Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Миру, 9 у с.Ірша Радомишльського району Житомирської області – будівництво» (завершення робіт) (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000 - 2 – Будівництво будівель)
Очікувана вартість
4 500 000,00 UAH
UA-2020-08-18-008719-a ● 8235abdaad954b11acf1df6c169fa4f4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 39932654 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12 |
Контактна особа: |
Сергій Борисович Сорокін +380412474388 39932654oda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 серпня 2020 17:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 вересня 2020 00:01 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 вересня 2020 00:01 |
Початок аукціону: | 14 вересня 2020 15:17 |
Очікувана вартість: | 4 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 22500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12.
Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути
Згорнути
Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Миру, 9 у с.Ірша Радомишльського району Житомирської області – будівництво» (завершення робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12211, Україна, Житомирська область, с.Ірша Радомишльського району , вул. Миру, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором у розмірі, що не перевищує 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. | Аванс | 7 | Робочі | 50 |
Виконання робіт | Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних будівельних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК) | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 вересня 2020 16:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 вересня 2020 16:47 |
569 (1).pdf | |
03 вересня 2020 16:47 |
Тендерна документацiя_ірша (2).docx | |
18 серпня 2020 17:27 |
Уточнено Тех Завд Ірша 4500.pdf | |
18 серпня 2020 17:27 |
Додаток № 7 до тендерної документації (3).rar |
03 вересня 2020 16:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 вересня 2020 16:47 |
569 (1).pdf
|
|||
03 вересня 2020 16:47 |
Тендерна документацiя_ірша (2).docx
|
|||
18 серпня 2020 17:27 |
Уточнено Тех Завд Ірша 4500.pdf
|
|||
18 серпня 2020 17:27 |
Додаток № 7 до тендерної документації (3).rar
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-18-008719-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КИЇВ-ІНСТАЛ", Код ЄДРПОУ:32847950
Дата подання: 26 вересня 2020 21:48
Вимога на невизнання результатів закупівлі та оскарження протоколу визнання переможця
Замовник незаконно визнав переможцем торгів Учасника, який не відповідає кваліфікаційним вимогам
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 вересня 2020 17:44
По першому питанню: звертаємо Вашу увагу, що розміщення учасниками тендерної пропозиції на сайті електронних закупівель у дату, яка передує даті внесення змін до тендерної документації затверджених рішенням тендерного комітету, протокол № 569 від 03.09.2020 року не є порушенням як вимог тендерної документації, так і ЗУ «Про публічні закупівлі». Оскільки, як вбачається з переліку змін від 03.09.2020 року завантажених у систему 03.09.2020 року о 16:47, внесені Замовником виправлення не стосуються вимог щодо пропозицій учасників та документів у її складі, а тому не створюють наслідків у вигляді дискваліфікації для тих учасників, які подали свою тендерну пропозицію у термін до внесення змін.
По другому питанню: відповідно до умов, викладених у Додатку 3 до тендерної документації, з метою перевірки відповідності переможця торгів вимогам п. 13 ч. 1 статті 17 Закону, Замовник самостійно перевіряє інформацію, що є доступною в електронній системі закупівель, що автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної податкової служби України. За результатом даної перевірки, системою було сформовано два файли, які підтверджують відсутність заборгованості станом на 22.09.2020 року:
1) 26590002426097J1603102100000914010920202659.KVT.p7s
2) 26590002426097J1703102100000914010920202659.XML.p7s
По третьому питанню: після повторної детальної перевірки локальних кошторисів, наданих учасником ТОВ «Укрвишбуд» у складі договірної ціни згаданих порушень виявлено не було.
По четвертому питанню: п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації встановлено наступні вимоги при поданні інформації щодо наявності аналогічних договорів: «…довідка відповідно Додатку 6 Форми 4 про виконання аналогічного договору (ів), яка повинна включати інформацію щодо замовника (ів) (із зазначенням найменування, адреси, та контактних телефонів) предмета закупівлі, обсяг (у кількісному або вартісному виразі) та строку виконання.». Формою 4 Додатку 6 тендерної документації не передбачено необхідності вказування номеру аналогічного договору.
Повідомляємо також, що по аналогічному договору № 33 від 11.05.2017 року учасником ТОВ «Укрвишбуд» було надано скан-копію договору з додатками, копії актів КБ-2в, довідок КБ-3 та листа відгуку.
За результатом перевірки документів учасника ТОВ «Укрвишбуд» у частині відповідності кваліфікаційним критеріям, порушень, які перелічено у вимозі, виявлено не було.
По п'ятому питанню: відсутність у складі тендерної пропозиції учасника реєстру документів є формальною помилкою і не впливає на зміст пропозиції.
На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що причини для відхилення пропозиції ТОВ «Укрвишбуд» відсутні.
По другому питанню: відповідно до умов, викладених у Додатку 3 до тендерної документації, з метою перевірки відповідності переможця торгів вимогам п. 13 ч. 1 статті 17 Закону, Замовник самостійно перевіряє інформацію, що є доступною в електронній системі закупівель, що автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної податкової служби України. За результатом даної перевірки, системою було сформовано два файли, які підтверджують відсутність заборгованості станом на 22.09.2020 року:
1) 26590002426097J1603102100000914010920202659.KVT.p7s
2) 26590002426097J1703102100000914010920202659.XML.p7s
По третьому питанню: після повторної детальної перевірки локальних кошторисів, наданих учасником ТОВ «Укрвишбуд» у складі договірної ціни згаданих порушень виявлено не було.
По четвертому питанню: п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації встановлено наступні вимоги при поданні інформації щодо наявності аналогічних договорів: «…довідка відповідно Додатку 6 Форми 4 про виконання аналогічного договору (ів), яка повинна включати інформацію щодо замовника (ів) (із зазначенням найменування, адреси, та контактних телефонів) предмета закупівлі, обсяг (у кількісному або вартісному виразі) та строку виконання.». Формою 4 Додатку 6 тендерної документації не передбачено необхідності вказування номеру аналогічного договору.
Повідомляємо також, що по аналогічному договору № 33 від 11.05.2017 року учасником ТОВ «Укрвишбуд» було надано скан-копію договору з додатками, копії актів КБ-2в, довідок КБ-3 та листа відгуку.
За результатом перевірки документів учасника ТОВ «Укрвишбуд» у частині відповідності кваліфікаційним критеріям, порушень, які перелічено у вимозі, виявлено не було.
По п'ятому питанню: відсутність у складі тендерної пропозиції учасника реєстру документів є формальною помилкою і не впливає на зміст пропозиції.
На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що причини для відхилення пропозиції ТОВ «Укрвишбуд» відсутні.
Номер вимоги: UA-2020-08-18-008719-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КИЇВ-ІНСТАЛ", Код ЄДРПОУ:32847950
Дата подання: 26 вересня 2020 21:50
Вимога на скасування протоколу дискваліфікації ТОВ "Київ-Інстал"
Замовник незаконно дискваліфікував учасника, основні вимоги викладені у листі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 вересня 2020 17:42
Відповідно до гідно 6 розділу III тендерної документації, вартість матеріалів не повинна перевищувати середньоринкових цін, які склалися в регіоні.
Як вже зазначалося, у пропозиції учасника ТОВ «Київ-Інстал» встановлено суттєве заниження (демпінг) цін на матеріали порівняно із середньоринковими цінами, які склалися в регіоні.
Відповідно до п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
17 вересня 2020 по закупівлі «Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Миру, 9 у с. Ірша Радомишльського району Житомирської області – будівництво» (завершення робіт) (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000 - 2 – Будівництво будівель) UA-2020-08-18-008719-a, відповідно до п. 6 Розділу ІІІ тендерної документації «У випадку зниження цін учасником торгів на матеріальні ресурси (демпінг цін) замовник може вимагати додаткового підтвердження їх вартості (рахунки, прайси, договори постачання, видаткові тощо), яка склалася на момент подання пропозиції учасником.», Замовником було розміщено вимогу про усунення невідповідностей, а саме - запропоновано надати довідку від уповноваженого органу Торгово-промислової палати України для підтвердження цін матеріалів, що не суперечить умовам тендерної документації.
18.09.2020 року, учасником ТОВ «Київ-Інстал» було надано лист-пояснення про усунення невідповідностей з додатками, а саме: Порівняльну таблицю матеріальних ресурсів по об'єкту «Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Миру, 9 у с. Ірша Радомишльського району Житомирської області – будівництво» (завершення робіт) (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000 - 2 – Будівництво будівель), Договір № 2020/19 про надання послуг відповідального зберігання від 19.12.2019 року, а також рахунки на оплату матеріалів.
Частиною 1 статті 1 ЗУ «Про торгово-промислові палати» зазначено, що торгово-промислова палата є недержавною неприбутковою самоврядною організацією, яка об'єднує юридичних осіб, які створені і діють відповідно до законодавства України, та громадян України, зареєстрованих як підприємці, та їх об'єднання. Абз. 5 ч. 2 ст. 3 даного Закону передбачається, що одним із завдань торгово-промислової палати є надання довідково-інформаційних послуг, основних відомостей, що не є комерційною таємницею, про діяльність українських підприємців і підприємців зарубіжних країн згідно з національним законодавством, сприяння поширенню, зокрема через засоби масової інформації, знань про економіку і науково-технічні досягнення, законодавство, звичаї та правила торгівлі в Україні і зарубіжних країнах, можливості зовнішньоекономічного співробітництва українських підприємців.
Ознайомившись з вищезазначеними поясненнями та документами у їхньому складі, тендерним комітетом встановлено як відсутність довідки від уповноваженого органу Торгово-промислової палати України для підтвердження цін матеріалів, так і інших документів, що свідчать про відсутність умисного застосування демпінгу цін на матеріали. Подані Учасником документи не є підтвердженням цін, оскільки договір зберігання та рахунки на оплату не можуть бути підтвердженням незастосування учасником демпінгу цін під час складення та подання власної тендерної пропозиції.
Звертаємо Вашу увагу, що ч. 1 ст. 24 Закону передбачено можливість звернення через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Звернень із запитаннями чи вимогами у період встановлений для уточнень або оскарження умов тендерної документації не надходило, таким чином учасники погоджувались із опублікованими умовами тендерної закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, тендерну пропозицію учасника ТОВ «Київ-Інстал» було відхилено у зв'язку з не усуненням ним невідповідності поданої інформації та, як вже зазначалося, з огляду на зміст та тип поданих учасником документів, вони не підтверджують відсутності факту застосування учасником демпінгу цін у власній тендерній пропозиції.
Як вже зазначалося, у пропозиції учасника ТОВ «Київ-Інстал» встановлено суттєве заниження (демпінг) цін на матеріали порівняно із середньоринковими цінами, які склалися в регіоні.
Відповідно до п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
17 вересня 2020 по закупівлі «Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Миру, 9 у с. Ірша Радомишльського району Житомирської області – будівництво» (завершення робіт) (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000 - 2 – Будівництво будівель) UA-2020-08-18-008719-a, відповідно до п. 6 Розділу ІІІ тендерної документації «У випадку зниження цін учасником торгів на матеріальні ресурси (демпінг цін) замовник може вимагати додаткового підтвердження їх вартості (рахунки, прайси, договори постачання, видаткові тощо), яка склалася на момент подання пропозиції учасником.», Замовником було розміщено вимогу про усунення невідповідностей, а саме - запропоновано надати довідку від уповноваженого органу Торгово-промислової палати України для підтвердження цін матеріалів, що не суперечить умовам тендерної документації.
18.09.2020 року, учасником ТОВ «Київ-Інстал» було надано лист-пояснення про усунення невідповідностей з додатками, а саме: Порівняльну таблицю матеріальних ресурсів по об'єкту «Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Миру, 9 у с. Ірша Радомишльського району Житомирської області – будівництво» (завершення робіт) (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000 - 2 – Будівництво будівель), Договір № 2020/19 про надання послуг відповідального зберігання від 19.12.2019 року, а також рахунки на оплату матеріалів.
