Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт дороги від вул. Лисика до буд. № 9 по вул. Кільцева у м. Винники» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
4 175 396,00 UAH
UA-2020-08-18-007536-a 0c537f19d4224834a58b1b56a2647166
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Хомічак

+380322295431 vynnyky04055950@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ВИННИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04055950
Вебсайт: http://vynnyky-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 79495, Україна , Львівська обл., місто Винники, місто Винники ВУЛИЦЯ ГАЛИЦЬКА будинок 20
Контактна особа: Тетяна Хомічак
+380322295431
vynnyky04055950@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 серпня 2020 16:08
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 04 вересня 2020 15:51
Очікувана вартість: 4 175 396,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 876,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт дороги від вул. Лисика до буд. № 9 по вул. Кільцева у м. Винники»
(Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79495, Україна, Львівська область, місто Винники, Кільцева, Лисика
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Якість: 20%
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в межах одного об’єкту(договору) та документальне підтвердження його виконання, що дорівнює або перевищує очікувану вартість закупівлі, буде присуджено 20 балів: 20%
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в межах одного об’єкту(договору) та документальне підтвердження його виконання, що дорівнює або є більшим від 70 відсотків (70%) очікуваної вартості закупівлі, отримають: 10%
Іншим учасникам буде присуджено 0 балів.: 0%
Якість: 10%
підтвердження кваліфікації та працевлаштува праці не менше ніж 1 працівника по кожній із наступних посад/професій: головного інженера, виконроба, інженера з охорони праці, інженера-кошторисника,майстра,геодизиста: 10%
Іншим учасникам буде присуджено 0 балів.: 0%
20 серпня 2020 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2020 17:12
Додаток_3_(проект_договору).doc
20 серпня 2020 17:12
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
20 серпня 2020 17:12
Тендерна документація Лисика.doc
18 серпня 2020 16:08
3. оголошення (додаток 2 до протоколу).docx
18 серпня 2020 16:08
Додаток 2 Технічне завдання лисика.doc
20 серпня 2020 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2020 17:12
Додаток_3_(проект_договору).doc
18 серпня 2020 16:08
Додаток_3_(проект_договору).doc
20 серпня 2020 17:12
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
20 серпня 2020 17:12
Тендерна документація Лисика.doc
18 серпня 2020 16:08
Тендерна документація Лисика.doc
18 серпня 2020 16:08
3. оголошення (додаток 2 до протоколу).docx
18 серпня 2020 16:08
Додаток 2 Технічне завдання лисика.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2020 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 4 170 904,80
UAH з ПДВ
4 170 904,80
UAH з ПДВ
1.4285714286 2 919 633.36 Документи
ТОВ "АЛОВ-БУД" 4 098 306,00
UAH з ПДВ
4 098 306,00
UAH з ПДВ
1.1428571429 3 586 017.75 Документи

Публічні документи

21 вересня 2020 16:59
Електронний підпис
21 вересня 2020 16:54
Електронний підпис
21 вересня 2020 16:53
108_ДПІ.rar
21 вересня 2020 16:53
108_мвс.pdf
21 вересня 2020 16:53
108_ОНУР.zip
21 вересня 2020 16:53
108_ІльхаміТуфан Ібас.zip
21 вересня 2020 16:53
108_Їлдиз Бірол.zip
21 вересня 2020 16:53
108_банкрутство.pdf
21 вересня 2020 16:53
108_ст17.pdf
10 вересня 2020 09:56
Електронний підпис
10 вересня 2020 09:56
Електронний підпис
10 вересня 2020 09:55
Електронний підпис
10 вересня 2020 09:55
Електронний підпис
09 вересня 2020 17:02
1 дф 2 кв.pdf
03 вересня 2020 18:38
Електронний підпис
03 вересня 2020 18:37
Електронний підпис
03 вересня 2020 18:35
розрахунки.rar
03 вересня 2020 18:35
Якість_аналогія.pdf
03 вересня 2020 18:35
iso.pdf
03 вересня 2020 18:35
108_ст16.pdf
03 вересня 2020 18:35
Якість_працівники.pdf
03 вересня 2020 18:35
статут.pdf
03 вересня 2020 18:35
1-дф.pdf
03 вересня 2020 18:35
Nakazy_210720.pdf
03 вересня 2020 18:35
фінансові документи.rar
03 вересня 2020 18:35
штатний розпис.pdf
03 вересня 2020 18:34
108_повноваження.pdf
03 вересня 2020 18:34
Ліцензія від 27.12.2019.pdf
03 вересня 2020 18:34
20744 Онур К.І. p7s.zip
03 вересня 2020 18:34
ПДВ.pdf
03 вересня 2020 18:34
Розрахунок ЗП 2020.pdf
03 вересня 2020 18:34
витяг 4.08.pdf
03 вересня 2020 18:34
банківські довідки.pdf
03 вересня 2020 18:34
відомості.pdf
03 вересня 2020 18:34
vidomosti.pdf
03 вересня 2020 18:34
Виписка 20 000,00 грн.pdf

Публічні документи

03 вересня 2020 23:49
Електронний підпис
03 вересня 2020 23:48
ДОВІДКИ, ЛИСТИ.rar
03 вересня 2020 23:21
Електронний підпис
03 вересня 2020 23:16
ДОВІДКИ,ЛИСТИ.rar
03 вересня 2020 23:16
ЦПУ.rar
03 вересня 2020 23:16
ТК.rar
03 вересня 2020 23:16
ПОВНОВАЖЕННЯ.pdf
03 вересня 2020 23:16
ОБЛАДНАННЯ тех.паспорти.pdf
03 вересня 2020 23:16
НАКАЗИ.rar
03 вересня 2020 23:16
ЛАБОРАТОРІЯ.pdf
03 вересня 2020 23:16
Довідка ОЩАДБАНК 04.08.2020.pdf
03 вересня 2020 23:16
Довідка БАНК СІЧ 04.08.2020.pdf
03 вересня 2020 23:16
ВИТЯГ ЄДР АЛОВ-БУД 04.08.2020.pdf
03 вересня 2020 23:16
ОБЛАДНАННЯ ЛП КБК.pdf
03 вересня 2020 23:16
ОБЛАДНАННЯ ЛП АЛОВ.pdf
03 вересня 2020 23:16
ЛАБОРАТОРІЯ ЛП АЛОВ.pdf
03 вересня 2020 23:16
АБЗ ГЛ КБК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВ "АЛОВ-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
Переможець 4 170 904,80
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 15:52
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 вересня 2020 15:33

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник! У складі вашої пропозиції наявні такі невідповідності: 1) Згідно із п.2 таблиці 1 додатку 1 до ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідно було подати 1) копії податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб (форма № 1ДФ), поданих учасником за останній звітний період (з квитанціями про прийняття). Останнім звітним періодом на момент подання пропозиції був 2 квартал 2020 року. У складі Вашої пропозиції наявний звіт 1-ДФ за 1-ий квартал 2020 року. Тому просимо надати копії податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб (форма № 1ДФ), поданих учасником за другий квартал 2020 року.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2020 15:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
4 170 904,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2023 17:10
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2023 17:08
ДД_5.pdf зміни до договору
11 грудня 2023 17:05
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2022 16:30
ДД_3.pdf зміни до договору
28 березня 2022 16:28
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 23:56
Лисика_кільц9.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 23:55
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 18:37
дод.уг.1 Лисика-Кільцева,9.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 17:45
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 18:09
кап.рем.дор.по вул.Лисика-Кільц.,9.pdf укладений
01 жовтня 2020 18:07

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
14 грудня 2020 11:50
1 809,60 UAH UA258201720344221023100021533
Виконком Винниківської міської ради
UA103803660000026005100000057
ТОВ "ОНУР Конструкцiон Iнтернешнл"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 01/10/20-02
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.4 част. 5 статті 41 Закону – продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «не пізніше – 31.12.2021 (або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань)» на «17.11.2020 – 2021 - та продовження у наступних бюджетних періодах»
Номер договору про закупівлю: 01/10/20-02
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.4 част. 5 статті 41 Закону – продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «01.10.2020 – 2021 - та продовження у наступних бюджетних періодах» на «01.10.2020 – 2021 - 2022 - та продовження у наступних бюджетних періодах»
Номер договору про закупівлю: 01/10/20-02
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, а саме: зменшення обсягів закупівлі та відповідно зменшення ціни договору із 4 170 904,80 грн. з ПДВ до 4 081 049,80 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 01/10/20-02
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 4 081 049,80
UAH (в тому числі ПДВ 680 174,97 UAH)