Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з механізованого та ручного прибирання та підмітання вулиць міста Жмеринка в літній період (утримання міських доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської об’єднаної територіальної громади)
Очікувана вартість
1 273 319,00 UAH
UA-2020-08-18-004783-c d1c8e6bb26d649f0bfb69f7e7cc8e374
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Задойко Юрій Андрійович

+380433250100 Zadoyko28@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області
Код ЄДРПОУ: 25509242
Вебсайт: http://zhmerinka-adm.gov.ua
Місцезнаходження: 23100, Україна , Вінницька обл., місто Жмеринка, вулиця Центральна, 4
Контактна особа: Задойко Юрій Андрійович
+380433250100
Zadoyko28@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 серпня 2020 18:18
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2020 18:23
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2020 18:23
Початок аукціону: 04 вересня 2020 11:27
Очікувана вартість: 1 273 319,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 366,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Послуги надавати згідно вимог що звичайно ставляться до даного виду послуг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з механізованого та ручного прибирання та підмітання вулиць міста Жмеринка в літній період (утримання міських доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської об’єднаної територіальної громади)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, міські дороги, тротуари, площі, сквери, алеї Жмеринської міської об’єднаної територіальної громади Вінницької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020  —  30 листопада 2020
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих послуг здійснюється впродовж двадцяти банківських днів з дня підписання сторонами акту приймання – передачі наданих послуг Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 серпня 2020 18:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 18:31
Проект Договору 18.08.2020.docx
18 серпня 2020 18:19
ТД 18.08.2020.docx
18 серпня 2020 18:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 18:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 18:31
Проект Договору 18.08.2020.docx
18 серпня 2020 18:19
ТД 18.08.2020.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-02-000007 ● a648f30fb78c42268663275d224d15ba
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 жовтня 2020 15:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
02.10.2020 №57
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 02.10.2020 №57
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2020-08-18-004783-c 18.08.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-15 14:57:45

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з механізованого та ручного прибирання та підмітання вулиць м. Жмеринка в літній період (утримання міських доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської об’єднаної територіальної громади) (ДК 021:2015: 90610000-6 — «Послуги з прибирання та підмітання вулиць») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-08-18-004783-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань :
1. Чому в оголошення про проведення відкритих торгів не внесена інформація про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції?
2. Яким чином сформовано очікувану вартість закупівлі та що слугувало підставою при визначенні загального обсягу надання послуг, зокрема прибирання території м. Жмеринка в кількості до 6991392 кв.м?
3. З яких підстав у тендерній документації встановлено, що строк дії тендерної пропозиції вважається дійсним із дати розкриття тендерних пропозицій, а не з дати кінцевого строку їх подання (пункт 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»)?
4. Чому у тендерній документації при визначенні підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі не визначено підставу щодо прийняття замовником рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхиленні його тендерної пропозиції у разі, якщо службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (пункт 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»)?
5. З яких підстав у тендерній документації містяться вимоги щодо надання переможцем торгів :
-копії документа, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами торгів (виписка (витяг) з протоколу зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління, довіреність керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом чи інше);
-копії відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) (довідка, витяг або інший документ передбачений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 23.04.2014 №486), виданих органами Державної служби статистики України (для юридичних осіб) або довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);
-копії паспорта (для фізичних осіб та осіб, що здійснюють підписання тендерної пропозиції та договору про закупівлю) (додаток 6 «Перелік документів, які надаються переможцем торгів»)?
6. Яким чином ТОВ «Ель Дорадо», виконано вимоги тендерної документації :
- як учасником процедури закупівлі – довідки, що містить відомості про учасника (складеної згідно форми наведеної у додатку 5 до тендерної документації) (пункт 6 додатку 2 «Перелік документів які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника».
- як переможцем процедури закупівлі - щодо надання у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, довідки виданої Уповноваженим органом із зазначенням відомостей, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядкуне більше місячної давнини відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій (для юридичних осіб) (пункт 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додаток 6 «Перелік документів, які надаються переможцем торгів»)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-21 18:05:37

