Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021: 2015 – 24320000 – 3 Основні органічні хімічні речовини (CPV) (Передстерилізаційне очищення медичних інструментів та дезінфекція наркозно – дихального обладнання)
Очікувана вартість
118 000,00 UAH
UA-2020-08-18-004314-a 72fe76e8b6e845f398a6f91d56ae5c49
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Іваниця

+380352525806 adm_terokkl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська університетська лікарня" Тернопільської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02001311
Місцезнаходження: 46002, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Клінічна, 1
Контактна особа: Ольга Іваниця
+380352525806
adm_terokkl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 серпня 2020 13:21
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2020 17:00
Початок аукціону: 04 вересня 2020 12:56
Очікувана вартість: 118 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 590,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24320000-3: Основні органічні хімічні речовини


Мова подання тендерних пропозицій українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 штуки
ДК 021: 2015 – 24320000 – 3 Основні органічні хімічні речовини (CPV)
(Передстерилізаційне очищення медичних інструментів та
дезінфекція наркозно – дихального обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46002, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Клінічна, 1, аптечний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24320000-3 — Основні органічні хімічні речовини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 серпня 2020 13:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 13:21
Додаток_1.doc
18 серпня 2020 13:21
Додаток_2.doc
18 серпня 2020 13:21
Додаток_5.doc
18 серпня 2020 13:21
Тендерна_документацiя.doc
18 серпня 2020 13:21
Додаток_4.doc
18 серпня 2020 13:21
Додаток_3.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2020 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗАГРЕВА ВІКТОРІЯ БОРИСІВНА" 117 000,00
UAH з ПДВ
117 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛЕОНТЮК АЛЛА ВОЛОДИМИРІВНА" 117 900,00
UAH з ПДВ
117 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2020 14:37
Електронний підпис
16 вересня 2020 14:31
1.PDF
16 вересня 2020 14:31
2.PDF
15 вересня 2020 11:57
Електронний підпис
09 вересня 2020 10:14
Електронний підпис
09 вересня 2020 09:55
договір 1307.PDF
09 вересня 2020 09:55
відгук.PDF
09 вересня 2020 09:55
дов.анал.дог..PDF
03 вересня 2020 15:17
Електронний підпис
03 вересня 2020 15:15
file (11).pdf
01 вересня 2020 12:35
Електронний підпис
01 вересня 2020 12:33
Сертифікат.pdf
01 вересня 2020 12:33
Свідоцтво.pdf
01 вересня 2020 12:33
методичні вказівки.pdf
01 вересня 2020 12:33
Висновок 45517.pdf
01 вересня 2020 12:33
Висновок 42176.pdf
01 вересня 2020 12:33
IMG_0008.pdf
01 вересня 2020 12:33
IMG_0007.pdf
01 вересня 2020 12:33
IMG_0006.pdf
01 вересня 2020 12:33
IMG_0005.pdf
01 вересня 2020 12:33
IMG_0004.pdf
01 вересня 2020 12:33
IMG_0003.pdf
01 вересня 2020 12:33
IMG_0002.pdf
01 вересня 2020 12:33
IMG_0001.pdf
01 вересня 2020 12:33
20200715_213517.pdf
01 вересня 2020 12:33
20200715_213353.pdf
01 вересня 2020 12:33
20200715_204407.pdf
01 вересня 2020 12:33
20200715_204238.pdf
01 вересня 2020 12:33
20200715_204142.pdf
01 вересня 2020 12:33
20200715_203951.pdf
01 вересня 2020 12:33
20200715_203658.pdf
01 вересня 2020 12:33
20200715_203606.pdf
01 вересня 2020 12:33
20200715_203405.pdf
01 вересня 2020 12:33
10003.PDF
01 вересня 2020 12:33
технічна специфікація.pdf
01 вересня 2020 12:33
довідки.pdf
01 вересня 2020 12:33
довідка.pdf
01 вересня 2020 12:33
довідка мвс.pdf
01 вересня 2020 12:33
гарантійний лист.pdf
01 вересня 2020 12:33
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

03 вересня 2020 12:03
Електронний підпис
03 вересня 2020 10:10
Сертифікат.pdf
03 вересня 2020 10:10
Свідоцтво.pdf
03 вересня 2020 10:10
методичні вказівки.pdf
03 вересня 2020 10:10
Висновок 45517.pdf
03 вересня 2020 10:10
Висновок 42176.pdf
03 вересня 2020 10:10
техн.специф..PDF
03 вересня 2020 10:10
тендерна пропозиція.PDF
03 вересня 2020 10:10
паспорт.PDF
03 вересня 2020 10:10
лист-згода.PDF
03 вересня 2020 10:10
договір.PDF
03 вересня 2020 10:10
дог.ковель мтмо.PDF
03 вересня 2020 10:10
довідки.PDF
03 вересня 2020 10:10
гарант.лист.в-ка.PDF
03 вересня 2020 10:10
гарант.лист..PDF
03 вересня 2020 10:10
відомість про учасника.PDF
03 вересня 2020 10:10
витяг.PDF
03 вересня 2020 10:10
виписка.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗАГРЕВА ВІКТОРІЯ БОРИСІВНА"

ФОП "ЛЕОНТЮК АЛЛА ВОЛОДИМИРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ЗАГРЕВА ВІКТОРІЯ БОРИСІВНА"
#3105707762
Переможець 117 000,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 16:41
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 вересня 2020 16:03

Вимога про усунення невідповідностей

1)перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);відповідно до додатку №1 до Тендерної документаціїнеобхідно подати : 3.1. Інформаційна довідка у довільній формі про виконання аналогічного договору. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) поставки товару, що є аналогічним за предметом закупівлі згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою. 3.2. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати в складі тендерної пропозиції: - оригінал або копію договору(ів) (не менше 1); - копію чи оригінал листа-відгуку про виконання договору(ів), копія якого надана згідно п.3.1 (не менше 1). Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. У складі тендерної пропозиції учасника відсутні листи відгуки до поданих аналогічних договорів. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно подати: копію чи оригінал листа-відгуку про виконання договору(ів), копія якого надана згідно п.3.1 (не менше 1). Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2020 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗАГРЕВА ВІКТОРІЯ БОРИСІВНА"
#3105707762
117 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 15:06
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 11:57
Додаткова угода №3 договір №323.PDF зміни до договору
27 січня 2021 11:56
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 10:55
Додаткова угода №2 договір №323.PDF зміни до договору
15 січня 2021 10:54
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:49
Додаткова угода №1 договір №323.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 15:48
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 11:53
Договір №323 від 21.09.2020р..PDF укладений
21 вересня 2020 11:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: №323
Договір:
Номер додаткової угоди: №323 від 21.09.2020р., ДУ №1 від 29.12.2020р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: №323
Договір:
Номер додаткової угоди: №323 від 21.09.2020р., ДУ №2 від 15.01.2021р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: №323
Договір:
Номер додаткової угоди: №323 від 21.09.2020р., ДУ №3 від 27.01.2021р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 140 400,00
UAH