Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Планшетні комп’ютери
Очікувана вартість
143 323,00 UAH
UA-2020-08-18-008566-a f1ed0ef054db4b019097379395fd92a5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гаркуша Євген Юрійович

+380442532150 HARKUSHA@OMBUDSMAN.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЕКРЕТАРІАТ УПОВНОВАЖЕНОГО ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ З ПРАВ ЛЮДИНИ
Код ЄДРПОУ: 21661556
Вебсайт: http://www.ombudsman.gov.ua/
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ІНСТИТУТСЬКА, будинок 21/8
Контактна особа: Гаркуша Євген Юрійович
+380442532150
HARKUSHA@OMBUDSMAN.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 серпня 2020 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 08:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 12:02
Очікувана вартість: 143 323,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 716,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 шт.
Планшетні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, Київська область, Київ, Інститутська, 21/8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2020 15:28
оголошення-планшети.docx
18 серпня 2020 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 17:10
20200818165921.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 19 серпня 2020 16:17
Дата відповіді: 20 серпня 2020 15:25
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний учаснику.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі визначені необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі – товару (планшетних комп’ютерів). Проте, відповідно до статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі ¬ – Закон) товари – це продукція, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
Керуючись цією нормою Закону замовником в рамках цієї закупівлі оприлюднений проєкт договору, в якому зазначено, що всі податки та збори, які стягуються в Україні, включені до ціни Договору. Всі ризики та витрати, пов’язані із переданням (поставкою) Товару, включаючи оплату мита (у разі необхідності), податків та інших зборів і обов’язкових платежів у відповідності до вимог законодавства України, зобов’язується нести Постачальник.
Крім того, планшетні комп’ютери в залежності від торгової марки та моделі мають обов’язковий набір встановленого програмного забезпечення, який достатній для його функціонування.
Таким чином, монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію планшетних комп‘ютерів не передбачено цією закупівлею.
Тендер
Дата подання: 19 серпня 2020 16:17
Дата відповіді: 20 серпня 2020 15:28
Шановний Замовнику! Ми розуміємо, що Ви не порушуєте Закон, викладаючі тендерну документацію у форматі, який використали. Але будемо дуже вдячні, якщо посприяєте здоровій конкуренції між потенційними Учасниками та надасте документацію у форматі, який можна редагувати, що спростить готування пропозицій. Дякуємо!
Відповідь: Шановний учаснику.
Здорова конкуренція між потенційними Учасниками забезпечується шляхом неухильного дотримання замовником принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, які викладені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже розміщення оголошення в форматі pdf (portable document format) не впливає на конкуренцію. Проте, з метою полегшення підготовки учасниками пропозицій надаємо оголошення про проведення спрощеної закупівлі в машинозчитуваному форматі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-18-008566-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 07 вересня 2020 12:18
Шановний Замовнику!
Опублікуйте, будь ласка, ще раз протокол відхилення нашої пропозиції, оскільки файл "07_09_20.docx" видає помилку при спробі відкрити на майданчику та відкриває порожній документ при завантаженні. Тож наразі відсутня можливість ознайоимитися з причинами, що призвели до відхилення нашої пропозиції.
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 вересня 2020 12:27
Шановний учаснику.
На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) в частині оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про відхилення пропозиції учасника, надаємо повторно протокол, в якому міститься підстава відхилення пропозиції відповідно до Закону, у двох машинозчитувальних форматах rtf та doc.

Документи

08 вересня 2020 12:27
07_09_20 (1).rtf
08 вересня 2020 12:27
07_09_20.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 126 818,40
UAH з ПДВ
126 818,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 142 756,80
UAH з ПДВ
142 756,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 16:06
Електронний підпис
26 серпня 2020 16:04
Пропозиція.pdf
26 серпня 2020 16:04
Лист-згода.pdf

Публічні документи

27 серпня 2020 21:49
Електронний підпис
27 серпня 2020 21:21
Декларация_2353.10.1_PIXUS.pdf
27 серпня 2020 21:21
Додаток № 5 ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 126 818,40
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 11:44
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Переможець 142 756,80
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 12:46

Документи

07 вересня 2020 11:44
Електронний підпис
07 вересня 2020 11:43
07_09_20.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2020 12:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
142 756,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 11:25
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2020 12:48
20200921124159 (1).pdf зміни до договору
21 вересня 2020 12:48
1_20200921124159.pdf укладений
21 вересня 2020 12:48
договір 82 16_09_20.pdf укладений
16 вересня 2020 12:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 3 частини п’ятої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 82
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2020 — 12 жовтня 2020
Сума оплати за договором: 142 756,80
UAH (в тому числі ПДВ 23 792,80 UAH)