Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво стадіону на території Вінницького гуманітарно-педагогічного коледжу за адресою: вул. Нагірна, 13 в м. Вінниця (коригування-2)
Очікувана вартість
16 884 632,00 UAH
UA-2020-08-18-004188-a a85c1db55eef4913aa2bb307b92aa3b7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артем Шмагалов

+380988920564 lawyerdpabi@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИЙ ІНЖИНІРИНГ"
Код ЄДРПОУ: 31325005
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ТЕАТРАЛЬНА будинок 14
Контактна особа: Артем Шмагалов
+380988920564
lawyerdpabi@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 серпня 2020 13:11
Звернення за роз’ясненнями: до 29 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 08 вересня 2020 11:29
Очікувана вартість: 16 884 632,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 168 846,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 84423.16 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво стадіону на території Вінницького гуманітарно-педагогічного коледжу за адресою: вул. Нагірна, 13 в м. Вінниця (коригування-2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, Нагірна 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 серпня 2020 19:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2020 18:48
Зміни до ТД 2.docx
31 серпня 2020 18:48
ТД Стадіон зі змінами 2.doc
21 серпня 2020 10:52
Зміни до ТД.docx
21 серпня 2020 10:52
ТД Стадіон зі змінами.doc
18 серпня 2020 13:11
ТД Стадіон.doc
31 серпня 2020 19:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2020 18:48
Зміни до ТД 2.docx
31 серпня 2020 18:48
ТД Стадіон зі змінами 2.doc
21 серпня 2020 10:52
Зміни до ТД.docx
21 серпня 2020 10:52
ТД Стадіон зі змінами.doc
18 серпня 2020 13:11
ТД Стадіон.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 вересня 2020 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Олеріт" 16 820 000,00
UAH з ПДВ
16 820 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СПОРТЕЛІТБУД" 16 870 000,00
UAH з ПДВ
16 870 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2020 18:04
Електронний підпис
16 вересня 2020 17:59
5. Довідка ч. 2 ст. 17 Закону
16 вересня 2020 17:59
4. Довідка ДПС України
16 вересня 2020 17:59
3. Довідка МВС 2
16 вересня 2020 17:59
1. Довідка МВС 1
07 вересня 2020 20:58
Електронний підпис
07 вересня 2020 20:56
Кошторисний розрахунок.PDF
07 вересня 2020 20:56
ЛК 7-9-1.PDF
07 вересня 2020 20:56
ЛК 7-8-1.PDF
07 вересня 2020 20:56
ЛК 7-7-1.PDF
07 вересня 2020 20:56
ЛК 7-6-1.PDF
07 вересня 2020 20:56
ЛК 7-5-1.PDF
07 вересня 2020 20:56
ЛК 7-4-1.PDF
07 вересня 2020 20:56
7-9-1.PDF
07 вересня 2020 20:56
ЛК 7-3-1.PDF
07 вересня 2020 20:56
ЛК 7-2-1.PDF
07 вересня 2020 20:56
7-8-1.PDF
07 вересня 2020 20:56
7-7-1.PDF
07 вересня 2020 20:56
ЛК 6-3-1.PDF
07 вересня 2020 20:56
7-6-1.PDF
07 вересня 2020 20:56
7-5-1.PDF
07 вересня 2020 20:56
7-4-1.PDF
07 вересня 2020 20:56
7-3-1.PDF
07 вересня 2020 20:56
ЛК 6-2-1.pdf
07 вересня 2020 20:56
ЛК 6-1-1.PDF
07 вересня 2020 20:56
ЛК 5-1-1.PDF
07 вересня 2020 20:56
ЛК 4-1-1.pdf
07 вересня 2020 20:56
ЛК 2-3-1.pdf
07 вересня 2020 20:56
ЛК 2-2-1.PDF
07 вересня 2020 20:56
ЛК 2-1-13.PDF
07 вересня 2020 20:56
ЛК 2-1-12.PDF
07 вересня 2020 20:56
ЛК 2-1-11.PDF
07 вересня 2020 20:56
ЛК 2-1-10.PDF
07 вересня 2020 20:56
2-1-8.PDF
07 вересня 2020 20:56
ЛК 2-1-9.pdf
07 вересня 2020 20:56
2-1-7.pdf
07 вересня 2020 20:56
ЛК 2-1-8.PDF
07 вересня 2020 20:56
2-1-6.PDF
07 вересня 2020 20:56
ЛК 2-1-7.pdf
07 вересня 2020 20:56
ЛК 2-1-6.pdf
07 вересня 2020 20:56
2-1-5.pdf
07 вересня 2020 20:56
2-1-4.pdf
07 вересня 2020 20:56
2-1-3.pdf
07 вересня 2020 20:56
ЛК 2-1-5.pdf
07 вересня 2020 20:56
2-1-2.pdf
07 вересня 2020 20:56
7-2-1.PDF
07 вересня 2020 20:56
2-1-1.pdf
07 вересня 2020 20:56
ЛК 2-1-4.pdf
07 вересня 2020 20:56
1. Договірна ціна.PDF
07 вересня 2020 20:56
6. Підсумкова відомість.pdf
07 вересня 2020 20:56
Пояснювальна записка.PDF
07 вересня 2020 20:56
6-3-1.PDF
07 вересня 2020 20:56
6-1-2.PDF
07 вересня 2020 20:56
6-1-1.PDF
07 вересня 2020 20:56
5-1-1.PDF
07 вересня 2020 20:55
4-1-1.PDF
07 вересня 2020 20:55
ЛК 2-1-3.pdf
07 вересня 2020 20:55
ЛК 2-1-2.pdf
07 вересня 2020 20:55
ЛК 2-1-1.pdf
07 вересня 2020 20:55
2-3-1.PDF
07 вересня 2020 20:55
2-2-1.pdf
07 вересня 2020 20:55
2-1-13.PDF
07 вересня 2020 20:55
2-1-11.PDF
07 вересня 2020 20:55
39. Проект договору.PDF
07 вересня 2020 20:55
2-1-10.PDF
07 вересня 2020 20:55
2-1-9.PDF
07 вересня 2020 20:55
38. Дозвіл 2.pdf
07 вересня 2020 20:55
37. Дозвіл 1.pdf
07 вересня 2020 20:55
41. Сертифікат ISO.pdf
07 вересня 2020 20:55
36. Ліцензія з додатком.pdf
07 вересня 2020 20:55
31. Гарантійний лист ДСТУ.PDF
07 вересня 2020 20:55
30. Тендерна пропозиція.PDF
07 вересня 2020 20:55
19. Аналогічний договір 2.PDF
07 вересня 2020 20:55
27. Відгук ЗОШ 24.pdf
07 вересня 2020 20:55
26. Відгук ЗОШ 20.PDF
07 вересня 2020 20:55
25. Відгук Порика.PDF
07 вересня 2020 20:55
24. Відгук Казарма.pdf
07 вересня 2020 20:55
16. Аналогічний договір 1.PDF
07 вересня 2020 20:55
14. Штатний розпис.PDF
07 вересня 2020 20:55
13. Лист зі Статистики 1ПВ.PDF
07 вересня 2020 20:55
11. Посвідчення зварника.PDF

Публічні документи

03 вересня 2020 13:51
Електронний підпис
03 вересня 2020 13:49
Ліцензія.pdf
03 вересня 2020 13:49
Проект договору.pdf
03 вересня 2020 13:49
Тендерна пропозиція.pdf
03 вересня 2020 13:49
Лист про санкції.pdf
03 вересня 2020 13:49
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Олеріт"

ПП "СПОРТЕЛІТБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Олеріт"
#31836183
Рішення скасоване 16 820 000,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 13:20
ТОВ "Олеріт"
#31836183
Переможець 16 820 000,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 13:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2020 13:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Олеріт"
#31836183
16 820 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 16:19
Стадіон осн Звіт.docx укладений
31 січня 2022 16:19
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 17:23
Додаткова угода 13 від 30.12.2021 Нагірна.pdf зміни до договору
05 січня 2022 17:23
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2021 12:28
ду 12.pdf зміни до договору
30 листопада 2021 12:27
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2021 14:02
Додатова угода 11 вд 19.08.2021.pdf зміни до договору
26 серпня 2021 14:01
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2021 14:00
Додаткова угода 10 від 19.08.2021 Нагірна.pdf зміни до договору
26 серпня 2021 13:59
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2021 10:34
Додаткова угода Нагірна 14.05.pdf зміни до договору
18 травня 2021 10:33
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 17:09
Описка стадіон.docx зміни до договору
05 січня 2021 17:08
Додаткова 8 нагірна НОВА.pdf зміни до договору
05 січня 2021 17:07
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 13:37
Додаткова 8 нагірна.pdf зміни до договору
05 січня 2021 13:36
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 11:02
Скан 11.12.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 11:01
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 15:24
img20201127_13202783.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 15:23
img20201127_13214338.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 15:23
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 15:23
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2020 14:32
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
25 листопада 2020 14:30
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2020 12:58
Додаткова угода 4 Нагірна.pdf зміни до договору
05 листопада 2020 11:39
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 22:43
Додаткова угода Нагірна.pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 22:42
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2020 13:42
ДУ2+план фінансування+ДЦ.pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 13:42
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2020 13:16
Графік виконання-фінансування Нагірна.pdf зміни до договору
08 жовтня 2020 12:41
Додаткова угода №1 від 07.10.20 +Договірна ціна.pdf зміни до договору
08 жовтня 2020 12:41
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 15:45
ЛК ч2.pdf укладений
05 жовтня 2020 15:44
дц.pdf укладений
05 жовтня 2020 15:44
Графік виконання робіт Нагірна.pdf укладений
05 жовтня 2020 15:44
ЛК ч1.pdf укладений
05 жовтня 2020 15:43
ЛК ч3.pdf укладений
05 жовтня 2020 15:43
договір.pdf укладений
