Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Капітальний ремонт приміщень дитячої музичної школи № 4 ім. Д.Д.Шостаковича за адресою: вул. Бастіонна, 5-А" у Печерському районі міста Києва.
Очікувана вартість
8 723 800,00 UAH
UA-2020-08-18-001861-b ● 50c6b452d98c4ed58feebef389ff99f3
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства та будівництва Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37451550 |
Місцезнаходження: | 01015, Україна , Київська обл., Місто Київ, вул. Московська,37/2, каб. № 10. |
Контактна особа: |
Козінцева Анастасія Анатоліївна +380442885969 Anastasiia.Kozintseva@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 серпня 2020 15:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 серпня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 вересня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 03 вересня 2020 13:35 |
Очікувана вартість: | 8 723 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 87 238,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт приміщень дитячої музичної школи № 4 ім. Д.Д.Шостаковича за адресою: вул. Бастіонна, 5-А" у Печерському районі міста Києва.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт приміщень дитячої музичної школи № 4 ім. Д.Д.Шостаковича за адресою: вул. Бастіонна, 5-А" у Печерському районі міста Києва.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01014, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бастіонна, 5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 серпня 2020 16:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 серпня 2020 15:53 |
4_Технічні вимоги (Додаток 3).doc | |
18 серпня 2020 15:42 |
2_Обгрунтування доцільності закупівлі.docx | |
18 серпня 2020 15:42 |
5_ проєкт договору (Додаток 4).docx | |
18 серпня 2020 15:42 |
3_Перелік документів (Додаток 2).docx | |
18 серпня 2020 15:42 |
2_Форма пропозиція (Додаток 1).docx | |
18 серпня 2020 15:41 |
1_ДКТ.doc | |
18 серпня 2020 15:41 |
0_Оголошення.docx |
18 серпня 2020 16:26 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
18 серпня 2020 15:53 |
4_Технічні вимоги (Додаток 3).doc
|
||
18 серпня 2020 15:42 |
2_Обгрунтування доцільності закупівлі.docx
|
||
18 серпня 2020 15:42 |
5_ проєкт договору (Додаток 4).docx
|
||
18 серпня 2020 15:42 |
3_Перелік документів (Додаток 2).docx
|
||
18 серпня 2020 15:42 |
2_Форма пропозиція (Додаток 1).docx
|
||
18 серпня 2020 15:41 |
1_ДКТ.doc
|
||
18 серпня 2020 15:41 |
0_Оголошення.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 20 серпня 2020 10:35
Дата відповіді: 20 серпня 2020 16:08
Замовником вимагається надання підтвердження Учасниками інформації про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, у тому числі інженера з техніки безпеки (з вищою освітою у галузі будівництва). Проте дана професія відсутня у клаифікаторі професій України ДК 003:2010, тож викладена вище вимога не може бути виконана Учасниками. Просимо внести зміни та привести тендерну документацію у відповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до класифікатора професій України ДК 003:2010 є спеціальність інженер з охорони праці. Техніка безпеки є частиною знань охорони праці.
КВАЛІФІКАЦІЙНІІ КРИТЕРІЇ
Дата подання: 20 серпня 2020 13:13
Дата відповіді: 20 серпня 2020 16:09
1. Замовником вимагається надання в складі Пропозиції Учасника Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки. Проте, згідно чинного законодавства, наразі роботи підвищеної небезпеки, що відповідають зазначеним у технічному завданні, виконуються на підставі Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (надалі «Декларація»). Просимо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та передбачити можливість надання Учасниками в складі Пропозиції Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або Декларації.
2. Замовником вимагається надання в складі Пропозиції Учасника Ліцензії на будівельні роботи з додатками. Проте, згідно чинного законодавства, наразі Ліцензії на право виконання робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів (надалі «Ліцензія») є електронними. Просимо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та передбачити можливість надання Учасниками в складі Пропозиції Ліцензії або Листа поясненням з зазначенням номеру Ліцензії на посиланням на публічне розміщення інформації про діючу Ліцензію та перелік робіт до неї на сайті ДАБІ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. В такому випадку учасник повинен надати довідку (довільна форма) про те, що ці документи не передбачені законодавством для учасника закупівлі з посиланням на відповідні норми чинного законодавства України.
