Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі поліклініки та швидкої допомоги під відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги КНП «Бершадська ОЛІЛ» по вул.Будкевича, 2 м. Бершадь Вінницької області)
Очікувана вартість
12 275 479,20 UAH
UA-2020-08-18-005382-a 2cef1d65996e4ebbab3aec9dc683e460
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артем Шмагалов

+380988920564 lawyerdpabi@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИЙ ІНЖИНІРИНГ"
Код ЄДРПОУ: 31325005
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ТЕАТРАЛЬНА будинок 14
Контактна особа: Артем Шмагалов
+380988920564
lawyerdpabi@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 серпня 2020 14:25
Звернення за роз’ясненнями: до 29 серпня 2020 22:31
Оскарження умов закупівлі: до 04 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2020 22:31
Початок аукціону: 09 вересня 2020 14:05
Очікувана вартість: 12 275 479,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 122 754,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 61377.39 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція будівлі поліклініки та швидкої допомоги під відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги КНП «Бершадська ОЛІЛ» по вул.Будкевича, 2 м. Бершадь Вінницької області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24400, Україна, Вінницька область, м. Бершадь , Будкевича, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 серпня 2020 22:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2020 22:31
ТД Бершадь лікарня зі змінами 2.doc
31 серпня 2020 22:31
Зміни до ТД 2.docx
21 серпня 2020 09:02
Зміни до ТД.docx
21 серпня 2020 09:02
ТД Бершадь лікарня зі змінами.doc
18 серпня 2020 15:39
ТД Бершадь лікарня.doc
31 серпня 2020 22:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 09:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 15:41
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2020 22:31
ТД Бершадь лікарня зі змінами 2.doc
31 серпня 2020 22:31
Зміни до ТД 2.docx
21 серпня 2020 09:02
Зміни до ТД.docx
21 серпня 2020 09:02
ТД Бершадь лікарня зі змінами.doc
18 серпня 2020 15:39
ТД Бершадь лікарня.doc
18 серпня 2020 14:25
ТД Бершадь лікарня.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-25-000028 ● add78e500c044cbdb6ddfe811eb6350b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 січня 2021 09:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

25.01.2021 № 17

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.01.2021 № 17.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-08-18-005382-a, 18.08.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 20.01.2021 №003100-18/696-2021.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-28 14:13:28

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-08-18-005382-a, яка проводилась Державним підприємством «Архітектурно-будівельний інжиніринг» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, згідно річного плану закупівель Замовника на 2020 рік (UA-P-2020-08-18-005139-a) та оголошення про проведення відкритих торгів за UA-2020-08-18-005382-a очікувана вартість закупівлі 12 275 479,20 грн, розмір бюджетного призначення – 12 275 479,20 гривень.
Водночас, згідно згідно річного плану закупівель Замовника на 2020 рік та оголошення про проведення відкритих торгів джерело фінансування зазначеної закупівлі: місцевий бюджет – 1 528 110,00 грн, державний бюджет України – 8 368 890,00 грн (разом – 9 897 000,00 грн).

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:

З яких причин в оголошеній процедурі закупівлі за ID: UA-2020-08-18-005382-a очікувана вартість більша за її фінансування?


Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-02-02 14:15:49

Відповідь на звернення

Пояснення
щодо процедури закупівлі робіт по об’єкту: «Реконструкція будівлі поліклініки та швидкої допомоги під відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги КНП «Бершадська ОЛІЛ» по вул. Будкевича, 2, м. Бершадь Вінницької області» (ID:UA-2020-08-18-005382-а) (далі – Об'єкт)
Відповідно до частини 2 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» у річному плані повинна міститися така інформація, у тому числі: розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі. Отже, як слідує з вказаної норми, Замовник у річному плані має право розміщувати, як розмір бюджетного призначення разом з очікувано вартістю предмета закупівлі, так і має право розміщувати у річному плані окремо розмір бюджетного призначення та окремо очікувану вартість предмета закупівлі, незалежно від наявності одне одного у річному плані закупівель.
Відповідно до експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом: «Реконструкція будівлі поліклініки та швидкої допомоги під відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги КНП «Бершадська ОЛІЛ» по вул. Будкевича, 2, м. Бершадь Вінницької області» від 12.06.2020 року № 04-07-0380 загальна кошторисна вартість об’єкту складає 53136054,00 гривні.
Під час аналізу кошторисної документації та в зв’язку з скороченням видатків було прийнято рішення виключити певну частину медичного устаткування, залишаючи лікувальні гази та супутнє устаткування до нього, внаслідок чого кошторисна вартість будівництва склала 12275479,20 гривні.
Одночасно, відповідно до постанови Кабінету Міністрів «Деякі питання створення приймальних відділень в опорних закладах охорони здоров’я у госпітальних округах» від 08.07.2020 року № 612 та наказу Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження Переліку проектів, що фінансуються у 2020 році за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів з реконструкції, капітального ремонту приймальних відділень в опорних закладах охорони здоров'я у госпітальних округах» №170 від 27.07.2020 на будівництво Об’єкту, виділено кошти в сумі 8368890,00 гривень.
Крім того, також, планувалось отримання коштів з місцевого бюджету на будівництво в 2020 році Об'єкту в сумі 1528110,00 гривень.
Враховуючи вказані обставини й норми частини 2 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідні суми бюджетних асигнувань були розміщені у річному плані Замовника на 2020 рік, а очікувана вартість визначалась з урахуванням кошторисної вартості будівництва об’єкта згідно експертного висновку (додається)

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-02-15 16:52:31

Західному офісу Держаудитслужби України від Державного підприємства «Архітектурно-будівельний інжиніринг» Заперечення

Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі ДП «Архітектурно-будівельний інжиніринг» «Реконструкція будівлі поліклініки та швидкої допомоги під відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги КНП «Бершадська ОЛІЛ» по вул. Будкевича, 2 м. Бершадь Вінницької області».
Згідно констатуючої частини оприлюдненого висновку Держаудитслужби України визначено, що установлено порушення частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України з огляду на таке.
Відповідно до абзацу 10 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю «Об'єкту» встановлено, що Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Отже, як слідує, тендерна документація передбачає вимогу щодо підтвердження учасником відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, передбачених частиною 2 статті 17 Закону.
Таким чином, твердження про те, що у тендерній документації на закупівлю Об'єкту Замовником не визначено надання учасниками інформації про відсутність підстав, визначених частиною другою статті 17 Закону, не відповідають дійсності.
Крім того, звертаємо увагу, відповідно до частини 2 статті 17 Закону замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Тобто, прийняття рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та можливість відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, – є правом Замовника, а не його обов'язком, у зв’язку з чим, можна зробити висновок, що замовник не зобов’язаний приймати таке рішення при наявності відповідних обставин.
Таким чином, включення до тендерної документації вимог щодо способу підтвердження учасником відсутності підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі, передбачених частиною 2 статті 17 Закону, є правом Замовника, а не обов’язком. Тому, така вимога в тендерній документації й може бути відсутня.
Крім того, як слідує зі змісту частини 2 статті 17 Замовнику може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Тобто, як слідує зі змісту вказаної норми, замовник приймає зазначене рішення у випадку не виконання учасником умов договору перед таким замовником. Відповідно, потреби в отриманні від учасника інформації про відсутність вказаних обставин замовнику не потрібно, адже він сам володіє відомостями стосовно виконання договірних зобов'язань перед ним будь-яким учасником.
Враховуючи вищевикладене, Замовником дотримано вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель.
У висновку зазначено, що оприлюднення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей приватним підприємством «Будівельник – А» шляхом завантаження через електронну систему закупівель довідки про відкриття банківського рахунку не передбачається законодавством, у зв’язку з чим повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до пункту 4 частини 2 статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, у тому числі: наявність фінансової спроможності.
Враховуючи зазначені норми права, Замовником й було розміщено при закупівлі повідомлення з вимогою завантаження приватним підприємством «Будівельник - А» через електронну систему закупівель довідки про відкриття банківського рахунку, що відповідає Закону.
Таким чином, твердження про те, що оприлюднення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей приватним підприємством «Будівельник – А» шляхом завантаження через електронну систему закупівель довідки про відкриття банківського рахунку не передбачається законодавством є таким, що не відповідає дійсності.
Згідно другої частини оприлюдненого висновку Держаудитслужби України зазначено, що установлено порушення пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
В тендерній пропозиції учасника ПП «Будівельник-А» наявний гарантійний лист щодо виконання всього обсягу робіт у відповідності до вимог «технічної, якісної та кількісної характеристики предмету закупівлі (технічне завдання)», передбаченого Додатком 1 та "тендерної пропозиції" передбаченого Додатком 3 до тендерної документації Замовника, та завантажено і завірено печаткою та підписом директора ПП «Будівельник-А». Крім того, ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника визначає суму, за яку учасник передбачає виконати всі види робіт в обсягах, що зазначені в технічному завданні замовника.
Одночасно зазначаємо, що відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору в повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є, відповідно, розірваним або зміненим.
Рішенням Конституційного суду України від 25.01.2012 р. № 3-рп/2012 (справа № 1-11/2012) визначено, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який серед іншого, означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею.
Відповідно до статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України додержання принципу пропорційності означає необхідність дотримання балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення.
Вимога щодо розірвання договору не відповідає критерію пропорційності, оскільки договір, який сумлінно виконується сторонами, може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб’єктів — сторін договору.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі ДП «Архітектурно-будівельний інжиніринг» «Реконструкція будівлі поліклініки та швидкої допомоги під відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги КНП «Бершадська ОЛІЛ» по вул. Будкевича, 2 м. Бершадь Вінницької області». Згідно констатуючої частини оприлюдненого висновку Держаудитслужби України визначено, що установлено порушення частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України з огляду на таке. Відповідно до абзацу 10 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю «Об'єкту» встановлено, що Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Отже, як слідує, тендерна документація передбачає вимогу щодо підтвердження учасником відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, передбачених частиною 2 статті 17 Закону. Таким чином, твердження про те, що у тендерній документації на закупівлю Об'єкту Замовником не визначено надання учасниками інформації про відсутність підстав, визначених частиною другою статті 17 Закону, не відповідають дійсності. Крім того, звертаємо увагу, відповідно до частини 2 статті 17 Закону замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Тобто, прийняття рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та можливість відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, – є правом Замовника, а не його обов'язком, у зв’язку з чим, можна зробити висновок, що замовник не зобов’язаний приймати таке рішення при наявності відповідних обставин. Таким чином, включення до тендерної документації вимог щодо способу підтвердження учасником відсутності підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі, передбачених частиною 2 статті 17 Закону, є правом Замовника, а не обов’язком. Тому, така вимога в тендерній документації й може бути відсутня. Крім того, як слідує зі змісту частини 2 статті 17 Замовнику може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Тобто, як слідує зі змісту вказаної норми, замовник приймає зазначене рішення у випадку не виконання учасником умов договору перед таким замовником. Відповідно, потреби в отриманні від учасника інформації про відсутність вказаних обставин замовнику не потрібно, адже він сам володіє відомостями стосовно виконання договірних зобов'язань перед ним будь-яким учасником. Враховуючи вищевикладене, Замовником дотримано вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель. У висновку зазначено, що оприлюднення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей приватним підприємством «Будівельник – А» шляхом завантаження через електронну систему закупівель довідки про відкриття банківського рахунку не передбачається законодавством, у зв’язку з чим повідомляємо наступне. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до пункту 4 частини 2 статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, у тому числі: наявність фінансової спроможності. Враховуючи зазначені норми права, Замовником й було розміщено при закупівлі повідомлення з вимогою завантаження приватним підприємством «Будівельник - А» через електронну систему закупівель довідки про відкриття банківського рахунку, що відповідає Закону. Таким чином, твердження про те, що оприлюднення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей приватним підприємством «Будівельник – А» шляхом завантаження через електронну систему закупівель довідки про відкриття банківського рахунку не передбачається законодавством є таким, що не відповідає дійсності. Згідно другої частини оприлюдненого висновку Держаудитслужби України зазначено, що установлено порушення пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» В тендерній пропозиції учасника ПП «Будівельник-А» наявний гарантійний лист щодо виконання всього обсягу робіт у відповідності до вимог «технічної, якісної та кількісної характеристики предмету закупівлі (технічне завдання)», передбаченого Додатком 1 та "тендерної пропозиції" передбаченого Додатком 3 до тендерної документації Замовника, та завантажено і завірено печаткою та підписом директора ПП «Будівельник-А». Крім того, ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника визначає суму, за яку учасник передбачає виконати всі види робіт в обсягах, що зазначені в технічному завданні замовника. Одночасно зазначаємо, що відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору в повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є, відповідно, розірваним або зміненим. Рішенням Конституційного суду України від 25.01.2012 р. № 3-рп/2012 (справа № 1-11/2012) визначено, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який серед іншого, означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Відповідно до статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України додержання принципу пропорційності означає необхідність дотримання балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення. Вимога щодо розірвання договору не відповідає критерію пропорційності, оскільки договір, який сумлінно виконується сторонами, може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб’єктів — сторін договору.