05 жовтня 2020 15:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування будівельно-монтажних робіт на 2020 рік складає: 16 085 291, 38 грн. в тому числі за рахуноккоштів ДФРР -14'772 019,62 грн. з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 489 091,32грн., з урахуванням ПДВ, та за рахунок коштів місцевого бюджету- 1 313 271,76 грн. з урахуванням ПДВ. 2.Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання та діє до 31.12.2021 року, але до повного виконання Сторонами взятих обов’язків. Строком дії Додаткової угоди є час протягом якого Сторони будуть здійснювати свої права та виконувати свої обов’язки відповідно Договору 3. Викласти реквізити ЗАМОВНИКА у розділі 24 «Адреси, реквізити і підписи сторін та печатки» Підрядного договору у такій редакції: ЗАМОВНИК ДП «Архітектурно-будівельний інжиніринг» Місцезнаходження:м. Вінниця, вул. Театральна, 14, п/р UA 758201720344361003100116454 в ДКСУ м. Київ МФО 820172 п/р __________________________ _____________________________ МФО ________________ Ідентифікаційний код 313250002282 ЄДРПОУ 31325005 e-mail: vinarhbud@gmail.com
Номер договору про закупівлю: 65-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договірна ціна будівельно-монтажних робіт згідно державної процедури закупівлі становить 16`820`000,00 грн. (шістнадцять мільйонів вісімсот двадцять тисяч гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 811'164,36 грн. (вісімсот одинадцять тисяч сто шістдесят чотири гривні 36 коп.) з урахуванням ПДВ. Фінансування будівельно-монтажних робіт на 2020 рікза рахунок коштів місцевого бюджетускладає1'313'271,76 грн. (один мільйон триста тринадцять тисяч двісті сімдесят одна грн. 76 коп.), з урахуванням ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 65-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ддоговірна ціна будівельно-монтажних робіт згідно державної процедури закупівлі становить 16 820 000,00 грн (шістнадцять мільйонів вісімсот двадцять тисяч гривень 00 коп.) з урахуванням пдв, в тому числі не монтоване обладнання на суму 811 164,36 грн. (вісімсот одинадцять тисяч сто шістдесят чотири гривні 36 коп.) з урахуванням пдв. Фінансування будівельно монтажних робіт на 2020 рік за рахунок коштів ДФРР складає 14 772 019,62 грн. (чотирнадцять мільйонів сімсот сімдесят дві тисячі девятнадцять гривень 62 коп.) з урахуванням ПДВ, в тому числі на немонтоване обладнання на суму 278 951,48 грн (двісті сімдесят вісім тисяч девятсот пятдесят одна гривня 48 коп.) з урахуванням ПДВ. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання та діє до 31.12.2021 року,але до повного виконання сторонами взятих обовязків
Номер договору про закупівлю: 65-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторни вирішили викласти план фінансування в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 65-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Договірна ціна будівельно-монтажних робіт згідно державної процедури закупівлі становить 16`820`000,00 грн. (шістнадцять мільйонів вісімсот двадцять тисяч гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 811'164,36 грн. (вісімсот одинадцять тисяч сто шістдесят чотири гривні 36 коп.) з урахуванням ПДВ. Фінансування будівельно-монтажних робіт на 2020 рік за рахунок коштів ДФРР складає 11 352 249, 68 грн. (одинадцять мільйонів триста п’ятдесят дві тисячі двісті сорок дев’ять грн. 68 коп.), з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 278 951,48 грн. (двісті сімдесят вісім тисяч дев’ятсот п’ятдесят одна гривня 48 коп.) з урахуванням ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 65-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до п. 3.1. розділу 3 Підрядного договору, та викласти його у наступній редакції: «Договірна ціна будівельно-монтажних робіт згідно державної процедури закупівлі становить 13'353'269,54 грн. (тринадцять мільйонів триста п’ятдесят три тисячі двісті шістдесят дев’ять гривень 54 коп.) з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 400'384,15 грн. (чотириста тисяч триста вісімдесят чотири гривні 15 коп.) з урахуванням ПДВ. Фінансування будівельно-монтажних робіт на 2020 рік за рахунок коштів ДФРР складає 11 352 249, 68 грн. (одинадцять мільйонів триста п’ятдесят дві тисячі двісті сорок дев’ять грн. 68 коп.), з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 278 951,48 грн. (двісті сімдесят вісім тисяч дев’ятсот п’ятдесят одна гривня 48 коп.) з урахуванням ПДВ. 2. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання та діє до 31.12.2021 року, але до повного виконання Сторонами взятих обов’язків. Строком дії Додаткової угоди є час протягом якого Сторони будуть здійснювати свої права та виконувати свої обов’язки відповідно Договору.
Номер договору про закупівлю: 65-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились продовжити строк виконання робіт та у зв’язку з цим викласти п. 5.1 розділу 5 Підрядного договору в наступній редакції: «Початком виконання робіт вважається день підписання Договору. Терміном фактичного закінчення виконання робіт вважається дата підписання акту виконаних робіт згідно проекту та додаткових робіт в разі їх виникнення. Строк виконання робіт згідно тендерної пропозиції складає: 20 березня 2021 року, але до повного виконання Сторонами взятих зобов’язань. 2. Продовжити строк дії Підрядного договору та у зв’язку з цим викласти п. 20.1 розділу 20 Підрядного договору у наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2021 року, але до повного виконання Сторонами взятих зобов’язань. Строком Договору є час, протягом якого Сторони будуть здійснювати свої права та виконувати свої обов’язки відповідно до Договору. 3. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання та діє до 31.12.2021 року, але до повного виконання Сторонами взятих обов’язків. Строком дії Додаткової угоди є час, протягом якого Сторони будуть здійснювати свої права та виконувати свої обов’язки відповідно Договору.
Номер договору про закупівлю: 65-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до п. 3.1. розділу 3 Підрядного договору, та викласти його у наступній редакції: «Договірна ціна будівельно-монтажних робіт згідно державної процедури закупівлі становить 13 353 269,54 грн. (тринадцять мільйонів триста п’ятдесят три тисячі двісті шістдесят дев’ять грн. 54 коп.) з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 400 384,15 грн. (чотириста тисяч триста вісімдесят чотири грн. 15 коп.) з урахуванням ПДВ. Фінансування будівельно-монтажних робіт на 2021 рік за рахунок коштів ДФРР складає 50 334,56 грн. (п’ятдесят тисяч триста тридцять чотири грн. 56 коп.), з урахуванням ПДВ, не монтованого обладнання на суму 278 951,48 грн. (двісті сімдесят вісім тисяч дев’ятсот п’ятдесят одна грн. 48 коп.), з урахуванням ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 65-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до п. 3.1. розділу 3 Підрядного договору, та викласти його у наступній редакції: «Договірна ціна будівельно-монтажних робіт згідно державної процедури закупівлі становить 13 353 269,54 грн. (тринадцять мільйонів триста п’ятдесят три тисячі двісті шістдесят дев’ять грн. 54 коп.) з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 400 384,15 грн. (чотириста тисяч триста вісімдесят чотири грн. 15 коп.) з урахуванням ПДВ. Фінансування будівельно-монтажних робіт на 2021 рік за рахунок коштів ДФРР складає 50 334,56 грн. (п’ятдесят тисяч триста тридцять чотири грн. 56 коп.), з урахуванням ПДВ
Номер договору про закупівлю: 65-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились поновити виконання робіт по об’єкту та у зв’язку з цим продовжити строк виконання робіт і викласти п. 5.1 розділу 5 Підрядного договору в наступній редакції: «Початком виконання робіт вважається день підписання Договору. Терміном фактичного закінчення виконання робіт вважається дата підписання акту виконаних робіт згідно проекту та додаткових робіт в разі їх виникнення. Строк виконання робіт згідно тендерної пропозиції складає:31грудня 2021 року,але до повного виконання Сторонами взятих зобов’язань. 2. Викласти додаток «Графік виконання робіт» Підрядного договору в новійредакції відповідно до нових строків виконання робіт згідно даної додаткової угоди. 3. У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Підрядника, внести зміни в розділ 24. Адреси реквізити і підписи сторін та печатки», шляхом зазначення наступного рахунку: UA 613206270000026006013000263, в АТ «Сбербанк», МФО 320627
Номер договору про закупівлю: 65-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з проведенням коригування проектно-кошторисної документації за об’єктом (Експертний звіт № 04-07-0065 від 29 березня 2021 року), сторони погодились викласти п. 3.1. розділу 3 Підрядного договору, та викласти його у наступній редакції: «Договірна ціна будівельно-монтажних робіт згідно державної процедури закупівлі становить 13 205 845,09 грн. (тринадцять мільйонів двісті п’ять тисяч вісімсот сорок п’ять грн. 09 коп.) з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 355 958,72 грн. (триста п’ятдесят п’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят вісім грн. 72 коп.) з урахуванням ПДВ. 2. Сторони погодились внести зміни до виконуваних робіт та викласти їх у новій редакції згідно додатку № 2 до Підрядного договору. 3. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання та діє до 31.12.2021 року, але до повного виконання Сторонами взятих обов’язків. Строком дії Додаткової угоди є час протягом якого Сторони будуть здійснювати свої права та виконувати свої обов’язки відповідно Договору. 4. Закінчення строку Додаткової угоди не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії Договору.
Номер договору про закупівлю: 65-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з необхідністю повного та належного виконання зобов’язань за Підрядним договором, сторони погодились викласти п. 3.1. розділу 3 «Ціна договору» Підрядного договору № 65-20 від «02» жовтня 2020 року у наступній редакції: «Договірна ціна будівельно-монтажних робіт згідно державної процедури закупівлі становить 13 205 845,09 грн. (тринадцять мільйонів двісті п’ять тисяч вісімсот сорок п’ять грн. 09 коп.) з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 355 958,72 грн. (триста п’ятдесят п’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят вісім грн. 72 коп.) з урахуванням ПДВ. Фінансування будівельно-монтажних робіт на 2021 рік за рахунок коштів місцевого бюджету складає 637 618,73 грн. (шістсот тридцять сім тисяч шістсот вісімнадцять грн. 73 коп.), з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 72 616,06 грн.(сімдесят дві тисячі шістсот шістнадцять гривень 06 коп), з урахуванням ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 65-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з необхідністю повного та належного виконання зобов’язань за Підрядним договором, сторони погодились викласти п. 3.1. розділу 3 «Ціна договору» Підрядного договору № 65-20 від «02» жовтня 2020 року у наступній редакції: «Договірна ціна будівельно-монтажних робіт згідно державної процедури закупівлі становить 13 205 845,09 грн. (тринадцять мільйонів двісті п’ять тисяч вісімсот сорок п’ять грн. 09 коп.) з урахуванням ПДВ, в тому числі вмонтоване обладнання на суму 355 958,72 грн. (триста п’ятдесят п’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят вісім грн. 72 коп.) з урахуванням ПДВ. Фінансування будівельно-монтажних робіт на 2021 рік за рахунок коштів місцевого бюджету складає 637 618,73 грн. (шістсот тридцять сім тисяч шістсот вісімнадцять грн. 73 коп.), з урахуванням ПДВ, в тому числі вмонтоване обладнання на суму 72 616,06 грн. (сімдесят дві тисячі шістсот шістнадцять гривень 06 коп.), з урахуванням ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 65-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили змінити ціну в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) та викласти п. 3.1. розділу 3 «Ціна договору» Підрядного договору № 65-20 від «02» жовтня 2020 року у наступній редакції: «Договірна ціна будівельно-монтажних робіт згідно державної процедури закупівлі становить 13 200 635,42 грн. (тринадцять мільйонів двісті тисяч шістсот тридцять п’ять грн. 42 коп.) з урахуванням ПДВ, в тому числі вмонтоване обладнання на суму 355 958,72 грн. (триста п’ятдесят п’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят вісім грн. 72 коп.) з урахуванням ПДВ. Фінансування будівельно-монтажних робіт на 2021 рік за рахунок коштів місцевого бюджету складає 632 409,06 грн. (шістсот тридцять дві тисячі чотириста дев’ять грн. 06 коп.), з урахуванням ПДВ, в тому числі вмонтоване обладнання на суму 72 616,06 грн. (сімдесят дві тисячі шістсот шістнадцять гривень 06 коп.), з урахуванням ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 65-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 13 200 635,42
UAH (в тому числі ПДВ 2 200 105,90 UAH)