Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт дороги по вул. Тиха у м. Винники» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
9 314 778,00 UAH
UA-2020-08-18-007255-a 8a5f3e92b59d4d0dbf6f833d4993efab
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Хомічак

+380322295431 vynnyky04055950@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ВИННИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04055950
Вебсайт: http://vynnyky-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 79495, Україна , Львівська обл., місто Винники, місто Винники ВУЛИЦЯ ГАЛИЦЬКА будинок 20
Контактна особа: Тетяна Хомічак
+380322295431
vynnyky04055950@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 серпня 2020 15:54
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 04 вересня 2020 14:07
Очікувана вартість: 9 314 778,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 46 573,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт дороги по вул. Тиха у м. Винники»
(Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79495, Україна, Львівська область, місто Винники, Тиха
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Якість: 20%
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в межах одного об’єкту(договору) та документальне підтвердження його виконання, що дорівнює або перевищує очікувану вартість закупівлі, буде присуджено 20 балів: 20%
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в межах одного об’єкту(договору) та документальне підтвердження його виконання, що дорівнює або є більшим від 70 відсотків (70%) очікуваної вартості закупівлі, отримають: 10%
Іншим учасникам буде присуджено 0 балів.: 0%
Якість: 10%
підтвердження кваліфікації та працевлаштува праці не менше ніж 1 працівника по кожній із наступних посад/професій: головного інженера, виконроба, інженера з охорони праці, інженера-кошторисника,майстра,геодизиста: 10%
Іншим учасникам буде присуджено 0 балів.: 0%
20 серпня 2020 17:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2020 17:11
Додаток_3_(проект_договору) зм.doc
20 серпня 2020 17:11
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
20 серпня 2020 17:11
Тендерна документація Тиха зм.doc
18 серпня 2020 15:54
3. оголошення (додаток 2 до протоколу).docx
18 серпня 2020 15:54
Додаток 2 Технічне завдання тиха.doc
20 серпня 2020 17:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2020 17:11
Додаток_3_(проект_договору) зм.doc
18 серпня 2020 15:54
Додаток_3_(проект_договору).doc
20 серпня 2020 17:11
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
20 серпня 2020 17:11
Тендерна документація Тиха зм.doc
18 серпня 2020 15:54
Тендерна документація Тиха.doc
18 серпня 2020 15:54
3. оголошення (додаток 2 до протоколу).docx
18 серпня 2020 15:54
Додаток 2 Технічне завдання тиха.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2020 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 9 299 875,20
UAH з ПДВ
9 299 875,20
UAH з ПДВ
1.4285714286 6 509 912.64 Документи
ТОВ "АЛОВ-БУД" 9 121 458,00
UAH з ПДВ
9 121 458,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 6 385 020.60 Документи

Публічні документи

21 вересня 2020 14:28
Електронний підпис
21 вересня 2020 14:24
Електронний підпис
21 вересня 2020 14:21
107_мвс.pdf
21 вересня 2020 14:21
107_банкрутство.pdf
21 вересня 2020 14:21
107_ст17.pdf
21 вересня 2020 14:21
107_Їлдиз Бірол.zip
21 вересня 2020 14:21
107_ІльхаміТуфан Ібас.zip
21 вересня 2020 14:21
107_ОНУР.zip
21 вересня 2020 14:21
107_ДПІ.rar
10 вересня 2020 09:39
Електронний підпис
10 вересня 2020 09:39
Електронний підпис
09 вересня 2020 17:21
1 дф 2 кв.pdf
03 вересня 2020 18:41
Електронний підпис
03 вересня 2020 18:41
Електронний підпис
03 вересня 2020 18:39
107_розрахунки.rar
03 вересня 2020 18:39
Якість_аналогія.pdf
03 вересня 2020 18:39
iso.pdf
03 вересня 2020 18:39
Якість_працівники.pdf
03 вересня 2020 18:39
107_ст16.pdf
03 вересня 2020 18:39
статут.pdf
03 вересня 2020 18:39
1-дф.pdf
03 вересня 2020 18:39
Nakazy_210720.pdf
03 вересня 2020 18:39
фінансові документи.rar
03 вересня 2020 18:39
штатний розпис.pdf
03 вересня 2020 18:39
Ліцензія від 27.12.2019.pdf
03 вересня 2020 18:39
107_повноваження.pdf
03 вересня 2020 18:39
20743 Онур К.І. p7s.zip
03 вересня 2020 18:39
ПДВ.pdf
03 вересня 2020 18:39
Розрахунок ЗП 2020.pdf
03 вересня 2020 18:39
витяг 4.08.pdf
03 вересня 2020 18:39
банківські довідки.pdf
03 вересня 2020 18:39
відомості.pdf
03 вересня 2020 18:39
vidomosti.pdf
03 вересня 2020 18:39
Виписка 45 000,00 грн.pdf

Публічні документи

03 вересня 2020 23:07
Електронний підпис
03 вересня 2020 23:03
ДОВІДКИ,ЛИСТИ.rar
03 вересня 2020 23:03
ОБЛАДНАННЯ ЛП АЛОВ.pdf
03 вересня 2020 23:03
ЛАБОРАТОРІЯ ЛП КБК.pdf
03 вересня 2020 23:03
ЛАБОРАТОРІЯ ЛП АЛОВ.pdf
03 вересня 2020 23:03
АБЗ ГЛ КБК.pdf
03 вересня 2020 23:03
Дов_дка_5.ZIP
03 вересня 2020 23:03
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
03 вересня 2020 23:03
Dovirenist Davidchuk.zip
03 вересня 2020 23:03
Dovidka pro nazvu.zip
03 вересня 2020 23:03
Bankivska Licenzia.zip
03 вересня 2020 23:03
203379_131_5_195_000.ZIP
03 вересня 2020 23:03
ЦПУ.rar
03 вересня 2020 23:03
ТК.rar
03 вересня 2020 23:03
ПОВНОВАЖЕННЯ.pdf
03 вересня 2020 23:03
ОБЛАДНАННЯ тех.паспорти.pdf
03 вересня 2020 23:03
НАКАЗИ.rar
03 вересня 2020 23:03
ЛАБОРАТОРІЯ.pdf
03 вересня 2020 23:03
Довідка ОЩАДБАНК 04.08.2020.pdf
03 вересня 2020 23:03
Довідка БАНК СІЧ 04.08.2020.pdf
03 вересня 2020 23:03
ВИТЯГ ЄДР АЛОВ-БУД 04.08.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВ "АЛОВ-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АЛОВ-БУД"
#41398603
Відхилено 9 121 458,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 14:56
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
Переможець 9 299 875,20
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 15:52
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 вересня 2020 15:32

Документи

09 вересня 2020 14:56
Електронний підпис
09 вересня 2020 13:00
відхилення Алов-Буд.pdf
04 вересня 2020 14:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник! У складі вашої пропозиції наявні такі невідповідності: 1) Згідно із п.2 таблиці 1 додатку 1 до ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідно було подати 1) копії податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб (форма № 1ДФ), поданих учасником за останній звітний період (з квитанціями про прийняття). Останнім звітним періодом на момент подання пропозиції був 2 квартал 2020 року. У складі Вашої пропозиції наявний звіт 1-ДФ за 1-ий квартал 2020 року. Тому просимо надати копії податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб (форма № 1ДФ), поданих учасником за другий квартал 2020 року.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2020 15:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
9 299 875,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2023 12:05
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2022 17:53
ДД_3.pdf зміни до договору
28 березня 2022 17:52
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 01:18
ТИХА.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 01:16
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 18:35
дод.уг.1 Тиха (дорога).pdf зміни до договору
02 грудня 2020 18:31
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 18:07
кап.рем.дор.по вул.Тиха.pdf укладений
01 жовтня 2020 18:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 01/10/20-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.4 част. 5 статті 41 Закону – продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «не пізніше – 31.12.2021 (або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань)» на «01.10.2020 – 2021 - та продовження у наступних бюджетних періодах»
Номер договору про закупівлю: 01/10/20-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.4 част. 5 статті 41 Закону – продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «01.10.2020 – 2021 - та продовження у наступних бюджетних періодах» на «01.10.2020 – 2021 - 2022 - та продовження у наступних бюджетних періодах»
Номер договору про закупівлю: 01/10/20-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 8 821 050,74
UAH (в тому числі ПДВ 1 470 175,12 UAH)
Причини розірвання договору: за згодою Сторін