Відповідь на запит ДАСУ Північного Офісу від 15.10.2020

УКРАЇНА
ЖМЕРИНСЬКА МІСЬКА РАДА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА

23100, м. Жмеринка, вул. Центральна, 4,тел. +380 (4332) 5-00-01, факс +380 (4332) 5-00-01
E-mail: zkg@zhmr.gov.ua
Від 20 жовтня 2020 р. № 01-17/613
Від 15.10.2020 р. 14:57

Найменування замовника:
Управління житлово-комунального
господарства Жмеринської міської ради
Вінницької області (надалі – Замовник)

Номер оголошення про проведення
процедури закупівлі, що оприлюднене
на веб-порталі Уповноваженого органу
та назва предмета закупівлі:
UA -2020-08-18-004783-c «ДК 021:2015:
90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання
вулиць» (надалі – Процедура закупівлі)


Пояснення

На виконання запиту про надання пояснення Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 15.10.2020 щодо закупівлі «Послуги з механізованого та ручного прибирання та підмітання вулиць міста Жмеринка в літній період (утримання міських доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської об’єднаної територіальної громади» UA-2020-08-18-004783-c, «ДК 021:2015: 90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання, вулиць» (надалі – Процедура закупівлі) Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області надає пояснення на наступні запитання:
1. Чому в оголошення про проведення відкритих торгів не внесена інформація про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції ?
Дійсно, опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі: «Послуги з механізованого та ручного прибирання та підмітання вулиць міста Жмеринка в літній період (утримання міських доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської об’єднаної територіальної громади» (UA-2020-08-18-004783-c), «ДК 021:2015: 90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання, вулиць» не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, але в тендерній документації, затвердженої рішенням Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області (протокол №115 від 18.08.2020р.) в пункті 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» визначено, що «Тендерні пропозиції повинні бути складені українською мовою». При цьому, жодних посилань від учасників закупівлі на незрозумілість умов оголошення стосовно інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, а також звернень від учасників торгів з приводу роз`яснень умов оголошення стосовно інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції не було. Також, на веб-сайті prozorro.gov.ua відсутня інформація про надходження скарг, зауважень від учасників закупівлі стосовно інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Наведене дає змогу дійти висновку, що оформлення оголошення без інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, а також наявність вільного доступу до тендерної документації цієї закупівлі, яка містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, свідчить про дотримання Управлінням житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області основних принципів здійснення закупівель, зокрема щодо добросовісної конкуренції серед учасників, адже останні перебували в рівних умовах. Також, повідомляємо про те, що відповідно до листа ТОВ «Держзакупівлі. ОНЛАЙН» від 16.10.2020р. №16.10.20-1 (копія додається) (електронний майданчик закупівель, який використовується Замовником та який інтегрований в інформаційно-телекомунікаційну систему «PROZORRO») зазначено, що відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу є державне підприємство «ПРОЗОРРО» і під час подання оголошення про закупівлю в системі «PROZORRO» була відсутня технічна можливість зазначення у формі оголошення інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, оскільки відповідний функціонал не був реалізований в інформаційно-телекомунікаційній системі «PROZORRO».

2. Яким чином сформовано очікувану вартість закупівлі та що слугувало підставою при визначені загального обсягу надання послуг, зокрема прибирання територій м. Жмеринка в кількості до 6991392 кв.м.?
В тендерній документації замовника в додатку 3 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» по закупівлі послуг з механізованого та ручного прибирання та підмітання вулиць м. Жмеринка в літній період, за кодом 90610000-6 відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (утримання міських доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської об’єднаної територіальної громади) визначено:
«Перелік територій міста, що підлягають прибирання та періодичність проведення робіт затверджено рішенням виконавчого комітету від 20.12.2019р. № 362.»
«Термін надання послуг: з 15 вересня по 30 листопада 2020р.»
Виходячи із того, що рішенням виконавчого комітету від 20.12.2019р. №362 затверджено перелік територій, що прибираються, їх площі та дні прибирання та враховуючи той факт, що дана послуга закуповувалась на період з 15 вересня по 30 листопада відділом благоустрою міста розроблялося «Технічне завдання» відповідно до розрахунку загальної площі що підлягає прибиранню за вищезазначений період. Окрім того, варто зазначити що до виду робіт «Очищення територій міста ручним та механізованим способом в літній період» враховувалися витрати не лише по підмітанню території, але і витрати по збиранню, навантаженню та вивезенню сміття на міське сміттєзвалище. При розрахунку очікуваної вартості закупівлі враховано витрати по підмітанню території та витрати на оплату людино-годин і машино-годин які можуть бути затрачені на збирання, навантаження та вивезення сміття на міське сміттєзвалище по вул. Одеська в м. Жмеринка.

