Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція приймального відділення КНП "Березнівська центральна районна лікарня" Березнівської районної ради на вул. Київська, 19 в м. Березне Рівненської області
Очікувана вартість
10 935 879,00 UAH
UA-2020-08-18-000020-c 713e0fc0e6cf4662a1e9ea9d3b72447b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лапін Андрій Сергійович

+380362266863 Lapinandrew81@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36565276
Вебсайт: http://www.arhioda.gov.ua/
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти, 1
Контактна особа: Лапін Андрій Сергійович
+380362266863
Lapinandrew81@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 серпня 2020 02:55
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 25 вересня 2020 13:08
Очікувана вартість: 10 935 879,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 54 679,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 54679 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


мова закупівлі - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція приймального відділення КНП "Березнівська центральна районна лікарня" Березнівської районної ради на вул. Київська, 19 в м. Березне Рівненської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34600, Україна, Рівненська область, м. Березне, вул. Київська, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата може здійснюватися на строк не більше трьох місяців в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». По закінченню тримісячного строку невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику (у разі, коли строк повернення авансу припадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом трьох місяців суми попередньої оплати повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 25 грудня поточного року). Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки здійснюються за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт, але не більше як 95% загальної вартості за договірною ціною. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Робочі 65
Виконання робіт Остаточний розрахунок проводиться після здачі об’єкта в експлуатацію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок Пiсляоплата 10 Банківські 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2020 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2020 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2020 20:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 02:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 17:32
26-3 Перелік змін 17.09.20.pdf
17 вересня 2020 17:32
УО ТД 170920 Реконструкція приймального відділення КНП Березнівська ЦРЛ Березнівської районної ради на вул. Київська_ 19 в м. Березне Рівненської області.pdf
10 вересня 2020 17:22
УО ТД 100920 Реконструкція приймального відділення КНП Березнівська ЦРЛ Березнівської районної ради на вул. Київська_ 19 в м. Березне Рівненської області.pdf
02 вересня 2020 20:26
УО ТД 020920 Реконструкція приймального відділення КНП Березнівська ЦРЛ Березнівської районної ради на вул. Київська_ 19 в м. Березне Рівненської області.pdf
02 вересня 2020 20:03
УО ТД 020920 Реконструкція приймального відділення КНП Березнівська ЦРЛ Березнівської районної ради на вул. Київська_ 19 в м. Березне Рівненської області.pdf
18 серпня 2020 02:55
УО ТД Реконструкція приймального відділення КНП Березнівська ЦРЛ Березнівської районної ради на вул. Київська_ 19 в м. Березне Рівненської області.pdf
10 вересня 2020 17:22
24-3 Перелік змін 10.09.20.pdf
02 вересня 2020 20:26
21-3 Перелік змін 02.09.20.pdf
02 вересня 2020 20:03
21-3 Перелік змін 02.09.20.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-21-000043 ● 4a773ef285724c13836198f58f1423cb
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2021 15:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

21.01.2021 № 18
Черкаси

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 20 січня 2021 року № 003100-18/696-2021,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 21.01.2021 № 18


Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі



Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-08-18-000020-c, 18.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 12 лютого 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2020 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
БЕРЕЗНІВСЬКИЙ "РАЙАГРОБУД" 9 845 402,63
UAH з ПДВ
9 845 402,63
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІНАРТ ТРЕЙД" 9 993 165,00
UAH з ПДВ
9 993 165,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ" 10 935 720,00
UAH з ПДВ
10 935 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 16:53
Електронний підпис
23 вересня 2020 14:24
Довідка до гарантії.PDF
23 вересня 2020 14:24
ОЗ.PDF
23 вересня 2020 14:24
Статут_2.pdf
23 вересня 2020 14:24
Статут_1.pdf
23 вересня 2020 14:24
проєкт договору.PDF
23 вересня 2020 14:24
Виписка.pdf
23 вересня 2020 14:24
Витяг ЄДР.PDF
23 вересня 2020 14:24
довідка ст 17.PDF
23 вересня 2020 14:24
довідка засоби.PDF
23 вересня 2020 14:24
довідка страхування.PDF
23 вересня 2020 14:24
гарантійний лист.PDF
23 вересня 2020 14:24
довідка зарплата.PDF
23 вересня 2020 14:24
Договір Рівбуд.pdf
23 вересня 2020 14:24
Наказ Гоч.pdf
23 вересня 2020 14:24
Дог Сірникова.pdf
23 вересня 2020 14:24
Наказ Гурин.pdf
23 вересня 2020 14:24
Трудова Гоч.PDF
23 вересня 2020 14:24
Трудова Гурин.PDF
23 вересня 2020 14:24
Диплом Бондар.PDF
23 вересня 2020 14:23
Кошторис_15.pdf
23 вересня 2020 14:23
Кошторис_13.pdf
23 вересня 2020 14:23
Кошторис_14.pdf
23 вересня 2020 14:23
Кошторис_12.pdf
23 вересня 2020 14:23
Кошторис_16.pdf
23 вересня 2020 14:23
Кошторис_11.pdf
23 вересня 2020 14:23
Кошторис_7.pdf
23 вересня 2020 14:23
Кошторис_10.pdf
23 вересня 2020 14:23
Кошторис_3.pdf
23 вересня 2020 14:23
Кошторис_8.pdf
23 вересня 2020 14:23
Кошторис_1.pdf
23 вересня 2020 14:23
Кошторис_2.pdf
23 вересня 2020 14:23
Кошторис_6.pdf
23 вересня 2020 14:23
Кошторис_4.pdf
23 вересня 2020 14:23
Кошторис_5.pdf
23 вересня 2020 14:23
Тендерна пропозиція0001.PDF
23 вересня 2020 14:23
Субпідрядник Спектр-ТВ.pdf
23 вересня 2020 14:23
Договір на кран.PDF
23 вересня 2020 14:23
Протокол зборів.pdf
23 вересня 2020 14:23
ПДВ.pdf
23 вересня 2020 14:23
Ліцензія.pdf
23 вересня 2020 14:22
Довідка техніка.PDF
23 вересня 2020 14:22
Свідоцтво нерухомість.PDF
23 вересня 2020 14:22
лист про субпідрядників.PDF
23 вересня 2020 14:22
лист-згода.PDF
23 вересня 2020 14:22
Баланс.PDF
23 вересня 2020 14:22
довідка активи.PDF
23 вересня 2020 14:22
довідка працівники.PDF
23 вересня 2020 14:22
працівники.PDF
23 вересня 2020 14:22
наказ майстер.PDF
23 вересня 2020 14:22
наказ виконроб.PDF
23 вересня 2020 14:22
Посвідчення Бондар.PDF
23 вересня 2020 14:22
Диплом Гоч.PDF
23 вересня 2020 14:22
Кошторис_9.pdf
23 вересня 2020 14:22
Кошторис.zip

Публічні документи

09 жовтня 2020 14:47
Електронний підпис
09 жовтня 2020 14:46
Doc Oct 09 2020.pdf
24 вересня 2020 17:20
Електронний підпис
24 вересня 2020 17:18
2_5431730807221782586 (1).pdf
24 вересня 2020 17:18
07-довідка кримінал (1).pdf
24 вересня 2020 16:35
трудові дипломи.pdf
24 вересня 2020 16:35
сумісники Березне.PDF
24 вересня 2020 16:35
05-субпідрядник2.zip
24 вересня 2020 16:35
Орендована техніка.pdf
24 вересня 2020 16:35
02-тех ч 1.pdf
24 вересня 2020 16:35
02-лізензія програма (1).pdf
24 вересня 2020 16:35
02-листи довідки.pdf
17 вересня 2020 17:16
Електронний підпис
17 вересня 2020 16:32
лист-згода Березне.PDF
17 вересня 2020 16:32
Довідка про техніку.pdf
17 вересня 2020 16:31
Довідка дод4.PDF
17 вересня 2020 16:31
02-тех ч 2.pdf
17 вересня 2020 16:31
05-субпідрядник2.zip
17 вересня 2020 16:31
04-субпідрядник1.zip
10 вересня 2020 15:27
Електронний підпис
10 вересня 2020 15:26
Договір на кран.PDF
10 вересня 2020 15:26
02-тех ч 2.pdf
10 вересня 2020 13:44
Електронний підпис
10 вересня 2020 13:32
Електронний підпис
10 вересня 2020 13:25
03-відгук.pdf
10 вересня 2020 13:25
07-довідка кримінал.pdf
10 вересня 2020 13:25
06-довідки банк.pdf
10 вересня 2020 13:25
05-субпідрядник2.zip
10 вересня 2020 13:25
04-субпідрядник1.zip
10 вересня 2020 13:25
03-довідка аналог.pdf
10 вересня 2020 13:25
03.2-аналог дог 2.pdf
10 вересня 2020 13:25
03.1-аналог_дог1.pdf
10 вересня 2020 13:25
02-тех ч 2.pdf
10 вересня 2020 13:25
02-тех ч 1.pdf
10 вересня 2020 13:25
02-лізензія програма.pdf
10 вересня 2020 13:25
02-листи довідки.pdf
10 вересня 2020 13:25
02-договір підряду.pdf
10 вересня 2020 13:25
02.1-декларація оп.pdf
02 вересня 2020 16:53
Електронний підпис
02 вересня 2020 16:52
09-гарантія.pdf
02 вересня 2020 16:52
Березне.bsdu
02 вересня 2020 16:52
08-відгук.pdf
02 вересня 2020 16:52
07-проект договору.pdf
02 вересня 2020 16:52
06-суб 2.pdf
02 вересня 2020 16:52
05-Наказ_суб2.pdf
02 вересня 2020 16:52
05-Ліцензія_cуб2.pdf
02 вересня 2020 16:52
04-субпідряд1.pdf
02 вересня 2020 16:52
03-аналог_дог.pdf
02 вересня 2020 16:52
02-тех_частина.pdf
02 вересня 2020 16:52
01-пропозиц.pdf

Публічні документи

10 вересня 2020 11:54
Електронний підпис
10 вересня 2020 11:53
Кваліфікаційна частина.pdf
10 вересня 2020 11:53
Трудові книжки.zip
10 вересня 2020 11:53
Протоколи охорона праці.zip
10 вересня 2020 11:53
Розрахунок.rar
10 вересня 2020 11:53
ISO.pdf
10 вересня 2020 11:53
витяг ЄДР.pdf
10 вересня 2020 11:53
довідка з банку.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

БЕРЕЗНІВСЬКИЙ "РАЙАГРОБУД"

ТОВ "ВІНАРТ ТРЕЙД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БЕРЕЗНІВСЬКИЙ "РАЙАГРОБУД"
#03586101
Відхилено 9 845 402,63
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 01:03
ТОВ "ВІНАРТ ТРЕЙД"
#41538218
Переможець 9 993 165,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 16:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2020 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІНАРТ ТРЕЙД"
#41538218
9 993 165,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 травня 2023 16:03
протокол укладений
04 травня 2023 16:03
Електронний підпис укладений
30 грудня 2022 09:06
5 до 34.PDF зміни до договору
30 грудня 2022 09:02
Електронний підпис укладений
22 листопада 2021 14:10
прок.pdf зміни до договору
22 листопада 2021 14:08
Д.у 4 Березне приймальне (вінарт трейд)_.pdf зміни до договору
22 листопада 2021 14:08
Електронний підпис укладений
08 вересня 2021 12:18
прот.pdf зміни до договору
08 вересня 2021 12:17
Д у _ 3 до Д _ 34 прийм Березне.pdf зміни до договору
08 вересня 2021 12:17
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 15:55
Д у _ 2 до Д _ 34 прийм Березне.PDF зміни до договору
30 березня 2021 15:52
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 11:32
договір підряду зміни до договору
13 жовтня 2020 11:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019р. № 114-ІХ «Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», вне
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами, відповідно до рішення Рівненської обласної ради від 19.08.2021 року № 265 «Про внесення змін до обласного бюджету Рівненської області на 2021 рік». А також зміни реквізитів замовника.
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами, відповідно до рішення Рівненської обласної ради від 12.11.2021 року № 341 «Про внесення змін до обласного бюджету Рівненської області на 2021 рік»
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 жовтня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 9 993 165,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 665 527,50 UAH)