Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт відділення екстреної невідкладної спеціалізованої допомоги Комунального некомерційного підприємства «Броварська багатопрофільна клінічна лікарня» Броварської районної ради Київської області та Броварської міської ради Київської області за адресою: вул. Шевченка,14, м. Бровари Київської області» за об'єктом будівництва згідно ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт».
Очікувана вартість
7 003 238,00 UAH
UA-2020-08-18-002022-b 9047bc723de2456c848bb8ab5929fbf4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Висоцька Ірина Валеріївна

+380504131444 aptekabrovary@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРОВАРСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" БРОВАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ТА БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 01994497
Вебсайт: http://brovcrl.in.ua/
Місцезнаходження: 07400, Україна , Київська обл., Бровари, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 14
Контактна особа: Висоцька Ірина Валеріївна
+380504131444
aptekabrovary@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 серпня 2020 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 03 вересня 2020 12:29
Очікувана вартість: 7 003 238,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 016,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35016.19 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
«Капітальний ремонт відділення екстреної невідкладної спеціалізованої допомоги Комунального некомерційного підприємства «Броварська багатопрофільна клінічна лікарня» Броварської районної ради Київської області та Броварської міської ради Київської області за адресою: вул. Шевченка,14, м. Бровари Київської області» за об'єктом будівництва згідно ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт».
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, Київська область, Бровари, Шевченка, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. Аванс 20 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 серпня 2020 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 16:08
Тендерна документація.pdf
18 серпня 2020 16:08
Проект Договір підряду.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2020 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРУМБУД МОНТАЖ" 7 003 154,13
UAH з ПДВ
5 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕАЛ БІЛДИНГ" 6 400 254,00
UAH з ПДВ
6 400 254,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СОЮЗ РЕГІОН" 7 001 799,75
UAH з ПДВ
7 001 799,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 17:52
200902164739_0001.pdf
02 вересня 2020 17:52
200902161513_0001.pdf
02 вересня 2020 17:52
200902164816_0001.pdf
02 вересня 2020 17:52
200902161301_0001.pdf
02 вересня 2020 17:52
200902163757_0001.pdf
02 вересня 2020 17:52
200902161911_0001.pdf

Публічні документи

Публічні документи

11 вересня 2020 12:48
Електронний підпис
10 вересня 2020 17:05
Електронний підпис
10 вересня 2020 17:03
11. ч.2 ст. 17.pdf
10 вересня 2020 17:03
9. п.8 ч.1 ст.17.pdf
10 вересня 2020 17:03
7. п.3 ч.1 ст.17.pdf
10 вересня 2020 17:03
6. п.2 ч.1 ст.17.pdf
10 вересня 2020 17:03
4. Рішення власн.2.17.pdf
10 вересня 2020 17:03
3. Рішення власн.1.17.pdf
10 вересня 2020 17:03
2. Наказ Москаленко ВВ.pdf
10 вересня 2020 17:03
1. Тендерна пропозиція.pdf
02 вересня 2020 17:44
Електронний підпис
02 вересня 2020 15:50
Електронний підпис
02 вересня 2020 15:49
3. Інформація по ст. 17.rar
02 вересня 2020 14:59
Електронний підпис
02 вересня 2020 11:37
Електронний підпис
02 вересня 2020 11:37
2.1 МТБ.rar
01 вересня 2020 17:31
Електронний підпис
01 вересня 2020 17:27
RE_ ПП СОЮЗ РЕГІОН 17003.zip
01 вересня 2020 17:27
17. Інші документи.rar
01 вересня 2020 17:27
9. Проект договору.pdf
01 вересня 2020 17:27
7.1. Опис.pdf
01 вересня 2020 17:27
7. Копія Статуту.pdf
01 вересня 2020 17:27
6.1. Копія витягу ПДВ.pdf
01 вересня 2020 17:27
6. Витяг ПДВ 2020.doc.pdf
01 вересня 2020 17:27
5. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
01 вересня 2020 17:27
3. Інформація по ст. 17.rar
01 вересня 2020 17:27
2.4. Фін. звіт.pdf
01 вересня 2020 17:27
2.3. Аналогічні договори.rar
01 вересня 2020 17:27
2.1 МТБ.rar
01 вересня 2020 17:27
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРУМБУД МОНТАЖ"

ТОВ "РЕАЛ БІЛДИНГ"

ПП "СОЮЗ РЕГІОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРУМБУД МОНТАЖ"
#42928035
Відхилено 5 900 000,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 12:17
ТОВ "РЕАЛ БІЛДИНГ"
#34996011
Відхилено 6 400 254,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 14:12
ПП "СОЮЗ РЕГІОН"
#38374954
Переможець 7 001 799,75
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 13:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2020 13:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СОЮЗ РЕГІОН"
#38374954
7 001 799,75
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 12:35
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 16:07
ПП СОЮЗ РЕГІОН Дод.уг. № 3 від 30.11.2020 р. до Дог. № 24-2020 від 18.09.2020 р (1).pdf зміни до договору
01 грудня 2020 16:07
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2020 15:54
ПП СОЮЗ РЕГІОН Дод. уг. № 2 від 09.10.2020 р. до Дог. № 24-2020 від 18.09.2020 р (1).pdf зміни до договору
12 жовтня 2020 15:54
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 09:32
ПП СОЮЗ РЕГІОН Дог. № 24-2020 від 18.09.2020 р..pdf укладений
18 вересня 2020 09:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч. 5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 24-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 24-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 001 799,75
UAH (в тому числі ПДВ 1 166 966,63 UAH)