3. З яких підстав у тендерній документації встановлено, що строк дії тендерної пропозиції вважається дійсним із дати розкриття тендерних пропозицій, а не з дати кінцевого строку їх подання (пункт 4 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції»?
Відповідно до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» №114-IX від 19 вересня 2019 року ( надалі – Закон) визначено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
В пункті 4 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерній документації замовника» по закупівлі послуг з механізованого та ручного прибирання та підмітання вулиць м. Жмеринка в літній період, за кодом 90610000-6 відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (утримання міських доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської об’єднаної територіальної громади) визначено: тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Згідно тендерної документації замовника в розділі «Подання та розкриття тендерної пропозиції» визначений кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 03.09.2020 р., а дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Після проведення електронного аукціону, який завершився 4-го вересня 2020 о 11:48. Дата і час розкриття тендерних пропозицій вказана в електронній системі закупівель - 04.09.2020 11:48.
Оскільки, згідно п. 11 ч. 2 статті 22 Закону визначено, що строк дії тендерної пропозиції учасників, протягом якого їх тендерні пропозиції вважаються дійсними, не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а розкриття тендерних пропозицій відбулося на наступний день після кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 04.09.2020 року, тому замовником були фактично дотримані вимоги Закону в цій частині, так-як дійсність тендерних пропозицій учасників торгів була визначена замовником на строк не менше 90 днів (91 день) із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.

4. Чому у тендерній документації при визначенні підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі не визначено підставу щодо прийняття замовником рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхиленні його тендерної пропозиції у разі, якщо службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (пункт 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»)?
Відповідно до пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовника по закупівлі послуг з механізованого та ручного прибирання та підмітання вулиць м. Жмеринка в літній період, за кодом 90610000-6 відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (утримання міських доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської об’єднаної територіальної громади) визначено: «Замовник зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону надається учасниками в довільній формі. Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону».
Відповідно до пункту 12 частини 1 статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо: службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Отже, замовником в тендерній документації по вказаній вище закупівлі визначена вимога до учасників процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтвердити відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону», а в разі, якщо: службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію такого учасника згідно вимог Закону.

5. З яких підстав у тендерній документації містяться вимоги щодо надання переможцем торгів : копії документа, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами торгів (виписка (витяг) з протоколу зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління, довіреність керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом чи інше); копії відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) (довідка, витяг або інший документ передбачений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 23.04.2014 №486), виданих органами Державної служби статистики України (для юридичних осіб) або довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб); копії паспорта (для фізичних осіб та осіб, що здійснюють підписання тендерної пропозиції та договору про закупівлю) (додаток 6 «Перелік документів, які надаються переможцем торгів»)?
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону «тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
В додатку 6 «Перелік документів, які надаються переможцем торгів»* тендерної документації замовника дійсно містяться вимоги щодо надання переможцем торгів : копії документа, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами торгів (виписка (витяг) з протоколу зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління, довіреність керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом чи інше); копії відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) (довідка, витяг або інший документ передбачений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 23.04.2014 №486), виданих органами Державної служби статистики України (для юридичних осіб) або довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб); копії паспорта (для фізичних осіб та осіб, що здійснюють підписання тендерної пропозиції та договору про закупівлю). Також в цьому додатку визначено, що вказані вище документи, відповідно до положень ч.3 ст. 17 Закону, надаються переможцем торгів в строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Переможець повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті ст. 17 Закону. Також звертаємо Вашу увагу на те, що згідно п.2 Примітки в Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» замовником визначено, що документи, які вимагаються Замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для Учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців не подаються останніми, про що, такий учасник повинен повідомити замовника листом, із посиланням на чинне законодавство України щодо неподання ним документів до складу своєї тендерної пропозиції.

