Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт елементів благоустрою (улаштування посадкового майданчика) на зупинці громадського транспорту: «13-а школа» на вулиці Гожулівська, 6 у місті Полтава» (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).
Очікувана вартість
763 384,80 UAH
UA-2020-08-18-000947-b 25db7485cbd94c91a4e45f03453c6e7b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павленко Олександра Сергіївна

(0532)609432 PAVLEN4IK@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава
Контактна особа: Павленко Олександра Сергіївна
(0532)609432
PAVLEN4IK@UKR.NET
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 серпня 2020 12:15
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2020 10:00
Очікувана вартість: 763 384,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,92%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Учасники закупівлі повинні надати у складі своєї пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та умовам, визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, установлених замовником.
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі надаються учаснику у вигляді технічного завдання, зазначені в Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників:
Замовник вимагає надання учасниками забезпечення пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії.
Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації. Крім того, банківська гарантія повинна містити реквізити визначені у п. 26 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах № 639 від 15.12.2004 (зі змінами) та бути безумовною та безвідкличною.
Файл з ЕЦП/КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений.
У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено EЦП/КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП/КЕП
Банківська гарантія подається учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель.
Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Відповідно до частини 1 статті 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з частиною 1 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафiксований, зокрема в одному або кiлькох документах (у тому числі електронних). Правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку.
Розмір забезпечення пропозиції: 3 500 грн. (три тисячі пятсот гривень 00 копійок).
Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів з кінцевої дати подання пропозицій включно.
До закінчення встановленого у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії забезпечення пропозиції учасника у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП/ЕЦП (кваліфікованим електронним підписом/електронним цифровим підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який необхідно продовжити строку дії забезпечення пропозиції Учасника.
Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
Разом з гарантією необхідно надати сканований оригінал договору укладеного між учасником та організацією, стосовно умов надання електронної гарантії.
Пропозиція, що супроводжується сканованиморигіналом гарантії (скан-копія), оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або супроводжується гарантією, на якій електронний підпис або КЕП відсутній або не може бути перевірений, - замовником не розглядається та учасник відхиляється як такий, щоне надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Реквізити для оформлення забезпечення пропозиції (банківської електронної гарантії):
Назва Замовника: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради;
Місцезнаходження Замовника: м. Полтава, вул. Стрітенська, 19, 36020;
Код ЄДРПОУ: 03365854;
розрахунковий рахунок замовника: UA778201720344251001200041201 в ДКСУ м. Київ.
В електронній гарантії повинно бути зазначено строк дії електронної гарантії.

12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Переможець вносить забезпечення виконання договору про закупівлю .
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю грошова застава;
Строк дії забезпечення виконання договору з моменту укладання договору до моменту повного виконання договору.
Умови надання: Переможець зобов’язаний не пізніше дати укладення договору про закупівлю надати забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави у розмірі 4,95 % ціни договору (у разі проведення аукціону - у розмірі 4,95 % ціни договору визначеної за результатами аукціону). Підрядник перераховує забезпечення виконання договору на депозитний рахунок Замовника UA988201720355189002001041201 ДКСУ м. Київ, МФО 820172. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
- після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю;
- за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
- у випадках, передбачених статтею 43 Закону;
- згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у наступних випадках:
- якщо договір про закупівлю був розірваний достроково з ініціативи Підрядника до закінчення встановленого строку дії даного Договору;
- Підрядник відмовився від виконання робіт по даному Договору;
- Підрядник порушив строк виконання робіт по даному Договору;
- Підрядник допускав систематичного неякісного виконання робіт.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
«Капітальний ремонт елементів благоустрою (улаштування посадкового майданчика) на зупинці громадського транспорту: «13-а школа» на вулиці Гожулівська, 6 у місті Полтава» (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, Гожулівська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунок здійснюється Замовником у безготівковій формі. Замовник може здійснити перерахування попередньої оплати Підряднику в розмірі 30 % вартості робіт на умовах передбачених проєктом Договору підряду Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює оплату за фактично надані роботи на умовах передбачених проєктом Договору підряду. Можливе відстрочення платежу за надані роботи, відповідно до пропозиції Підрядника за результатами проведеної спрощеної закупівлі Пiсляоплата 241 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Відстрочення оплати за виконані роботи: 30%
на строк від 241 і більше днів: 30%
на строк від 181 по 240 днів: 15%
на строк від 121 по 180 днів: 10%
на строк від 61 по 120 днів: 5%
на строк, що складає менш ніж 60 днів: 0%
18 серпня 2020 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 12:14
Проєкт договору.docx
18 серпня 2020 12:14
Оголошення Зупинка Гожулівська 6.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю будівельна компанія "Віват Груп" 678 881,69
UAH з ПДВ
678 881,69
UAH з ПДВ
1.4285714286 475 217.18 Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 09:14
Електронний підпис
02 вересня 2020 09:13
Опис докумнетів.rar
02 вересня 2020 09:13
Гарантія 2669-20.zip
02 вересня 2020 09:13
Статут Віват Груп.rar
02 вересня 2020 09:13
витяг.rar
02 вересня 2020 09:13
Наказ на директора.rar
02 вересня 2020 09:13
Рішення.rar
02 вересня 2020 09:13
протокол зміни.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БК "Віват Груп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю будівельна компанія "Віват Груп"
#41782522
Переможець 678 881,69
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 11:20
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю будівельна компанія "Віват Груп" #41782522

№ рішення у справі

70/29-р/к

Дата рішення у справі

05.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

03 вересня 2020 11:19
Електронний підпис
03 вересня 2020 11:18
переможець.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 11:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю будівельна компанія "Віват Груп"
#41782522
678 881,69
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 вересня 2020 11:19
Електронний підпис
03 вересня 2020 11:18
переможець.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 листопада 2021 15:39
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2021 15:35
додаткова угода 3 від 04.11. Гожулівська 6.pdf зміни до договору
04 листопада 2021 15:34
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2021 14:54
Додаткова угода 2 від 10.08.2021 13 школа зупинка (1).pdf зміни до договору
10 серпня 2021 14:54
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 16:46
Додаткова угода 13 школа 17.12.2020 (1).pdf зміни до договору
17 грудня 2020 16:45
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 13:10
договір.pdf укладений
18 вересня 2020 11:43

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
27 жовтня 2021 16:12
533 549,53 UAH UA028201720344231024100041201
УЖКГ виконкому Полтавської міськради
UA553052990000026008041206288
ТОВ БК "ВIВАТ ГРУП"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю Продовження терміну дії та строку виконання робіт Договору Підряду №9 від 18.09.2020 р по 12.08.2021 р
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 4 ч. 5 ст. 41 Про публічні закупівлі продовжити термін дії Договору №9 від 18.09.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, відповідно до Додатку №1 до Додаткової угоди №3 від 04.11.2021 року до Договору підряду №9 від 18.09.2020 року, керуючись п. 16.2 та 17.2 Договору підряду №9 від 18.09.2020 р., на підставі п. 1 ч. 5 ст. 41 Зу "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 533 549,53
UAH (в тому числі ПДВ 88 924,92 UAH)