2021-02-17 14:13:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 19 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 18.02.2021 рок до Вінницького окружного адміністративного суду який знаходиться по вул. Брацлавській, 14, м.Вінниця 21001 було подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівель
Дата публікації: 18 лютого 2021

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2020 14:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУЧАСНІ БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ-12" 9 729 948,23
UAH з ПДВ
9 729 948,23
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Будівельник-А" 10 566 442,09
UAH з ПДВ
10 566 442,09
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 вересня 2020 22:13
Електронний підпис
08 вересня 2020 22:11
22 Пояснення по дозволу.pdf
08 вересня 2020 22:11
20 Ліцензія ПП СБТ-12.pdf
08 вересня 2020 22:11
15 Довідка ч.2 ст.17.pdf
08 вересня 2020 22:11
13 Довідка п.12 ч.1 ст.17.pdf
08 вересня 2020 22:11
14 Довідка п.13 ч.1 ст.17.pdf
08 вересня 2020 22:11
16 Довідка ст.17 (загальна).pdf
08 вересня 2020 22:11
10 Довідка п.9 ст.17.pdf
08 вересня 2020 22:11
12 Довідка п.11 ст.17.pdf
08 вересня 2020 22:11
08 Довідка п.6 ч.1 ст.17.pdf
08 вересня 2020 22:11
11 Довідка п.10 ст.17.pdf
08 вересня 2020 22:11
05 Довідка п.2 ст.17.pdf
08 вересня 2020 22:11
07 Довідка п.5 ст.17.pdf
08 вересня 2020 22:11
06 Довідка п.4 ст.17.pdf
08 вересня 2020 22:11
09 Довідка п.8 ст.17.pdf
08 вересня 2020 22:11
01 Довідка МТБ.pdf
08 вересня 2020 22:11
Документи працівників-4.rar
08 вересня 2020 22:11
Документи працівників-2.rar
08 вересня 2020 22:11
Документи працівників-5.rar
08 вересня 2020 22:11
Документи працівників-1.rar
08 вересня 2020 22:11
Документи працівників-3.rar
08 вересня 2020 22:11
Документи працівників-6.rar
08 вересня 2020 22:11
03 Посвідчення з ОП.rar
08 вересня 2020 22:11
01 Довідка працівники.pdf
08 вересня 2020 22:11
04 Лист по формі 1ПВ.pdf
08 вересня 2020 22:11
11 Відгук Теребовля-2.pdf
08 вересня 2020 22:10
10 Відгук Теребовля-1.pdf
08 вересня 2020 22:10
Кошторис Бершадь.rar
08 вересня 2020 22:10
Витяг_iз_Статуту.7z
08 вересня 2020 22:10
Банкiвс_ка_лiцензiя.7z
08 вересня 2020 22:10
Протокол_НР.7z
08 вересня 2020 22:10
Гарантiя_7856-20.7z
08 вересня 2020 22:10
Лист_для_клieнтiв.7z
08 вересня 2020 22:10
Довiдка_про_рахунки_СБТ.pdf
08 вересня 2020 22:10
Наказ_Фролова_Ю.М.7z
08 вересня 2020 22:10
Виписка_про_покриття_7856.pdf