6. Яким чином ТОВ «Ель Дорадо», виконано вимоги тендерної документації:
- як учасником процедури закупівлі – довідки, що містить відомості про учасника (складеної згідно форми наведеної у додатку 5 до тендерної документації) (пункт 6 додатку 2 «Перелік документів які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника»; - як переможцем процедури закупівлі щодо надання у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, довідки виданої Уповноваженим органом із зазначенням відомостей, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку не більше місячної давнини відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій (для юридичних осіб) (пункт 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додаток 6 «Перелік документів, які надаються переможцем торгів»)? При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Згідно пункту 6 «Інші документи що вимагаються замовником та повинні бути наданні учасником в складі тендерної пропозиції» додатку 2 «Перелік документів які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» тендерної документації закупівлі визначено, що учасник повинен надати довідку, що містить відомості про Учасника (складена згідно форми наведеної у Додатку 5 до тендерної документації). Учасником торгів – ТОВ «ЕЛЬДОРАДО» було завантажено 01.09.2020р. інформаційно-телекомунікаційну систему закупівель «PROZORRO» до кінцевого строку подання тендерних пропозицій Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб –підприємців та громадських формувань наданий на запит директора ТОВ «ЕЛЬДОРАДО» Стецюка Олега Андрійовича від 01.09.2020 за кодом 237257728843 станом на 01.09.2020 р., відповідно до ст. 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб –підприємців та громадських формувань» в якій міститься детальна інформація про підприємство - ТОВ «ЕЛЬДОРАДО» (копія додається) а також учасником було надано «Відомості про учасника» вих. №216 від 31 серпня 2020 р., яка була складена цим учасником торгів згідно форми наведеної у додатку 5 до тендерної документації (копія додається).
Учасником процедури закупівлі – ТОВ «ЕЛЬДОРАДО» було завантажено 01.09.2020р. та оприлюднено в електронній системі закупівель, довідку №20233306590250532896 видану Департаментом інформації Міністерства внутрішніх справ України про те, що за обліками МВС громадянин України Стецюк Олег Андрійович, 03.09.1959 року народження (директор ТОВ «ЕЛЬДОРАДО), уродженець Жмеринка, Жмеринський район Вінницька область Україна на території України станом на 30.08.2020 до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Довідку видано для оформлення участі в процедурі закупівель. Також, учасником закупівлі – ТОВ «ЕЛЬДОРАДО» було завантажено 01.09.2020р. та оприлюднено в електронній системі закупівель, довідку Національного Агентства з питань запобігання корупції (номер запиту 120792; дата формування 20.08.2020 08:23) «Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення про те, що Стецюк Олег Андрійович ІПН 2179514474 за результатами пошуку не було знайдено інформації про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Отже, учасником закупівлі та переможцем процедури закупівлі – ТОВ «ЕЛЬДОРАДО» були виконані вимоги замовника про надання у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, довідки виданої Уповноваженим органом із зазначенням відомостей, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку не більше місячної давнини відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій (для юридичних осіб).
При цьому до пояснення Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради долучає вказані вище копії відповідних документів.


Начальник управління житлово-
комунального господарства
Жмеринської міської ради Ольга КУЛЕНКО


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082.)
  5. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівель позивача - Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області до Державної аудиторської служби України зареєстрована Вінницькм окружним адміністративним судом 02.11.2020 р. (позовна заява з відбитком печатки канцелярії суду додається). Начальник управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Ольга Куленко
Дата публікації: 02 листопада 2020

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2020 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬ ДОРАДО" 1 272 912,00
UAH з ПДВ
1 272 912,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРД" 1 273 300,00
UAH з ПДВ
1 273 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 вересня 2020 16:29
Електронний підпис
01 вересня 2020 16:44
Електронний підпис
01 вересня 2020 16:44
Електронний підпис
01 вересня 2020 16:37
Проект договору.pdf
01 вересня 2020 14:00
Електронний підпис
01 вересня 2020 12:56
Розш. до договірної ціни.pdf
01 вересня 2020 12:56
Розрах. 1 м.куб сміття.pdf
01 вересня 2020 12:56
Розрах. договірної ціни.pdf
01 вересня 2020 12:56
Роз. протиож..pdf
01 вересня 2020 12:56
Роз. з-п за 2019 рік.pdf
01 вересня 2020 12:56
Роз. прибиральника.pdf
01 вересня 2020 12:56
Роз. очищення опор.pdf
01 вересня 2020 12:56
Роз. миття манекенів.pdf
01 вересня 2020 12:56
Роз. вартості миття урн.pdf
01 вересня 2020 12:56
Роз. 1 м-год механізмів.pdf
01 вересня 2020 12:56
Роз. дорожнього роб..pdf
01 вересня 2020 12:56
Договір №158.pdf
01 вересня 2020 12:56
Договір №71.pdf
01 вересня 2020 12:56
Договір № 169 Лікарня.pdf
01 вересня 2020 12:56
Договір №12.06.2020 з ОСББ.pdf
01 вересня 2020 12:56
Листи відгуки УЖКГ.pdf
01 вересня 2020 12:56
Тендерна пропозиція.pdf
01 вересня 2020 12:56
Розрахунок помісячно 9-11.pdf
01 вересня 2020 12:56
Наказ на підпис.pdf
01 вересня 2020 12:56
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
01 вересня 2020 12:56
Довідка про банкрутство.pdf

Публічні документи

02 вересня 2020 14:09
Електронний підпис
02 вересня 2020 14:07
Нак про прийняття.pdf
02 вересня 2020 14:02
Свідоцтво платника ЄП.pdf
02 вересня 2020 14:02
Витяг з Єдиного реєстру.pdf
02 вересня 2020 14:01
Витяг з Єдиного реєстру.pdf
02 вересня 2020 14:01
Довідка про банкрутство.pdf
02 вересня 2020 14:01
Довідка про корупцію.pdf
02 вересня 2020 14:00
Баланс та кв про здачу.pdf
02 вересня 2020 13:56
Довідка захист довкілля.pdf
02 вересня 2020 13:54
Згода на обробку даних.pdf
02 вересня 2020 13:51
Тендерна пропозиція.pdf
02 вересня 2020 13:49
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬ ДОРАДО"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬ ДОРАДО"
#35097507
Переможець 1 272 912,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 16:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2020 16:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬ ДОРАДО"
#35097507
1 272 912,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 16:45
Звіт про виконання договору 242 про закупівлю укладений
29 січня 2021 16:35
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 17:56
Договір 242 укладений
22 вересня 2020 17:55

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
13 жовтня 2020 11:16
464 517,60 UAH UA788201720344210007000050466
Управління ЖКГ Жмеринської МР
UA973138490000026007010006830
ТОВ "ЕЛЬ ДОРАДО"
Оплачений
11 листопада 2020 11:54
451 977,30 UAH UA788201720344210007000050466
Управління ЖКГ Жмеринської МР
UA973138490000026007010006830
ТОВ "ЕЛЬ ДОРАДО"
Оплачений
23 листопада 2020 11:17
227 008,01 UAH UA788201720344210007000050466
Управління ЖКГ Жмеринської МР
UA973138490000026007010006830
ТОВ "ЕЛЬ ДОРАДО"
Оплачений
16 грудня 2020 11:15
129 409,09 UAH UA788201720344210007000050466
Управління ЖКГ Жмеринської МР
UA973138490000026007010006830
ТОВ "ЕЛЬ ДОРАДО"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 272 912,00
UAH (в тому числі ПДВ 212 152,00 UAH)