Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари-клей-олівець, ручка масляна синя, маркер рожевий, маркер чорний, індекси пластик клейкі)
Очікувана вартість
1 060,00 UAH
UA-2020-08-18-003860-a aa53ce486aba4c5792586d5d85b435b8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Баштова

+380534432980 l.ns.19.2020@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОСАНЖАРСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО - САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ НОВОСАНЖАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 37464470
Місцезнаходження: 39300, Україна , Полтавська обл., Новосанжарський р-н, смт. Нові Санжари, вул. Шевченка, 51/49
Контактна особа: Людмила Баштова
+380534432980
l.ns.19.2020@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Клей-олівець 15г Amos-20шт., Ручка масляна синя Piano Maxriter гумовий гриф та прозорий корпус-50шт., Маркер текстовий рожевий Centropen Fax(збільшений об'єм чорнил) 1-4,6мм-10шт., Маркер перманентний Centropen 1мм круглий чорний-10шт., Індекси пластик клейкі 12*45 по 25арк.стрілка неон Delta-5шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Клей-олівець 15г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39300, Україна, Полтавська область, Нові Санжари, вул. Шевченка, 51/49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
50 штуки
Ручка масляна, синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39300, Україна, Полтавська область, Нові Санжари, вул. Шевченка, 51/49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
10 штуки
Маркер рожевий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39300, Україна, Полтавська область, Нові Санжари, вул. Шевченка, 51/49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
10 штуки
Маркер чорний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39300, Україна, Полтавська область, Нові Санжари, вул. Шевченка, 51/49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
5 штуки
Індекси клейкі пластик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39300, Україна, Полтавська область, Нові Санжари, вул. Шевченка, 51/49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192800-9 — Самоклейні етикетки

Тендерна документація

18 серпня 2020 12:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП БУРИК ВАЛЕРІЙ ІВАНОВИЧ
#2635809293
Переможець 1 060,00
UAH
18 серпня 2020 12:47

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 16:28
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2020 10:35
Протокол №105 Технічна помилка.pdf зміни до договору
23 листопада 2020 10:31
Додаткова угода №1 на зміну джерела фінансування .pdf зміни до договору
23 листопада 2020 09:00
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 12:52
договір канцелярські товари.pdf укладений
18 серпня 2020 12:50

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Клей-олівець 15г 20 штуки 20,00
UAH
Ручка масляна, синя 50 штуки 7,00
UAH
Маркер рожевий 10 штуки 15,25
UAH
Маркер чорний 10 штуки 10,00
UAH
Індекси клейкі пластик 5 штуки 11,50
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дана додаткова угода №1 від 23.11.2020 до договору №49 від 07.05.2020р. помилково завантажена та стосується іншої закупівлі за тим же ж кодом «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне» з вартістю 12000,00грн.- ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-07-003196-b. Враховуючи, що дані зміни в системі публічних закупівель Prozorro неможливо відредагувати або видалити, а також те, що дана додаткова угода ніяк не стосуються даної закупівлі вважати внесену додаткову угоду- технічною помилкою.
Номер договору про закупівлю: 103
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Клей-олівець 15г 20 штуки 20,00
UAH
Ручка масляна, синя 50 штуки 7,00
UAH
Маркер рожевий 10 штуки 15,25
UAH
Маркер чорний 10 штуки 10,00
UAH
Індекси клейкі пластик 5 штуки 11,50
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 060,00
UAH