Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ІНШІ ЗАВЕРШАЛЬНІ БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ (поточний ремонт приміщень)
Очікувана вартість
1 025 000,00 UAH
UA-2020-08-18-005060-c 060b299c50d34e28828e2270c3dd076f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соколов Олександр Михайлович

380444569470 kdhu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське державне хореографічне училище
Код ЄДРПОУ: 02214946
Місцезнаходження: 04112, Україна , Київська обл., Київ, вул. Парково-Сирецька, 4
Контактна особа: Соколов Олександр Михайлович
380444569470
kdhu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 серпня 2020 23:23
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2020 10:00
Початок аукціону: 08 вересня 2020 12:20
Очікувана вартість: 1 025 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 125,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ІНШІ ЗАВЕРШАЛЬНІ БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ (поточний ремонт приміщень)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04112, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Парково-Сирецька, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія 1. Розрахунки проводяться в національній валюті України шляхом оплати Замовником виконаних робіт на підставі документів по обліку в будівництві (форма №КБ-2в, №КБ-3). Вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, визначається в межах вартості робіт, передбачених договірною ціною, із урахуванням виконаних обсягів робіт. 2. Розрахунки за виконані роботи здійснюються у порядку передбаченому чинним законодавством України. 3. Оплата вартості робіт здійснюється Замовником безготівково шляхом банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Підрядника. 4. Замовник перераховує кошти за виконані роботи протягом 10 банківських днів з дати підписання документів по обліку в будівництві (форма №КБ-2в, №КБ-3). 5. Передача робіт Підрядником і приймання їх Замовником оформлюється актом приймання-передачі. Підписання акту приймання-передачі є підставою для проведення розрахунків між Сторонами. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2020 21:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 21:43
перелік змін.pdf
28 серпня 2020 21:42
8 ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
28 серпня 2020 21:42
9 Тендерна документація Нова редакція.docx
20 серпня 2020 15:33
6 Тендерна документація Нова редакція.docx
20 серпня 2020 15:33
перелік змін.pdf
18 серпня 2020 23:30
2 Тендерна документація поточний ремонт.docx
28 серпня 2020 21:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2020 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 23:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 23:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 21:43
перелік змін.pdf
28 серпня 2020 21:42
8 ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
28 серпня 2020 21:42
9 Тендерна документація Нова редакція.docx
20 серпня 2020 15:33
6 Тендерна документація Нова редакція.docx
20 серпня 2020 15:33
перелік змін.pdf
18 серпня 2020 23:30
2 Тендерна документація поточний ремонт.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Усунення неправомірних вимог в тендерній документації
Дата подання: 19 серпня 2020 12:19
Дата відповіді: 20 серпня 2020 15:31
Доброго дня. Умовами тендерної документації є надання копії чинного дозволу на верхолазні роботи. Повідомляємо, що порядок видачі дозволів та перелік видів робіт підвищеної небезпеки, на які необхідно отримувати дозвіл, визначається постановою Кабінету Міністрів України від26.10.2011№ 1107, де наведено вичерпний перелік робіт, що виконуються на підставі дозволу, а саме: 1. Виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357). 2. Вибухові роботи та роботи, пов’язані з використанням енергії вибуху. 3. Утилізація зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки. 4. Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах. 5. Спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природного та зрідженого газу. 6. Підземні та відкриті гірничі роботи. Технічне завдання (дефектний акт) даної закупівлі не містить перелічених вище робіт підвищеної небезпеки, відповідно дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки не потрібен. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107, Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпек, не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки надсилається поштою до територіального органу Держпраці або адміністратора центру надання адміністративних послуг у паперовій формі або в електронній формі через Єдиний державний веб-портал електронних послуг, у тому числі через інтегровану з ним інформаційну систему Держпраці. Учасником у складі тендерної пропозиції надається Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, яка підтверджує наявність в учасника матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт згідно технічного завдання (дефектного акту). В зв'язку з цим, просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» в тендерну документацію внесено зміни та вилучено вимогу щодо надання копії чинного дозволу на верхолазні роботи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 вересня 2020 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Сантехбуд К 975 075,78
UAH з ПДВ
920 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" 976 759,72
UAH з ПДВ
963 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУД СЕРВІС 2016 998 944,93
UAH з ПДВ
964 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУТЕК" 1 019 167,08
UAH з ПДВ
965 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2020 12:28
Електронний підпис
03 вересня 2020 12:18
18_Договiрна_цiна.pdf
03 вересня 2020 12:18
17 Довідка підрядники.pdf
03 вересня 2020 12:18
16 Статут про директора.pdf
03 вересня 2020 12:18
16 Рішення засновника.pdf
03 вересня 2020 12:18
16 персональні дані.pdf
03 вересня 2020 12:18
16 Наказ на директора.pdf
03 вересня 2020 12:18
16 Довідка про посадову.pdf
03 вересня 2020 12:18
15 свідоцтво ПДВ.pdf
03 вересня 2020 12:18
14__пропозицiя.pdf
03 вересня 2020 12:18
12 Статут.pdf
03 вересня 2020 12:18
11 Довiдка санкції.pdf
03 вересня 2020 12:18
10 Довідки з банку.pdf
03 вересня 2020 12:18
9 Довiдка відповідність.pdf
03 вересня 2020 12:18
8 Ліцензія.pdf
03 вересня 2020 12:18
8 Довiдка ліцензія.pdf
03 вересня 2020 12:18
7 Довiдка ст17.pdf
03 вересня 2020 12:18
6 Довідка аналог договір.pdf
03 вересня 2020 12:18
6 Аналог догов.pdf
03 вересня 2020 12:18
5 Диплом ГІП.pdf
03 вересня 2020 12:18
4 Звітність.pdf
03 вересня 2020 12:18
3 Довiдка працiвники.pdf

Публічні документи

23 вересня 2020 10:51
Електронний підпис
23 вересня 2020 10:49
Довідки переможця.rar
12 вересня 2020 12:50
Електронний підпис
06 вересня 2020 19:04
Електронний підпис
06 вересня 2020 19:00
44.Довкілля.pdf
06 вересня 2020 19:00
41.Проект договору.pdf
06 вересня 2020 19:00
40.Витяг ПДВ.pdf
06 вересня 2020 19:00
35.Довідки Приватбанк.pdf
06 вересня 2020 19:00
32.Копія ліцензії.pdf
06 вересня 2020 19:00
31.Довідка щодо ліцензії.pdf
06 вересня 2020 19:00
25.Договір 5-КРГВ.pdf
06 вересня 2020 19:00
24.Відгук медколедж.pdf
06 вересня 2020 19:00
23.Відгук 5-КРГВ 2020.pdf
06 вересня 2020 19:00
22.Накази+диплом Губар.pdf
06 вересня 2020 19:00
21.Накази + ЦПУ.pdf
06 вересня 2020 19:00
20.Копії трудових книжок.pdf
06 вересня 2020 19:00
19.Наказ Іщенко.pdf
06 вересня 2020 19:00
18. Копія 1-ДФ.pdf
06 вересня 2020 19:00
16.Працівники.pdf
06 вересня 2020 19:00
15.Договір оренди авто.pdf
06 вересня 2020 19:00
14.Оборотна-сальдова.pdf
06 вересня 2020 18:59
9.Лист – згода.pdf
06 вересня 2020 18:59
5.Копія паспорту та ІПН.pdf
06 вересня 2020 18:59
4.Повноваження на підпис.pdf
06 вересня 2020 18:59
3.Довідка субпідрядники.pdf
06 вересня 2020 18:59
2.Опис характеристик.pdf
06 вересня 2020 18:59
39.Тендерна пропозиція.pdf
06 вересня 2020 18:59
43.imd.rar

Публічні документи

06 вересня 2020 15:50
Електронний підпис
06 вересня 2020 15:48
Дефектний акт.pdf
06 вересня 2020 15:48
Договірна ціна.pdf
06 вересня 2020 15:48
Пояснювальна записка.pdf
06 вересня 2020 15:48
435.imd
06 вересня 2020 15:48
ДЦ Т 11.pdf
06 вересня 2020 15:48
ДЦ Т3-10.pdf
06 вересня 2020 15:47
Розрахунки.pdf
06 вересня 2020 15:47
Виписка БУД СЕРВІС 2016.pdf
06 вересня 2020 15:47
Локальний кошторис.pdf
06 вересня 2020 15:47
Тендерна пропозиція.pdf
06 вересня 2020 15:47
Копія Статуту.pdf
06 вересня 2020 15:47
Витяг із Статуту.pdf
06 вересня 2020 15:46
Дозвіл _ 871.17.32.pdf
06 вересня 2020 15:46
Дозвіл _ 276.17.32.pdf
06 вересня 2020 15:46
СТАТУТ ТОВ БУД СЕРВІС 2016.pdf
06 вересня 2020 15:46
Звітність за 2019 рік.pdf

Публічні документи

04 вересня 2020 17:40
Електронний підпис
04 вересня 2020 17:22
18_Довідка_з_банку.pdf
04 вересня 2020 17:22
17.2_Довідка_про_посадову.pdf
04 вересня 2020 17:22
16_Довiдка_Підрядники.pdf
04 вересня 2020 17:22
15_ Свідоцтво_ПДВ.pdf
04 вересня 2020 17:22
14.3_АВК.imd
04 вересня 2020 17:22
14.1_Тендерна_пропозиція.pdf
04 вересня 2020 17:22
13_Довiдка_Пiдприємство.pdf
04 вересня 2020 17:22
12_Статут.pdf
04 вересня 2020 17:22
11_Довiдка_санкції.pdf
04 вересня 2020 17:22
10_ Лист_відповідність.pdf
04 вересня 2020 17:22
9_ Довiдка_ліцензія.pdf
04 вересня 2020 17:22
8.1_Довiдка_Ст17_Бутек.pdf
04 вересня 2020 17:22
7.2_Пояснення_рух_коштів.pdf
04 вересня 2020 17:22
7.1_Звітність_2019.pdf
04 вересня 2020 17:22
6.7_ДЦ_ДУ6.pdf
04 вересня 2020 17:22
6.6_ДЦ_ДУ2.pdf
04 вересня 2020 17:22
6.5_ДЦ_ОД.pdf
04 вересня 2020 17:22
6.4_Пояснення_договори.pdf
04 вересня 2020 17:22
6.2_Аналогічний_договір.pdf
04 вересня 2020 17:22
6.1_Лист-відгук.pdf
04 вересня 2020 17:22
5_Диплом ГІП.pdf
04 вересня 2020 17:22
4_Звіт_1ДФ.pdf
04 вересня 2020 17:22
3.3_Трудові_відносини.pdf
04 вересня 2020 17:22
3.2_Довiдка_Працiвники.pdf
04 вересня 2020 17:22
3.1_Довiдка_Кваліфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Сантехбуд К

ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ"

ТОВ БУД СЕРВІС 2016

ТОВ "БУТЕК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП Сантехбуд К
#35504893
Відхилено 920 000,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 13:16
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ"
#42586016
Переможець 963 000,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2020 11:38
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 вересня 2020 14:56

Документи

11 вересня 2020 13:14
Електронний підпис
11 вересня 2020 13:13
протокол відхилення.pdf
08 вересня 2020 13:51
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: У складі пропозиції міститься документ під №10 «Довідка про наявність обладнання і матеріально технічної бази» (вих № 06/09-8 від 06.09.2020р) В даній довідці міститься інформація про наявність обладнання та матеріально технічної, проте не вказано фактичне місце розташування обладнання та техніки. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.п.1.1. п.1 Додатку 1 до тендерної документації (перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону) На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасник має надати: довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідного для виконання робіт за предметом закупівлі із зазначенням інформації про найменування кожної із вказаних одиниць обладнання та матеріально-технічної бази (марки/ модель), кількості, відомостей про технічний стан. Крім того у довідці обов’язково вказати фактичне місце розташування обладнання та матеріально-технічної бази (складських приміщень тощо), які будуть задіяні для виконання робіт з предмету закупівлі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка, складена Учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідного для виконання робіт за предметом закупівлі із зазначенням інформації про найменування кожної із вказаних одиниць обладнання та матеріально-технічної бази (марки/ модель), кількості, відомостей про технічний стан. Крім того у довідці обов’язково вказати фактичне місце розташування обладнання та матеріально-технічної бази (складських приміщень тощо), які будуть задіяні для виконання робіт з предмету закупівлі. 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі пропозиції міститься документ під №12 «Копія договору оренди офісу» В даному файлі міститься завірена підписом і печаткою копія договору про співробітництво №08-20 від 01.07.2020р., в якому мова йде про надання приміщення у спільне користування, проте умовами документації не передбачено надання копії договору Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.п.1.2. п.1 Додатку 1 до тендерної документації (перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону) На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та для підтвердження правових підстав використання будівель офісу/складу учасник надає у складі тендерної пропозиції діючий договір оренди приміщень або документ про право власності на нього Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Сканований з оригіналу договір про співробітництво № 08-20 від 01.07.2020р 3. Перелік виявлених невідповідностей: У складі пропозиції містяться документи під №20 «Копії трудових книжок» та №21 «Накази + ЦПУ» В даних файлах розміщені ксерокопії, завірені підписом і печаткою учасника трудових книжок, наказів про прийняття на роботу на цивільно-правових договорів, хоча вимогами документації необхідно сканувати дані документи безпосередньо з оригіналу. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.п.2.5. п.1 Додатку 1 до тендерної документації (перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону) На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник має надати: скановані з оригіналу документи, які підтверджують наявність трудових відносин між працівниками, зазначеними у довідці, підготовленій відповідно до п.2.1 та Учасником (копії сторінок трудових книжок, які містять запис про їх працевлаштування в Учасника або копії відповідних договорів з ними або накази про прийняття на роботу). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Скановані з оригіналу документи, які підтверджують наявність трудових відносин між працівниками, зазначеними у довідці, підготовленій відповідно до п.2.1 та Учасником (копії сторінок трудових книжок, які містять запис про їх працевлаштування в Учасника або копії відповідних договорів з ними або накази про прийняття на роботу). 4. Перелік виявлених невідповідностей: У складі пропозиції міститься документ під №5 «Копія паспорту та ІПН». В даному файлі розміщені ксерокопії не всіх сторінок паспорту керівника учасника Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.1 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Повноваження щодо підпису документів у складі тендерної пропозиції, а так само інші повноваження на представництво інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі, підтверджуються наданням: копії паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Копії всіх сторінок паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 вересня 2020 11:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ"
#42586016
963 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 20:20
додаткова угода.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 20:17
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2020 22:53
договір поточний ремонт.pdf укладений
03 жовтня 2020 22:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі, керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, статтею 188 Господарського кодексу України, пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пп. 10.1., 11.2 Договору
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 962 699,58
UAH (в тому числі ПДВ 160 449,93 UAH)