Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція відділення екстреної медичної допомоги КП “Нікопольська міська лікарня № 4 Нікопольської міської ради” за адресою: м. Нікополь, просп. Трубників, 50 (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Очікувана вартість
19 997 337,60 UAH
UA-2020-08-18-003750-a 201b28ef23924fee84cdf869a038bef7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Кузнецова

+380563730123
+380563730108
tender.dks20@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Юлія Кузнецова
+380563730123,+380563730108
tender.dks20@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 серпня 2020 12:32
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2020 12:00
Початок аукціону: 08 вересня 2020 15:14
Очікувана вартість: 19 997 337,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 99 986,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 95000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською/російською мовою. Детальна інформція зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації Вид забезпечення - оригінал електронної банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт: детальний перелік та обсяг робіт зазначено у технічній специфікації (Додаток 7) документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція відділення екстреної медичної допомоги КП “Нікопольська міська лікарня № 4 Нікопольської міської ради” за адресою: м. Нікополь, просп. Трубників, 50 (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53300, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, просп. Трубників, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами) та відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2020 року, затвердженого наказом від 21.01.2020р. №23-ОД. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт та будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2020 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 12:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 16:17
Тендерна документація (Нова редакція).doc
28 серпня 2020 15:55
Тендерна документація (Нова редакція).doc
18 серпня 2020 12:32
Тендерна документація.doc
28 серпня 2020 15:56
Перелік змін.docx
28 серпня 2020 15:55
стаття 16 Додаток 1 (Нова редакція).doc
18 серпня 2020 12:32
стаття 16 Додаток 1.doc
28 серпня 2020 15:55
Інші документи Додаток 3 (Нова редакція).doc
18 серпня 2020 12:32
Інші документи Додаток 3.doc
18 серпня 2020 12:32
Додаток 7 Технічна специфікація.doc
18 серпня 2020 12:32
Проект договору Додаток 6.doc
18 серпня 2020 12:32
стаття 17 Додаток 2.doc
18 серпня 2020 12:32
Форма пропозиції Додаток 5.doc
18 серпня 2020 12:32
Документи для переможця Додаток 4.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-18-003750-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НІКОПОЛЬСЬКА-СТК", Код ЄДРПОУ:34610536
Дата подання: 14 вересня 2020 09:38
Звернення до замовника щодо усунення порушень
ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» , Учасник закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція відділення екстреної медичної допомоги КП “Нікопольська міська лікарня № 4 Нікопольської міської ради” за адресою: м. Нікополь, просп. Трубників, 50 (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)», звертається до тендерного комітету та просить надати роз’яснення стосовно обрання переможцем Учасника ТОВ ВКФ «Перспектива».
Учасник не відповідає умовам тендерної документації в частині технічної специфікації. Локальний кошторис № 2-1-1/КЗ Розділ Прорізи має позиції, що не відповідають технічній специфікації, наведеної у додатку 7 тендерної документації, а саме:
№ позиції додатку 7 «Технічна специфікація» та Локального кошторису Учасника-Переможця Згідно додатку 7 «Технічна специфікація» Згідно пропозиції Учасника-Переможця
5 0,078272 т 0,07827 т
6 0,041508 т 0,04151 т
18 0,006762 т 0,00676 т
78 0,063958 т 0,06396 т
79 0,033789 т 0,03379 т
91 0,083723 т 0,08372 т
92 0,033789 т 0,03379 т
104 0,226868 т 0,22687 т
117 0,078272 т 0,07827 т
118 0,041508 т 0,04151 т

Ті ж самі невідповідності, є і в інших кошторисах.
Зазначаємо, що тендерною документацією вимагається надання договірної ціни з пояснювальною запискою, розрахунками, локальними кошторисами, відомостями матеріалів та обладнання, які включають види та обсяги робіт, розроблених у порядку та за формами встановленими «Правилами визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Учасником-переможцем було надано Пояснювальну записку (файл ДЦ_пз_івр), в якому зазначено усереднений показник для визначення розміру адміністративних витрат – 1,23 грн./люд.-год., усереднений показник для визначення розміру кошторисного прибутку – 6,8 %. Відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 об’єкти будівництва, що відносяться до класу наслідків (відповідальності) СС2, розмір адміністративних витрат будівельних організацій складає 1,6 грн./люд. год., а показник для визначення розміру кошторисного прибутку – 16,10.
Оскільки все вищезазначене не можна віднести до формальних помилок, тендерна пропозиція Учасника ТОВ ВКФ «Перспектива» мала бути відхилена як така, що не відповідає технічній специфікацій, зазначеній у додатку 7 тендерної документації (розділ 3 пункт 6 останній абзац тендерної документації), кошторис складено не у порядку, встановленим «Правилами визначення будівництва» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Додатком 1 (нова редакція) пунктом 2 підпунктом 2.1та 2.2 вимагається наступне:
«2.1. Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного договору із зазначенням предмета закупівлі, дати укладення, назви та адреси контрагента.
2.2. Виконання учасником аналогічного договору підтверджується документально шляхом надання копії такого договору з додатками (зазначеними у договорі), укладеного за останні три роки відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, копії довідок про вартість виконаних робіт за таким договором (форма КБ-3), копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В), та відгук від замовника щодо будівельних робіт по відповідному об’єкту за наданим учасником аналогічним договором (оригінал позитивного листа відгуку, із зазначенням: дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору, інформації про дотримання якості та строків виконання робіт, номеру контактного телефону представника замовника за аналогічним договором).»
Переможцем у складі тендерної пропозиції надано файл «1.3. Довідка досвід», в якому є аналогічний договір № 47 від 12 вересня 2018 року. По-перше, розділом 3 підпунктом 3.3 аналогічного договору, вказано, що договірна ціна тверда, разом з тим надана договірна ціна як додаток до вищезазначеного договору свідчить про те, що вид договірної ціни - динамічна. Розділом 1 пунктом 1.2. зазначено наступне: «До даного договору додається, в якості його невід’ємної частини кошторис.» Учасником-переможцем разом з аналогічним договором надано копії наступних документів: договірна ціна, дефектний акт, локальний кошторис на будівельні роботи, відомість ресурсів до локального кошторису, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису. Відповідно до Цивільного кодексу України розділу 2 «Загальні положення про договір» глава 53 «Укладання, зміна і розірвання договору» стаття 638 «Договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні, або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди», стаття 639 «Форма договору»: «Якщо сторони домовились укласти у письмовій формі договір, щодо якого законом не встановлена письмова форма, такий договір є укладеним з моменту його підписання сторонами.» Відповідно до наданих переможцем додатків, які є невід’ємною частиною аналогічного договору, ці додатки підписані лише однією з сторін договору, а саме переможцем ТОВ ВКФ «Перспектива», а отже, виходячи із вищевикладеного, вищезазначені додатки не є погодженими, авідтак не є дійсними договором (його частиною) у розумінні цивільного законодавства, що в свою чергу свідчить про те, що аналогічний договір надано не в повному обсязі.
Разом з вищезазначеними документами переможцем надано акт виконаних робіт (КБ-2в) та довідка виконаних будівельних робіт (КБ-3) на суму 1 319 700,75 грн. Проте в договорі розділ 3 пункт 3.1. вартість договору складає 1 324 649,95 грн. Також надано відгук від замовника за аналогічним договором, з якого вбачається, що вартість договору становить 1 324 649,95 грн., роботи виконано якісно, відповідно до зазначених у договорі чи додаткових угодах строків (додаткові угоди відсутні у складі тендерної пропозиції Переможця).
Крім того, на довідці про вартість виконаних робіт та на акті відсутні дати. Згідно ст.1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію.
За змістом частин першої та другої статті дев`ятої Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов`язкові реквізити: назву документа (форми); дату складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Отже, законодавець не визначає конкретного переліку первинних документів, а лише вказує на їх зміст. Тому надані ТОВ ВКФ «Перспектива» акти приймання виконаних будівельних робіт та довідки про вартість виконаних будівельних робіт і витрат не є первинними бухгалтерськими документами, оскільки не містять відомості про господарську операцію (дату такої операції).
Враховуючи вищевикладене, переможець не зміг підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору. Відсутні додатки до аналогічного договору, документи, що підтверджують виконання аналогічного договору, надані не на всю суму договору, та інформація в документах суперечить одна одній.
Особливу увагу слід звернути, що визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року N 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року N 301. п.3.2. розділу 3 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Мінрегіонбуду від 05.07.2013 р. № 293 містить наступне визначення терміну будівельні роботи: "Будівельні роботи - Будівельні, монтажні, ремонтно-будівельні, реставраційно - відновлювальні та пусконалагоджувальні роботи". п.3.2. розділу 3 ДБН А.2.2-3-2014 "Склад та зміст Проектної Документації на Будівництво" містять наступні визначення термінів: «Капітальний ремонт: Сукупність робіт на об'єкті будівництва, введеному в експлуатацію в установленому порядку, без зміни його геометричних розмірів та функціонального призначення, що передбачають втручання у несучі та огороджувальні системи при заміні або відновленні конструкцій чи інженерних систем та обладнання у зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення його експлуатаційних показників, а також благоустрій території. Капітальний ремонт передбачає призупинення на час виконання робіт експлуатації об'єкта в цілому або його частин (за умови їх автономності)»., «Реконструкція: перебудова введеного в експлуатацію в установленому порядку об'єкта будівництва, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, внаслідок чого відбувається зміна основних техніко-економічних показників (кількість продукції, потужність тощо), забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його техніко-економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та якості послуг. Реконструкція передбачає повне або часткове збереження елементів несучих і огороджувальних конструкцій та призупинення на час виконання робіт експлуатації об'єкта в цілому або його частин (за умови їх автономності)».Тобто, виконання будівельних робіт з капітального ремонту об’єктів/комплексу, є нижчим за рівнем складності та кваліфікованості. Замовником визначено, що предметом закупівлі є ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція відділення екстреної медичної допомоги КП “Нікопольська міська лікарня № 4 Нікопольської міської ради» за адресою: м. Нікополь, просп. Трубників, 50 (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція). Учасником-Переможцем надано аналогічний договір з капітального ремонту офісних приміщень, що в свою чергу є невиконанням умов тендерної документації. Вважаємо, що Учасником-Переможцем не було підтверджено кваліфікаційної вимоги щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору.
Додатком 1 (нова редакція) пунктом 1 підпунктом 1.1 та 1.2 вимагається наступне:
1.1. Довідка у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, власність субпідрядника, орендується (лізинг), надання послуг, тощо), необхідно зазначити № та дату договору оренди або лізингу(тощо) і найменування організації, в якій залучаються будівельні машини, механізми та устаткування. 1.2. Якщо машини, механізми та устаткування не є власністю учасника або субпідрядника, а залучені, то учасником додатково подаються копії дійсних та чинних, протягом всього строку* дії договору про закупівлю договорів оренди (лізингу), надання послуг, тощо з додатками (зазначеними у договорі) на запропоновані машини, механізми та устаткування та акти приймання-передачі учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, устаткування, до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі вказані у довідці. Також необхідно надати копії технічних паспортів на них. У випадку подання учасником копій договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Учасник повинен надати лист-підтвердження орендодавця (або лізингодавця, або надавача послуг, тощо) щодо незаперечення використання його машин, механізмів та устаткування для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт. Переможцем у складі тендерної пропозиції надано файл 1.1 Довідка обладнання в якій міститься договір оренди виробничого обладнання № 2020/05-1 від 04 травня 2020 року та договір оренди спецтехніки № 2020/05-2 від 04 травня 2020 року, за якими, Орендодавцем є Товариство з обмеженою відповідальністю «Дніпро Авто Інвестментс», проте в свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів, що надаються в оренду, зазначено, що власник ТОВ «ДАІ». Жодних роз’яснень з цього приводу Переможцем не надано у складі тендерної пропозиції. Вважаємо, що учасник не підтвердив кваліфікаційний критерій наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування необхідних для виконання Договору.
Розділом 3 пунктом 1 Тендерної документації зазначено, що «Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.» та «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП).». У складі тендерної пропозиції Учасника-Переможця, міститься файл «4. Повноваження підпису», в якому наявні документи, щодо права підпису тендерної пропозиції директором ТОВ ВКФ «Перспектива» Меркешкін С.В.
Тендерна пропозиція ТОВ ВКФ «Перспектива» скріплена електронним цифровим підписом. Перевіривши електронний підпис, було з’ясовано, що електронний цифровий підпис належить не директору, а керівнику ТОВ ВКФ «Перспектива». Виходячи з вище викладеного, вважаємо, що тендерна пропозиція Переможця, не відповідає умовам тендерної документації, оскільки право підпису згідно наданих документів Переможцем надано директору, а не керівнику підприємства. Просимо, скасувати рішення тендерного комітету №3 від 11 вересня 2020 року, про акцепт тендерної пропозиції ТОВ ВКФ «Перспектива», та розглянути тендерну пропозицію ТОВ ВКФ «Перспектива» з урахуванням вище зазначених зауважень.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 вересня 2020 16:24
Дорого дня! Щодо Вашого звернення повідомляємо наступне.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) у разі якщо УЧАСНИК, ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ЯКОГО ВІДХИЛЕНА, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, ТАКИЙ УЧАСНИК МОЖЕ ЗВЕРНУТИСЯ до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Однак Замовник вважає за необхідне надати Вам свої пояснення стосовно Вашого Звернення.
1. Щодо нібито невідповідності тендерної пропозиції (далі – ТП) переможця ТОВ ВКФ «Перспектива» умовам технічної специфікації повідомляємо наступне. Учасником ТОВ ВКФ «Перспектива» у складі його ТП на виконання вимог Тендерної документації (далі –ТД) було надано поміж іншого локальні кошториси у відповідності до Додатку 7 до ТД. Разом із тим, слід зазначити, що в деяких пунктах наданих учасником локальних кошторисах Переможець ТОВ ВКФ «Перспектива» зазначив заокруглені показники, що не є помилкою, а отже у Замовника були відсутні підстави для відхилення ТП ТОВ ВКФ «Перспектива» на цій підставі.
Вказана позиція Замовника підтверджується листом Мінекономрозвитку України № 3302-06/24782-06 від 05.08.2016 року, згідно якого разі коли предметом закупівлі є роботи, замовник може встановити вимогу щодо надання учасниками у складі своєї тендерної пропозиції переліку та обсягів робіт відповідно до технічної специфікації, встановленої у тендерній документації.
У свою чергу, частиною шостою статті 28 Закону встановлено, що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з Законом. Відповідно до частини другої статті 2 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
Згідно з частиною першою статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом.
Так, згідно зі статтею 843 Цивільного Кодексу України у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення. Відповідно до статті 844 Цивільного Кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності і стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником.
При цьому пунктом 6.2.4 ДСТУ визначено, що ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка формується генпідрядником погоджується із замовником.
Таким чином, оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису та ураховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від змісту тендерної пропозиції, у випадку закупівлі робіт договірна ціна (кошторис) може погоджуватись сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та Цивільного Кодексу України.
2. У своїй діяльності щодо здійснення процедур закупівель тендерний комітет департаменту (далі – тендерний комітет) керується чинним законодавством України, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі», нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель. Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих що передбачені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та указує у тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям. Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. На підставі ч.3 ст.16 та п.2 ч.2 ст.22 Закону тендерним комітетом затверджено тендерну документацію з відповідним переліком документів на підтвердження встановленого кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Відповідно до ч.2 Додатку 1 до ТД Учасники у складі своєї ТП мають надати довідку у довільній формі, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного договору із зазначенням предмета закупівлі, дати укладення, назви та адреси контрагента. Виконання учасником аналогічного договору підтверджується документально шляхом надання копії такого договору з додатками (зазначеними у договорі), укладеного за останні три роки відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, копії довідок про вартість виконаних робіт за таким договором (форма КБ-3), копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В), та відгук від замовника щодо будівельних робіт по відповідному об’єкту за наданим учасником аналогічним договором (оригінал позитивного листа відгуку, із зазначенням: дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору, інформації про дотримання якості та строків виконання робіт, номеру контактного телефону представника замовника за аналогічним договором).
Учасником ТОВ ВКФ «Перспектива» у складі його ТП було надано договір № 47 від 12.09.2018 року укладений з ТОВ «ВП «Інтерфрут» з додатками що є його невід’ємною частиною та довідками про вартість виконаних робіт за таким договором (форма КБ-3), та актами приймання виконаних робіт (форма КБ-2В), як того вимагала вказана вимога ТД. Звертаємо Вашу увагу на те, що тендерною документацією не встановлена вимога щодо надання довідок про вартість виконаних робіт за таким договором (форма КБ-3), копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В) на всю суму та на весь об’єм зазначений в договорі при виконання робіт, а отже ТОВ ВКФ «Перспектива» виконав умови ТД в цій частині. Також слід зазначити, що умовами ТД не встановлена вимога надання довідок про вартість виконаних робіт за таким договором (форма КБ-3), копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В) на всю суму та на весь об’єм зазначений в договорі при виконання робіт, а отже ТОВ ВКФ «Перспектива» виконав умови ТД в цій частині. Щодо питання аналогічності наданого ТОВ ВКФ «Перспектива» договору, слід зазначити наступне. Відповідно до листа Мінекономрозвитку 111/2017 ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. При розгляді тендерних пропозицій учасника ключовими факторами є: найбільш економічно вигідна ціна, а також відповідність тендерної пропозиції учасника умовам, встановленим в тендерній документації. Також слід звернути Вашу увагу стосовно того, що тендерна документація не містить вимоги надання саме договору з реконструкції. Враховуючи вищенаведене аналогічним договором слід вважати такий договір, який є аналогічним предмету закупівлі та виду робіт зазначеному в технічній специфікації (Додаток 7 до тендерної документації). Разом із тим, звертаємо Вашу увагу на те, що ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» містить виключні підстави для відхилення тендерних пропозицій учасників.
3. Відповідно до ч.1 Додатку 1 до ТД Учасники у складі своїх ТП мають надати довідку у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування необхідних для виконання Договору про закупівлю. Разом із тим зазначено, що якщо машини, механізми та устаткування не є власністю учасника або субпідрядника, а залучені, то учасником додатково подаються копії дійсних та чинних, протягом всього строку дії договору про закупівлю договорів оренди (лізингу), надання послуг, тощо. Також необхідно надати копії технічних паспортів на них.
Переможцем ТОВ ВКФ «Перспектива» у складі його ТП було надано у складі його ТП, було надано довідку про наявність у Учасника обладнання, матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування (інструментів) та технологій для виконання робіт за Договором про закупівлю від 27 серпня 2020 року № 373, в якій в п.п.71-75 зазначив транспортні засоби за механізми, які буде залучати на підставі договору оренди №2020/05-1 від 04.05.2020 року та договору оренди №2020/05-2 від 04.05.2020 року укладені з ТОВ «Дніпро Авто Інвестменс» та разом із тим на підтвердження надав копії зазначених договорів, чим підтвердив своє право користування вказаною технікою. Також на вимогу ТД Учасник у складі своєї ТП надав копії свідоцтв про реєстрацію на зазначені механізми, згідно яких вбачається, що власником вказаних механізмів є ТОВ «ДАІ».
На підставі чого учасник ТОВ "НІКОПОЛЬСЬКА-СТК" у своєму зверненні до Замовника зазначає вказану обставину, зазначаючи про цьому відмінність назви орендавця із назвою власника яка зазначена в свідоцтві про реєстрацію, та вказує, що на підставі чого нібито Переможець ТОВ ВКФ «Перспектива» «не підтвердив кваліфікаційний критерій наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування необхідних для виконання Договору.». Замовник не погоджується із зазначеним твердження ТОВ "НІКОПОЛЬСЬКА-СТК" та вважає за необхідне надати свої пояснення стосовно цієї обставини. Так згідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Міністерства юстиції України, який є у відкритому доступ та кожен бажаючий може переглянути інформацію за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result. Замовник під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ ВКФ «Перспектива» ознайомився із зазначеною в реєстрі інформацією та переконався, що ТОВ «Дніпро Авто Інвестменс» має скорочену назву ТОВ "ДАІ"( надаємо скріншот з реєстру), а отже відсутні будь-які розбіжності, як про це повідомляє ТОВ "НІКОПОЛЬСЬКА-СТК" та на підставі чого у замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ ВКФ «Перспектива» в цій частині.

4. Відповідно до ч.1 Розділу 3 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» ТД Учасники у складі своїх ТП мають надати повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Разом із тим, відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Переможцем ТОВ ВКФ «Перспектива» було надано статут підприємства, протокол № 22 зборів засновників ТОВ ВКФ «Перспектива» від 28.07.2014 року, виписку із протоколу № 22 зборів засновників ТОВ ВКФ «Перспектива» від 28.07.2014 року, наказ № 7-ОК від 06.08.2014 року, яким підтвердив повноваження Меркешкіна С.В. щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі. Також повноваження Меркешкіна С.В. підтверджуються згідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Міністерства юстиції України. Разом із тим тендерну пропозицію вказаного учасника було подано з накладенням на неї електронного цифрового підпису (ЕЦП), а отже виконано умови ТД в цій частині.
Враховуючи вищенаведене у Замовника відсутні підстави для скасування рішення № 3 від 11 вересня 2020 року, про акцепт тендерної пропозиції ТОВ ВКФ «Перспектива».
Номер вимоги: UA-2020-08-18-003750-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НІКОПОЛЬСЬКА-СТК", Код ЄДРПОУ:34610536
Дата подання: 18 вересня 2020 16:44
Додатково
Додатком 1 (нова редакція) пунктом 1 підпунктом 1.1 та 1.2 вимагається наступне:
1.1. Довідка у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, власність субпідрядника, орендується (лізинг), надання послуг, тощо), необхідно зазначити № та дату договору оренди або лізингу(тощо) і найменування організації, в якій залучаються будівельні машини, механізми та устаткування. 1.2. Якщо машини, механізми та устаткування не є власністю учасника або субпідрядника, а залучені, то учасником додатково подаються копії дійсних та чинних, протягом всього строку* дії договору про закупівлю договорів оренди (лізингу), надання послуг, тощо з додатками (зазначеними у договорі) на запропоновані машини, механізми та устаткування та акти приймання-передачі учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, устаткування, до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі вказані у довідці. Також необхідно надати копії технічних паспортів на них. У випадку подання учасником копій договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Учасник повинен надати лист-підтвердження орендодавця (або лізингодавця, або надавача послуг, тощо) щодо незаперечення використання його машин, механізмів та устаткування для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт. Переможцем у складі тендерної пропозиції надано файл 1.1 Довідка обладнання в якій міститься договір оренди виробничого обладнання № 2020/05-1 від 04 травня 2020 року та договір оренди спецтехніки № 2020/05-2 від 04 травня 2020 року, укладених з ТОВ «Дніпро Авто Інвест». Розділом 5 пунктом 5.4 вище зазначених договорів зазначено: Розрахунки проводяться на підставі Рахунку від ОРЕНДОДАВЦЯ, погодженої ОРЕНДАРЕМ, який є невід’ємною частиною даного Договору. У складі пропозиції переможця ТОВ ВКФ «Перспектива» відсутні вище зазначені додатки до договорів оренди
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 вересня 2020 17:50
Відповідно до вимог Закону України, умов ТД, тендерна документація містить інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, разом з тим, вона не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. При цьому Учасники мають надавати у складі ТП інформацію та документи з дотриманням норм чинного законодавства відповідно до вимог тендерної документації. Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Статтею 16 Закону передбачено, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.

Разом із тим в ч.3 вказаної статті зазначено, що визначені замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Замовник при складанні ТД встановив такий критерій як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. У своїй діяльності щодо здійснення процедур закупівель тендерний комітет департаменту керується чинним законодавством України, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель. Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих що передбачені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та указує у тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям. Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. На підставі ч.1 ст.16 та п.2 ч.2 ст.22 Закону тендерним комітетом затверджено тендерну документацію з відповідним переліком документів на підтвердження встановленого критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Так, згідно до умов ч.1 Додатку 1 до Тендерної документації (далі-ТД) встановлена необхідність надання учасником у складі ТП довідки у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, власність субпідрядника, орендується (лізинг), надання послуг, тощо), необхідно зазначити № та дату договору оренди або лізингу(тощо) і найменування організації, в якій залучаються будівельні машини, механізми та устаткування. Разом із тим зазначено, що якщо машини, механізми та устаткування не є власністю учасника або субпідрядника, а залучені, то учасником додатково подаються копії дійсних та чинних, протягом всього строку дії договору про закупівлю договорів оренди (лізингу), надання послуг, тощо.
Переможцем торгів ТОВ ВКФ "ПЕРСПЕКТИВА" у складі його ТП було надано довідку про наявність у Учасника обладнання, матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування (інструментів) та технологій для виконання робіт за Договором про закупівлю, від 27 серпня 2020 року № 373, в якій поміж іншого зазначив транспортні засоби за механізми, які буде залучати на підставі договору оренди №2020/05-1 від 04.05.2020 року та договору оренди №2020/05-2 від 04.05.2020 року укладені з ТОВ «Дніпро Авто Інвестменс» та разом із тим на підтвердження надав копії зазначених договорів, чим підтвердив своє право користування вказаною технікою, а отже виконав вимоги Замовника в цій частині на підставі цього у Замовника були відсутні підстави для відхилення його ТП. Разом із тим слід зазначити, що зазначеними договорами не встановлено порядку проведення розрахунків між орендодавцем та орендарем, у зв’язку з чим замовнику не відомий вказаний порядок та термін розрахунку, імовірно, що на момент подання тендерної пропозиції будь-які розрахунки за вказаними договорами були відсутні, вказана обставина жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції учасника.
Також вважаємо за необхідне звернути Вашу увагу, що замовником в тендерній документації встановлена вимога підтвердження права користування техніки, що буде використовувати підрядник під час виконання договору про закупівлю. ТОВ ВКФ "ПЕРСПЕКТИВА" на виконання вказаної вимоги надав необхідні документи, та виконав вказану вимогу ТД, на підставі чого у Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції вказаного Учасника. Так позиція Замовника підтверджується п.1.3 рішення АМКУ №12541-р/пк-пз від 24.06.2020 року.

Документи подані скаржником

14 вересня 2020 09:37
Звернення

Документи

18 вересня 2020 16:24
відповідь на звернення.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-20-000019 ● 750f462f30294f7a8106b00d369588fb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2020 14:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

20.11.2020 № 229

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.11.2020 № 229

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника



4
UA-2020-08-18-003750-a
18.08.2020 Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (код за ЄДРПОУ 04011650) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-23 14:08:04

про надання пояснень

Питання у файлі

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-26 14:24:28

Пояснення

Пояснення у файлі

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником вжито заходи щодо усунення виявлених висновком порушень, в установленому законом порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень.

2020-12-14 16:58:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 25 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог частини 3 статті 17 Закону при складанні тендерної документації.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 вересня 2020 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВКФ "ПЕРСПЕКТИВА" 17 187 923,21
UAH з ПДВ
17 187 923,21
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НІКОПОЛЬСЬКА-СТК" 18 374 943,06
UAH з ПДВ
18 374 943,06
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2020 13:53
Електронний підпис
18 вересня 2020 13:01
довідка надійність
18 вересня 2020 13:01
довідка дитяча праця
18 вересня 2020 13:01
довідка МВС
18 вересня 2020 13:01
довідка ДФС
07 вересня 2020 08:51
Електронний підпис
04 вересня 2020 15:52
2.Довідки_ калплан.pdf
04 вересня 2020 14:58
Електронний підпис
04 вересня 2020 14:55
6.3.Кошторис звв.pdf
04 вересня 2020 14:55
6.2.Кошторис лк.pdf
04 вересня 2020 14:55
6.1.ДЦ_пз_івр.pdf
04 вересня 2020 14:55
4.Повноваження підпису.pdf
04 вересня 2020 14:55
2.Довідки_ калплан.pdf
04 вересня 2020 14:55
1.3.Довідка досвід.pdf
04 вересня 2020 14:55
1.2.Довідка працівники.pdf
04 вересня 2020 14:55
1.1.Довідка обладнання.pdf
04 вересня 2020 14:55
0.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 вересня 2020 16:45
Електронний підпис
04 вересня 2020 16:41
36. Проект договору.PDF
04 вересня 2020 16:41
21. Довідка ч.2 ст.17 Закону.PDF
04 вересня 2020 16:39
13.1 Аналогічний договір.pdf
04 вересня 2020 16:39
3. Копія витягу ПДВ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВКФ "ПЕРСПЕКТИВА"

ТОВ "НІКОПОЛЬСЬКА-СТК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВКФ "ПЕРСПЕКТИВА"
#24445053
Переможець 17 187 923,21
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 15:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2020 15:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВКФ "ПЕРСПЕКТИВА"
#24445053
17 187 923,21
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 листопада 2021 10:51
ДУ №6.pdf укладений
04 листопада 2021 10:51
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2021 15:55
ДУ №4.pdf зміни до договору
05 квітня 2021 15:55
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 12:01
Договор 277.pdf укладений
23 вересня 2020 11:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 277/09-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2020 — 03 листопада 2021
Сума оплати за договором: 11 972 174,28
UAH (в тому числі ПДВ 1 995 362,38 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з істотною зміною обставин, якими Сторони керувалися при укладанні Договору.