Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт (термомодернізація) будівель Комунальної лікувально-профілактичної установи "Міська психіатрична лікарня № 7 м. Маріуполя" по вул. Пашковського, буд. 4, м. Маріуполя, Донецької обл. (коригування)» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Очікувана вартість
29 013 022,00 UAH
UA-2020-08-18-007657-a bc0b259e4ff641e0b1d2f1b3f3ff65e0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дуднік Алла Миколаївна

+380501882000 tndzdrav@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров"я Донецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02012556
Місцезнаходження: 84313, Україна , Донецька обл., КРАМАТОРСЬК, Донецька обл., місто Краматорськ, вулиця Богдана Хмельницького, 6
Контактна особа: Дуднік Алла Миколаївна
+380501882000
tndzdrav@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 серпня 2020 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 29 серпня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2020 12:00
Початок аукціону: 09 вересня 2020 12:42
Початок аукціону: 09 вересня 2020 12:42
Очікувана вартість: 29 013 022,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 145 065,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 140000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Надзвичайна кредитна програма для відновлення України.
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.Детальніше в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт (термомодернізація) будівель Комунальної лікувально-профілактичної установи "Міська психіатрична лікарня № 7 м. Маріуполя" по вул. Пашковського, буд. 4, м. Маріуполя, Донецької обл. (коригування)» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Пашковського, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до п.12.1 проекту договору Пiсляоплата 45 Календарні 95
Виконання робіт Відповідно до п. 12.5 проекту договору Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2020 10:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 16:14
DN2A_07 2020.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2020 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬЯНСБУД" 29 012 994,77
UAH з ПДВ
28 867 929,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Опитний завод М 28 987 973,70
UAH з ПДВ
28 987 973,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Нові теплотехнології 29 013 022,00
UAH з ПДВ
29 013 022,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 вересня 2020 11:20
Електронний підпис
08 вересня 2020 11:19
32.imd

Публічні документи

22 вересня 2020 15:23
додаток - довідка МВС, ст17
17 вересня 2020 19:11
Електронний підпис
17 вересня 2020 19:09
довідка про обьєднання
08 вересня 2020 00:36
Електронний підпис
08 вересня 2020 00:28
73.imd
08 вересня 2020 00:14
Електронний підпис
08 вересня 2020 00:13
21 довідки КБ 3 (3).pdf
08 вересня 2020 00:02
Електронний підпис
08 вересня 2020 00:00
Смета Корпус _6.pdf
08 вересня 2020 00:00
Смета Корпус _5.pdf
08 вересня 2020 00:00
Смета Корпус _3.pdf
08 вересня 2020 00:00
Смета Корпус _2.pdf
08 вересня 2020 00:00
Смета Корпус _1.pdf
08 вересня 2020 00:00
ИВР.pdf
08 вересня 2020 00:00
20.3 відгук.pdf
08 вересня 2020 00:00
ДЦ_ССР_ПЗ.pdf
08 вересня 2020 00:00
20.2 довідки КБ-3.pdf
08 вересня 2020 00:00
БАНК_ВСЬКА ГАРАНТ_Я 1370.rar
08 вересня 2020 00:00
22. Гарантії.pdf
08 вересня 2020 00:00
20.1 довідки КБ-3.pdf
08 вересня 2020 00:00
21.1 Відгук.pdf
08 вересня 2020 00:00
21. довідки КБ 3 (3).PDF
08 вересня 2020 00:00
21. довідки КБ 3 (2).PDF
08 вересня 2020 00:00
21. довідки КБ 3 (1).PDF
08 вересня 2020 00:00
21. Аналогічні договори 5.pdf
08 вересня 2020 00:00
21. Аналогічні договори 4.PDF
08 вересня 2020 00:00
18. пакт.pdf
08 вересня 2020 00:00
21. Аналогічні договори 3.pdf
08 вересня 2020 00:00
17. Графік робіт.pdf
08 вересня 2020 00:00
21. Аналогічні договори 2.pdf
08 вересня 2020 00:00
21. Аналогічні договори 1.PDF
08 вересня 2020 00:00
14.1. Пропозиція.pdf
08 вересня 2020 00:00
13.2.2. Дозволи.pdf
08 вересня 2020 00:00
13.2.1 Дозволи.pdf
08 вересня 2020 00:00
13.2 Дозволи.pdf
08 вересня 2020 00:00
13.1 Ліцензія.pdf
08 вересня 2020 00:00
13. Копія ліцензії.pdf
08 вересня 2020 00:00
10. Гарантійний лист.pdf
07 вересня 2020 23:59
5. Наявність обладнання.pdf
07 вересня 2020 23:59
9. Довідки ст.17.pdf
07 вересня 2020 23:59
4. Лист пояснення.pdf
07 вересня 2020 23:59
8. Наявність працівників.pdf
07 вересня 2020 23:59
6.5. Фінансова звітність.pdf
07 вересня 2020 23:59
2.1. Опис до Статуту.pdf
07 вересня 2020 23:59
2. Копія Статуту.pdf
07 вересня 2020 23:59
1. Повноваження.pdf

Публічні документи

07 вересня 2020 13:53
Електронний підпис
07 вересня 2020 13:48
Пропозиція.pdf
07 вересня 2020 13:48
Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬЯНСБУД"

ТОВ Опитний завод М

ТОВ Нові теплотехнології

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АЛЬЯНСБУД"
#37155434
Відхилено 28 867 929,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 15:03
ТОВ Опитний завод М
#33330969
Переможець 28 987 973,70
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 09:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 вересня 2020 13:31

Документи

15 вересня 2020 15:03
Електронний підпис
09 вересня 2020 13:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник! Під час розгляду Вашої тендерної пропозиції, тендерний комітет виявив невідповідності в документах, що подані Вами на підтвердження кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 5 статті 16 Закону, а саме: не зазначені відомості щодо подання тендерної пропозиції об’єднанням учасників або листа, що учасник не є об’єднанням учасників. Вам необхідно додатково надати документи щодо створення об’єднання або лист, який містить інформацію щодо учасник процедури закупівлі не є об’єднанням учасників. Згідно з частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» пропонуємо Вам виправити невідповідності в наданих документах шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 вересня 2020 09:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Опитний завод М
#33330969
28 987 973,70
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2021 11:42
Дод. угода № 5 до дог. № 17.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 11:41
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2021 12:25
Дод. угода № 4 до дог. № 17.pdf зміни до договору
27 вересня 2021 12:23
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 11:35
Дод. угода № 3 до дог. №17.pdf зміни до договору
30 березня 2021 11:33
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 12:43
Дод.угода № 2 до дог. №17.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 12:42
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 15:23
Дод. угода № 1 до дог. № 17.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 15:23
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 15:43
Договір №17.pdf укладений
12 жовтня 2020 15:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення реквізитів
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення механічної помилки
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML