Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Послуги з прання медичної білизни
Очікувана вартість
108 996,00 UAH
UA-2020-08-18-004526-c de8fd511701a4e5698a8ddb02037463b
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Пущинський

380972482001 vpushchynskyi72@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Жовківської районної ради « Жовківська центральна районна лікарня»
Код ЄДРПОУ: 01996409
Місцезнаходження: 80300, Україна , Львівська обл., Жовква, Львівська, 78
Контактна особа: Володимир Пущинський
380972482001
vpushchynskyi72@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 18:00
Очікувана вартість: 108 996,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 544,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4192 кілограми
Послуги з прання медичної білизни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80300, Україна, Львівська область, Жовква, Воїнів УПА, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 серпня 2020 17:16
Електронний підпис
18 серпня 2020 17:14
Проект договору.docx
18 серпня 2020 17:12
ОГОЛОШЕННЯ.doc
18 серпня 2020 17:16
Електронний підпис
18 серпня 2020 17:14
Проект договору.docx
18 серпня 2020 17:12
ОГОЛОШЕННЯ.doc
18 серпня 2020 17:02
ОГОЛОШЕННЯ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "МЕДКЛІН" 108 996,00
UAH з ПДВ
108 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 14:44
Електронний підпис
25 серпня 2020 14:34
Технічні вимоги.rar
25 серпня 2020 14:34
8.Договір.pdf
25 серпня 2020 14:34
7.Лист згода.pdf
25 серпня 2020 14:34
6.Щодо керівництва.pdf
25 серпня 2020 14:34
5.Щодо ліцензії.pdf
25 серпня 2020 14:34
4.Довідка про учасника.pdf
25 серпня 2020 14:34
3.Виписка.pdf
25 серпня 2020 14:34
1.Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "МЕДКЛІН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "МЕДКЛІН"
#37288660
Переможець 108 996,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 15:31

Документи

28 серпня 2020 15:31
Електронний підпис
28 серпня 2020 15:29
Протокол №44.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 15:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "МЕДКЛІН"
#37288660
108 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 серпня 2020 15:31
Електронний підпис
28 серпня 2020 15:29
Протокол №44.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 12:30
Договір №304.PDF укладений
15 вересня 2020 12:28
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2021 11:15
Додаткова угода №3-304.PDF зміни до договору
25 січня 2021 11:13
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:33
Дод угода №304.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 16:32
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2020 12:38
Додаткова угода №1.PDF зміни до договору
15 вересня 2020 12:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити загальну вартість договору на 4 грн., виклавши пункт 3.1 Договору в такій редакції: «3.1 Загальна вартість договору:108 992,00 грн.(сто вісім тисяч дев’ятсот дев’яносто дві грн. 00 копійок) без ПДВ.»
Номер договору про закупівлю: 304
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору №304 від 14.09.2020 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на 2021 рік, а саме - до 31 березня 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми визначеної в договорі. Інші умови Договору, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе.
Номер договору про закупівлю: 304
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору №304 від 14.09.2020 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на 2021 рік, а саме - до 31 березня 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Вартість цієї Додаткової угоди складає 21 788,00 (двадцять одна тисяча сімсот вісімдесят вісім) гривень 00 копійок без ПДВ. Викласти Специфікацію до Додаткової угоди на суму, що визначена на 2021 рік.
Номер договору про закупівлю: 304
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML