Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

65310000-9 «Розподіл електричної енергії»
Очікувана вартість
1 381 124,91 UAH
UA-2020-08-18-004493-c 2f6637d7b816461699e3233ab80a6d91
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Клекот Анатоліївна

0342524020
lenaklekot@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01993150
Місцезнаходження: 76008, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Вулиця Федьковича, будинок 91
Контактна особа: Олена Клекот Анатоліївна
0342524020,
lenaklekot@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до абзацу 3, пункту 2, частини 2, статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» особливості здійснення закупівлі за кодом ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 65310000-9 «Розподіл електричної енергії» відсутність конкуренції з технічних причин, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Відповідно до Закону України «Про природні монополії» послуги з розподілу електричної енергії для КНП « ОКЛ ІФ ОР» здійснюється потужностями Філія АТ «Прикарпаттяобленерго», яке займає монопольне (домінуюче) становище на ринку в місті Івано-Франківську (відповідно до інформації Антимонопольного комітету України та його територіальних відділень, які складають та ведуть електронні версії відповідного переліку суб’єктів природних монополій). Перелік суб’єктів природних монополій в установленому порядку розміщується на офіційному веб – сайті Антимонопольного комітету України (www.amc.gov.ua).
Згідно переліку суб’єктів природних монополій міста Івано-Франківська, розміщеному на офіційному веб – сайті Антимонопольного комітету України www.amc.gov.ua, Філія АТ «Прикарпаттяобленерго» відноситься до суб’єктів природних монополій.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 серпня 2020
Оскарження наміру укласти договір: 24 серпня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65310000-9: Розподіл електричної енергії


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1229634 Кіловат-година
65310000-9 «Розподіл електричної енергії»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Федьковича , 91, Івано-Франківськ, Івано-Франківська область, 76008, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 65310000-9 — Розподіл електричної енергії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за розподіл електричної енергії відповідно до даних комерційного обліку. Термін оплати актів -5 робочих днів від дати отримання акта за розподіл електричної енергії, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ "Прикарпаттяобленерго"
#42566932
Переможець 1 381 124,91
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 17:25

Документи

18 серпня 2020 17:24
Електронний підпис
18 серпня 2020 17:23
повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 серпня 2020 17:25

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАТ "Прикарпаттяобленерго"
#42566932
1 381 124,91
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 серпня 2020 17:24
Електронний підпис
18 серпня 2020 17:23
повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 15:59
Договір на Розподіл електричної енергії.pdf укладений
28 серпня 2020 15:36
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2021 13:48
Дод угода №6 до договору №24050.pdf зміни до договору
24 червня 2021 13:46
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 10:06
Дод угода №5 до договору №24050.pdf зміни до договору
28 січня 2021 10:04
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 15:53
ду 4 до дог 24050.pdf зміни до договору
05 січня 2021 15:47
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 14:30
дод угода 3 до дог 24050.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:51
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:22
Дод угода №2 до договору №24050.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:21
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 13:20
Дод угода №1 до договору №24050.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 11:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити загальну суму Договору про закупівлю послуг з розподілу електричної енергії за державні кошти № 24050 від 28.08.2020 р. на 500 000грн. 00 коп. 2. Внести зміни в п. 4 Договору про закупівлю послуг з розподілу електричної енергії за державні кошти № 24050 від28.08.2020 р. виклавши його в наступній редакції: «4. Ціною цього Договору є вартість послуг з розподілу електричної енергії на 2020 рік, що становить 881 124,91 грн. (вісімсот вісімдесят одну тисячу сто двадцять чотири грн. 91 коп.) (у тому числі ПДВ).
Номер договору про закупівлю: 24050
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити загальну суму Договору про закупівлю послуг з розподілу електричної енергії за державні кошти №24050 від 28.08.2020р. на 00 грн. 68 коп. Внести зміни в п.4 Договору про закупівлю послуг з розподілу електричної енергії за державні кошти №24050 від 28.08.2020р. виклавши його в наступній редакції: « 4. Ціною цього Договору є вартість послуг з розподілу електричної енергії на 2020 рік. що становить 881 124,23 гри. (вісімсот вісімдесят одну тисячу сто двадцять чотири грн. 23 коп.) (у тому числі ПДВ)
Номер договору про закупівлю: 24050
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись ч.6 ст. 41 ЗУ Про публічні закупівлі погодились продовжити термін дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у договору
Номер договору про закупівлю: 24050
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): механічна помилка
Номер договору про закупівлю: 24050
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 20%
Номер договору про закупівлю: 24050
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились, що: • загальна сума договору становить 1 057 349 грн. 08 коп. (один мільйон п’ятдесят сім тисяч триста сорок дев’ять грн. 08 коп.) з ПДВ. • термін дії договору та додаткових угод продовжити до 30.06.2021р.
Номер договору про закупівлю: 24050
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 1 057 349,08
UAH (в тому числі ПДВ 176 224,85 UAH)