Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 31620000-8 - Прилади звукової та візуальної сигналізації (Комплекс з функцією онлайн-інформування «Острівок безпеки» - 1 комплект)
Очікувана вартість
175 000,00 UAH
UA-2020-08-18-001725-b 7cbd2363ae4b478e97d4d9478c1067a1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ставров Костянтин

048-705-51-19 stavrov@077.od.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНТЕГРОВАНОЇ СИСТЕМИ ВІДЕОСПОСТЕРЕЖЕННЯ ТА ВІДЕОАНАЛІТИКИ МІСТА ОДЕСИ (ЦЕНТР-"077")"
Код ЄДРПОУ: 23211998
Місцезнаходження: 65006, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Розкидайлівська, буд. 67-А
Контактна особа: Ставров Костянтин
048-705-51-19
stavrov@077.od.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 09:00
Очікувана вартість: 175 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 875,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31620000-8: Прилади звукової та візуальної сигналізації


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
код ДК 021:2015: 31620000-8 - Прилади звукової та візуальної сигналізації (Комплекс з функцією онлайн-інформування «Острівок безпеки» - 1 комплект)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 31620000-8 — Прилади звукової та візуальної сигналізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється на підставі частини 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за рахунок коштів бюджету міста Одеси. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної за умови здійснення відповідного бюджетного фінансування на рахунок Покупця. Вартість Товару включає в себе всі податки, збори, транспортні витрати на доставку Товару, а також монтажні та пусконалагоджувальні послуги. Оплата здійснюється на підставі підписаної видаткової накладної та виставленого рахунку фактури шляхом перерахування Покупцем грошових коштів у національній грошовій одиниці на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах цього Договору. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 серпня 2020 15:17
Електронний підпис
18 серпня 2020 15:17
ЗАТВЕРДЖЕНО.pdf
18 серпня 2020 15:17
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ.docx
18 серпня 2020 15:17
ДОДАТОК 1.docx
18 серпня 2020 15:17
ДОДАТОК 2.docx
18 серпня 2020 15:17
ДОДАТОК 3.docx
18 серпня 2020 15:17
ДОДАТОК 4.docx
18 серпня 2020 15:17
ДОДАТОК 5.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2020 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» 175 000,00
UAH з ПДВ
175 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 18:37
Електронний підпис
27 серпня 2020 18:35
4_цінова.pdf
27 серпня 2020 18:35
3_технічна інформація.pdf
27 серпня 2020 18:35
2.1. копія_витяг_ЄДР_26.08.pdf
27 серпня 2020 18:35
2.0_відповідність.pdf
27 серпня 2020 18:35
2.3 скан_копія_витяг ПДВ.pdf
27 серпня 2020 18:35
1.0_кваліфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»
#41522192
Переможець 175 000,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 12:17

Документи

02 вересня 2020 12:17
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 12:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»
#41522192
175 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 вересня 2020 12:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 11:52
ДОГОВІР № 43 від 07.09.2020 року.PDF укладений
07 вересня 2020 11:51
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 13:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 175 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 29 166,67 UAH)