Частиною 1 статті 1 ЗУ «Про торгово-промислові палати» зазначено, що торгово-промислова палата є недержавною неприбутковою самоврядною організацією, яка об'єднує юридичних осіб, які створені і діють відповідно до законодавства України, та громадян України, зареєстрованих як підприємці, та їх об'єднання. Абз. 5 ч. 2 ст. 3 даного Закону передбачається, що одним із завдань торгово-промислової палати є надання довідково-інформаційних послуг, основних відомостей, що не є комерційною таємницею, про діяльність українських підприємців і підприємців зарубіжних країн згідно з національним законодавством, сприяння поширенню, зокрема через засоби масової інформації, знань про економіку і науково-технічні досягнення, законодавство, звичаї та правила торгівлі в Україні і зарубіжних країнах, можливості зовнішньоекономічного співробітництва українських підприємців.
Ознайомившись з вищезазначеними поясненнями та документами у їхньому складі, тендерним комітетом встановлено як відсутність довідки від уповноваженого органу Торгово-промислової палати України для підтвердження цін матеріалів, так і інших документів, що свідчать про відсутність умисного застосування демпінгу цін на матеріали. Подані Учасником документи не є підтвердженням цін, оскільки договір зберігання та рахунки на оплату не можуть бути підтвердженням незастосування учасником демпінгу цін під час складення та подання власної тендерної пропозиції.
Звертаємо Вашу увагу, що ч. 1 ст. 24 Закону передбачено можливість звернення через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Звернень із запитаннями чи вимогами у період встановлений для уточнень або оскарження умов тендерної документації не надходило, таким чином учасники погоджувались із опублікованими умовами тендерної закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, тендерну пропозицію учасника ТОВ «Київ-Інстал» було відхилено у зв'язку з не усуненням ним невідповідності поданої інформації та, як вже зазначалося, з огляду на зміст та тип поданих учасником документів, вони не підтверджують відсутності факту застосування учасником демпінгу цін у власній тендерній пропозиції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 15:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КИЇВ-ІНСТАЛ" |
4 123 782,17
UAH з ПДВ
|
4 123 782,17
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРВИШБУД" |
4 496 205,74
UAH з ПДВ
|
4 496 205,74
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРХОЛД-ГРУП" |
4 500 000,00
UAH з ПДВ
|
4 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КИЇВ-ІНСТАЛ" #32847950 |
Відхилено |
4 123 782,17
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2020 17:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 вересня 2020 17:28
|
ТОВ "УКРВИШБУД" #41124297 |
Переможець |
4 496 205,74
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2020 17:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 вересня 2020 17:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 10:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 жовтня 2021 10:17
|
Додаткова угода №5.pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2021 10:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2021 09:42
|
ДУ №4 від 01.09.2021 д.№91-20.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2021 09:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 червня 2021 10:31
|
Додаткова угода № 3 до Д-ру № 91-20.pdf | зміни до договору |
08 червня 2021 10:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 15:23
|
Додаткова угода № 2 до договору № 91-20.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 15:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 жовтня 2020 17:57
|
Забезпечення виконання договору.pdf | зміни до договору |
09 жовтня 2020 17:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 жовтня 2020 12:09
|
Додаткова угода № 1 (№ 91-20).pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2020 12:01
|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2020 11:25
|
Договір № 91-20 Ірша.pdf | укладений |
07 жовтня 2020 11:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення посилань на статті ЗУ "Про публічні закупівлі" відповідно до нової редакції у п. 5.4 Розділу V та п. п. 7 п. 23.2 Розділу XXIII |
Номер договору про закупівлю: | № 91-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | № 91-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт до 31.12.2021 та термін дії договору до 31.12.2021. Відповідно, у тексті Договору від 06.10.2020 № 91-20 "31.12.2020" замінити датою "31.12.2021" у всіх випадках, а також викласти у новій редакції Додаток 2 "Календарний графік виконання робіт". |
Номер договору про закупівлю: | № 91-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди: пункт 4.2 розділу IV Договору викласти у новій редакції; доповнити Договір п. 4.15; пункт 15.2 розділу XV викласти у новій редакції; пункт 15.4 розділу XV викласти у новій редакції; Додаток 2 викласти у новій редакції; виправити описку у назві Додатку № 3; вважати вірним: Додаток № 3 "Протокол погодження договірної ціни"; Доповнити розділ XXIV Договору додатком № 3-21; у зв`язку зі зміною реквізитів, розділ XXV Договору викласти у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | № 91-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди Додаток 2 "Календарний графік виконання робіт" викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | № 91-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди Додаток 2 викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | № 91-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |