Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-18230000-0 Верхній одяг різний (шкільна та спортивна форма, ДК 021:2015-18230000-0)
Очікувана вартість
1 451 740,00 UAH
UA-2020-08-18-004101-a e39357f4c7764d7fb54a81e606c87a28
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Олександрівна Зіменко

+380660136170 zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Людмила Олександрівна Зіменко
+380660136170
zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 серпня 2020 13:04
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 03 вересня 2020 12:57
Очікувана вартість: 1 451 740,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 258,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18230000-0: Верхній одяг різний


Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А; Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону; Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
810 комплект
шкільна та спортивна форма, ДК 021:2015-18230000-0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, приміщення постачальника (для потреб учнів загальноосвітніх навчальних закладів Замовника)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 18230000-0 — Верхній одяг різний

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 серпня 2020 13:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 13:05
Додаток 4 - Технічна специфікація.docx
18 серпня 2020 13:05
Додаток 6 - Проект Договору.doc
18 серпня 2020 13:05
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2020 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП МИХАЇЛ ВОРОНІН-ДНІПРОПЕТРОВСЬК 1 437 830,00
UAH з ПДВ
1 437 830,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Рогозін Микола Володимирович 1 449 690,00
UAH з ПДВ
1 449 690,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 18:51
Електронний підпис
02 вересня 2020 18:49
фін. звітність.pdf
02 вересня 2020 18:49
ССЫЛКА НА МИНЮСТ.pdf
02 вересня 2020 18:49
Наявність інфи.pdf
02 вересня 2020 18:49
лист гарантія договір.pdf
02 вересня 2020 18:48
Інф.довідка санкції.pdf
02 вересня 2020 18:48
Інф.довідка корупція.pdf
02 вересня 2020 18:48
договір поставки.pdf
02 вересня 2020 18:48
довідка ч.1 ст. 17 п. 4.pdf
02 вересня 2020 18:48
довідка ч.2 ст 17.pdf
02 вересня 2020 18:48
довідка ч. 1 ст.17 п. 2.pdf
02 вересня 2020 18:48
довідка ч. 1 ст.17 п. 1.pdf
02 вересня 2020 18:48
довідка ч.1ст17 п.5.pdf
02 вересня 2020 18:48
довідка ч.1ст. 17 п. 6.pdf
02 вересня 2020 18:48
довідка ч. 1 ст. 17 п. 3.pdf
02 вересня 2020 18:48
довідка ч.1 ст.17 п. 11.pdf
02 вересня 2020 18:48
ДОВІДКА БАНК.pdf
02 вересня 2020 18:48
довідка ч.1 ст.17 п. 9.pdf
02 вересня 2020 18:48
довідка ч. 1 ст 17 п. 12.pdf
02 вересня 2020 18:48
довідка якість товару.pdf
02 вересня 2020 18:48
довідка ч.1 ст.17 п. 7.pdf
02 вересня 2020 18:48
довідка ч. 1 ст. 7 п. 8.pdf
02 вересня 2020 18:48
довідка ч. 1 ст 17 п. 10.pdf
02 вересня 2020 18:48
довідка про ЄП.pdf
02 вересня 2020 18:48
гарантийни й лист строк.pdf
02 вересня 2020 18:48
гарант.лис - 12 місяців.pdf
02 вересня 2020 18:48
договір поставки.pdf
02 вересня 2020 18:48
висновок СЕС 921.pdf
02 вересня 2020 18:48
накл.23 а -19-2.pdf
02 вересня 2020 18:48
накл. по дог. 23А 19 д.pdf
02 вересня 2020 18:48
відомість про учасника.pdf
02 вересня 2020 18:48
дубль вид. накл. від 30.08.19.pdf
02 вересня 2020 18:48
накл. дог. 42А -19.pdf
02 вересня 2020 18:48
додаток 2 специфікація.pdf
02 вересня 2020 18:48
Договор Департамент 2018.pdf
02 вересня 2020 18:48
Накл. 2018 дог..2018.pdf
02 вересня 2020 18:48
накл. 23А-19-1.pdf
02 вересня 2020 18:48
накл. 23А -19-3.pdf
02 вересня 2020 18:48
накл. . 23а-19-4.pdf
02 вересня 2020 18:48
Труд.книжка Салов.pdf
02 вересня 2020 18:48
Труд.книжка Никищенко.pdf
02 вересня 2020 18:48
Любченко Труд.книжка.pdf
02 вересня 2020 18:48
Бузикіна труд.книжка.pdf
02 вересня 2020 18:48
42.витяг платника ЄП.pdf
02 вересня 2020 18:48
13.ВИПИСКА ЕДР 1.pdf
02 вересня 2020 18:48
7.НАКАЗ ДИРЕКТОР.pdf
02 вересня 2020 18:48
6.Протокол на директора.pdf
02 вересня 2020 18:48
3.СВІД-ВО ПРО ДЕРЖ.РЕЄСТР.pdf
02 вересня 2020 18:48
2.ВИТЯГ-СТАТИСТИКА.pdf
02 вересня 2020 18:48
1.СТАТУТ ПП МВ.pdf

Публічні документи

02 вересня 2020 19:39
Електронний підпис
02 вересня 2020 19:37
ідент. код.jpg
02 вересня 2020 19:35
17.лист строки.docx
02 вересня 2020 19:35
11. ГАРАНТИЯ.docx
02 вересня 2020 19:35
4. Достовірні дані.docx
02 вересня 2020 19:35
8. Додаток.docx
02 вересня 2020 19:35
3. Зрозуміла інфо.docx
02 вересня 2020 19:35
15. лист-гарантія.docx
02 вересня 2020 19:35
10. Дод 2пропозиція -09-20.docx
02 вересня 2020 19:35
5. Не є банкротом.docx
02 вересня 2020 19:35
1. ХАРАКТЕРИСТИКИ ТОВАРА.doc
02 вересня 2020 19:35
18. окр.среда.docx
02 вересня 2020 19:35
14. Поставка гарантия.docx
02 вересня 2020 19:35
20. Антикорупция.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП МИХАЇЛ ВОРОНІН-ДНІПРОПЕТРОВСЬК

ФОП Рогозін Микола Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП МИХАЇЛ ВОРОНІН-ДНІПРОПЕТРОВСЬК
#24439491
Відхилено 1 437 830,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 15:36
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 вересня 2020 16:00
Фізична особа-підприємець Рогозін Микола Володимирович
#2788107173
Відхилено 1 449 690,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 17:43
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 вересня 2020 15:45

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до ст. 16. Та на вимогу п.5 р. ІІІ ТД Учасник повинен надати: Копія листа-відгука по наданій копії договору з підписом та відтиском печатки замовника (-ів) по договору із зазначенням номеру, дати договору та назви предмету договору. Додаткові угоди до зазначених договорів, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань по договору Учасником надано три аналогічні договори, два з яких (№ 23А/19 від 26.07.19р. та № 195 від 11.09.18р.) не підтверджені видатковими накладними, що виконані в повному об’ємі, до третього (№ 42А/19 від 04.10.19р.) не надано лист-відгук надати листи-відгуки та Додаткові угоди до договорів, що свідчать про зміну істотних умов або накладні на суму договору

Документи

07 вересня 2020 15:36
Електронний підпис
03 вересня 2020 13:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

По ст. 16 відсутні документи та інформація, що зазначені в п.5 р. ІІІ ТД Замовника, Довідка, складена у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), в якій зазначається інформація щодо наявності в учасника відповідного приміщення чи приміщень на території м. Дніпра для видачі та індивідуальної підгонки шкільної форми та спортивної форми та відповідної матеріально-технічної бази, яка є у власності учасника чи така, що використовується учасником на договірних засадах (складські приміщення для зберігання готових виробів та матеріалів для їх виготовлення, відповідне обладнання, що використовуються для підгонки готового виробу). Учасник у складі тендерної пропозиції повинні надати гарантійний лист щодо наявності відповідного приміщення для примірювання одягу із зазначенням його адреси та площі. Лист повинен також містити гарантії щодо забезпечення відповідних санітарних норм при здійсненні примірювання та підгонки одягу для запобігання зараження на захворювання COVID-19 із переліком відповідних заходів. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі за підписом уповноваженої особи, де Учасник зазначає інформацію про чисельність та кваліфікацію персоналу (із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я, по-батькові), що планується до залучення для надання послуг відповідно до предмета закупівлі. Учасник повинен мати у своєму штаті особу, відповідальну за індивідуальну підгонку шкільної форми, яка має відповідну кваліфікацію. Для підтвердження наявності працівників у штаті Учасник надає трудові книжки/витяги з трудових книжок або цивільно-правові договори/трудові договори співпраці Учасника з працівниками, або накази про прийняття на роботу на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом уповноваженої особи Учасника (у разі якщо такі документи (інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису, то довідка може не містити підпис та/або печатку уповноваженої особи), що містить інформацію про наявність в Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-них) за предметом закупівлі договору (-ів). Примітка: під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір, укладений не раніше 2016 року. Аналогічний договір – договір, який повністю відповідає наступним вимогам: - укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є предмет закупівлі даних торгів; - сторонами визначена ціна договору; - сторонами встановлений строк дії договору; На підтвердження виконання аналогічного договору надається: Не менше однієї копії, повністю виконаного аналогічного договору. Аналогічний договір має бути наданий із підприємствами, установами, організаціями, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічного договору. Разом із аналогічним договором на підтвердження його виконання учасники зобов’язані надати копії актів приймання-передачі / видаткових накладних на товар. В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначених договорів, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань по договору. Копія листа-відгука по наданій копії договору з підписом та відтиском печатки замовника (-ів) по договору із зазначенням номеру, дати договору та назви предмету договору. для виправлення невідповідностей потрібно надати вищезазначені документи та інформацію

Документи

08 вересня 2020 17:43
Електронний підпис
07 вересня 2020 15:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
08 вересня 2020 17:43
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі