Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт теплової мережі до Центру реабілітації дітей-інвалідів "Надія" по вул. Комбрига Петрова, 50 з виносом на опори у м. Дніпро (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно – монтажні роботи)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-08-18-008021-a f0449195fead40d0b2605cbcba1deb3f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Альошкіна

+380563743019 tenderteploenergo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Теплоенерго» Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 32688148
Місцезнаходження: 49081, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Слобожанський, буд. № 29, оф. № 504
Контактна особа: Олена Альошкіна
+380563743019
tenderteploenergo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 серпня 2020 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 00:00
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт теплової мережі до Центру реабілітації дітей-інвалідів "Надія" по вул. Комбрига Петрова, 50 з виносом на опори у м. Дніпро

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Комбрига Петрова, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 серпня 2020 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 16:33
Документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" 244 723,73
UAH з ПДВ
244 723,73
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 17:36
Електронний підпис
26 серпня 2020 17:02
Інші документи.pdf
26 серпня 2020 17:02
Договір оренди складу.pdf
26 серпня 2020 17:02
Довідки банк.pdf
26 серпня 2020 17:02
Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ"
#41074702
Переможець 244 723,73
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 09:39
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" #41074702

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

31 серпня 2020 09:39
Електронний підпис
31 серпня 2020 09:37
Протокол рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 09:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ"
#41074702
244 723,73
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 серпня 2020 09:39
Електронний підпис
31 серпня 2020 09:37
Протокол рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 15:58
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2021 09:09
ду1.pdf зміни до договору
19 січня 2021 09:07
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 15:39
Додатки.pdf укладений
15 вересня 2020 15:24
20 221-т.pdf укладений
15 вересня 2020 15:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пп. 2.1 та 15.1 договору викласти у новій редакції. Строк виконання робіт до 31.12.2021 р. Договір діє до 31.12.2021 р., а в частині виконання прийнятих сторонами зобов'язань до повного виконання.
Номер договору про закупівлю: 20/221-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 164 490,22
UAH (в тому числі ПДВ 27 415,03 UAH)