КВАЛІФІКАЦІЙНІІ КРИТЕРІЇ
Дата подання: 20 серпня 2020 16:32
Дата відповіді: 26 серпня 2020 10:39
Замовником вимагається підтвердження у Учасників наявності інженер з техніки безпеки (з вищою освітою у галузі будівництва). Згідно відпові Замовника Учасник може підтвердити наявність інженера з охорони праці. Проте одночасно Замовником вимагається підтвердження вищої освіти у галузі будівництва у вказароно працівника. Зазначаємо, що здобуття освіти у галузі охорони праці здійснюється не лише у вищих навчальних закладах у галузі будівництва, а й у багатьох інших. Дана вимога значно звужує коло потенційних Учасників та дискримінує працівників, що мають освіту з охорони праці, пройшли необхідне спеціальне навчання та мають відповідні посвідчення та досвід роботи, проте здобули освіту у ВНЗ, що не відносяться до будівельної галузі. Просимо Замовника внести зміни до Тендерної документації для забезпечення рівних прав всіх потенційних Учасників закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Кваліфікаційними критеріями замовника передбачено підтвердження інженера з техніки безпеки (охорони праці) із вищою освітою у галузі будівництва.
Ціна тендерної пропозиції
Дата подання: 22 серпня 2020 17:00
Дата відповіді: 26 серпня 2020 10:39
Відповідно до пункту 15 розділу ІІ. Додатку 2 до тендерної документації «Кошторисна документація з урахуванням витрат: на здійснення технічного нагляду (1,5 % від глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку), та врахуванням коштів на проходження експертизи у складі:
- договірна ціна з пояснювальною запискою (без урахування 1,5 % від глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку (витрати на здійснення технічного нагляду) та з врахуванням вартості експертизи кошторисної документації;
- зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту (з урахуванням 1,5% (на здійснення технічного нагляду) та вартості експертизи кошторисної документації;»
Таким чином, ми маємо дві різні ціни згідно договірної ціни та зведеного кошторисного розрахунку вартості ремонту. Адже, договірна ціна зазначається без урахування 1,5 % від глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку (витрати на здійснення технічного нагляду), а ціна зведеного кошторисного розрахунку - з урахуванням 1,5% (на здійснення технічного нагляду).
Відповідно до п2. Проекту Договору «Вартість робіт визначається за договірною ціною та становить: _____ грн. 00 коп. (прописом грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ (20%) _____ грн. 00 коп. (прописом грн. 00 коп.).».
Виникає питання, яку ціну необхідно зазначити в ціновій пропозиції, а саме: договірна ціна без урахування 1,5 % від глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку (витрати на здійснення технічного нагляду) чи ціна зведеного кошторисного розрахунку - з урахуванням 1,5% (на здійснення технічного нагляду)?
Просимо надати конкретну відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так.
Гарантійний термін експлуатації об'єкта будівництва
Дата подання: 22 серпня 2020 17:01
Дата відповіді: 26 серпня 2020 10:40
Відповідно до п. 1 Тендерної пропозиції «1. Гарантійний термін експлуатації об'єкта будівництва становить: ______ років.».
У тендерній документації не зазначено конкретний термін, який обчислюється роками щодо експлуатації об’єкта будівництва.
У п. 12.5. Проекту договору зазначено «12.5. Гарантійний строк якості закінчених Робіт визначається згідно нормативно-технічних норм (ДБН).»
У п. 12.6. Проекту договору зазначено «12.6 Підрядник забезпечує гарантійний строк (термін) експлуатації об’єкта виконання Робіт згідно з діючими в Україні нормами технічної документації (ДБН, ДСТУ, СНиП, ТУ, ГОСТ тощо) та нормативно-правовими актами в установленому порядку згідно з чинним законодавством.».
Згідно частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
У той же час нормативно-технічні норми (ДБН) передбачають різні гарантійні строки щодо різних видів робіт. Учасник не має права відступати від форми тендерної пропозиції.
Враховуючи вищезазначене, просимо зазначити конкретний строк (чи мінімальний гарантійний строк, визначений замовником), що обчислюється роками, який необхідно зазначити в п. 1 Тендерної пропозиції «1. Гарантійний термін експлуатації об'єкта будівництва становить: ______ років.» та вказавши який, тендерна пропозиція не буде вважатися такою, що порушує визначені замовником вимоги до гарантійного терміну експлуатації об'єкта будівництва.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Гарантійний строк зазначається відповідно до ЦКУ.
Строк дії тендерної пропозиції Учасника
Дата подання: 22 серпня 2020 17:02
Дата відповіді: 26 серпня 2020 10:40
У розділі 3 додатку 2 тендерної документації Замовник зазначив Учасник, обов’язково вказує строк дії тендерної пропозиції. Строк дії тендерної пропозиції Учасника має складати не менше 120 календарних днів з дня закінчення терміну подання пропозицій.
У пункті 3 тендерної документації Замовник зазначив «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій.».
У п. 4. Тендерної пропозиції замовник зазначив «4. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом _____ календарних днів з дня розкриття тендерної пропозицій, встановленого Вами.».
Просимо зазначити у п. 4. Тендерної пропозиції замовник зазначив «4. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом _____ календарних днів з дня розкриття тендерної пропозицій, встановленого Вами.». необхідно вказати 120 календарних днів з дня розкриття тендерної пропозицій, встановленого Вами
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 120 календарних днів.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-18-001861-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БФ ІНТЕРЛЮКСБУД", Код ЄДРПОУ:43388424
Дата подання: 08 вересня 2020 13:39
Вимога
ТОВ "БФ ІНТЕРЛЮКСБУД", як учасник відкритих торгів, оголошених Управлінням житлово-комунального господарства та будівництва Печерської районної в місті Києві державної адміністрації, згідно предмету закупівлі «Капітальний ремонт приміщень дитячої музичної школи № 4 ім. Д.Д.Шостаковича за адресою: вул. Бастіонна, 5-А" у Печерському районі міста Києва», на підставі ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», звертається до Замовника з даною Вимогою, оскільки виявлені порушення при відхиленні тендерної пропозиції нашого товариства, що зазначені у Протоколі засідання комітету з конкурсних торгів Управління житлово-комунального господарства та будівництва Печерської районної в місті Києві державної адміністрації №07/09 від 07.09.2020 року.
Вимагаємо відреагувати на дану Вимогу та скасувати своє рішення про дискваліфікацію ТОВ "БФ ІНТЕРЛЮКСБУД», провести повторну оцінку нашої пропозиції, в тому числі з урахуванням того, що наша цінова пропозиція є найнижчою, тобто найбільш економічно вигідною.
Звертаємо увагу про порушення законодавства з питань публічних закупівель, в тому числі принципу недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки пропозиції учасника, а також про зацікавленість та лобіювання членів тендерного комітету окремого учасника.
Одночасно повідомляємо, що у випадку ігнорування та не прийняття до уваги тендерним комітетом Управлінням житлово-комунального господарства та будівництва Печерської районної в місті Києві державної адміністрації цього звернення, задля забезпечення можливості ефективного витрачання державних коштів, ми будемо вимушені звернутися з відповідною скаргою до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо відреагувати на дану Вимогу та скасувати своє рішення про дискваліфікацію ТОВ "БФ ІНТЕРЛЮКСБУД», провести повторну оцінку нашої пропозиції, в тому числі з урахуванням того, що наша цінова пропозиція є найнижчою, тобто найбільш економічно вигідною.
Звертаємо увагу про порушення законодавства з питань публічних закупівель, в тому числі принципу недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки пропозиції учасника, а також про зацікавленість та лобіювання членів тендерного комітету окремого учасника.
Одночасно повідомляємо, що у випадку ігнорування та не прийняття до уваги тендерним комітетом Управлінням житлово-комунального господарства та будівництва Печерської районної в місті Києві державної адміністрації цього звернення, задля забезпечення можливості ефективного витрачання державних коштів, ми будемо вимушені звернутися з відповідною скаргою до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 вересня 2020 08:33
Шановний ТОВ «БФ ІНТЕРЛЮКСБУД», за результатами розгляду Вашої вимоги від 08.09.2020 щодо скасування рішення про дискваліфікацію ТОВ «БФ ІНТЕРЛЮКСБУД» комітет з конкурсних торгів Управління житлово-комунального господарства та будівництва Печерської районної в місті Києві державної адміністрації повідомляє наступне.
Органом оскарження в публічних закупівлях є Антимонопольний комітет України (АМКУ).
Порядок оскарження процедури закупівлі регламентується ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч. 1 ст. 18 Закону "Про публічні закупівлі" - АМКУ як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії (колегій) ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України.
Отже, якщо Ви вважаєте, що рішення замовника є неправомірними Ви маєте право звернутися до АМКУ.
Органом оскарження в публічних закупівлях є Антимонопольний комітет України (АМКУ).
Порядок оскарження процедури закупівлі регламентується ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч. 1 ст. 18 Закону "Про публічні закупівлі" - АМКУ як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії (колегій) ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України.
Отже, якщо Ви вважаєте, що рішення замовника є неправомірними Ви маєте право звернутися до АМКУ.
Номер вимоги: UA-2020-08-18-001861-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРБУД КОЗАК", Код ЄДРПОУ:41142363
Дата подання: 17 вересня 2020 16:43
Оскарження рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції та визначення переможця
ТОВ "УКРБУД КОЗАК" не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції та визначення переможцем процедури відкритих торгів ТОВ "ВБК КОНСТРУКТИВ"
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 вересня 2020 10:14
Шановний ТОВ «УКРБУД КОЗАК», за результатами розгляду Вашої скарги від 17.09.2020 щодо начебто порушення законодавства в сфері публічних закупівель комітет з конкурсних торгів Управління житлово-комунального господарства та будівництва Печерської районної в місті Києві державної адміністрації повідомляє наступне.
Органом оскарження в публічних закупівлях є Антимонопольний комітет України (АМКУ).
Порядок оскарження процедури закупівлі регламентується ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч. 1 ст. 18 Закону "Про публічні закупівлі" - АМКУ як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії (колегій) ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України.
Отже, якщо Ви вважаєте, що рішення замовника є неправомірними Ви маєте право звернутися до АМКУ.
Органом оскарження в публічних закупівлях є Антимонопольний комітет України (АМКУ).
Порядок оскарження процедури закупівлі регламентується ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч. 1 ст. 18 Закону "Про публічні закупівлі" - АМКУ як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії (колегій) ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України.
Отже, якщо Ви вважаєте, що рішення замовника є неправомірними Ви маєте право звернутися до АМКУ.
Номер вимоги: UA-2020-08-18-001861-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРБУД КОЗАК", Код ЄДРПОУ:41142363
Дата подання: 18 вересня 2020 16:28
Оскарження рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції та визначення переможця
ТОВ "УКРБУД КОЗАК" не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції та визначення переможцем процедури відкритих торгів ТОВ "ВБК КОНСТРУКТИВ".
Керуючись п. 3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» «3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель». Отже з огляду на вище зазначене, ЗАМОВНИК ЗОБОВ᾿ЯЗАНИЙ надати відповідь на звернення (скаргу) ТОВ «УКРБУД КОЗАК» відповідно до чинного законодавства.
ТОВ "УКРБУД КОЗАК" звертається з вимогою до Замовника надати обгрунтовану відповідь на скаргу.
Розгорнути
Згорнути
Керуючись п. 3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» «3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель». Отже з огляду на вище зазначене, ЗАМОВНИК ЗОБОВ᾿ЯЗАНИЙ надати відповідь на звернення (скаргу) ТОВ «УКРБУД КОЗАК» відповідно до чинного законодавства.
ТОВ "УКРБУД КОЗАК" звертається з вимогою до Замовника надати обгрунтовану відповідь на скаргу.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 вересня 2020 09:34
Шановний ТОВ «УКРБУД КОЗАК», за результатами розгляду Вашої скарги від 17.09.2020 щодо начебто порушення законодавства в сфері публічних закупівель комітет з конкурсних торгів Управління житлово-комунального господарства та будівництва Печерської районної в місті Києві державної адміністрації повідомляє наступне.
Органом оскарження в публічних закупівлях є Антимонопольний комітет України (АМКУ).
Порядок оскарження процедури закупівлі регламентується ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч. 1 ст. 18 Закону "Про публічні закупівлі" - АМКУ як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії (колегій) ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України.
Отже, якщо Ви вважаєте, що рішення замовника є неправомірними Ви маєте право звернутися до АМКУ.
Органом оскарження в публічних закупівлях є Антимонопольний комітет України (АМКУ).
Порядок оскарження процедури закупівлі регламентується ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч. 1 ст. 18 Закону "Про публічні закупівлі" - АМКУ як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії (колегій) ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України.
Отже, якщо Ви вважаєте, що рішення замовника є неправомірними Ви маєте право звернутися до АМКУ.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-08-18-001861-b.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "БУДРЕМГАРАНТ", Код ЄДРПОУ:36375888
Дата подання: 24 вересня 2020 15:48
Дата подання: 24 вересня 2020 15:48
Скарга до Антимонопольного комітету України
СКАРГА
на рішення та дії замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ«БУДРЕМГАРАНТ»
(оформлене протокол № 14/09-4 від 14 вересня 2020 р., опублікований на ProZorro 14 вересня 2020) та визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "ВБК КОНСТРУКТИВ" (оформлене протокол № 14/09-5 від 14 вересня 2020 р., опублікований на ProZorro 14 вересня 2020).
Опис скарги та додатки в доданих файлах.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 вересня 2020 18:37
рішення від 28.09.2020 № 18132 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 вересня 2020 18:37
інформація про перенесення розгляду скарги № 15746.pdf
Дата публікації: 08 жовтня 2020 10:11
інформація про перенесення розгляду скарги № 16457.pdf
Дата публікації: 19 жовтня 2020 22:27
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.10.2020 № 19586.pdf
Дата публікації: 21 жовтня 2020 15:49
рішення від 20.10.2020 № 19586.pdf
Дата публікації: 23 жовтня 2020 21:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: З рішенням № 19586-р/пк-пз від 20.10.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ознайомлені.
Дата виконання рішення замовником: 26 жовтня 2020 10:12
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 вересня 2020 14:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БФ ІНТЕРЛЮКСБУД" |
7 253 238,34
UAH з ПДВ
|
7 253 238,34
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Електромережбуд-7" |
7 774 140,00
UAH з ПДВ
|
7 686 902,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРБУД КОЗАК" |
7 841 835,02
UAH з ПДВ
|
7 723 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДРЕМГАРАНТ" |
8 136 796,80
UAH з ПДВ
|
7 724 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВБК КОНСТРУКТИВ" |
8 596 985,02
UAH з ПДВ
|
7 725 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС" |
8 723 700,00
UAH з ПДВ
|
8 723 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БФ ІНТЕРЛЮКСБУД" #43388424 |
Очікує рішення |
7 253 238,34
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2020 10:12
|
ТОВ "БФ ІНТЕРЛЮКСБУД" #43388424 |
Рішення скасоване |
7 253 238,34
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2020 10:12
|
ТОВ "Електромережбуд-7" #33415613 |
Рішення скасоване |
7 686 902,00
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2020 10:12
|
ТОВ "УКРБУД КОЗАК" #41142363 |
Рішення скасоване |
7 723 900,00
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2020 10:12
|
ТОВ "БУДРЕМГАРАНТ" #36375888 |
Рішення скасоване |
7 724 000,00
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2020 10:12
|
ТОВ "ВБК КОНСТРУКТИВ" #42870017 |
Рішення скасоване |
7 725 000,00
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2020 10:12
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 26 жовтня 2020 15:40 |
Кінець періоду оскарження: | 06 листопада 2020 00:00 |
Дата відміни: | 06 листопада 2020 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до ч. 1 ст. 32 Закону, а саме: (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути) |
Документи:
26 жовтня 2020 15:39
|
Електронний підпис |
26 жовтня 2020 15:34
|
протокол |