Публічні документи

28 вересня 2020 16:27
Електронний підпис
28 вересня 2020 11:59
Довідка ст.17.pdf
28 вересня 2020 11:59
Dovidka_20242662880740690237.pdf
15 вересня 2020 12:13
Електронний підпис
15 вересня 2020 12:11
Штатний розпис.pdf
15 вересня 2020 12:11
Посвідченні робітники.pdf
15 вересня 2020 12:11
Посвідчення ІТР.pdf
15 вересня 2020 12:11
техпаспорти на ЗИЛ, МАЗ.pdf
15 вересня 2020 12:11
Довідка з банку.pdf
15 вересня 2020 12:11
Акт огляду обєкту.pdf
08 вересня 2020 16:04
Електронний підпис
08 вересня 2020 16:02
FW_ Гарантія 7965-20.zip
08 вересня 2020 16:02
Довідка МВС.pdf
08 вересня 2020 16:02
Довідка МВС 1.p7s
08 вересня 2020 16:02
Календарний графік.pdf
08 вересня 2020 16:02
Кошториси.rar
08 вересня 2020 16:02
Розрах.ЗВВ анал.методом.pdf
08 вересня 2020 16:02
Фін. звітність 2019р..pdf
08 вересня 2020 16:02
Дог.оренди башт.крана.pdf
08 вересня 2020 16:02
Договор з ТОВ ВКП Терези.pdf
08 вересня 2020 16:02
Договора оренди ТЗ.pdf
08 вересня 2020 16:02
Посвідчення на працівн..pdf
08 вересня 2020 16:02
Тудові та накази 4.pdf
08 вересня 2020 16:02
Трудові книжки, накази 1.pdf
08 вересня 2020 16:02
Трудові книжки , накази 2.pdf
08 вересня 2020 16:02
Дипломи ІТП.pdf
08 вересня 2020 16:02
Акт огляду обєкту.pdf
08 вересня 2020 16:02
Вимоги ст.17.pdf
08 вересня 2020 16:02
Рішення засновника.pdf
08 вересня 2020 16:02
Опис з реєстр.ном.справи.pdf
08 вересня 2020 16:02
Витяг ПДВ.pdf
08 вересня 2020 16:02
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУЧАСНІ БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ-12"

ПП "Будівельник-А"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУЧАСНІ БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ-12"
#38889859
Відхилено 9 729 948,23
UAH з ПДВ
14 вересня 2020 10:54
ПП "Будівельник-А"
#31415124
Рішення скасоване 10 566 442,09
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 13:17
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 вересня 2020 13:31
ПП "Будівельник-А"
#31415124
Переможець 10 566 442,09
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 13:19

Документи

14 вересня 2020 10:54
Електронний підпис
14 вересня 2020 10:53
Протокол відхилення.docx
09 вересня 2020 14:27
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до вимог п.1 Додатку 4 тендерної документації «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» передбаченно надання копії свідоцтв про реєстрацію (копії технічних паспортів) транспортних засобів: баштовий кран КБ-408 (заводський №326), ЗИЛ 130 цистерна 12360ВІ, МАЗ 5549 самоскид-С 12363ВІ. В тендерній документації учасника зазначених свідоцтв не надано 2. Відповідно до вимог п.2 Додатку 4 тендерної документації «посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці працівників робочих професій» інформацію не можливо прочитати, та відсутні від скановані сторінки з відомостями про проходження періодичної перевірки знань з питань ОП. 3. Відповідно до вимог п.2 Додатку 4 тендерної документації учасник не надав копію штатного розпису. 4. Відповідно до вимог п.3 Додатку 4 тендерної документації учасник не надав акти введення в експлуатацію щодо аналогічних договорів та листи відгуки до них. 5. Відповідно до вимог додатку 1 тендерної документації учасник не надав скан листа про погодження з Замовником технологічної послідовності виконання робіт щодо дотримання умов карантину працівниками. 6. Відповідно до вимог п.2 розділу 3 тендерної документації учасник не надав довідку про про відкриття банківського рахунку в установі банку що видала гарантію. 7. Відповідно до п.7 розділу 1 тендерної документації учасник не прикріпив скани перекладених трудових книжок на українську мову Враховуючи все вищенаведене прошу надати відповідні документи.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2020 13:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Будівельник-А"
#31415124
10 566 442,09
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 15:05
Додаткова угода 9 від 28.12.2021 Бершадь ОЛІЛ.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 15:05
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2021 14:38
Додаткова №8 Бершадь.pdf зміни до договору
24 червня 2021 14:37
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2021 08:32
Додаткова угода №7 Бершадь.pdf зміни до договору
23 червня 2021 08:31
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2021 16:53
Додаткова угода 6 від 05.04.2021.pdf зміни до договору
06 квітня 2021 16:51
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2021 13:26
Додаткова угода 5 Бершадь.pdf зміни до договору
01 квітня 2021 13:25
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 16:08
Додаткова угода 4 Бершадська ОЛІЛ.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 16:06
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 15:53
Бершадь додаткова 3.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 15:52
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 15:32
Додаткова Бершадь 15.12.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 14:29
Електронний підпис зміни до договору
15 жовтня 2020 12:54
Додаткова угода Бершадь.pdf укладений
15 жовтня 2020 12:53
Додаткова угода Бершадь.pdf зміни до договору
15 жовтня 2020 12:47
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 13:37
ЛК 4-1-1 Бершадь.pdf укладений
06 жовтня 2020 13:35
ЛК 2-1-2 Бершадь.pdf укладений
06 жовтня 2020 13:35
Календарний графік Бершадська ОЛІЛ.pdf укладений
06 жовтня 2020 13:35
Договірна ціна Бершадь.pdf укладений
06 жовтня 2020 13:35
Графік виконання фінансування Бершадь ОЛІЛ.pdf укладений
06 жовтня 2020 13:35
Договір Бершадь ОЛІЛ.pdf укладений
06 жовтня 2020 13:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Договірна ціна будівельно-монтажних робіт згідно державної процедури закупівлі становить 10 566 442,09 грн (Десять мільйонів п*ятсот шістдесят шість тисяч чотириста сорок дві гривні 09 коп.), з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 0,00 грн Фінансування будівельно-монтажних робіт на 2020 рік за рахунок коштів місцевого бюджету складає: 8 026 685, 96 грн. (вісім мільйонів двадцять шість тисяч шістсот вісімдесят п’ять гривень 96 коп.) 2. Продовжити строк виконання робіт та у зв’язку з цим викласти п. 5.1 Підрядного договору в наступній редакції: «Початком виконання робіт вважається день підписання Договору. Терміном фактичного закінчення виконання робіт вважається дата підписання акту виконаних робіт згідно проекту та додаткових робіт в разі їх виникнення. Строк виконання робіт складає 31.12.2021 року, але до повного виконання Сторонами взятих зобов’язань». 3. Продовжити строк дії Підрядного договору та у зв’язку з цим викласти п. 20.1 Підрядного договору в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2021 року, але до повного виконання Сторонами взятих зобов’язань. Строком Договору є час, протягом якого Сторони будуть здійснювати свої права та виконувати свої обов′язки відповідно до Договору. 4. Викласти реквізити ЗАМОВНИКА у розділі 24 «Адреси, реквізити і підписи сторін та печатки» Підрядного договору у такій редакції: ЗАМОВНИК ДП «Архітектурно-будівельний інжиніринг» Місцезнаходження: м. Вінниця, вул. Театральна, 14, п/р UA 978201720344371001134116454 в ДКСУ м. Київ МФО 820172 Ідентифікаційний код 313250002282 ЄДРПОУ 31325005 e-mail: vinarhbud@gmail.com
Номер договору про закупівлю: 70-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договірна ціна будівельно-монтажних робіт згідно державної процедури закупівлі становить 10 566 442,09 грн (Десять мільйонів п'ятсот шістдесят шість тисяч чотириста сорок дві гривні 09 коп.), з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 0,00 грн., та монтоване обладнання на суму 1 536 357,20 грн. (один мільйон п’ятсот тридцять шість тисяч триста п’ятдесят сім грн. 20 коп.), з урахуванням ПДВ. Фінансування будівельно-монтажних робіт на 2020 рік за рахунок коштів місцевого бюджету складає 6 646 041,20грн. (шість мільйонів шістсот сорок шість тисяч сорок одна грн. 20 коп.), з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 0,00 грн. та монтоване обладнання на суму 134 040,89 грн. (сто тридцять чотири тисячі сорок грн.. 89 коп.) з урахуванням ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 70-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з необхідністю повного та належного виконання зобов’язань за Підрядним договором та з метою покращення якості предмета закупівлі, сторони погодились викласти п. 3.1. розділу 3 «Ціна договору» Підрядного договору № 70-20 від 02 жовтня 2020 року та п. 1 Додаткової угоди № 2 від 14 грудня 2020 року до Підрядного договору № 70-20 від 02 жовтня 2020 року у наступній редакції: «Договірна ціна будівельно-монтажних робіт згідно державної процедури закупівлі становить 10 566 442,09 грн. (десять мільйонів п'ятсот шістдесят шість тисяч чотириста сорок дві гривні 09 коп.), з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 0,00 грн., та монтоване обладнання на суму 1 536 357,20 грн. (один мільйон п’ятсот тридцять шість тисяч триста п’ятдесят сім грн. 20 коп.), з урахуванням ПДВ. Фінансування будівельно-монтажних робіт на 2020 рік за рахунок коштів місцевого бюджету складає 6 646 041,20 грн. (шість мільйонів шістсот сорок шість тисяч сорок одна грн. 20 коп.), з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 0,00 грн. та монтоване обладнання на суму 763 756,41 грн. (сімсот шістдесят три тисячі сімсот п’ятдесят шість грн. 41 коп.) з урахуванням ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 70-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): враховуючи положення розділу «Роботи та послуги» Переліку товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 225 «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України», згідно якого передбачено закупівлю реконструкції, реставрації, капітального ремонту приміщень та споруд закладів охорони здоров’я, які надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, враховуючи п. 1 та 3 Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів з реконструкції, капітального ремонту приймальних відділень в опорних закладах охорони здоров'я у госпітальних округах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.07.2020 року № 612, розпорядження керівника робіт з ліквідації наслідків медико-біологічної надзвичайної ситуації природного характеру державного рівня, пов’язаної із поширенням коронавірусної хвороби від 01 грудня 2020 року № 145 «Про внесення змін до Переліку закладів охорони здоров’я, що визначені для госпіталізації пацієнтів з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», керуючись вимогами п. 3 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою покращення якості предмета закупівлі, та враховуючи необхідність повного та належного виконання зобов’язань за Договором, уклали цю Додаткову угоду до Підрядного договору (далі-Додаткова угода) про наступне: 1. Сторонами погоджено внести зміни до Підрядного договору № 122-20 від «14» грудня 2020 року, та доповнити його пунктом 4.8 в наступній редакції: «ЗАМОВНИК після підписання договору надає ПІДРЯДНИКУ аванс на придбання матеріалів, обладнання, виконання робіт у розмірі 100% вартості річного обсягу робіт, що складає 334 505,41 грн. (триста тридцять чотири тисячі п’ятсот п’ять грн. 41 коп.), з урахуванням ПДВ. ПІДРЯДНИК зобов’язується використати одержаний аванс протягом трьох місяців з моменту його одержання, шляхом надання Актів виконаних робіт за формою КБ-2 та Довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3. По закінчені тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. Підрядник за порушення фінансових зобов’язань (невикористання протягом 3-х місяців суми авансу) сплачує пеню в розмірі облікової ставки Національного банку України за увесь період користування бюджетним коштами та повертає Замовнику кошти з урахуванням індексу інфляції.
Номер договору про закупівлю: 70-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з необхідністю повного та належного виконання зобов’язань за Підрядним договором та з метою покращення предмета закупівлі, сторони погодились викласти п. 3.1. розділу 3 «Ціна договору» Підрядного договору № 70-20 від 02 жовтня 2020 року у наступні редакції: «Договірна ціна будівельно-монтажних робіт згідно державної процедури закупівлі становить 10 566 442,09 грн. (Десять мільйонів п'ятсот шістдесят шість тисяч чотириста сорок дві гривні 09 коп.), з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 0,00 грн. Фінансування будівельно-монтажних робіт на 2021 рік за рахунок коштів місцевого бюджету складає: 1 433 192, 34 грн. (один мільйон чотириста тридцять три тисячі сто дев’яносто дві гривні 34 коп.) з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 0,00 грн.».
Номер договору про закупівлю: 70-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити строк виконання робіт та у зв’язку з цим внести зміни до п. 5.1 Підрядного договору № 70-20 від «02» жовтня 2020 року та викласти в наступній редакції: «Початком виконання робіт вважається день підписання Договору. Терміном фактичного закінчення виконання робіт вважається дата підписання акту виконаних робіт згідно проекту та додаткових робіт в разі їх виникнення. Строк виконання робіт складає 31.12.2022 року, але до повного виконання Сторонами взятих зобов’язань». 2. Продовжити строк дії Підрядного договору та у зв’язку з цим викласти п. 20.1 Підрядного договору в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2022 року, але до повного виконання Сторонами взятих зобов’язань. Строком Договору є час, протягом якого Сторони будуть здійснювати свої права та виконувати свої обов′язки відповідно до Договору. 3. Інші умови Підрядного договору залишаються без змін і Сторони підтверджують взяті по ним зобов’язання. 4. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання та діє до 31.12.2022 року, але до повного виконання Сторонами взятих обов’язків. Строком дії Додаткової угоди є час протягом якого Сторони будуть здійснювати свої права та виконувати свої обов’язки відповідно Договору.
Номер договору про закупівлю: 70-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з необхідністю повного та належного виконання зобов’язань за Підрядним договором та з метою покращення предмета закупівлі, сторони погодились викласти п. 3.1. розділу 3 «Ціна договору» Підрядного договору № 70-20 від 02 жовтня 2020 року у наступні редакції: «Договірна ціна будівельно-монтажних робіт згідно державної процедури закупівлі становить 10 566 442,09 грн.(Десять мільйонів п'ятсот шістдесят шість тисяч чотириста сорок дві гривні 09 коп.), з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 0,00 грн. Фінансування будівельно-монтажних робіт на 2021 рік за рахунок коштів місцевого бюджету складає: 1 564 429,68 грн. (один мільйон п’ятсот шістдесят чотири тисячі чотириста двадцять дев’ять гривень 68 коп.) з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 0,00 грн., вмонтоване обладнання на суму 607 828,20 грн (шістсот сім тисяч вісімсот двадцять вісім гривень 20 коп), з урахуванням ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 70-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою покращення якості предмета закупівлі та у зв’язку з необхідністю повного та належного виконання зобов’язань за Підрядним договором, сторони вважають вірною наступну редакцію п. 3.1. розділу 3 «Ціна договору» Підрядного договору № 70-20 від 02 жовтня 2020 року: «Договірна ціна будівельно-монтажних робіт згідно державної процедури закупівлі становить 10 566 442,09 грн. (Десять мільйонів п'ятсот шістдесят шість тисяч чотириста сорок дві гривні 09 коп.), з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 0,00 грн. Фінансування будівельно-монтажних робіт на 2021 рік за рахунок коштів місцевого бюджету складає: 2 997 622,02 грн. (два мільйони дев’ятсот дев’яносто сім тисяч шістсот двадцять дві гривні 02 коп.) з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 0,00 грн., вмонтоване обладнання на суму 820 774,62 грн (вісімсот двадцять тисяч сімсот сімдесят чотири гривні 62 коп), з урахуванням ПДВ». 2. Сторони погодились викласти Додаток «План фінансування робіт» до Підрядного договору № 70-20 від «02» жовтня 2020 року у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 70-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з необхідністю повного та належного виконання зобов’язань за Підрядним договором, сторони погодились викласти п. 3.1. розділу 3 «Ціна договору» Підрядного договору № 70-20 від 02 жовтня 2020 року у наступній редакції: «Договірна ціна будівельно-монтажних робіт згідно державної процедури закупівлі становить 10 566 442,09 грн. (десять мільйонів п'ятсот шістдесят шість тисяч чотириста сорок дві гривні 09 коп.), з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 0,00 грн. Фінансування будівельно-монтажних робіт на 2022 рік за рахунок коштів місцевого бюджету складає: 154 167,51 грн. (сто п’ятдесят чотири тисячі сто шістдесят сім гривень 51 коп.) з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 0,00 грн., вмонтоване обладнання на суму 0,00 грн».
Номер договору про закупівлю: 70-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML