру аналогічного договору.
Повідомляємо також, що по аналогічному договору № 33 від 11.05.2017 року учасником ТОВ «Укрвишбуд» було надано скан-копію договору з додатками, копії актів КБ-2в, довідок КБ-3 та листа відгуку.
За результатом перевірки документів учасника ТОВ «Укрвишбуд» у частині відповідності кваліфікаційним критеріям, порушень, які перелічено у вимозі, виявлено не було.
По п'ятому питанню: відсутність у складі тендерної пропозиції учасника реєстру документів є формальною помилкою і не впливає на зміст пропозиції.
На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що причини для відхилення пропозиції ТОВ «Укрвишбуд» відсутні.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КИЇВ-ІНСТАЛ" 3 794 073,55
UAH з ПДВ
3 794 073,55
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРВИШБУД" 4 154 937,39
UAH з ПДВ
4 154 937,39
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРХОЛД-ГРУП" 4 157 956,00
UAH з ПДВ
4 157 956,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2020 16:24
Електронний підпис
10 вересня 2020 13:23
Електронний підпис
03 вересня 2020 16:14
Електронний підпис
03 вересня 2020 15:28
Електронний підпис
03 вересня 2020 15:28
Проект договору Воробї.pdf
03 вересня 2020 15:28
Статут (копія) з описом.pdf
03 вересня 2020 15:28
Витяг платника ПДВ.pdf
03 вересня 2020 15:28
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
03 вересня 2020 15:28
Довідка про працівників.pdf
03 вересня 2020 15:28
Відомості про учасника.pdf
03 вересня 2020 15:28
Копія Дозволу.pdf
03 вересня 2020 15:28
Копія Ліцензії.pdf
03 вересня 2020 15:28
Календарний графік.pdf
03 вересня 2020 15:28
Розрах.адмін.витрат.pdf
03 вересня 2020 15:28
ЗВВ Воробї.pdf
03 вересня 2020 15:28
Лок.кошторис од. Воробї 1.pdf
03 вересня 2020 15:28
Договірна ціна Воробї.pdf
03 вересня 2020 15:28
Нові Воробї.imd
03 вересня 2020 15:28
Тендерна пропозиція.pdf
03 вересня 2020 15:28
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

22 вересня 2020 15:56
Електронний підпис
22 вересня 2020 15:50
Патон.pdf
22 вересня 2020 15:50
Машина свердлильна .pdf
22 вересня 2020 15:50
Дніпро М .pdf
22 вересня 2020 15:50
Бетонозмішувач.pdf
22 вересня 2020 15:49
Бетонозмішувач Панда.pdf
10 вересня 2020 19:20
Електронний підпис
10 вересня 2020 19:17
Підписаний_G0920-2302-GL_tender.pdf
10 вересня 2020 19:14
Електронний підпис
10 вересня 2020 19:00
аналогічні.pdf
10 вересня 2020 19:00
відгук.pdf
10 вересня 2020 19:00
аналог дог.pdf
10 вересня 2020 19:00
Протокол № 2.pdf
10 вересня 2020 19:00
право підпису.pdf
10 вересня 2020 19:00
Витяг з ЄДР (1).pdf
10 вересня 2020 19:00
квитанция 2.pdf
10 вересня 2020 19:00
Баланс+фін.результат.pdf
10 вересня 2020 19:00
працівники.pdf
10 вересня 2020 19:00
Працівники (1).pdf
10 вересня 2020 19:00
інженер працівники.pdf
10 вересня 2020 19:00
тех паспорт менжин.pdf
10 вересня 2020 19:00
тех паспорт менжинський.pdf
10 вересня 2020 19:00
МТБ.pdf
10 вересня 2020 19:00
ст17.pdf
10 вересня 2020 19:00
захист довкілля перелік.pdf
10 вересня 2020 19:00
Довідка субпідряд.pdf
10 вересня 2020 19:00
Гарант лист ЦІНИ РЕГІОН.pdf
10 вересня 2020 19:00
Гарант лист податки.pdf
10 вересня 2020 19:00
Гарант лист витрати.pdf
10 вересня 2020 19:00
Гарант лист 90 днів.pdf
10 вересня 2020 19:00
Відомість про учасника.pdf
10 вересня 2020 19:00
ТП.pdf
10 вересня 2020 19:00
кошторис.zip

Публічні документи

10 вересня 2020 15:47
6 опис 1.pdf
10 вересня 2020 15:45
паспорт_Куліков ориг.pdf
10 вересня 2020 15:45
21 Звіт за 2019 рік.pdf
10 вересня 2020 15:45
5 статут.pdf
10 вересня 2020 15:45
11 паспорт_Куліков.pdf
10 вересня 2020 15:45
8 Витяг з ЄДР.pdf
10 вересня 2020 15:45
7 опис 2.pdf
10 вересня 2020 15:45
12 Код Куліков.pdf
10 вересня 2020 15:45
10 наказ № 1-к директор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КИЇВ-ІНСТАЛ"

ТОВ "УКРВИШБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРХОЛД-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КИЇВ-ІНСТАЛ"
#32847950
Відхилено 3 794 073,55
UAH з ПДВ
21 вересня 2020 17:27
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 вересня 2020 17:25
ТОВ "УКРВИШБУД"
#41124297
Переможець 4 154 937,39
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 17:39
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 вересня 2020 17:33

Вимога про усунення невідповідностей

Після детального розгляду пропозиції Учасника: ТОВ "КИЇВ-ІНСТАЛ" було виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Згідно пункту 6 розділу III тендерної документації, вартість матеріалів не повинна перевищувати середньоринкових цін, які склалися в регіоні. У випадку зниження цін учасником торгів на матеріальні ресурси (демпінг цін) замовник може вимагати додаткового підтвердження їх вартості (рахунки, прайси, договори постачання, видаткові тощо), яка склалася на момент подання пропозиції учасником. У пропозиції учасника застосовано матеріали, ціна на які значно нижче за усереднені ціни на основні будівельні матеріали, вироби та конструкції у Житомирській області (Збірник «Ціноутворень у будівництві» №7за липень 2020 року.), а саме: - п. 128 Щебiнь iз природного каменю для будiвельних робiт, фракцiя 10-20 мм, марка М1000 i бiльше, об’ємом 7,6625 м3 відпускною ціною – 80,00 грн за м3 без ПДВ. - п. 111 Щебiнь iз природного каменю для будiвельних робiт, фракцiя 40-70 мм, марка М1000 i бiльше, об’ємом 8,8 м3 відпускною ціною – 80,00 грн за м3 без ПДВ. - п. 57 Щебiнь iз природного каменю для будiвельних робiт, фракцiя 20-40 мм, марка М1000 i бiльше, об’ємом 25,0866 м3 відпускною ціною – 80 грн за м3 без ПДВ. - П. 37 Щебiнь iз природного каменю для будiвельних робiт, фракцiя 20-40 мм, марка М1000 i бiльше, об’ємом 42,4809 м3 відпускною ціною – 80,00 грн за м3 без ПДВ. - п. 36 Щебiнь iз природного каменю для будiвельних робiт, фракцiя 5[3]-10 мм, марка М600 і більше, об’ємом 50,419 м3 відпускною ціною – 80,00 грн за м3 без ПДВ. - п. 38 Сумiшi бетоннi готовi важкi, клас бетону В15 [М200], крупнiсть заповнювача бiльше 10 до 20 мм, об’ємом 13,20515 м3 відпускною ціною – 1000,00 грн за м3 без ПДВ. Просимо надати довідку від уповноваженого органу Торгово-промислової палати України для підтвердження цін вищевикладених матеріалів.

Документи

21 вересня 2020 17:27
Електронний підпис
21 вересня 2020 17:26
583.pdf
14 вересня 2020 16:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Відсутні підтверджуючі документи про наявність на балансі підприємства механізми: розчинозмішувачі пересувні, перетворювачі, машини свердлильні електричні, що не відповідає формі 1 Додатку 6 тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 вересня 2020 17:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРВИШБУД"
#41124297
4 154 937,39
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 10:02
Гарантія 9443-20.pdf укладений
12 жовтня 2020 10:01
Договір № 92-20.pdf укладений
12 жовтня 2020 10:01
Електронний підпис зміни до договору
08 червня 2021 10:06
Додаткова угода № 3 до Д-ру №92-20.pdf зміни до договору
08 червня 2021 10:01
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 15:04
Додаткова угода № 2 до договору № 92-20.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:02
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2020 10:10
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
12 жовтня 2020 10:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вкласти п.5.4. розділу V та п.п. 7 п. 23.2 розділу XXIII в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 92-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт до 31.12.2021 та термін дії договору до 31.12.2021 та, відповідно, у тексті Договору від 09.10.2020 № 92-20 "31.12.2020" замінити датою "31.12.2021" у всіх випадках.
Номер договору про закупівлю: 92-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: пункт 4.2 розділу IV Договору викласти у новій редакції; доповнити Договір п. 4.15; пункт 15.2 розділу XV викласти у новій редакції; пункт 15.4 розділу XV викласти у новій редакції; Додаток 2 викласти у новій редакції; виправити описку у назві Додатку № 3; вважати вірним: Додаток № 3 "Протокол погодження договірної ціни"; Доповнити розділ XXIV Договору додатком № 3-21; у зв`язку зі зміною реквізитів, розділ XXV Договору викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 92-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML