Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Легковий автомобіль Renault Logan або еквівалент
Очікувана вартість
430 000,00 UAH
UA-2020-08-18-003844-c 1db0435c85fc4696ae8509bbe183b129
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Симоненко Володимир Іванович

+380362635583 labses@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Рівненський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 38503358
Вебсайт: http://www.sesrivne.gov.ua/
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Котляревського, 3
Контактна особа: Симоненко Володимир Іванович
+380362635583
labses@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 04 вересня 2020 11:51
Очікувана вартість: 430 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Легковий автомобіль Renault Logan або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Котляревського, 3, м. Рівне, Рівненська область, 33028, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: кошти Державного бюджету за загальним та спеціальним фондами. Оплата здійснюється на підставі належним чином оформлених документів протягом 10 (десяти) робочих днів з дня поставки (передачі) Товару. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 серпня 2020 16:15
Електронний підпис
18 серпня 2020 15:47
Додаток__5.docx
18 серпня 2020 15:47
Додаток__4.docx
18 серпня 2020 15:47
Додаток__3.docx
18 серпня 2020 15:47
Додаток__2.docx
18 серпня 2020 15:47
Додаток__1.docx
18 серпня 2020 15:47
Тендерна_документацiя.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2020 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВІК ПАРТНЕР 429 600,00
UAH з ПДВ
423 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКО ПРАЙМ МЕГАПОЛІС" 430 000,00
UAH з ПДВ
427 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2020 18:20
Електронний підпис
17 вересня 2020 18:16
Документи переможця
08 вересня 2020 14:10
Електронний підпис
08 вересня 2020 14:03
Електронний підпис
03 вересня 2020 21:32
Електронний підпис
03 вересня 2020 21:31
Технічне завдання.pdf
03 вересня 2020 21:31
Тендерна пропозиція.pdf
03 вересня 2020 21:31
Статут.pdf
03 вересня 2020 21:31
Сертифікат типу.pdf
03 вересня 2020 21:31
Сертифікат типу КТЗ.pdf
03 вересня 2020 21:31
Проект договору.pdf
03 вересня 2020 21:31
Опис статут.pdf
03 вересня 2020 21:31
Виписка.pdf
03 вересня 2020 21:31
Брошура.pdf

Публічні документи

31 серпня 2020 14:46
СТАТУТ.pdf
31 серпня 2020 14:46
Сертифікат типу.pdf
31 серпня 2020 14:46
Паспорт ІНН.pdf
31 серпня 2020 14:46
ОПИС.pdf
31 серпня 2020 14:46
ДИЛЛЕРСКА УГОДА.pdf
31 серпня 2020 14:46
Витяг з реєстру ПДВ .pdf
31 серпня 2020 14:46
Витяг з ЄДР.pdf
31 серпня 2020 14:46
8.2 Лист-відгук 311017-КАЮ.pdf
31 серпня 2020 14:46
19.2 Протокол №3 (Кавун).pdf
31 серпня 2020 14:46
19.2 Протокол №2.pdf
31 серпня 2020 14:46
19.1 Наказ Кавуна.pdf
31 серпня 2020 14:46
СТО.pdf
31 серпня 2020 14:46
Проект договору.pdf
31 серпня 2020 14:46
Захист довкілля.pdf
31 серпня 2020 14:46
довідка.pdf
31 серпня 2020 14:46
Довідка працівнкики.pdf
31 серпня 2020 14:46
Довідка МТБ.pdf
31 серпня 2020 14:46
довідка з відомостями.pdf
31 серпня 2020 14:46
Довідка 2.pdf
31 серпня 2020 14:46
Тендерна пропозиція.pdf
31 серпня 2020 14:46
Технічне завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВІК ПАРТНЕР

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКО ПРАЙМ МЕГАПОЛІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ВІК ПАРТНЕР
#36354758
Переможець 423 000,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 13:25
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 вересня 2020 11:53

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВІК ПАРТНЕР», поданої для участі у відкритих торгах на закупівлю легкового автомобіля Renault Logan або еквівалент, код за ДК 021:2015 - 34110000-1 – Легкові автомобілі, у пропозиції учасника виявлена невідповідність, яка полягає у наступному: У складі пропозиції учасника ТОВ «ВІК ПАРТНЕР» надана інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору вих.№951 від 03.09.2020, однак, у графі «Строк дії договору, стан виконання» допущені механічні помилки у зазначені року (заміна цифр), а саме зазначені дати, які ще не наступили – “15.10.2020”, “25.10.2020”, “22.10.2020”, “29.10.2020”. Як вбачається, із доданих аналогічних договорів, на які учасник посилається у даній довідці, заповнюючи дану довідку учасник помилково вказав “2020” замість “2019”. Відповідно до Переліку формальних помилок, який затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року N 710, до переліку формальних помилок можна віднести помилку, зроблену учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп’ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Однак, помилка зроблена учасником стосується документів, що подані на підтвердження кваліфікаційних критеріїв. Тому, на думку тендерного комітету, варто застосувати положення частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч.16 ст. 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВІК ПАРТНЕР» виявлено невідповідність строків (дат), що зазначені у інформаційній довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору вих.№951 від 03.09.2020 та аналогічних договорах, що підтверджують досвід виконання аналогічного договору, а саме: у графі «Строк дії договору, стан виконання» допущені механічні помилки у зазначені року (заміна цифр), а саме зазначені дати, які ще не наступили – “15.10.2020”, “25.10.2020”, “22.10.2020”, “29.10.2020”, тобто учасник замінив цифри “2019” на “2020”. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учаснику необхідно привести у відповідність (виправити технічні помилки, що полягають у заміні цифр) інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору вих.№951 від 03.09.2020, яка відповідатиме поданим аналогічним договорам, виклавши її у новій редакції

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2020 13:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВІК ПАРТНЕР
#36354758
423 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:20
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 11:56
договір з додатками.pdf укладений
24 вересня 2020 11:47

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
06 жовтня 2020 10:17
423 000,00 UAH UA988201720343141001200084489
ДУ "Рівненський ОЛЦ МОЗ України"
UA433223130000026003000014379
ТОВ "ВIК ПАРТНЕР"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 423 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 70 500,00 UAH)